რიკი პუჩის პასების მაჩვენებელი რაიოსთან მატჩიდან

რიკი პუჩის პასების მაჩვენებელი რაიოსთან მატჩიდან

"ბარსელონას" რიგებში გატანილი პირველი გოლის შემდეგ, რიკი პუჩი მოედანზე სულ უფრო თავდაჯერებულად გამოიყურება.

ამის ერთ-ერთი ნათელი მაგალითი მისი სერჟიო ბუსკეტსთან "თანამშრომლობაა". სტატისტიკური პლატფორმა Opta "რაიო ვალეკანოსთან" მატჩის საინტერესო მონაცემებს გვთავაზობს - რიკიმ ბუსკეტსს 7 პასი გაუკეთა და ამ უკანასკნელისაგან 10 გადაცემა მიიღო...

საბოლოოდ, რიკიმ მატჩი 39 ზუსტი პასით დაასრულა:

7 - ბუსკეტსის მიმართულებით

7 - ფირპოს მიმართულებით

6 - მესის მიმართულებით

6 - მინგესას მიმართულებით

3 - არაუხოს მიმართულებით

2 - დე იონგის მიმართულებით

2 - გრიზმანის მიმართულებით

პასები პუჩისკენ:

10 - ბუსკეტსისაგან

9 - ლანგლესაგან

6 - ფირპოსაგან

5 - მინგესაგან

4 - დე იონგისაგან

4 - გრიზმანისაგან

2 - არაუხოსაგან

1 - მესისაგან

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    [?]
    #30 29 იანვარი 2021 04:09
    1
    მოუმატეთ დრო ამ ბიჭს და არ შეგვარცხვენს. მართლა ნიჭიერია.
    Culé [?]
    #29 29 იანვარი 2021 00:43
    2
    ციტატა: alen halilovic
    basa7,
    დე იონგი ეხლა რო დაფრინავს, არ გახსოვთ რამდენი "ისე რა" თამაში ქონდა შარშან? დრო მიეცა და წარმოაჩინა თავისი თავი. პუჩს გუშინ ჰქონდა წუნი რამდენიმე მნიშვნელოვან მომენტში, მაგრამ ცუდი თამაში ნამდვილად არ ქონია, ძალიან პროდუქტიული იყო და ეტყობა ამას ვერ ხედავს ყველა.
    პატარა მესი გუნდში ამინდს ქმნიდაო ახსენეს აქ სამართლიანად. მაგრამ იგივეს ვიტყოდი პუჩზე, აშკარად ხალისი შემოაქვს გუნდში, რაც კარგი შემაკავშირებელია და მოტივაციასაც უმატებს სხვებს და თავდაჯერებულობასაც. პედრის ძაან დიდი, გასაკვირად დიდი კლასი აქვს, თუნდაც ასაკს რომ არ ვითვალისწინებდეთ და ძაან მსიამოვნებს მაგ ბიჭის ყურება (და იმის გააზრება რომ ბარსას მომავალი აქვს), მაგრამ ეს ხალისი პედრის არ შემოაქვს გუნდში, ჯერ მარტო იმიტომ რომ ლა მასიას აღზრილი არაა.
    პუჩის არდაფასება და არ შეყვარება უცნაურია, პირველივე გამოჩენაზე ეტყობოდა რაც იყო (ჯერ კიდევ 2018-ის აგვისტოში ამხანაგურებზე). შთაბეჭდილება იქმნება, რომ მარტო გუშინდელი თამაში ნახეთ (და მაგალითად, იუვენტუსთან 0:3-ზე გამორთეთ ტელევიზორი და არ გინახავთ რა ამბები დაატრიალა რიკიმ შეცვლიდან იმ განწირულ თამაშში). თუნდაც იმის დავიწყება შეიძლება, რაც ბაიერნთან წაგების მერე ქნა ამ მართლა ღლაპმა? გუნდს სირცხვილი ჩამორეცხა და თან იმ დროს, როცა ძირითადში რო უნდა ყოფილიყო მოლოდინებით, შეცვლაზეც კი არ შეიყვანეს სეზონის ბოლო თამაშში და ეს იყო მაინც ერთადერთი, ვინც გუნდის ღირსებაზე ფიქრობდა.

    ციტატა: Albicelecte
    მაინც მგონია, რომ წუნი სულაც არ იყო ასე თვალში საცემი, მით უმეტეს, რომ 2 შემთხვევაში ძალიან თავხედურ და ამ დროს "ვერაგულ" გადაცემას აკეთებდა, სადაც მთელს შუა ხაზსა და ფლანგს ჭრიდა
    ლენგეს, ნეტოსა და ცოტათი არაუხოს შეცდომის გამო გოლი გავიდა და ფლანგის გასაძლიერებლად ალბა შემოვიდა, კიდევ პედრიც და დემბელეც
    მანამდე იყო საკმაოდ დომინანტი თამაში და რაკი 0:1-ზე გავიდა, მაგის გამო მიდის გადამეტებული დაკნინება ამ ბიჭის
    რიკის ბრალი იყო გაშვებული გოლი?! არა რა თქმა უნდა
    ფირპოსა და ლენგლეს ფრთა ჩავარდა
    და არც ტრინკაო იყო ცუდი, პენალტი კი 100%-იანი უყო, რომელიც არ დანიშნეს

    პენალტი არ ვიცი, მარა დანარჩენში გეთანხმებით, ორივე მშვენიერი იყო გუშინ და გუნდიც ნამდვილად საკმაოდ დომინანტი იყო, რაც იშვიათია ბოლო წლებში

    KoolK,
    ძაან კარგი შედარებაა სინამდვილეში. და თან, მაგას პლიუს ისიცაა, რო 21 წელი ბევრი ჩანს მესის, მბაპეს და ფატის ან პედრის კარიერას რო ვუყურებთ, თორემ აბა ხავი და ინიესტა მაგალითად როდის გახდნენ ვარსკვლავები?

    ინიესტა პატარაობიდან ვარსკვლავი იყო, ხავი გაიხსნა ცოტა გვიან, რაც შეეხება პუჩის მე ცუდია თქო არ ვამბობ კარგი ბიჭია მაგრამ კრეატივის ნაკლებობა აქვს ჯერ და დრო ჭირდება ალბათ თქო. ისეპუჩი 21 წლის კი არის( წელს 22 ის ხდება) და მესი კი 21 წლის 2008 წელს იყო და 22 ის სანამ გახდებოდა 2009 თავდაღმა დაამხო სამყარო
    ფანი [?]
    #28 28 იანვარი 2021 23:24
    5
    ყველას მოსაზრება და შეხედულება გასაგებია , უბრალოდ , ჩემი შეხედულება ასეთია , რომ პუჩის სისწრაფე პედრის ბურთის კონტროლო და ხედვა და ფრენკის პირველი შეტევის უნარი , ერთად უნდა სცადოს , რომ დავინახოთ რეალურად პუჩი პედრის შემცვლელია თუ შეუძლია ამ სამს მოედანზე ისე გადაადგილება , რომ სრულიად თავგზა აუბნიოს ყველას პოზიციების ცვლითა და მოედნის ხედვითა და აზროვნებით . გუშინდელ თამაშს კიდევ რაც შეეხება , რიკის რომ ის გოლი გაეტანა , სხვანაირად შეაფასებდა ყველა .
    ფანი [?]
    #27 28 იანვარი 2021 22:38
    3
    კარგი ახალგაზრდაა ნელ მელა უფრო მოუმატებს, საკმაოდ სწრაფად უყვარს მოძრაობა და ბურთის გადატანა, სწრაფი პასები რაც ძალიან კარგია და სწრაფ ტეპში თამაშს აუძულებს ფეხბურთელებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 28 იანვარი 2021 22:37
    1
    მშვენიერი სტატისტიკაა მოუმატებს უფრო მთაბარია დრო მიეცეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #25 28 იანვარი 2021 22:35
    1
    basa7,
    დე იონგი ეხლა რო დაფრინავს, არ გახსოვთ რამდენი "ისე რა" თამაში ქონდა შარშან? დრო მიეცა და წარმოაჩინა თავისი თავი. პუჩს გუშინ ჰქონდა წუნი რამდენიმე მნიშვნელოვან მომენტში, მაგრამ ცუდი თამაში ნამდვილად არ ქონია, ძალიან პროდუქტიული იყო და ეტყობა ამას ვერ ხედავს ყველა.
    პატარა მესი გუნდში ამინდს ქმნიდაო ახსენეს აქ სამართლიანად. მაგრამ იგივეს ვიტყოდი პუჩზე, აშკარად ხალისი შემოაქვს გუნდში, რაც კარგი შემაკავშირებელია და მოტივაციასაც უმატებს სხვებს და თავდაჯერებულობასაც. პედრის ძაან დიდი, გასაკვირად დიდი კლასი აქვს, თუნდაც ასაკს რომ არ ვითვალისწინებდეთ და ძაან მსიამოვნებს მაგ ბიჭის ყურება (და იმის გააზრება რომ ბარსას მომავალი აქვს), მაგრამ ეს ხალისი პედრის არ შემოაქვს გუნდში, ჯერ მარტო იმიტომ რომ ლა მასიას აღზრილი არაა.
    პუჩის არდაფასება და არ შეყვარება უცნაურია, პირველივე გამოჩენაზე ეტყობოდა რაც იყო (ჯერ კიდევ 2018-ის აგვისტოში ამხანაგურებზე). შთაბეჭდილება იქმნება, რომ მარტო გუშინდელი თამაში ნახეთ (და მაგალითად, იუვენტუსთან 0:3-ზე გამორთეთ ტელევიზორი და არ გინახავთ რა ამბები დაატრიალა რიკიმ შეცვლიდან იმ განწირულ თამაშში). თუნდაც იმის დავიწყება შეიძლება, რაც ბაიერნთან წაგების მერე ქნა ამ მართლა ღლაპმა? გუნდს სირცხვილი ჩამორეცხა და თან იმ დროს, როცა ძირითადში რო უნდა ყოფილიყო მოლოდინებით, შეცვლაზეც კი არ შეიყვანეს სეზონის ბოლო თამაშში და ეს იყო მაინც ერთადერთი, ვინც გუნდის ღირსებაზე ფიქრობდა.

    ციტატა: Albicelecte
    მაინც მგონია, რომ წუნი სულაც არ იყო ასე თვალში საცემი, მით უმეტეს, რომ 2 შემთხვევაში ძალიან თავხედურ და ამ დროს "ვერაგულ" გადაცემას აკეთებდა, სადაც მთელს შუა ხაზსა და ფლანგს ჭრიდა
    ლენგეს, ნეტოსა და ცოტათი არაუხოს შეცდომის გამო გოლი გავიდა და ფლანგის გასაძლიერებლად ალბა შემოვიდა, კიდევ პედრიც და დემბელეც
    მანამდე იყო საკმაოდ დომინანტი თამაში და რაკი 0:1-ზე გავიდა, მაგის გამო მიდის გადამეტებული დაკნინება ამ ბიჭის
    რიკის ბრალი იყო გაშვებული გოლი?! არა რა თქმა უნდა
    ფირპოსა და ლენგლეს ფრთა ჩავარდა
    და არც ტრინკაო იყო ცუდი, პენალტი კი 100%-იანი უყო, რომელიც არ დანიშნეს

    პენალტი არ ვიცი, მარა დანარჩენში გეთანხმებით, ორივე მშვენიერი იყო გუშინ და გუნდიც ნამდვილად საკმაოდ დომინანტი იყო, რაც იშვიათია ბოლო წლებში

    KoolK,
    ძაან კარგი შედარებაა სინამდვილეში. და თან, მაგას პლიუს ისიცაა, რო 21 წელი ბევრი ჩანს მესის, მბაპეს და ფატის ან პედრის კარიერას რო ვუყურებთ, თორემ აბა ხავი და ინიესტა მაგალითად როდის გახდნენ ვარსკვლავები?
    Culé [?]
    #24 28 იანვარი 2021 22:31
    1
    ციტატა: KoolK
    ციტატა: basa7
    ციტატა: C.PC5
    ციტატა: KoolK
    რათქმაუნდა ერთმანეთს არ ვადარებ, მიხვდებით რისი თქმაც მინდა...
    ვისაც გახსოვთ, როცა მესი დაწინაურდა პირველ გუნდში, ისიც გემახსოვრებათ, რამხელა ტექნიკური წუნი ჰქონდა... გინდა პასებში, გინდა დარტყმებში, მომენტების ვერ გამოყენებაში, გინდა მარტივ სიტუაციებში 'საქმის გართულებებში' და ბურთის დაკარგვებში...
    და ეს იყო ლეო მესი, აბსოლუტური გენია, რომელიც დღეს უკვე ბევრის ააზრით, ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელია...
    მაგრამ, სანამ არ დააგროვა შესაბამისი სათამაშო პრაქტიკა, ბევრი წუნი ჰქონდა ტექნიკური თვალსაზრისით...
    ხოდა პუჩი ხო არ არი მესი და აბსოლუტური გენია... მაგრამ აშკარად ძალიან ნიჭიერი ბიჭია... ჩემი აზრით ის რაც პუჩისგან დაგვაკლდა გუშინ, არის პრაქტიკის არქონის ბრალი... თუ მიეცემა დრო, დალაგდება და დაღვინდება საკაიფოდ... სხვანაირად რას ველოდებოდით აბა, ფაქტობრივად მთელი წლის უთამაშებელი ბავშვი გამოვიდოდა და ქვას ქვაზე არ დატოვებდა? ეგ ხომ ყველამ ვიცით, რომ ეგრე არ ხდება... და ჩემი აზრით, რიკი ნამდვილად იმსახურებს დროს... მე პირადად, ნებისმიერ შემთხვევაში მირჩევნია აბსოლუტურად არაპროდიუქტიული და აწ უკვე უპერსპექტივო კოუტინიოს ყურებას, რიკიმ ითამაშოს, ვერ იყოს პროდუქტიული, მაგრამ მიიღოს გამოცდილება და პერსპექტივაში გამოჩნდეს და დაიხვეწოს მისი შესაძლებლობები...
    მე დიდი იმედი მაქვს, რომ დიდ ფეხბურთს ითამაშებს...

    აეთი კლასნი და ძაან მშვიდი, რაც მთავარია სწორი შეგფასება არ მომისმენია პუჩზე. 100% გეთანხმები.

    მე მაინცდამაინც მესის განსაკუთრებულ ტექნიკურ წუნს ვერ ვიხსენებ და მპუჩის ასაკში მესის და პუჩის ტექნიკას შორის ცა და დედამიწა იყო. გამოჩენის დღიდან ამინდს ქმნიდა მესი, სულ რაღაც ნახევარ წელიწადში ჟული ძირითადიდან ამოგდების კანდიდატი გახადა და ერთ წელიწდში კი ამოაგდო საერთოდ და კიდეც წავიდა ჟული. დიდი ბოდიში მაგრამ ვერაფრით ვერ დაგეთანხმებით. გუშინ ბევრი წუნი გამოჩნდა.


    არ ვიცი, შეიძლება აქტიურად არ უყურებდით ყველა თამაშს ან სხვა მიზეზიც შეიძლება იყოს.. მესის პირველ გუნდში დაწინაურების პერიოდზე ვსაუბრობ და არა 21 წლის ასაკზე... 17-18 წლის მესის ნამდვილად ბევრი წუნი ჰქონდა... თუმცა ამინდს ნამდვილად ქმნიდა, არ შემიძლია არ დაგეთანხმოთ.. ამინდს ქმნიდა კიარა, სახითაც ახოხებდა მოედანზე უამრავ მაღალი კლასის მცველს და არამარტო... 21 წლის პუჩსა და 21 წლის მესის შორის ცა და დედამიწა კიარა, უსასრულობაა ალბათ სხვაობა... ნამდვილად ვერაფერზე შეგედავებით მანდ..
    ამ 'შედარებით' უბრალოდ ხაზის გასმა მინდოდა სათამაშო პრაქტიკის არქონის გავლენაზე, ტექნიკურ წუნთან მიმართებაში... მეტი არაფერი...

    2004 ში დაიწყო რეგულარულად თამაში, მანამ პუჩიზე დიდი დრო ნამდვილად არ ქონია მესის, ჟული იყო მუდმივად ძირითადში . 2005/06 სეზონში კიდე უკვე მესი დაგრინავდა, დელ ორნოვ სანამ ტრამვა არ აკიდა ისე ვერ გააჩერა. რავი მახსოვრობას ნამდვილად არ უჩივი. :)))))) პუჩის ასაკში მესი ასე ხშირად ვერ ხვდებოდა ძირითადში იმიტომ რომ მაშინ გუნდში სხვა მოცემულობა იყო.
    ფანი [?]
    #23 28 იანვარი 2021 22:27
    0
    ციტატა: Albicelecte
    მაინც მგონია, რომ წუნი სულაც არ იყო ასე თვალში საცემი, მით უმეტეს, რომ 2 შემთხვევაში ძალიან თავხედურ და ამ დროს "ვერაგულ" გადაცემას აკეთებდა, სადაც მთელს შუა ხაზსა და ფლანგს ჭრიდა
    ლენგეს, ნეტოსა და ცოტათი არაუხოს შეცდომის გამო გოლი გავიდა და ფლანგის გასაძლიერებლად ალბა შემოვიდა, კიდევ პედრიც და დემბელეც
    მანამდე იყო საკმაოდ დომინანტი თამაში და რაკი 0:1-ზე გავიდა, მაგის გამო მიდის გადამეტებული დაკნინება ამ ბიჭის
    რიკის ბრალი იყო გაშვებული გოლი?! არა რა თქმა უნდა
    ფირპოსა და ლენგლეს ფრთა ჩავარდა
    და არც ტრინკაო იყო ცუდი, პენალტი კი 100%-იანი უყო, რომელიც არ დანიშნეს

    კაი რა 21 წლის თუ ვერ ამტიკებს კაი დროსია

    ციტატა: Griezzy7
    მოუმატებს ეს ბიჭი უფრო. რაცუფრო ბევრს ითამაშებს უფრო მიხვდება რააქ გამოსასწორებელი

    მაგის კარიერა არ გაიშვას

    ციტატა: basa7
    შეცვლებზე გაცილებით ეფექტურად ერთვებოდა პუჩი, ალბათ შეჩვევა უნდა და ყველაზე მეტად კრეატივის ნაკლებობა და ფიზიკა უჭირს, თუმცა ვფიქრობ რომ უნდა აცალონ, ერთი წლით ან თუნდაც ორით იჯარით გაუშვან ნორმალურ გუნდში სადაც თავის დამკვიდრებას შეძლებს ამ ეტაპზე ძირითადში. პედრი აშკარად სხვა დიაპაზონის ფეხბურთელია და ძალიან გაგვიმართლა რომ ეგ და დე იონგი ვიყიდეთ. ასევე ტრინკაოს ყიდვაც არ არის ცუდი, მაგ ბიჭი გაგაოცებთ, პორტუგალიის ჩემპიონატი საკმაოდ განსხვავდება ლა ლიგისგან, ადაპტაცია ჭირდება. თუ ატლეტიკოს გაიხსენებთ შარშან მთელი სეზონი ანალოგიური ჭირდა ფელიშსაც მაგრამ წელს უკვე სხვა ფეხბურთელი გაიჩითა

    მაგას ვამბობ მეც რომ კრეატივში და ფიზიკაში უჭირს

    ციტატა: basa7
    ციტატა: C.PC5
    ციტატა: KoolK
    რათქმაუნდა ერთმანეთს არ ვადარებ, მიხვდებით რისი თქმაც მინდა...
    ვისაც გახსოვთ, როცა მესი დაწინაურდა პირველ გუნდში, ისიც გემახსოვრებათ, რამხელა ტექნიკური წუნი ჰქონდა... გინდა პასებში, გინდა დარტყმებში, მომენტების ვერ გამოყენებაში, გინდა მარტივ სიტუაციებში 'საქმის გართულებებში' და ბურთის დაკარგვებში...
    და ეს იყო ლეო მესი, აბსოლუტური გენია, რომელიც დღეს უკვე ბევრის ააზრით, ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელია...
    მაგრამ, სანამ არ დააგროვა შესაბამისი სათამაშო პრაქტიკა, ბევრი წუნი ჰქონდა ტექნიკური თვალსაზრისით...
    ხოდა პუჩი ხო არ არი მესი და აბსოლუტური გენია... მაგრამ აშკარად ძალიან ნიჭიერი ბიჭია... ჩემი აზრით ის რაც პუჩისგან დაგვაკლდა გუშინ, არის პრაქტიკის არქონის ბრალი... თუ მიეცემა დრო, დალაგდება და დაღვინდება საკაიფოდ... სხვანაირად რას ველოდებოდით აბა, ფაქტობრივად მთელი წლის უთამაშებელი ბავშვი გამოვიდოდა და ქვას ქვაზე არ დატოვებდა? ეგ ხომ ყველამ ვიცით, რომ ეგრე არ ხდება... და ჩემი აზრით, რიკი ნამდვილად იმსახურებს დროს... მე პირადად, ნებისმიერ შემთხვევაში მირჩევნია აბსოლუტურად არაპროდიუქტიული და აწ უკვე უპერსპექტივო კოუტინიოს ყურებას, რიკიმ ითამაშოს, ვერ იყოს პროდუქტიული, მაგრამ მიიღოს გამოცდილება და პერსპექტივაში გამოჩნდეს და დაიხვეწოს მისი შესაძლებლობები...
    მე დიდი იმედი მაქვს, რომ დიდ ფეხბურთს ითამაშებს...

    აეთი კლასნი და ძაან მშვიდი, რაც მთავარია სწორი შეგფასება არ მომისმენია პუჩზე. 100% გეთანხმები.

    მე მაინცდამაინც მესის განსაკუთრებულ ტექნიკურ წუნს ვერ ვიხსენებ და მპუჩის ასაკში მესის და პუჩის ტექნიკას შორის ცა და დედამიწა იყო. გამოჩენის დღიდან ამინდს ქმნიდა მესი, სულ რაღაც ნახევარ წელიწადში ჟული ძირითადიდან ამოგდების კანდიდატი გახადა და ერთ წელიწდში კი ამოაგდო საერთოდ და კიდეც წავიდა ჟული. დიდი ბოდიში მაგრამ ვერაფრით ვერ დაგეთანხმებით. გუშინ ბევრი წუნი გამოჩნდა.

    სად მესი და სად პუჩი? სად ცა და სად დედამიწაა

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: nikusha
    ანუ რა გამოდის მაგის გამო სეტიენის დაბრუნებას ოცნებობ?

    პრინციპში ალენიას ფანი უკეთეს დასკვნას ვერც გამოიტანდა :დდდ

    შენ შენს პუჩს და ფედერერს/ნადალს მიხედე ალენია და ჯოკოვიჩი თავიანთ სპორტის სახეობებში რომ მუხლზე იმტვრევენ და იხევენ შენს მოწინააღმდეგებს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #22 28 იანვარი 2021 22:13
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Nini
    CHEPE,
    მაგის მიზეზი მარტივია კუმანი ხისთავიანია laughing თან ამოჩემება იცის ფეხბურთელების ისევე როგორც ერთი პერიოდი ტაქტიკა ჰქონდა ამოჩემებული 4 2 3 1 და ჯვარი ქონდა დაწერილი laughing

    არადა როგორც ვილიარელი სელტა მოგუდა ისე რომ ეთამაშა 19 იდან 16 მაინც მოიგებდა თამაშებს 48 ქულა გვექნებოდა ეხლა😃😃😃 ძალიან ცუდია რომ დაჯინება იცის ენრიკესავით სულ როტაციები ჰქონდა და ეხლა თითქმის კი მოძებნა შემადგენლობა ძირითადის

    კუმანი აწი ვეღარ შეიცვლება და ვერც თვისებებს შეიცვლის რაცაა ესაა laughing ჯიუტობას და ჩაჯინებას ვერ მოიშლის,თანაც ჩვეულება რჯულზე უმტკიცესიაო ნათქვამია.
    Culé [?]
    #21 28 იანვარი 2021 22:01
    2
    მოუმატებს ეს ბიჭი უფრო. რაცუფრო ბევრს ითამაშებს უფრო მიხვდება რააქ გამოსასწორებელი
    გულშემატკივარი [?]
    #20 28 იანვარი 2021 21:44
    2
    ციტატა: basa7
    ციტატა: C.PC5
    ციტატა: KoolK
    რათქმაუნდა ერთმანეთს არ ვადარებ, მიხვდებით რისი თქმაც მინდა...
    ვისაც გახსოვთ, როცა მესი დაწინაურდა პირველ გუნდში, ისიც გემახსოვრებათ, რამხელა ტექნიკური წუნი ჰქონდა... გინდა პასებში, გინდა დარტყმებში, მომენტების ვერ გამოყენებაში, გინდა მარტივ სიტუაციებში 'საქმის გართულებებში' და ბურთის დაკარგვებში...
    და ეს იყო ლეო მესი, აბსოლუტური გენია, რომელიც დღეს უკვე ბევრის ააზრით, ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელია...
    მაგრამ, სანამ არ დააგროვა შესაბამისი სათამაშო პრაქტიკა, ბევრი წუნი ჰქონდა ტექნიკური თვალსაზრისით...
    ხოდა პუჩი ხო არ არი მესი და აბსოლუტური გენია... მაგრამ აშკარად ძალიან ნიჭიერი ბიჭია... ჩემი აზრით ის რაც პუჩისგან დაგვაკლდა გუშინ, არის პრაქტიკის არქონის ბრალი... თუ მიეცემა დრო, დალაგდება და დაღვინდება საკაიფოდ... სხვანაირად რას ველოდებოდით აბა, ფაქტობრივად მთელი წლის უთამაშებელი ბავშვი გამოვიდოდა და ქვას ქვაზე არ დატოვებდა? ეგ ხომ ყველამ ვიცით, რომ ეგრე არ ხდება... და ჩემი აზრით, რიკი ნამდვილად იმსახურებს დროს... მე პირადად, ნებისმიერ შემთხვევაში მირჩევნია აბსოლუტურად არაპროდიუქტიული და აწ უკვე უპერსპექტივო კოუტინიოს ყურებას, რიკიმ ითამაშოს, ვერ იყოს პროდუქტიული, მაგრამ მიიღოს გამოცდილება და პერსპექტივაში გამოჩნდეს და დაიხვეწოს მისი შესაძლებლობები...
    მე დიდი იმედი მაქვს, რომ დიდ ფეხბურთს ითამაშებს...

    აეთი კლასნი და ძაან მშვიდი, რაც მთავარია სწორი შეგფასება არ მომისმენია პუჩზე. 100% გეთანხმები.

    მე მაინცდამაინც მესის განსაკუთრებულ ტექნიკურ წუნს ვერ ვიხსენებ და მპუჩის ასაკში მესის და პუჩის ტექნიკას შორის ცა და დედამიწა იყო. გამოჩენის დღიდან ამინდს ქმნიდა მესი, სულ რაღაც ნახევარ წელიწადში ჟული ძირითადიდან ამოგდების კანდიდატი გახადა და ერთ წელიწდში კი ამოაგდო საერთოდ და კიდეც წავიდა ჟული. დიდი ბოდიში მაგრამ ვერაფრით ვერ დაგეთანხმებით. გუშინ ბევრი წუნი გამოჩნდა.


    არ ვიცი, შეიძლება აქტიურად არ უყურებდით ყველა თამაშს ან სხვა მიზეზიც შეიძლება იყოს.. მესის პირველ გუნდში დაწინაურების პერიოდზე ვსაუბრობ და არა 21 წლის ასაკზე... 17-18 წლის მესის ნამდვილად ბევრი წუნი ჰქონდა... თუმცა ამინდს ნამდვილად ქმნიდა, არ შემიძლია არ დაგეთანხმოთ.. ამინდს ქმნიდა კიარა, სახითაც ახოხებდა მოედანზე უამრავ მაღალი კლასის მცველს და არამარტო... 21 წლის პუჩსა და 21 წლის მესის შორის ცა და დედამიწა კიარა, უსასრულობაა ალბათ სხვაობა... ნამდვილად ვერაფერზე შეგედავებით მანდ..
    ამ 'შედარებით' უბრალოდ ხაზის გასმა მინდოდა სათამაშო პრაქტიკის არქონის გავლენაზე, ტექნიკურ წუნთან მიმართებაში... მეტი არაფერი...
    Culé [?]
    #19 28 იანვარი 2021 21:31
    0
    მაინც მგონია, რომ წუნი სულაც არ იყო ასე თვალში საცემი, მით უმეტეს, რომ 2 შემთხვევაში ძალიან თავხედურ და ამ დროს "ვერაგულ" გადაცემას აკეთებდა, სადაც მთელს შუა ხაზსა და ფლანგს ჭრიდა
    ლენგეს, ნეტოსა და ცოტათი არაუხოს შეცდომის გამო გოლი გავიდა და ფლანგის გასაძლიერებლად ალბა შემოვიდა, კიდევ პედრიც და დემბელეც
    მანამდე იყო საკმაოდ დომინანტი თამაში და რაკი 0:1-ზე გავიდა, მაგის გამო მიდის გადამეტებული დაკნინება ამ ბიჭის
    რიკის ბრალი იყო გაშვებული გოლი?! არა რა თქმა უნდა
    ფირპოსა და ლენგლეს ფრთა ჩავარდა
    და არც ტრინკაო იყო ცუდი, პენალტი კი 100%-იანი უყო, რომელიც არ დანიშნეს
    Culé [?]
    #18 28 იანვარი 2021 21:27
    2
    შეცვლებზე გაცილებით ეფექტურად ერთვებოდა პუჩი, ალბათ შეჩვევა უნდა და ყველაზე მეტად კრეატივის ნაკლებობა და ფიზიკა უჭირს, თუმცა ვფიქრობ რომ უნდა აცალონ, ერთი წლით ან თუნდაც ორით იჯარით გაუშვან ნორმალურ გუნდში სადაც თავის დამკვიდრებას შეძლებს ამ ეტაპზე ძირითადში. პედრი აშკარად სხვა დიაპაზონის ფეხბურთელია და ძალიან გაგვიმართლა რომ ეგ და დე იონგი ვიყიდეთ. ასევე ტრინკაოს ყიდვაც არ არის ცუდი, მაგ ბიჭი გაგაოცებთ, პორტუგალიის ჩემპიონატი საკმაოდ განსხვავდება ლა ლიგისგან, ადაპტაცია ჭირდება. თუ ატლეტიკოს გაიხსენებთ შარშან მთელი სეზონი ანალოგიური ჭირდა ფელიშსაც მაგრამ წელს უკვე სხვა ფეხბურთელი გაიჩითა
    ფანი [?]
    #17 28 იანვარი 2021 21:22
    1
    CHEPE,
    მაგის მიზეზი მარტივია კუმანი ხისთავიანია laughing თან ამოჩემება იცის ფეხბურთელების ისევე როგორც ერთი პერიოდი ტაქტიკა ჰქონდა ამოჩემებული 4 2 3 1 და ჯვარი ქონდა დაწერილი laughing
    Culé [?]
    #16 28 იანვარი 2021 21:16
    1
    ციტატა: C.PC5
    ციტატა: KoolK
    რათქმაუნდა ერთმანეთს არ ვადარებ, მიხვდებით რისი თქმაც მინდა...
    ვისაც გახსოვთ, როცა მესი დაწინაურდა პირველ გუნდში, ისიც გემახსოვრებათ, რამხელა ტექნიკური წუნი ჰქონდა... გინდა პასებში, გინდა დარტყმებში, მომენტების ვერ გამოყენებაში, გინდა მარტივ სიტუაციებში 'საქმის გართულებებში' და ბურთის დაკარგვებში...
    და ეს იყო ლეო მესი, აბსოლუტური გენია, რომელიც დღეს უკვე ბევრის ააზრით, ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელია...
    მაგრამ, სანამ არ დააგროვა შესაბამისი სათამაშო პრაქტიკა, ბევრი წუნი ჰქონდა ტექნიკური თვალსაზრისით...
    ხოდა პუჩი ხო არ არი მესი და აბსოლუტური გენია... მაგრამ აშკარად ძალიან ნიჭიერი ბიჭია... ჩემი აზრით ის რაც პუჩისგან დაგვაკლდა გუშინ, არის პრაქტიკის არქონის ბრალი... თუ მიეცემა დრო, დალაგდება და დაღვინდება საკაიფოდ... სხვანაირად რას ველოდებოდით აბა, ფაქტობრივად მთელი წლის უთამაშებელი ბავშვი გამოვიდოდა და ქვას ქვაზე არ დატოვებდა? ეგ ხომ ყველამ ვიცით, რომ ეგრე არ ხდება... და ჩემი აზრით, რიკი ნამდვილად იმსახურებს დროს... მე პირადად, ნებისმიერ შემთხვევაში მირჩევნია აბსოლუტურად არაპროდიუქტიული და აწ უკვე უპერსპექტივო კოუტინიოს ყურებას, რიკიმ ითამაშოს, ვერ იყოს პროდუქტიული, მაგრამ მიიღოს გამოცდილება და პერსპექტივაში გამოჩნდეს და დაიხვეწოს მისი შესაძლებლობები...
    მე დიდი იმედი მაქვს, რომ დიდ ფეხბურთს ითამაშებს...

    აეთი კლასნი და ძაან მშვიდი, რაც მთავარია სწორი შეგფასება არ მომისმენია პუჩზე. 100% გეთანხმები.

    მე მაინცდამაინც მესის განსაკუთრებულ ტექნიკურ წუნს ვერ ვიხსენებ და მპუჩის ასაკში მესის და პუჩის ტექნიკას შორის ცა და დედამიწა იყო. გამოჩენის დღიდან ამინდს ქმნიდა მესი, სულ რაღაც ნახევარ წელიწადში ჟული ძირითადიდან ამოგდების კანდიდატი გახადა და ერთ წელიწდში კი ამოაგდო საერთოდ და კიდეც წავიდა ჟული. დიდი ბოდიში მაგრამ ვერაფრით ვერ დაგეთანხმებით. გუშინ ბევრი წუნი გამოჩნდა.
    ფანი [?]
    #15 28 იანვარი 2021 21:13
    0
    ციტატა: Iniesta. And messi
    ხშირად ვხედავთ რომ პუჩი მარტივ სიტვაციას ხშირად ართულებს და იქიდან ვერ გამოდის. პასის ალღო მაინცდამაინც არ აქვს კარგად დახვეწილი ხშირად მარტივ მომენტში ცდება ხოლმე ეს გრძელ პასებს ეხება. მაგრამ აქვს ერთი დადებითი რამ სულ წინ წასვლაზე ცდილობს მაგრამ კლასი აკლია

    ფაქტია რომ პედრი პუჩზე მაღლა დგას თან რამოდენიმე თავით
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #14 28 იანვარი 2021 21:13
    1
    ციტატა: nikusha
    ანუ რა გამოდის მაგის გამო სეტიენის დაბრუნებას ოცნებობ?

    პრინციპში ალენიას ფანი უკეთეს დასკვნას ვერც გამოიტანდა :დდდ
    --------------------

    21 საუკუნე, პიკე 35 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    ფანი [?]
    #13 28 იანვარი 2021 21:12
    0
    ციტატა: ragveshveleba
    ვნახოთ რა გამოვა ამისგან, იმედია მეორე ალენია არ იქნება.

    ალენიას დონე თუ დადო სღ ამას

    ციტატა: ani-barca10
    My Webpage ამ თამაშში ატლეტიკოსთან ყველაზე კარგი შეფასება პუჩმა მიიღო, ატლეს ჯანიან ფეხბურთლებს არაფერი დაუთმო, მარა მაგ დროს სტაბილურად ეძლეოდა დრო, მცირე პერიოდი იყო მარა მაინც, ამ სეზონში მთელი სეზონია არ ათამაშებს კუმანი და არაა გასაკვირი ტექნიკური წუნი თუ აქვს და ხანდახან აგვიანებს ქმედებას, ფორმაში რო იყო სუ უნდა თამაშობდე და ეს სუ არ თამაშობს, ასე ვერ განვითარდება

    ანუ რა გამოდის მაგის გამო სეტიენის დაბრუნებას ოცნებობ?

    ციტატა: Iniesta_8
    ვერაა რა ბარსას დონე. ასანთის ღერის ტანზეა და საჰაერო ორთაბრძოლებში შანსი არ აქვს. კარგია თუ ცუდია დღეს გოლების ნახევარი სტანდარტებიდან გადის და იქ რამდენიმე ტანმაღალი ფეხბურთელის ყოფნა აუცილებელია. პედრის ვერ აჯობებს ვერასდროს ჩემი აზრით. კოუტინიო რომ დაბრუნდება ხომ საერთოდ სათადარიგოზეც ვეღარ მოხვდება. მაშინ კოუ უნდა გაუშვან ზაფხულში მარა ამხელა კლუბის ორ ახალგაზრდის იმედზე დატოვება არ გამოვა. ამიტომ იჯარა კარგი გამოსავალია. კუმანი მტერი კი არ იყო ამის, სჭირდება სათამაშო პრაქტიკა და მაგიტომ ანათხოვრებდა. არამგონია ამისგან რამე გამოვიდეს მარა გაყიდვით მაინც ვერ აიღებენ მნიშვნელოვან თანხას და იყოს სათადარიგოსთვის.

    მეც მაგას ვეუბნები მაგრამ ვინ მისმენს და ვინ იგებს ჩემსას
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #12 28 იანვარი 2021 20:51
    0
    CHEPE,
    ვხედავდი smiley laughing მაგრამ სულ რომ ყირაზე გადავიდეს რიკი კუმანზე ეფექტის მოსახდენად არამგონია კუმანმა პედრივით დააფასოს.
    Culé [?]
    #11 28 იანვარი 2021 20:50
    1
    ციტატა: KoolK
    რათქმაუნდა ერთმანეთს არ ვადარებ, მიხვდებით რისი თქმაც მინდა...
    ვისაც გახსოვთ, როცა მესი დაწინაურდა პირველ გუნდში, ისიც გემახსოვრებათ, რამხელა ტექნიკური წუნი ჰქონდა... გინდა პასებში, გინდა დარტყმებში, მომენტების ვერ გამოყენებაში, გინდა მარტივ სიტუაციებში 'საქმის გართულებებში' და ბურთის დაკარგვებში...
    და ეს იყო ლეო მესი, აბსოლუტური გენია, რომელიც დღეს უკვე ბევრის ააზრით, ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელია...
    მაგრამ, სანამ არ დააგროვა შესაბამისი სათამაშო პრაქტიკა, ბევრი წუნი ჰქონდა ტექნიკური თვალსაზრისით...
    ხოდა პუჩი ხო არ არი მესი და აბსოლუტური გენია... მაგრამ აშკარად ძალიან ნიჭიერი ბიჭია... ჩემი აზრით ის რაც პუჩისგან დაგვაკლდა გუშინ, არის პრაქტიკის არქონის ბრალი... თუ მიეცემა დრო, დალაგდება და დაღვინდება საკაიფოდ... სხვანაირად რას ველოდებოდით აბა, ფაქტობრივად მთელი წლის უთამაშებელი ბავშვი გამოვიდოდა და ქვას ქვაზე არ დატოვებდა? ეგ ხომ ყველამ ვიცით, რომ ეგრე არ ხდება... და ჩემი აზრით, რიკი ნამდვილად იმსახურებს დროს... მე პირადად, ნებისმიერ შემთხვევაში მირჩევნია აბსოლუტურად არაპროდიუქტიული და აწ უკვე უპერსპექტივო კოუტინიოს ყურებას, რიკიმ ითამაშოს, ვერ იყოს პროდუქტიული, მაგრამ მიიღოს გამოცდილება და პერსპექტივაში გამოჩნდეს და დაიხვეწოს მისი შესაძლებლობები...
    მე დიდი იმედი მაქვს, რომ დიდ ფეხბურთს ითამაშებს...

    აეთი კლასნი და ძაან მშვიდი, რაც მთავარია სწორი შეგფასება არ მომისმენია პუჩზე. 100% გეთანხმები.