ყოველ ჯერზე, როდესაც მესი არ თამაშობს, ბარსელონა იგებს - უგო გატი

ყოველ ჯერზე, როდესაც მესი არ თამაშობს, ბარსელონა იგებს - უგო გატი

არგენტინის ნაკრების ყოფილმა მეკარემ, უგო გატმა, რომელიც კატალონიის "ბარსელონას" ლიდერის, მესის გაკრიტიკებითაა სახელგანთქმული, ლეოს ამჯერადაც "უკბინა".

El Chiringuito-სთან ინტერვიუში ის "ლა პულგას" წითელ ბარათს გამოეხმაურა. ლეო ამის გამო 2-მატჩიანი ბანით დაისაჯა.

"ყოველ ჯერზე, როდესაც მესი არ თამაშობს, "ბარსელონას" მოგება სხვების ძალებზე დაყრდნობით მაინც შეუძლია.

ფეხბურთში მნიშვნელოვანი მოგებაა და მოგებასთან ერთად თუ კარგად ითამაშებ, უკეთესია.

ანუ, ყოველ ჯერზე, როდესაც მესი არ თამაშობს, "ბარსელონა" იგებს".

პრიმერა დივიზიონის უკანასკნელ მატჩში ლეომ ზემოხსენებული მიზეზის გამო მონაწილეობა ვერ მიიღო, თუმცა მისმა გუნდმა "ელჩეს" დამარცხება მაინც შეძლო.

აღსანიშნავია, რომ "ბლაუგრანა" ლიონელ მესის გარეშე უკვე ზედიზედ 12 მატჩია დაუმარცხებელია, აქედან 9 შემთხვევაში გუნდმა გამარჯვება მოიპოვა (3 ფრე).

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 26 იანვარი 2021 15:50
    0
    ჭ-კლასის გუნდებთან, რომ დამატებითი დროც არ გვყოფნის და პენალტებითაც ძლივს ვიგებთ, ეგ არის "გამარჯვება"
    [?]
    #14 26 იანვარი 2021 01:41
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    აი 7 მილიარდი ადამიანიდან მარტო შენი დედა მივაცენზურე

    არა ნუ ჩქარობ მოიცა, ნონერ პირველი ეს იყოს მარა მარტო ეს არა, დაამატე რამოსი კაზემირო ვილალიბრე და უფ კიდე რამდენია. არ მეყოფა დრო რო გადავთვალე.
    ფანი [?]
    #13 26 იანვარი 2021 00:30
    3
    მესით მეტი თამაში აქვს მოგებული ბარსას, თუ მესის გარეშე, შე გამოცენზურებულო?
    შენს დედას დაეცა ბალოტელი!
    Culé [?]
    #12 26 იანვარი 2021 00:25
    1
    ამან ხო ტვინი მო***ა მესის კრიტიკით. რა გუნდებს მოუგო მერე მესის გარეშე ბარსამ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 26 იანვარი 2021 00:22
    1
    აი 7 მილიარდი ადამიანიდან მარტო შენი დედა მივაცენზურე

    ციტატა: El pistolero 9
    აუ ეს რა ბოღმაა.პარაგვაის მეკარე როიყო იმას ეკეტება ლეოზე და ამის თანამემამულეა რამ ააღრინა ეს ჩემისა

    მარადონას რო აჯობა ეგ ვერ მოინელა ამ ბოღმამ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #10 26 იანვარი 2021 00:14
    1
    ეს სულ მესის როგორ აკრიტიკებს, ყველა ინტერვიუში მესის რო არ წაკბინოს არ შეუძლია
    Culé [?]
    #9 26 იანვარი 2021 00:03
    0
    ალბათ ბარსას თამაშწბს არ უყურებს მესისთან და მის გარეშე..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #8 25 იანვარი 2021 23:35
    1
    აუ ეს რა ბოღმაა.პარაგვაის მეკარე როიყო იმას ეკეტება ლეოზე და ამის თანამემამულეა რამ ააღრინა ეს ჩემისა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #7 25 იანვარი 2021 23:30
    0
    ნაკრებში თუ ქრიან ნეტა ერთად ნამყოფი?! სავარაუდოდ ძაან აჟამა ამას ლეომ და გამწარებულია🤣🤣🤣
    Culé [?]
    #6 25 იანვარი 2021 23:28
    6
    ეს ტიპი როგორც ჩანს, მესის ლანძღვაში იღებს მაყუთს
    როგორც ჩანს, პერესის სახელობითი სტიპენდიანტია smiley
    ფანი [?]
    #5 25 იანვარი 2021 23:19
    1
    აბა რა მთავარია ბრაითვეიტი იყოს ძირითადში
    ფანი [?]
    #4 25 იანვარი 2021 23:10
    3
    ანუ რას ამბობს მესიმ აღა უნდა ითამაშო და ბარსა სულ მოიგებსო😁 ვაი ამის პატრონს
    Culé [?]
    #3 25 იანვარი 2021 22:58
    3
    ეს ავადმყოფი მარადონას ფანია. მიეწიე მარადონას.
    ფანი [?]
    #2 25 იანვარი 2021 22:52
    0
    თავის თავს მიხედოს,მესის წაკბენას და კრიტიკას ჯობს სხვა რამით დაკავდეს.
    Culé [?]
    #1 25 იანვარი 2021 22:45
    0
    საინტერესო სუბიექტია