ბარსელონას ფეხბურთელების გამოსასყიდი თანხები | ჩამონათვალი

ბარსელონას ფეხბურთელების გამოსასყიდი თანხები | ჩამონათვალი

მოგეხსენებათ, 2017 წელს ფრანგულმა "პარი სენ-ჟერმენმა" კატალონიის "ბარსელონადან" ნეიმარ ჟუნიორი გადაიბირა და "ბლაუგრანას" ერთ-ერთი ლიდერი წაართვა. როგორც გახსოვთ, პსჟ-მ ბრაზილიელის სანაცვლოდ მისი გამოსასყიდი თანხა, 222 მილიონი ევრო გადაიხადა. ხსენებული თანხა უფრო მაღალი რომ ყოფილიყო, დიდი ალბათობით, 28 წლის ვარსკვლავი კვლავ "ბარსაში" იასპარეზებდა, ან, უარეს შემთხვევაში, კონტრაქტის ამოწურვამდე მოუწევდა დარჩენა.

ზემოხსენებული ფაქტის გამეორების თავიდან აცილების მიზნით, დღეს "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მოთამაშეების გამოსასყიდი თანხა საკმაოდ მაღალია.

ახლა კი, Tribuna.com გვთავაზობს იმ თანხებს, რომლის გადახდაც მსურველ კლუბებს "ბარსელონას" ფეხბურთელებში მოუწევთ, თუ მათი შეძენით დაინტერესდებიან:

  • ანტუან გრიზმანი - 800 მილიონი ევრო
  • ლეო მესი - 700 მილიონი
  • მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი - 500 მილიონი (ოქტომბერში, კონტრაქტის გახანგრძლივებამდე, ეს თანხა 180 მილიონს შეადგენდა)
  • ჟერარ პიკე - 500 მილიონი
  • ჟორდი ალბა - 500 მილიონი
  • სერჟი რობერტო - 500 მილიონი
  • სამუელ უმტიტი - 500 მილიონი
  • სერჟიო ბუსკეტსი - 500 მილიონი
  • ფრანსიშკუ ტრინკაუ - 500 მილიონი
  • სერჟინიო დესტი - 400 მილიონი
  • მირალემ პიანიჩი - 400 მილიონი
  • ფრენკი დე იონგი - 400 მილიონი
  • ფილიპე კოუტინიო - 400 მილიონი
  • პედრი - 400 მილიონი
  • ანსუ ფატი - 400 მილიონი (სექტემბერში, პირველ გუნდში დაწინაურებამდე, მისი გამოსასყიდი 170 მილიონი იყო)
  • უსმან დემბელე - 400 მილიონი
  • კლემან ლანგლე - 300 მილიონი
  • მატეუს ფერნანდესი - 300 მილიონი
  • მარტინ ბრეითუეიტი - 300 მილიონი
  • ნეტუ - 200 მილიონი
  • ჟუნიორ ფირპო - 200 მილიონი
  • რონალდ არაუხო - 200 მილიონი (პირველ გუნდში დაწინაურების შემდეგ, ურუგვაელის ღირებულება გაორმაგდა)
  • ოსკარ მინგესა - 100 მილიონი
  • რიკი პუჩი - 100 მილიონი

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 26 იანვარი 2021 15:55
    0
    ანუ გრიზმანში თუ 800 მილიონი არ მოგვცეს, კაპიკს არ დავუკლებთ?(მოვკვდი კაცი) სხვებზე ლაპარაკიც არ ღირს თუნდაც ბრეიტვეიტზე.
    ფანი [?]
    #16 26 იანვარი 2021 12:20
    0
    ალენიასი 150ია
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #15 26 იანვარი 2021 03:13
    0
    ეხლა რომ ვიღაც შეიხმა მოინდომოს ახალი გუნდის გაკეთება და გამოსასყიდი გადაიხადოს, კოუტინიოს, ბრაითვაიტისა და გრიზმანისათთვის... ლენგლე, ფირპო, დემბელე და პიანიჩიც რომ მოინდომოს
    smiley smiley satisfied innocent
    Culé [?]
    #14 26 იანვარი 2021 02:50
    0
    ვაახ გუნდში 800 მილიონად შეფასებული ფეხბურთელი გვყოლია და არ ვიცოდი laughing laughing laughing laughing
    [?]
    #13 26 იანვარი 2021 02:00
    0
    ციტატა: ბასქუ10
    ბრაიტვეიტი 300 მილიონიო🤣 მინგესას და არაუხოს მოუმატონ ჯობია

    ისე ქინძი პსჟ გაბოროტებულზე ბარსას საზიანოდ კი გადაიხდის 200 აეაუხოში მალე :D ნეიმარს სპეციალურად ჩაუდეს 222 რო გაყიდულიყო
    ფანი [?]
    #12 25 იანვარი 2021 22:53
    0
    ბრაიტვეიტი 300 მილიონიო🤣 მინგესას და არაუხოს მოუმატონ ჯობია
    ფანი [?]
    #11 25 იანვარი 2021 21:39
    0
    არაუხოს მოუმატონ და არ ვდარდობ სხვას :D მაგაზე მოთხოვნა რო იქნება მაშინ შეიძლება 200 მილიონი არაფერი არ იყოს :დ
    ფანი [?]
    #10 25 იანვარი 2021 20:04
    3
    გრიზმანს კიდე მოუმატეთ არავინ წაგართვათ :D
    გულშემატკივარი [?]
    #9 25 იანვარი 2021 19:45
    1
    ყველას ფასი 10-ზე რომ გავყოთ ეხლა მაგდენადაც ვერ გაყიდი :D
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 25 იანვარი 2021 19:22
    0
    კოუს, გრიზმანის, დემბელეს თანხა ჩამოწიეთ 100-მდე და თუ ვინმეს მოუნდა სიხარულით გაატანეთ.
    ლენგლე, ბრეითვეიტი, ფირპო ჩამოწიეთ 20-30-მდე.
    ფანი [?]
    #7 25 იანვარი 2021 19:14
    1
    ამხელა თანხები რომაარის რაპონტია ვერ ვხვდები პიანიჩი რომ გაუშვან 400მილიონად გაუშვებენ ? ან ლენგლე რომ გაუშვან 300მილიონი? რანაირად ურახუნებენ ამ არაფრის მომცემ თანხებს
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    Culé [?]
    #6 25 იანვარი 2021 18:47
    0
    ოღონდ ლენგლე წაიყვანონ და აქეთ გადაუხადონ 300 მილიონი
    ფანი [?]
    #5 25 იანვარი 2021 18:35
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    აუ ლენგლე ბრაიტვატი და ფირპო რო გამოისყიდონ რას გაასწორებს.... ეეჰ კაია ოცნება

    აბაა დაჟე ბონუსი ჩატარებულ მატჩებზე😂😂
    Culé [?]
    #4 25 იანვარი 2021 18:29
    0
    ამათ ვინ შეეხება სანამ კონტრაქტი არ დაუმთავრდებათ😆🤣
    ფანი [?]
    #3 25 იანვარი 2021 18:27
    0
    ზოგიერთებს იმდენი აქვთ ვითომ ნაკლები რო იყოს გამოისყიდიდა რომელიმე გუნდი ეცემოდა და (მიხვდებით რომლებზეც მაქვს საუბარი)
    Culé [?]
    #2 25 იანვარი 2021 18:19
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    აუ ლენგლე ბრაიტვატი და ფირპო რო გამოისყიდონ რას გაასწორებს.... ეეჰ კაია ოცნება

    მაგენს გრანდები არ იყიდიან და პატარა გუნდები მთლად მაგდენი ღირს🤣🤣😂
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 25 იანვარი 2021 17:57
    5
    აუ ლენგლე ბრაიტვატი და ფირპო რო გამოისყიდონ რას გაასწორებს.... ეეჰ კაია ოცნება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued