დღის გოლი - ზლატან იბრაჰიმოვიჩი

დღის გოლი - ზლატან იბრაჰიმოვიჩი

"ბარსელონას" Twitter-ის ოფიციალური გვერდი დღის გოლად ამჯერად ზლატან იბრაჰიმოვიჩის მიერ "ხერესის" კარში გატანილ ბურთს ასახელებს.

ლა ლიგის 2009/10 წლების სეზონის მე-15 ტურის მატჩში "ბლაუგრანამ" "ხერესთან" სტუმრად ითამაშა და 2-0 მოიგო. მეორე გოლი კატალონიელთა მაშინდელმა თავდამსხმელმა ზლატან იბრაჰიმოვიჩმა გაიტანა.

შვედი შემტევი "ბარსელონაში" 2009-11 წლებში ირიცხებოდა, რის შემდეგაც მან "მილანში", "პარი სენ-ჟერმენში", "მანჩესტერ იუნაიტედსა" და "ლოს ანჯელეს გელექსიში" ითამაშა. 39 წლის ფეხბურთელი, ამჟამად, ისევ "მილანში" ასპარეზობს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #11 28 იანვარი 2021 16:49
    1
    ზლატანის პერიოდი მახსოვს ასე თუ ისე, არ მომწონდა არასდროს, მესიც ბევრს უთმობდა ხოლმე , დაღეჭილი პასები რამდნჯერ გაუმაზია, ხანმგნია რო სპეციალრუად აკეთებდა, არიყო ბარსას სტილის ფეხბურთელი, ისერო რაცმოხდა მალე ლოგიკური იყო
    ფანი [?]
    #10 28 იანვარი 2021 15:20
    0
    ნოწმალური ხასიათის ფეხბურთელი რომ ყოფილიყო გაცილებით მეტს მიაღწევდა მაგრამ ყველგან პრობლემები ექმნება
    Culé [?]
    #9 28 იანვარი 2021 15:18
    1
    არ იყო ბარსელონა ზლატანის გუნდი არუნდა მოეყვანათ
    ფანი [?]
    #8 28 იანვარი 2021 14:36
    2
    ციტატა: C.PC5
    იბრას რომ შეესაბამება ისეთი გოლია ზუსტად❤️🙌 იფფფ გაუშვა მეკარე კარაქის საყიდლად. ბარსაში ვერ გაამართლა სტილის გამო მაგრამ მუდამ ვაფასებ ამ კაცს❤️

    იმ ახვარს სულ ასხავს ზედ პიტალდუს 😂
    Culé [?]
    #7 28 იანვარი 2021 14:15
    1
    ციტატა: Sergio5
    გუშინ თამაშის სტატიაზე ძაან საინტერესო მსჯელობები წავიდა გვარდიოლას და ენრიკეს ბარსას შედარებაზე, კარგია ბარსას საიტზე ზუსტად ესეთ თემებზე უნდა იყოს, ცივილიზებული საუბარი, ყოველგვარი შეურაწყოფის გარეშე და ერთმანეთის აზრის პატივისცემით, მადლობა ყველას heart_eyes

    🙌 +1 იქ ვიყავი ზუსტად❤️

    იბრას რომ შეესაბამება ისეთი გოლია ზუსტად❤️🙌 იფფფ გაუშვა მეკარე კარაქის საყიდლად. ბარსაში ვერ გაამართლა სტილის გამო მაგრამ მუდამ ვაფასებ ამ კაცს❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #6 28 იანვარი 2021 14:00
    1
    თუ არ ვცდები ამ მომენტისთვის საკლუბო დონეზე მესის 1 გოლით მეტი აქვს ვიდრე რონის. ხომ არ ვცდები?
    ფანი [?]
    #5 28 იანვარი 2021 13:41
    0
    ციტატა: Sergio5
    გუშინ თამაშის სტატიაზე ძაან საინტერესო მსჯელობები წავიდა გვარდიოლას და ენრიკეს ბარსას შედარებაზე, კარგია ბარსას საიტზე ზუსტად ესეთ თემებზე უნდა იყოს, ცივილიზებული საუბარი, ყოველგვარი შეურაწყოფის გარეშე და ერთმანეთის აზრის პატივისცემით, მადლობა ყველას heart_eyes

    პეპის 2011 წლის ბარსელონა მე მაგალითად ყველა გუნდს მირჩევნია.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 28 იანვარი 2021 13:15
    0
    მოკლედ დე იონგი საოცარია არაუხოც ასევე,მაგრამ რამდენად გაუმკლავდება ეს დაცვა პესეჟეს შეტევას ესაა საკითხავი.ლენგლე რომელიც კაცმა არ იცის რას იზამს,ალბაც ეგრე,არაუხო კარგია მაგრამ მარტო რა უნდა გაუკეთოს ნეიმარს.მპაბეს,დიმარიას,იკარდის.რაღაც ექნებათ მოსაფიქრებელი,იმედია ყველა ბარსასთან არ გაგიჟდება.ნეი დაგვინდებს,რობერტო თუ იქნა დაცვაში მოპარული ჟეშტივით ითრევენ.
    Culé [?]
    #3 28 იანვარი 2021 12:53
    8
    გუშინ თამაშის სტატიაზე ძაან საინტერესო მსჯელობები წავიდა გვარდიოლას და ენრიკეს ბარსას შედარებაზე, კარგია ბარსას საიტზე ზუსტად ესეთ თემებზე უნდა იყოს, ცივილიზებული საუბარი, ყოველგვარი შეურაწყოფის გარეშე და ერთმანეთის აზრის პატივისცემით, მადლობა ყველას heart_eyes
    Culé [?]
    #2 28 იანვარი 2021 12:42
    3
    კოპას კენჭისყრა როდისაა ?
    Culé [?]
    #1 28 იანვარი 2021 12:38
    2
    ზლატანი მაგარია მაგრამ ბარსაში არ სჭირდებოდა გვარდის. ამიტომ მის მილანში იდეალურია. .
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"