ბარსას ფეხბურთელები ვირტუალურად დაავადებულ ბავშვებს გაესაუბრნენ

ბარსას ფეხბურთელები ვირტუალურად დაავადებულ ბავშვებს გაესაუბრნენ

კატალონიის "ბარსელონას" ფეხბურთელებმა, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენმა, პედრი გონსალესმა და რიკი პუჩმა კლუბის ფონტის პროგრამის ფარგლებში, პედიატრიული საავადმყოფოს პაციენტებს სიურპრიზი მოუწყეს.

"ლურჯ-ბროწულისფერთა" ვარსკვლავები დაავადებულ ბავშვებს დისტანციურ რეჟიმში გაესაუბრნენ და ამჟამინდელი მდგომარეობის შესახებ გამოჰკითხეს.

ფონდის გენერალური დირექტორი, მარია ვალესი აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით განცხადებას აკეთებს:

ამგვარი ქმედებები მთელი წლის განმავლობაშია დაგეგმილი. "ბარსას" მხარდაჭერა ბევრი გოგონასა და ბიჭისათვის, დაავადებებთან ბრძოლაში, გამაძლიერებელი ფაქტორია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 28 იანვარი 2021 21:58
    1
    ჯიგრები არიან heart_eyes
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 28 იანვარი 2021 17:15
    0
    დაავადებულებიო, მაგრამ რითი არიან დაავადებულები?
    ფანი [?]
    #9 28 იანვარი 2021 17:11
    0
    ციტატა: გოგიბერიძე
    ციტატა: Nini
    BEQA BARCA,
    ციტატა: BEQA BARCA
    ციტატა: Iniesta_8
    ვირტუალურად დაავადებული რამე ახალია? რას ნიშნავს?

    😁😁მგონი ესე უნდა იყოს: ბარსას ფეხბურთელებმა ვირტუალურად გაესაუბრნენ დაავადებულ ბავშვებს...

    ბარსას ფეხბურთელები ვირტუალურად გაესაუბრნენ დაავადებულ ბავშვებს ეს არის სწორი წინადადება.

    ესეც არაა არასწორი მთავარია წაკითხვისას სწორი პაუზა გააკეთეთ და მიხვდებით. ვირტუალურადთან გააკეთეთ პაუზა და მიხვდებით

    არასწორი არ არის მაგრამ არც გამართული წინადადება არ არის.
    ფანი [?]
    #8 28 იანვარი 2021 17:04
    0
    BEQA BARCA,
    ციტატა: BEQA BARCA
    ციტატა: Iniesta_8
    ვირტუალურად დაავადებული რამე ახალია? რას ნიშნავს?

    😁😁მგონი ესე უნდა იყოს: ბარსას ფეხბურთელებმა ვირტუალურად გაესაუბრნენ დაავადებულ ბავშვებს...

    ბარსას ფეხბურთელები ვირტუალურად გაესაუბრნენ დაავადებულ ბავშვებს ეს არის სწორი წინადადება.
    Culé [?]
    #7 28 იანვარი 2021 16:45
    4
    ციტატა: Iniesta_8
    ვირტუალურად დაავადებული რამე ახალია? რას ნიშნავს?

    😁😁მგონი ესე უნდა იყოს: ბარსას ფეხბურთელებმა ვირტუალურად გაესაუბრნენ დაავადებულ ბავშვებს...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #6 28 იანვარი 2021 16:40
    0
    "მეტი ვიდრე კლუბი" ❤️👏
    გულშემატკივარი [?]
    #5 28 იანვარი 2021 16:33
    0
    ესეთ რამეებს ყოველთვის არეკლამებენ და საბოლოოდ პიარისთვის იყენებს ის ვინც ამას აკეთებს. ბევრი აკეთებს სიკეთეს მარა ჟურნალებში იმის გაპიარება რო დაავადებულ ბავშვებს სკაიპით ან ზუმით ელაპარაკნენ ფეხბურთელები სასაცილოა
    გულშემატკივარი [?]
    #4 28 იანვარი 2021 16:32
    3
    კლოპს ვერ გაუქაჩავსო და პეპი იგებს ეპლს კვლავ 😂 ჩუ მოდის გუდუანი გვარდიილა მადრიდისტებო, თქვენი ახალგაზრდობის დამმახინჯებელი და ღამის კოშმარი, ჩქარა დაიმალეთ 😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #3 28 იანვარი 2021 16:24
    2
    ვირტუალურად დაავადებული რამე ახალია? რას ნიშნავს?
    Culé [?]
    #2 28 იანვარი 2021 16:22
    1
    კი ბატონო კარგია ასეთი შეხვედრები, ეგ მართლა კარგი მოუფიქრებია ფონტს, ისე სხვაგვარი დახმარებაც რომ მოენდომებინა უფრო მოიხვეჭდა სახელს.
    ფანი [?]
    #1 28 იანვარი 2021 16:14
    1
    წარმომიდგენია ბავშვების რეაქციები და მათი სახეები heart_eyes heart_eyes