როგორ მიულოცა მირალემ პიანიჩმა რიკი პუჩს სადებიუტო გოლი

როგორ მიულოცა მირალემ პიანიჩმა რიკი პუჩს სადებიუტო გოლი

"ელჩესთან" გამართული შეხვედრა (0-2) რიკი პუჩს სამუდამოდ დაამახსოვრდება. "ბარსელონას" სკოლის აღზრდილმა 21 წლის ნახევარმცველმა შეცვლაზე შემოსვლიდან 2 წუთში მშობლიური კლუბის მაისურით პირველი გოლი გაიტანა.

"ბლაუგრანას" Twitter-ის ოფიციალური გვერდი ავრცელებს ვიდეოს, რომელშიც ჩანს, თუ როგორ მიულოცა ორიგინალურად კატალონიელთა ბოსნიელმა მოთამაშემ მირალემ პიანიჩმა პუჩს სადებიუტო გოლი იმ დროს, როდესაც ახალგაზრდა ფეხბურთელი თამაშის შემდეგ ჟურნალისტებს ინტერვიუს აძლევდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 25 იანვარი 2021 14:28
    0
    გოლის შემდეგ თუ გახსოვთ, ყველაზე ბოლოს ალბამ მიულოცა და თან რაღაცას სიცილით უყვებოდნენ ერთმანეთს. რუსმა კომენტატორმა: ორივე ზუსტად ერთი სიმაღლის არიანო და ალბათ ეკითხებაო პუჩი შენ როდის დაიწყებ თავით გატანასო. თუმცაო ბარსაში დაბალი ფეხბურთელებიც კარგად თამაშობენო თავით და ამის მაგალითად მესიც გამოდგებაო.
    ფანი [?]
    #11 25 იანვარი 2021 11:05
    0
    იმედია პიანიჩიც მოუმატებს, თორე აგერ ბუსკეცი გაცილებით უკეთ ათამაშდა ვიდრე გასულ 3-4 წელს თამაშობდა და პიანიჩს ასე ძალიან ცოტა დრო ექნება მაგრამ თუ მოუმატებს კარგი იქნება
    წევრი [?]
    #10 25 იანვარი 2021 08:21
    0
    ძაან პოზიტივი ტიპი იჩითება
    Culé [?]
    #9 25 იანვარი 2021 00:59
    5
    როგორც ჩანს, პიროვნულად ძალიან კარგი ბიჭია
    ასეთი გვერდში დგომა და პატივისცემა ჰაერიდან არ მოდის
    Culé [?]
    #8 25 იანვარი 2021 00:25
    3
    კარგი ატმოსფეროა გუნდში და ასწორებს heart_eyes
    Culé [?]
    #7 25 იანვარი 2021 00:09
    2
    აბსოლიტურად ყველას გაუხარდა ამ ბიჭის გოლი და ძაან კაია, ზნაჩიტ გუნდში ერთმანეთთან კარგად არიან. ისე ალბას ორიენტაცია მაეჭვებს ამ ბოლოს😳 მესისაც ძაან ესმასუნება და ამასაც ძაან ეხვეოდა გოლის მერე😃🤣
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 25 იანვარი 2021 00:04
    1
    მევასება პიანიჩი და მაგრად მწყინს რო ვერ ათამაშდა იმედია მოიხოდება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #5 24 იანვარი 2021 23:55
    1
    კარგია ასეთი ჰარმონია რომ არის გუნდში
    Culé [?]
    #4 24 იანვარი 2021 23:48
    1
    ყველა ულოვავდა და ყველას უხაროდა რიკის გოლი💜❤
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 24 იანვარი 2021 23:34
    5
    მიულოცა და თან გაიფიქრა, ნეტა მე როდის გავიტანო.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 24 იანვარი 2021 23:32
    4
    ადამიანს მიუხედავად ცუდი მოპყრობისა ყოველ შესვლაზე ასეთი გაბრწყინებული სახე ქონდეს და ასე უხაროდეს ხოლმე როგორც გუნდის ისე საკუთარი წარმატება..და კუმანი ამ დროს თავს რომ აქნევს..
    ალბათ სანამ არ წაეთრევა არ გვაღირსებს დეიონგი პუჩი პედრის ტრიოს არადა ყველამ ვიცით რომ დაგვხატავს
    Culé [?]
    #1 24 იანვარი 2021 23:10
    4
    ძალიან ვგულშემატკივრობ ამ ბიჭს, მეც გილოცავ რიკი heart_eyes heart_eyes .