ლიონელ მესი ფრანგულ ენას არ სწავლობს - Sport

ლიონელ მესი ფრანგულ ენას არ სწავლობს - Sport

ბოლო დროს "ბარსელონას" ვარსკვლავ ლიონელ მესის ფრანგულ "პარი სენ-ჟერმენს" აქტიურად უკავშირებენ. არაერთხელ გავრცელდა ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, რომ პსჟ კატალონიელთა კაპიტნის გადაბირებას ცდილობს. ბუნებრივია, ამან დღევანდელი ცნობები კიდევ უფრო დამაჯერებელი გახადა.

დღეს Canal+-ის ფრანგმა ჟურნალისტმა ჟეფრუა გარეტიემ გაავრცელა ინფორმაცია, რომ მესიმ და მისმა მთელმა ოჯახმა ფრანგული ენის გაკვეთილები დაიწყო, თუმცა, Sport-ს თუ დავუჯერებთ, ეს ცნობები სიმართლეს არ შეესაბამება.

კატალონიური წყაროს ცნობით, არგენტინელი ფეხბურთელის გარემოცვა ამ ჭორებს კატეგორიულად უარყოფს. 33 წლის მოთამაშესთან დაახლოებული პირები აცხადებენ, რომ მესის ფრანგული ენის სწავლა არ დაუწყია.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 27 იანვარი 2021 22:31
    0
    ამ ხნის კაცს ინგლისური არ უსწავლია და ფრანგულის სწავლას დაიწყებს?
    ფანი [?]
    #11 27 იანვარი 2021 09:54
    1
    იმდენი ჭორები დაიწერება კიდევ რო სულ შეგვაზიზღებენ ყველაფერს, მაგრამ მესი არ წავა დარწმუნებულივარ
    გულშემატკივარი [?]
    #10 27 იანვარი 2021 08:53
    0
    ის ფრანგი ჟურნალისტი უნდა გაუშვან სამსახურიდან აუცილებლად
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    Culé [?]
    #9 27 იანვარი 2021 04:48
    0
    laughing laughing რამდენი *ლეობა დაიწერება ზაფხულამდე და ზაფხულში წარმოდგენად ამინდა...
    გულშემატკივარი [?]
    #8 27 იანვარი 2021 02:26
    1
    ეტყობა დაიწყო ფრანგულის სწავლა მაგრამ, იმდენად ცუდად სწავლობდა მასწავლებელმა სრაზუ გამოაჯმევინა უნიჭი ხარო და უკვე აღარ სწავლობს smile სიტი მართლია ჩემპიონთა ლიგის ფინალშიც ვერ გადის, მაგრამ აგერ უკვე პრემიერ ლიგას ლიდერობს და კიდე თუ დადო პრემიერ ლიგა და 5 სეზონში 3 პრემიერ ლიგა ექნება პეპს მოგებული და ინგლისში მართლა თავისი ჰეგემონია ექნება დამყარებული.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 27 იანვარი 2021 01:01
    1
    იასნა ფრანგული არა ალჟირული
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 27 იანვარი 2021 00:46
    3
    ფრანგულს კი არა ინგლისური ეზარება ტიპს, მესია და სულ რამოსზე და რეალმადრიდზე ჰკიდია smiley
    Culé [?]
    #5 27 იანვარი 2021 00:46
    2
    ჯერ სადაა აწი სახლს ეძებს პარიზშიო იმასაც დაწერენ, მერე სტუმრად რომ მოგვიწევს თამაში მესი დარჩენას აპირებდაო და ასე. მოვა დონ ლაპორტა და მოგხედავთ ჭორიკანა ნაძირლებო!😡
    გულშემატკივარი [?]
    #4 27 იანვარი 2021 00:43
    0
    სიტი 2-0იგებს უკვე დდ უეჭველი დადებენ პრემიერ ლიგას კიდე თან პლიუს 1-ლზე არიან და რო ამბობდით კანსელო არ გვინდაო აგერ გოლს+ასისტი მიითვალა😘
    ფანი [?]
    #3 27 იანვარი 2021 00:36
    0
    უყუტებთ ვინმე ინტერი-მილანს რა დაუძაბეს ერთმანეთს იბრამ და ლუკაკუმ
    ფანი [?]
    #2 27 იანვარი 2021 00:11
    1
    ვეღარ გავიგე რა არის სწორი და რა არა,რომელ წყაროს ენდოს და რომელს არა ვერ გაიგებს კაცი,ჯერ გავრცელდა რომ ფრანგულს სწავლობს მეორე წყაროს ცნობით ტყუილია ეს ამბავი...მიდი და გაარჩიე მტყუანმართალი.
    Culé [?]
    #1 27 იანვარი 2021 00:03
    3
    როდის მოვა ლაპორტა ერთი სული მაქ და დარჩება მესი და იტყვის რომ აქ ვრჩებიო და ეს ჭორები ჩამრთავდება..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"