რაიო-ბარსელონა 1-2

რაიო-ბარსელონა 1-2

  რაიო ვალეკანო (5-4-1-) ბარსელონა (4-3-3)
დიმიტრიევსკი, ფერნანდესი, მარუგანი, საველიჩი, მარტოსი, ფრან გარსია, მარტინი, მონტიელი, კომესანა, ქესმი, ტრეხო. ნეტუ, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, ფირპო, ბუსკეტსი, დე იონგი, პუჩი, ტრინკაუ, მესი, გრიზმანი.
გონსალესი, ადვინსულა, ბებე, გარსია, ანტონინი, ორტეგა, ისი, სუარესი, ულოა. ტერ შტეგენი, არნაუ ტენასი, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, დემბელე, პედრი, ალბა, უმტიტი, მორიბა.
ანდონი ირაოლა რონალდ კუმანი
1-0 ფრან გარსია 63, 1-1 მესი 70, 1-2 დე იონგი 80
მონტიელი - ა. გარსია 57
მარტინი - სუარესი 71
ქასმი - ანტონინი 71
მარტოსი - ისი 84
ერნანდესი - ადვინსულა 84
ტრინკაუ - დემბელე 68
პუჩი - პედრი 68
ფირპო - ალბა 68
გრიზმანი - ბრეითუეიტი 85
კომესანა 10, ტრეხო 55, სუარესი 89 კუმანი 60, დემბელე 73, ბრეითუეიტი 90
ვალეკასი
გილერმო კუადრა ფერნანდესი
ველასკესია პიკე, ს. რობერტო, ფატი, კოუტინიო, დესტი
აჭარასპორტი, SporTV.ws


სტატისტიკა
29.9% ბურთის ფლობა 70.1%
8 დარტყმა 14
4 ზუსტი დარტყმა 6
258 პასი 620
62% პასის სიზუსტე 83.9%
3 გაფრთხილება 2
1 თამაშგარე 4
2 კუთხური 4
55 მოგებული ორთაბრძოლა 83

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 306 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #306 28 იანვარი 2021 22:43
    0
    ახალგაზრდული ცენტრი მომავლისთვის:

    ალენია-დე იონგი-პედრი (სხარტი, აქტიური, ენერგიული)
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #305 28 იანვარი 2021 03:45
    2
    ციტატა: ragveshveleba
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: ragveshveleba
    ციტატა: Bakero
    ჰო კრუიფს კიდევ ეგ რვეულები რინუს მიხელსისგან დარჩა სახსოვრად ! .....ბედმა დაა@ვა აბა რა მე მაგის იდიოტი

    მაგ სტილს გაყვა და დახვეწა უბრალოდ, თორემ ახალი ველოსიპედი არ შეუქმნია დამიჯერე. ძაან კარგად ჩანს რაც არის გვარდიოლა სხვა გუნდებში, ეგეთ გუნდს რომ წვრთვნი ლიგა აუცილებლად უნდა მოიგო.

    " ახალი ველოსიპედი " ......ფეხბურთი 1974 წელს (მეცხრე კლასში ვიყავი მაგ დროს) ერთმა კაცმა შეცვალა და იმ კაცს რინუს მიხელსი ერქვა ! მას შემდეგ ყველაფერი რაც მოხდა და ხდება ფეხბურთში მხოლოდ რინუს მიხელსის შემდეგ გაუმჯობესებული ვარიაციებია სხვადასხვა შემსრულებლეზე გათვლილი ჩემი სუბიექტური აზრით

    ხოდა მამაჩემის ტოლი კაცი ყოფილხართ და ბევრი გინახავთ და გვარდიოლას ბარსას დაბალანსებული დაცვა/შეტევა სად დაინახეთ ძაან მაინტერესებს. ელემენტარული რო ავიღოთ დაცვის ხაზი გვარდიოლას დროს ლამის მოწინააღმდეგის მოედანზე იყო აწეული ხოლმე. მუდმივად მოშიშვლებული ალვეშის ფლანგზე ხო არაფერს აღარ ვამბობ.

    ალვეშის საუკეთესო ვერსია გყავდეს (რონალდოს რაც უქნა !) ეხლა იმ მართლა მოშიშვლებულ ფლანგზე არ გინდა ? და ვის დაცვით ხაზზე ლაპარაკობ გვარდიოლას არ ჰყავდა დაცვა ? აბა გვარდიოლას თუ სუსტი დაცვა ჰყავდა მაშინ ლუის ენრიკეს ვინ ჰყავდა დაცვაში და რა კონდიციაში ?! laughing laughing
    Culé [?]
    #304 28 იანვარი 2021 03:34
    0
    ციტატა: ragveshveleba
    ციტატა: Bakero
    ჰო კრუიფს კიდევ ეგ რვეულები რინუს მიხელსისგან დარჩა სახსოვრად ! .....ბედმა დაა@ვა აბა რა მე მაგის იდიოტი

    მაგ სტილს გაყვა და დახვეწა უბრალოდ, თორემ ახალი ველოსიპედი არ შეუქმნია დამიჯერე. ძაან კარგად ჩანს რაც არის გვარდიოლა სხვა გუნდებში, ეგეთ გუნდს რომ წვრთვნი ლიგა აუცილებლად უნდა მოიგო.

    " ახალი ველოსიპედი " ......ფეხბურთი 1974 წელს (მეცხრე კლასში ვიყავი მაგ დროს) ერთმა კაცმა შეცვალა და იმ კაცს რინუს მიხელსი ერქვა ! მას შემდეგ ყველაფერი რაც მოხდა და ხდება ფეხბურთში მხოლოდ რინუს მიხელსის შემდეგ გაუმჯობესებული ვარიაციებია სხვადასხვა შემსრულებლეზე გათვლილი ჩემი სუბიექტური აზრით
    Culé [?]
    #303 28 იანვარი 2021 03:28
    0
    ციტატა: ragveshveleba
    ციტატა: Bakero
    ჰო კრუიფს კიდევ ეგ რვეულები რინუს მიხელსისგან დარჩა სახსოვრად ! .....ბედმა დაა@ვა აბა რა მე მაგის იდიოტი

    მაგ სტილს გაყვა და დახვეწა უბრალოდ, თორემ ახალი ველოსიპედი არ შეუქმნია დამიჯერე. ძაან კარგად ჩანს რაც არის გვარდიოლა სხვა გუნდებში, ეგეთ გუნდს რომ წვრთვნი ლიგა აუცილებლად უნდა მოიგო.

    აჰა შენ დაგიჯერო და გვარდიოლას შექმნილ სტილს დაცვა/შეტევა იდეალური ბალანსი ბარსელონაში არ დავუჯერო ხომ ?! და ლუის ენრიკე უკეთესი მწვრთნელია ვიდრე გვარდიოლა ხომ ? ! laughing laughing
    Culé [?]
    #302 28 იანვარი 2021 03:21
    0
    ციტატა: ragveshveleba
    და იბრას რას უწუნებთ ვერ ვხვდები გოლის გატანა არ იცის??? თუ ლამაზი გოლები ვერ გააქვს? თუ სტაბილური არაა? თუ ტვინი არ აქვს?? ტექნიკა აკლია?? პასის კულტურა??? ტუ ოფსაიდის ხაზზე თამაში არ იცის??? კაცს აიაქსის სკოლა აქვს გამოვლილი და წლებია ევროპაში სტაბილურად თამაშობს. რონალდო და მესი ვერაა მარა, ძაან მაგარია ეგეც და ერთ-ერთი საუკეთსო ფორვარდია რომელსაც არაფერი დაეწუნება ხასიათის გარდა.

    მშვენიერი ფორვარდია ! ვინ თქვა სუსტიაო ? კარატისტია კაცი ! ირტყმეინება იმის დედა ვატირე ! ყველაფერში მაგარია აი ყველაფერში ! ოღონდ აი ეგ არის გვარდიოლას ბარსელონასთან არაფერი აქვს საერთო ! სულ ეგ არის თორე სხვა ნებისმიერ გუნდს დაამშვენებდა კი არადა გამოადგება

    ციტატა: ragveshveleba
    და იბრას რას უწუნებთ ვერ ვხვდები გოლის გატანა არ იცის??? თუ ლამაზი გოლები ვერ გააქვს? თუ სტაბილური არაა? თუ ტვინი არ აქვს?? ტექნიკა აკლია?? პასის კულტურა??? ტუ ოფსაიდის ხაზზე თამაში არ იცის??? კაცს აიაქსის სკოლა აქვს გამოვლილი და წლებია ევროპაში სტაბილურად თამაშობს. რონალდო და მესი ვერაა მარა, ძაან მაგარია ეგეც და ერთ-ერთი საუკეთსო ფორვარდია რომელსაც არაფერი დაეწუნება ხასიათის გარდა. 500-ზე მეტი გოლი აქვს გატანილი და ასისტებიც არ აკლია სტატისტიკურადაც ვერაფერს დაუწუნებ.

    ციტატა: Bakero
    ჰოო აი ეგ ზუსტად გვარდიოლას " ბრალია " არ უნდა მისულიყო !

    ქართველებს კითხვა არ გვიყვარს ბლიად. სადმე ვთქვი არ უნდა მისულიყო თქო?? გაუმართლა ბევრ რამეში ძალიან თან აი ძალიან რასაც ქვია ბედმა დააჯ.ა და პლიუს იმ დროს ახალი არაფერი შემოუტანია კრუიფის ბარსა მაგ ფეხბურთს წლებით ადრე მისდევდა :)

    ჰო კრუიფს კიდევ ეგ რვეულები რინუს მიხელსისგან დარჩა სახსოვრად ! .....ბედმა დაა@ვა აბა რა მე მაგის იდიოტი laughing laughing laughing
    Culé [?]
    #301 28 იანვარი 2021 03:14
    0
    ციტატა: ragveshveleba
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: ragveshveleba
    ციტატა: Bakero
    შენ თითონ აღიარებ გვარდიოლას ბარსა უფრო ძლიერი გუნდი იყოო ვიდრე ლუჩოსიო და ის გვარდიოლას გუნდი ყველა რგოლში ნეტა ვინ ააწყო ეგრე გამართულად რომ მუშაობდა

    ხო ნეტა ვინ გაზარდა ეგ ფეხბურთელები გუნდში ხო არ დახვდა შემთხვევით ინიესტა, ხავი, პუიოლი, ვალდესი, აბიდალი, იაია ტურე. (მესიზე აღარც არაფერს ვამბობ.........) და მე ვთქვი გუნდურობით უფრო ძლიერი იყო თქო გვარდიოლას ბარსა თქო. ლუჩოს ბარსა და გვარდის ბარსა რო დაატაკო მგონია რომ უმოწყალოდ წააგებდა გვარდიოლა.

    და მანამდე რა ჩემ ფეხებს მიაღწიეს მაგ ზემოთ ჩამოთვლილმა ხალხმა ? შენ ეგეც გეცოდინება laughing laughing laughing

    ლიგა ხომ არ მოიგეს შემთხვევით 2006-ში?? და საუკეთესო წლებში ხო არ მივიდა გვარდიოლა შემთხვევით????

    ჰოო აი ეგ ზუსტად გვარდიოლას " ბრალია " არ უნდა მისულიყო ! გამზადებულზე მივიდა ! ქართველი ბლიად ქართველი laughing laughing გამზადებულზე ყველა მაგარია არაფერი გაუკეთებია არც სტილი არც ტაქტიკა სულ არაფერი უბრალოდ გაუმართლა რა გამზადებულზე მივიდა ! laughing laughing laughing laughing
    Culé [?]
    #300 28 იანვარი 2021 03:09
    0
    ჰო გვარდიოლას იბრაგიმოვიჩს უტოვებ laughing laughing და ლუის ენრიკეს კლუბის ყველა დროის საუკეთესო 9-ანს ლუის სუარესსს არა ! იფ იფა მაგარია laughing laughing laughing
    Culé [?]
    #299 28 იანვარი 2021 03:07
    0
    ციტატა: ragveshveleba
    ციტატა: Bakero
    შენ თითონ აღიარებ გვარდიოლას ბარსა უფრო ძლიერი გუნდი იყოო ვიდრე ლუჩოსიო და ის გვარდიოლას გუნდი ყველა რგოლში ნეტა ვინ ააწყო ეგრე გამართულად რომ მუშაობდა

    ხო ნეტა ვინ გაზარდა ეგ ფეხბურთელები გუნდში ხო არ დახვდა შემთხვევით ინიესტა, ხავი, პუიოლი, ვალდესი, აბიდალი, იაია ტურე. (მესიზე აღარც არაფერს ვამბობ.........) და მე ვთქვი გუნდურობით უფრო ძლიერი იყო თქო გვარდიოლას ბარსა თქო. ლუჩოს ბარსა და გვარდის ბარსა რო დაატაკო მგონია რომ უმოწყალოდ წააგებდა გვარდიოლა.

    და მანამდე რა ჩემ ფეხებს მიაღწიეს მაგ ზემოთ ჩამოთვლილმა ხალხმა ? შენ ეგეც გეცოდინება laughing laughing laughing
    Culé [?]
    #298 28 იანვარი 2021 03:01
    0
    იგივე შემიძლია გკითხო გვარდიოლას ბარსაზეც მაშინ, მითუმეტეს რომ გვარდიოლას ბარსა როგორც გუნდი უფრო ძლიერი იყო ვიდრე ლუჩოსი.

    (ერთადერდი რგოლი იყო შეტევა, რაშიც ლუჩოს ბარსას უპირატესობა ჰქონდა)
    შეტევაში რომ იბრაგიმოვიჩს მოიყვან მერე უყურებ და მიხვდები ეს რა სი@ობა ჩაიდინე laughing laughing laughing ეტოო თავის ცუდი ხასიათით გაუშვი და იმაზე უარესი ხასიათის ფეხბურთელი მოიყვანე laughing laughing laughing აი მაგაზე მაგრად ვკაიფობ ასეთ ჭკვიან კაცს ეგეთი რამე რომ დაგემართება laughing laughing laughing ....შენ თითონ აღიარებ გვარდიოლას ბარსა უფრო ძლიერი გუნდი იყოო ვიდრე ლუჩოსიო და ის გვარდიოლას გუნდი ყველა რგოლში ნეტა ვინ ააწყო ეგრე გამართულად რომ მუშაობდა laughing laughing laughing
    ფანი [?]
    #297 28 იანვარი 2021 02:49
    0
    ციტატა: ragveshveleba
    ბევრჯერ გადამირთავს უკვე ბარსას თამაში და არამარტო კუმანის ბარსასი სამწუხაროდ

    +1
    ფანი [?]
    #296 28 იანვარი 2021 02:42
    1
    ციტატა: Sergio5
    ბედნიერი ვარ რო ორივე ბარსას მოვესწარი, მართლა დიდი სიამოვნებაა შენი გუნდის ესეთი ლამაზი თამაში, მაგრამ თუ არჩევანზე მიდგა საქმე მე გვარდიოლას გუნდს ავირჩევდი

    მე რაიკარდის იქეთ ბარსასაც მოვესწარი, შევარდნაძესაც მოვესწარი, რას არ მოვესწარი, მარა იმას თუ მოვესწრებოდი რო ბარსას თამაშს მეოცე წუთზე გადავრთავდი ვერასდროს ვიფიქრებდი :| რა არის ცხოვრებაა :D
    ფანი [?]
    #295 28 იანვარი 2021 02:31
    2
    ციტატა: ragveshveleba
    კი ბატონო გეთანხმები. მაგრამ ტაქტიკურად ლუჩო ბევრად უფრო "გიბკი" (არ ვიცი ქართულად როგორ ვთქვა) იყო, და 2014-15-ში ბარსა რო ფეხბურთს თამაშობდა გვარდიოლას ბარსას ეგეთი ლამაზი ფეხბურთი არასდორს არ უთამაშია.

    არ ვიცი რას გულისხმობ სილამაზეში კონკრეტულად, ალბათ ნეიმარი მესის დრიბლინგების წვიმას და სავსებით ლოგიკურია მოგწონდეს ეს , მაგრამ თუ მასე ცალკეულ ასპექტს ვიღებთ მაშინ რაიკარდის ბარსოლანზე ლამაზი არაფერია ჩემთვის ფეხბურთში რონალდინიოს თაოსნობით :)) მაგრამ რაც შეეხება სტრუქტურას, გუნდურობასს, უშეცდომო დახატულ კომპიუტერული სიზუსტით ნათამშებ კომბინაციებს და "ტიკი ტაკას" ეგ იყო მხოლოდ გვარდოლას ბარსელონაში და როგორც ჩანს არ გაქხსოვს ეგ მატჩები კარგად :))
    ფანი [?]
    #294 28 იანვარი 2021 02:27
    1
    სასტავ ვფიქრობ რომ დეიონგს თვის საუკეთესოობის კარგი შანსი აქვს სუასთან ერთად თქვენ რასფიქრობთ?
    Culé [?]
    #293 28 იანვარი 2021 02:25
    1
    ციტატა: Clever liar
    გვარდიოლას ბარსა სრული ინოვაცია იყო იმ დროის ფეხბურთში, თითქმის უნაკლო სამივე რგოლით და ზე აღმატებითი ბურთის კონტროლში, ბარსა იყო აბსოლიტური მონსტრი ყველა მეტოქესთან ჯახში, მაგრამ რათქმაუნდა მასაც ქონდა ერთი დიდი მინუსი, გვარდის არ გააჩნდა გეგმა ბ :)) ეს არავისთვის იყო საიდუმლო და ყველამ წინასწარვე იცოდა რა შემადგენლობით, რა სტილით და რა პროცენტული ბურთის კონტროლით დასრულებდა ბარსა მატჩს, მაგრამ მაინც გასახდელშივე იყო ნებისმიერი კალიბრის მეტოქე მიწისაგან პირისა აღგვილი.. აი ამიტომაც იყო ალბათ გვარდის ბარსა ისტორიაში საუეკთესო და ტყუილადაც არ არის ეს ეპოქა არა მარტო ბარსელონას, არამედ მსოფლიო ფებხურთს ისტორიაში ბრილიანტის ეპოპეად აღიარებული... ლუჩოს ბარსა უკვე ცნობილი და გადაღეჭილი სათამაშო სისტემა იყო, არავისთვის მოულოდნელი სიახლე და არავისთვის გავარდნილი მეხი.. ლუჩოს ქონდა ძალიან კარგი დამუხტული გუნდი მისი პლიუს მინუსებით და მსოფლიოს საუკეთესო შეტევითი ხაზი, რის ხარჯზეც გადიოდა ჩემი აზრით თავიდან ბოლომდე ფონს..

    თავიდან ბოლომდე გეთანხმები მეც ყველაფერში

    ბედნიერი ვარ რო ორივე ბარსას მოვესწარი, მართლა დიდი სიამოვნებაა შენი გუნდის ესეთი ლამაზი თამაში, მაგრამ თუ არჩევანზე მიდგა საქმე მე გვარდიოლას გუნდს ავირჩევდი
    Culé [?]
    #292 28 იანვარი 2021 02:25
    0
    ციტატა: Nini
    Bakero,
    მარტო გუნდი კი არა მოედანიც კიდევ უფრო განათდა თან ისე რომ თვით მოედნის განათებასაც კი გადააჭარბა.

    laughing laughing laughing laughing +1
    ფანი [?]
    #291 28 იანვარი 2021 02:20
    3
    გვარდიოლას ბარსა სრული ინოვაცია იყო იმ დროის ფეხბურთში, თითქმის უნაკლო სამივე რგოლით და ზე აღმატებითი ბურთის კონტროლში, ბარსა იყო აბსოლიტური მონსტრი ყველა მეტოქესთან ჯახში, მაგრამ რათქმაუნდა მასაც ქონდა ერთი დიდი მინუსი, გვარდის არ გააჩნდა გეგმა ბ :)) ეს არავისთვის იყო საიდუმლო და ყველამ წინასწარვე იცოდა რა შემადგენლობით, რა სტილით და რა პროცენტული ბურთის კონტროლით დასრულებდა ბარსა მატჩს, მაგრამ მაინც გასახდელშივე იყო ნებისმიერი კალიბრის მეტოქე მიწისაგან პირისა აღგვილი.. აი ამიტომაც იყო ალბათ გვარდის ბარსა ისტორიაში საუეკთესო და ტყუილადაც არ არის ეს ეპოქა არა მარტო ბარსელონას, არამედ მსოფლიო ფებხურთს ისტორიაში ბრილიანტის ეპოპეად აღიარებული... ლუჩოს ბარსა უკვე ცნობილი და გადაღეჭილი სათამაშო სისტემა იყო, არავისთვის მოულოდნელი სიახლე და არავისთვის გავარდნილი მეხი.. ლუჩოს ქონდა ძალიან კარგი დამუხტული გუნდი მისი პლიუს მინუსებით და მსოფლიოს საუკეთესო შეტევითი ხაზი, რის ხარჯზეც გადიოდა ჩემი აზრით თავიდან ბოლომდე ფონს..
    ფანი [?]
    #290 28 იანვარი 2021 02:11
    2
    ბილბაოს უნდა გავთხაროთ ის თასი უკან რევანში გვაქვს ასაღები თან ნოუ კამპზე!
    ფანი [?]
    #289 28 იანვარი 2021 02:10
    3
    მოკლედ გრიზმანი ჭკუიდან გადამიყვანს, მერამდენეჯერ გამოაქვს ბურთი მეტოქის კარიდან გარეთ?
    Culé [?]
    #288 28 იანვარი 2021 02:10
    0
    Bakero,
    მარტო გუნდი კი არა მოედანიც კიდევ უფრო განათდა თან ისე რომ თვით მოედნის განათებასაც კი გადააჭარბა.
    Culé [?]
    #287 28 იანვარი 2021 02:10
    0
    ციტატა: Messi_Goat 10❤
    ციტატა: ragveshveleba
    ციტატა: Sergio5
    გვარდიოლამ შემოიტანა ფეხბურთში ახალი ეპოქა, ის რასაც იმ დროის ბარსა აკეთებდა ვერავინ ვერ აკეთებდა, ვერც გასაღებს ვერ პოულობდა ვერავინ სანამ მოურინიომ ავტობუსი არ ჩაუყენა, ის იყო ახალი საფეხური ფეხბურთის, იყო გუნდი სადაც ყველას თავისი როლი ქონდაზ მარტო იმიტო ვთვლი მე იმ ბარსელონას საუკეთესოდ რო იმ პერიოდში ბარსელონა ყველას ეზიზღებოდა იმიტო რო ყველაზე მაგრები იყვნენ, ერთ ფრესაც კი ისეთი სიხარულით აღნიშნავდა მთელი მსოფლიო საკუთარი გუნდის გამარჯვება რო არ გაუხარდებოდათ, მე რაც ფეხბურთს ვუყურებ ეგეთი გუნდი არ მახსოვს და არც ვიცი ვნახავ თუ არა და რაც არ უნდა ფეხბურთელები იყვნენ საოცარი, გვარდიოლას დამსახურებაც ძალიან დიდია მაგაში

    ენრიკეს ბარსას ფეხბურთით გაცილებით დიდ სიამოვნებას ვიღებდი ვიდრე გვარდიოლასი და მომკალი თუ გინდა. გუნდს ჰყავდა სასწაული შემსრულებლები შეტევაში, მდგრადი ნახევარდაცვა და ასე თუ ისე სტაბილური დაცვა. ნუ მეკარეზე რაღა უნდა ვთქვა. ბრავოც მშვენივრად გამოიყურებოდა და შტეგენიც. ზოგადად უაზრო ბურთის კონტროლს და ზედმეტ პასებს ვერ ვიტან. ძალიან ცუდი საყურებელია ჩემთვის და მოსაბეზრებელია გუნდი სულ ერთი და იგივეს რომ აკეთებს.

    კაი რა ხოარ ღადაობ ბრატ 😂 პეპის ბარსასთან შედარებით ენრიკეს ბარსა 0-ია, საუკეთესო ფორმაში მყოფი ხავი ინიესტა პიკე მესი ვილა აბიდალიც ხოდზე იყო, ვაფშე ეგენი რა გენიოს თამაშს თამაშობდნენ, 10% იც არაა ენრიკეს ბარსა პეპის ბარსასთან შედარებით

    კი ბატონო უძლიერესი იყო პეპის ბარსა, მაგრამ ენრიკეს ბარსასაც ნუ დააკნინებ ეგრე. ყველა ქვეყნის ჩემპიონს დააცვეს ბურთი ერთი სეზონის განმავლობაში სხვას რომ თავი დავანებოთ.