ბარსელონამ წლის დასაწყისს თავი ნორმალურად გაართვა

ბარსელონამ წლის დასაწყისს თავი ნორმალურად გაართვა

კატალონიის "ბარსელონამ" 2021 წლის გასვლითი მატჩების გამოწვევას თავი, ასეა თუ ისე, კარგად გაართვა.

"ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" მიმდინარე წელს საშინაო მოედნის გარეთ 8 შეხვედრა ჩაატარეს.

დასაწყისი ნორმალურია - რონალდ კუმანის ბიჭებმა, ესპანეთის სუპერ თასის ფინალის გარდა, ყველა მატჩის მოგება მოახერხეს.

06.01.21 23:55 ბილბაო 2-3 (1-2) ბარსელონა
09.01.21 21:30 გრანადა 0-4 (0-3) ბარსელონა
13.01.21 23:55 სოსიედადი 1-1 (პენ: 2-3) ბარსელონა
17.01.21 23:55 ბარსელონა 2-3 (1-1) ბილბაო
21.01.21 23:55 კორნელია 0-2 (0-0) ბარსელონა
24.01.21 19:15 ელჩე 0-2 (0-1) ბარსელონა
27.01.21 23:55 რაიო 1-2 (0-0) ბარსელონა

ახლა კი, დროა, რომ "ბლაუგრანამ" ძალები "კამპ ნოუზეც" მოსინჯოს. 

მომდევნო მატჩს კლუბი 31 იანვარს, "ბილბაოს" წინაარმდეგ გამართავს.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 28 იანვარი 2021 22:35
    0
    თებერვლის თვე უარესია 10 მატჩი რა ამბავია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 28 იანვარი 2021 22:34
    0
    აუცილებლად უნდა მოუგოთ ბილბაოს და თან დიდი ანგარიშით, ეს იქნება რევანში და შურისძიება
    Culé [?]
    #5 28 იანვარი 2021 21:59
    0
    კი ვიგებთ თამაშებს მაგრამ ხარისხი ძალიან ცუდია
    Culé [?]
    #4 28 იანვარი 2021 19:03
    1
    ადრე გასვლაზე თამაში ძალიან გვიჭირდა და ახლა მგონი პირიქითაა.😁 ადრე გოლს რომ გაგვიტანდნენ გუნდი კვდებოდა შეტევაში ვერ მიდიოდა ბოლო თამაშში კი გოლის მერე გამოცოცხლდენ რაც ძალიან მახარებს💜❤
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #3 28 იანვარი 2021 18:42
    1
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: C.PC5
    სუპერთასის ფინალი ძაან სამწუხაროა, მაგრამ საერთო ჯამში კარგად დაიწყეს წელი, გასვლაზე ამდენი მოგება გუნდს ბოლოს როდის ქონდა აღარც მახსოვს.

    აშკარად მოგებული იგრა წავაგეთ იმ ნაბიჭ.ვარ წვერებას რომ არ ევაშკაცა იმენა მძულს ბილბაო და ეგეთი ნაგავი კლუბები

    ნაგავი კიარა ძალიან მაგარი კლუბია, რომელიც თანამედროვე სტანდარტების მიუხედავად საკუთარ ტრადიციებს არ ღალატობს და მაინც თავის სიმაღლეს ინარჩუნებს :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #2 28 იანვარი 2021 18:11
    2
    დაგვიბრუნდებიან ფატი,კოუ,რობერტო,პიკე,მესის ხასიათი და კვლავ დავიპყრობთ მწვერვალებს smiley
    Culé [?]
    #1 28 იანვარი 2021 17:59
    1
    სუპერთასის ფინალი ძაან სამწუხაროა, მაგრამ საერთო ჯამში კარგად დაიწყეს წელი, გასვლაზე ამდენი მოგება გუნდს ბოლოს როდის ქონდა აღარც მახსოვს.