ლუკა დინი: "ბარსელონას" ჩემი გაშვება არ უნდოდა

ლუკა დინი: "ბარსელონას" ჩემი გაშვება არ უნდოდა

"ბარსელონას" ყოფილი მარცხენა მცველი ლუკა დინი კატალონიური კლუბიდან "ევერტონში" გადასვლას იხსენებს და აცხადებს, რომ "ბლაუგრანას" მისი გაშვება არ სურდა.

"ბარსელონას" დატოვება მარტივი არ იყო, რადგან გუნდს ჩემი გაშვება არ უნდოდა.

პირადად ჩემთვის საკმარისი არ იყო სეზონში მხოლოდ 20 ან 26 თამაში ჩამეტარებინა, იმის მიუხედავად, რომ შესანიშნავი გუნდი გვყავდა. ყველა თამაშში მონაწილეობის მიღება მჭირდებოდა.


- ციტირებს 27 წლის ფრანგის სიტყვებს Goal.

ლუკა დინი "ბარსელონაში" 2016 წელს "პარი სენ-ჟერმენიდან" გადავიდა. "ბლაუგრანას" შემადგენლობაში მან 46 შეხვედრა ჩაატარა და 2 გოლი გაიტანა, 2018 წელს კი "ევერტონს" 20 მილიონი ევროს სანაცვლოდ შეუერთდა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 24 იანვარი 2021 19:30
    0
    ერთია საკმარისი არაა, მაგრამ მეორე რამდენს იმსახურებ.
    Culé [?]
    #9 24 იანვარი 2021 17:40
    0
    ფირპოს ჯობიაუდავოდ
    Culé [?]
    #8 24 იანვარი 2021 16:10
    0
    რასაც ფირპოს ვუყურებ ეს კი ჯობდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 24 იანვარი 2021 14:55
    1
    ციტატა: ბასქუ10
    ფირპოს ჯობია რავი 10000 ჯერ, ვფიქრობ არ უნდა გაეყიდათ და მეტი დრო მიეცათ

    ფირპოს ჯობია კი არა მთელს პრემიერ ლიგაში რობერტსონის შემდეგ საუკეთესო მარცხენა მცველია ჩემი აზრით. ჯარიმები გააქვს, გოლები გატანა შეუძლია ბლომად, შეტევაშიც კარგია, დაცვაშიც კარგია და ამ ევერტონის უდიდესი ძალაა მარცხნივ. თამამად ვიტვი, რომ რობერტსონის შემდეგ საუკეთესო მარცხენა მცველია პრემიერ ლიგაში და ამჟამად ჩილველსაც მირჩევნია დინი. საერთოდ რატო გაუშვეს? ის ცოტა სათამაშო დრო რაც ეძლეოდა სულ კარგ შთაბეჭდილებას ტოვებდა და ცუდი არასოდეს იყო ანდრე გომეშისგან განსხვავებით და რატო გაუშვეს ვერ ვხვდები. მე პირადად დღევანდელი ფორმით დინი ალბასაც მირჩევნია. unamused sweat
    ფანი [?]
    #6 24 იანვარი 2021 14:49
    0
    ფირპოს ჯობია რავი 10000 ჯერ, ვფიქრობ არ უნდა გაეყიდათ და მეტი დრო მიეცათ
    წევრი [?]
    #5 24 იანვარი 2021 14:43
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს რატო გავუშვით? ფირპოს მილიონჯერ ჯობია

    იმიტო რომ ალაბასავით სულ მესის არ ტენიდა ბურთს
    წევრი [?]
    #4 24 იანვარი 2021 14:08
    0
    Es kargad ataamashda da saprangeyis nakrebshic kargad gamoiyureba
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 24 იანვარი 2021 12:52
    1
    ეს რატო გავუშვით? ფირპოს მილიონჯერ ჯობია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 24 იანვარი 2021 12:40
    0
    ეს იგრა იყო მარა ბარსას დონის არა. ფირპოს კი ისე ნამდვილად ჯობია..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #1 24 იანვარი 2021 12:27
    1
    ეს საიმედო ტიპი იყო ფირპოსგან განსხვავებით.
    მოკლედ ფირპო გასაშვებია. სეზონის ბოლოს მირანდა ბრუნდება გუნდში და უნდა დატოვონ, ეგ სკამზე დასვამს ალბას. ბეტისშიც ძირითადის მოთამაშეა უკვე და მეორე გოლიც გაიტანა, თან ჯარიმა დაარტყა