ელჩე-ბარსელონა 0-2

ელჩე-ბარსელონა 0-2

  ელჩე (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ბადია, ბარაგანი, ვერდუ, გონსალესი, მოხიკა, ხოსანი, მარკონე, გუტი, როდრიგესი, რიგონი, ბოია. ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, დემბელე, გრიზმანი, ბრეითუეიტი.
როდრიგესი, ბარი, დონალდი, ციკუ, ლუკუმი, ნინო, მილა, ტეტე მორენტე, სალინასი, სანჩესი, ლუისმი. ნეტუ, არნაუ ტენასი, დესტი, პიანიჩი, პუჩი, ლანგლე, ტრინკაუ, ფერნანდესი, ფირპო.
ხორხე ალმირონი რონალდ კუმანი
0-1 დე იონგი 39, 0-2 პუჩი 89
გუტი - ტეტე მორენტე 74
რიგონი - ლუისმი 75
როდრიგესი - ნინო 82
დემბელე - ტრინკაუ 74
პედრი - პუჩი 87
  ბუსკეტსი 68, გრიზმანი 84
მანუელ მარტინეს ვალერო
ვალენტინ პისარო გომესი
ფიდელი, კარილიო ს. რობერტო, პიკე, ფატი, კოუტინიო, მესი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
34.6% ბურთის ფლობა 65.4%
4 დარტყმა 15
2 ზუსტი დარტყმა 8
370 პასი 698
83.8% პასის სიზუსტე 90.8%
0 გაფრთხილება 2
1 თამაშგარე 1
1 კუთხური 7
28 მოგებული ორთაბრძოლა 54

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 109 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #109 25 იანვარი 2021 01:22
    0
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Bakero
    კუმან ლენგლე არ დავინახო ძირითადში სანამ პიკე დაბრუნდება არაუხო /უმტიტი უკეთესი ვარიანტი უბრალოდ არ გვაქვს ! პირველად მომეწონა ტრინკაო ! ორივე ბურთი მაგარი იყო მეკარემ გამოაძრო სასწაულად განსაკუთრებით თავით დარტყმული რომელიც მიწიდან წავიდა და ურთულესი ასაღები იყო ! (ყველა გუნდის მეკარე მართლა ჩვენთან იკლავს თავს) დე იონგს უნდა მაგარი მოფრთხილება ეგ არის მთავარი ფიგურა ცენტრში ამიტომ არ უნდა გადაწვას ფატივით ! პუჩიმ დაამტკიცა რომ ყველაფერს იმსახურებს გოლის გარდა ძალიან კარგად შემოვიდა პასები მოედნის ხედვა მშვენიერი ტემპი ერთადერთი ის მაინტერესებს გაუძლებს თუ არა ორ ტაიმს აი ისე როგორც დღეს შემოვიდა ეყოფა თუ არა ფიზიკა?!

    პიკე ხომ არის გაუვალი კედელი რას ამბობ. პიკე რომც დაბრუნდეს მაინც შავი დაცვის ცენტრი უნდა გვქონდეს არაუხოს და უმტიტის სახით.

    აბა უცებ მიპასუხე რამდენ თამაშს გადააბავს ერთად უმტიტი უტრავმოდ ?! smile

    იმდენი ტრამვა მიიღო წესით თუ ღმერთი არსებობს და ზანგებსაც სწყალობს უნდა დაუსრულოს ტრამვები, თუ არადა მართლა საკალბასეში უნდა ჩავაბაროთ. smile
    Culé [?]
    #108 25 იანვარი 2021 00:40
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Bakero
    კუმან ლენგლე არ დავინახო ძირითადში სანამ პიკე დაბრუნდება არაუხო /უმტიტი უკეთესი ვარიანტი უბრალოდ არ გვაქვს ! პირველად მომეწონა ტრინკაო ! ორივე ბურთი მაგარი იყო მეკარემ გამოაძრო სასწაულად განსაკუთრებით თავით დარტყმული რომელიც მიწიდან წავიდა და ურთულესი ასაღები იყო ! (ყველა გუნდის მეკარე მართლა ჩვენთან იკლავს თავს) დე იონგს უნდა მაგარი მოფრთხილება ეგ არის მთავარი ფიგურა ცენტრში ამიტომ არ უნდა გადაწვას ფატივით ! პუჩიმ დაამტკიცა რომ ყველაფერს იმსახურებს გოლის გარდა ძალიან კარგად შემოვიდა პასები მოედნის ხედვა მშვენიერი ტემპი ერთადერთი ის მაინტერესებს გაუძლებს თუ არა ორ ტაიმს აი ისე როგორც დღეს შემოვიდა ეყოფა თუ არა ფიზიკა?!

    პიკე ხომ არის გაუვალი კედელი რას ამბობ. პიკე რომც დაბრუნდეს მაინც შავი დაცვის ცენტრი უნდა გვქონდეს არაუხოს და უმტიტის სახით.

    აბა უცებ მიპასუხე რამდენ თამაშს გადააბავს ერთად უმტიტი უტრავმოდ ?! smile
    გულშემატკივარი [?]
    #107 24 იანვარი 2021 21:59
    2
    ციტატა: Messi_Goat 10❤
    მიდით და იძახეთ მადრიდისტებო ბარსას ვარი ეხმარებაო :დდდდ ამ მატჩის შემდეგ ბარსას მსაჯმა 10 გოლი რომ აჩუქოს ხმა არ უნდა ამოიღო

    ესპანელების ენა თლიფინა დედა ვატირე. ყველა რეალს უძვრება. rage
    გულშემატკივარი [?]
    #106 24 იანვარი 2021 21:47
    4
    მიდით და იძახეთ მადრიდისტებო ბარსას ვარი ეხმარებაო :დდდდ ამ მატჩის შემდეგ ბარსას მსაჯმა 10 გოლი რომ აჩუქოს ხმა არ უნდა ამოიღო
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    გულშემატკივარი [?]
    #105 24 იანვარი 2021 21:39
    0
    ციტატა: Bakero
    კუმან ლენგლე არ დავინახო ძირითადში სანამ პიკე დაბრუნდება არაუხო /უმტიტი უკეთესი ვარიანტი უბრალოდ არ გვაქვს ! პირველად მომეწონა ტრინკაო ! ორივე ბურთი მაგარი იყო მეკარემ გამოაძრო სასწაულად განსაკუთრებით თავით დარტყმული რომელიც მიწიდან წავიდა და ურთულესი ასაღები იყო ! (ყველა გუნდის მეკარე მართლა ჩვენთან იკლავს თავს) დე იონგს უნდა მაგარი მოფრთხილება ეგ არის მთავარი ფიგურა ცენტრში ამიტომ არ უნდა გადაწვას ფატივით ! პუჩიმ დაამტკიცა რომ ყველაფერს იმსახურებს გოლის გარდა ძალიან კარგად შემოვიდა პასები მოედნის ხედვა მშვენიერი ტემპი ერთადერთი ის მაინტერესებს გაუძლებს თუ არა ორ ტაიმს აი ისე როგორც დღეს შემოვიდა ეყოფა თუ არა ფიზიკა?!

    პიკე ხომ არის გაუვალი კედელი რას ამბობ. პიკე რომც დაბრუნდეს მაინც შავი დაცვის ცენტრი უნდა გვქონდეს არაუხოს და უმტიტის სახით.
    Culé [?]
    #104 24 იანვარი 2021 21:33
    2
    კუმან ლენგლე არ დავინახო ძირითადში სანამ პიკე დაბრუნდება არაუხო /უმტიტი უკეთესი ვარიანტი უბრალოდ არ გვაქვს ! პირველად მომეწონა ტრინკაო ! ორივე ბურთი მაგარი იყო მეკარემ გამოაძრო სასწაულად განსაკუთრებით თავით დარტყმული რომელიც მიწიდან წავიდა და ურთულესი ასაღები იყო ! (ყველა გუნდის მეკარე მართლა ჩვენთან იკლავს თავს) დე იონგს უნდა მაგარი მოფრთხილება ეგ არის მთავარი ფიგურა ცენტრში ამიტომ არ უნდა გადაწვას ფატივით ! პუჩიმ დაამტკიცა რომ ყველაფერს იმსახურებს გოლის გარდა ძალიან კარგად შემოვიდა პასები მოედნის ხედვა მშვენიერი ტემპი ერთადერთი ის მაინტერესებს გაუძლებს თუ არა ორ ტაიმს აი ისე როგორც დღეს შემოვიდა ეყოფა თუ არა ფიზიკა?!
    გულშემატკივარი [?]
    #103 24 იანვარი 2021 21:29
    0
    ციტატა: ANSU FATI 10
    ყოფილიყო რატომ ახლა რა უშლის ხელს?27 წლისაა მოვიდეს ფორმაში და ძველი უმტიტი იქნება არარის ჩამოსაწერი კაცი.
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    აი რაც ძაან მომწონს უმტიტიში ხო ძლიერია ფიზიკურად მაგრამ, ძალიან ჭკვიანი მცველიც არის. ერთ მომენტში ისეთი ცრუ მოძრაობა გააკეთა მარტო მაგის გამო ეტყობა ინტელექტი უმტოს. ტრამვები რომ არა შეიზლება მართლა შავი მალდინი ყოფილიყო უმტო. sob cry persevere

    კი გეთანხმები არც ახლა არის გვიანი. მაგალითად რამოსი და ვან დაიკი ცოცხალი მაგალითები არიან, ფეხბურთელები რომლებიც გვიან გაიხსნენ. რამოსი 25 წლამდე ლიგის მერვედფინალს ვერ სცდებოდა და ვანდაიკი 26 წლამდე ანუ ლივერპულში გადასვლამდე ვინ იყო მამამისმაც არ იცოდა. grin
    ფანი [?]
    #102 24 იანვარი 2021 21:27
    2
    რაც შეეხება პუჩისა და პედრის თამაშს . არა მგონია მარტო მე ვხედავდე ამას , პუჩი უფრო სწრაფად აზროვნებს და წინ პასზე მიდის სულ - ინიესტასავით , პედრი უფრო ხავისავით თამაშობს , უფრო დინჯათ და მოედნს ხედვით , სწორედ ამიტომ უნდა ათამაშოს ეს ხალხი ერთად ერთხელ მაინც , რომ უბრალოდ გამოჩნდეს ნახევარდაცვაში სივრცეებს როგორ აითვისებენ . ეს კიდევ , ვირზე ჯიუტია , ვერ გადააფიქრებინებ თუ რამე ამოიჩემა .
    წევრი [?]
    #101 24 იანვარი 2021 21:22
    1
    ყოფილიყო რატომ ახლა რა უშლის ხელს?27 წლისაა მოვიდეს ფორმაში და ძველი უმტიტი იქნება არარის ჩამოსაწერი კაცი.
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    აი რაც ძაან მომწონს უმტიტიში ხო ძლიერია ფიზიკურად მაგრამ, ძალიან ჭკვიანი მცველიც არის. ერთ მომენტში ისეთი ცრუ მოძრაობა გააკეთა მარტო მაგის გამო ეტყობა ინტელექტი უმტოს. ტრამვები რომ არა შეიზლება მართლა შავი მალდინი ყოფილიყო უმტო. sob cry persevere
    გულშემატკივარი [?]
    #100 24 იანვარი 2021 21:22
    0
    ციტატა: Barca1980
    აი მარტო ამის გამოა ეს კაცი გუნდიდან გასაგდები , რიკის სახე უცინოდა მთლიანად , ისე გაუხარდა და ამ მზეთამზეს ისეთი სახე ქონდა , იფიქრებდი რომ ჩვენ გაგვიტანეს ბურთი . ამის ადგილას რაიკარდსაც , გვარდიოლასაც , ენრიკესაც და ტიტოსაც , ზუსტად ის ემოცია ექნებოდათ , როგორიც რიკი პუჩს . ადამიანი , რომელიც ემოციას მალას , არ არის გულწრფელი ადამიანი და ესე იგი კროჭია . რა უნდა ამას ბარსელონაში , ყველა ესეთი უემოციო რომ იყო , იმიტომაც ვთამაშობთ ბოლო ხუთი წელია საოცარ ფეხბურთს .

    მეც შევამჩნიე, რიკის გოლზე ისეთი სახე მიიღო მართლა კუმანმა გეგონება ჩვენ გაგვიტანეს. unamused
    ფანი [?]
    #99 24 იანვარი 2021 21:21
    3
    აი მარტო ამის გამოა ეს კაცი გუნდიდან გასაგდები , რიკის სახე უცინოდა მთლიანად , ისე გაუხარდა და ამ მზეთამზეს ისეთი სახე ქონდა , იფიქრებდი რომ ჩვენ გაგვიტანეს ბურთი . ამის ადგილას რაიკარდსაც , გვარდიოლასაც , ენრიკესაც და ტიტოსაც , ზუსტად ის ემოცია ექნებოდათ , როგორიც რიკი პუჩს . ადამიანი , რომელიც ემოციას მალას , არ არის გულწრფელი ადამიანი და ესე იგი კროჭია . რა უნდა ამას ბარსელონაში , ყველა ესეთი უემოციო რომ იყო , იმიტომაც ვთამაშობთ ბოლო ხუთი წელია საოცარ ფეხბურთს .
    გულშემატკივარი [?]
    #98 24 იანვარი 2021 21:18
    3
    თითქოს აუღელვებლად მოვიგეთ, ზედმეტი ძალების დახარჯვის გარეშე.
    გულშემატკივარი [?]
    #97 24 იანვარი 2021 21:17
    5
    აი რაც ძაან მომწონს უმტიტიში ხო ძლიერია ფიზიკურად მაგრამ, ძალიან ჭკვიანი მცველიც არის. ერთ მომენტში ისეთი ცრუ მოძრაობა გააკეთა მარტო მაგის გამო ეტყობა ინტელექტი უმტოს. ტრამვები რომ არა შეიზლება მართლა შავი მალდინი ყოფილიყო უმტო. sob cry persevere
    Culé [?]
    #96 24 იანვარი 2021 21:16
    5
    ნეტა, როგორ ახსნის კუმანი იმ ფაქტს, რო სკამზე ენერგიული ახალგაზრდა ბიჭები უზის და 80-90 წუთს მაინც იმ ხალხს ათამაშებს, რომლებმაც ზედიზედ 3 თამაში ითამაშეს 120 წუთი... ვიღასთან უნდა დაასვენოს ეს ხალხი. მომდევნო თამაში ატლეტიკთან გვაქვს
    ფანი [?]
    #95 24 იანვარი 2021 21:15
    2
    ტრინკაო კარგად შემოვიდა მერე პუჩიც და გაიტანა კიდეც აი ტრინკაოს იღბალი კიდე:დ მეკარე ეხლა გახდა ბუფონი..
    არ ვიცი 120 წუთიანების მერე მაგრად გადაღლილა გუნდი ამდენი მოგზაურობები კიდე ხო საერთოდ სისწრაფე არეტყობობა გუნდს ვაფშე იმედია ბილბაოსთან იფრენენ ვალეკანო მკიდია ასეთი თამაში ითამაშონ თუ გინდა ოღონდ ისიც მოვიგოთ
    Culé [?]
    #94 24 იანვარი 2021 21:13
    1
    თამაშს ვუყურე ნაწილნაწილ და ცოტა გამიჭირდა. რაც შევამჩნიე ესაა რომ ისევ ფაფხურობენ და საჯარიმოში ხშირ შემთხვევაში ლოგიკურ დასასრულს ვერ უძებნიან მომენტებს. პუჩის გოლმა და დეიონგის გოლს+ასისტმა ძაან გაასწორა. ძაან დონე ნახევარდაცვა გვყავს❤️!!!! განსაკუთრებით ახალგაზრდები!!! პუჩი-პედრი-დეიონგი ძაან კლასნი ტრიოა. ტრინკაუ მეცოდება ორი ას პროცენტიანი შანსი ჰქონდა და მაინცდამაინც მაშინ მოუნდა იმ მეკარეს ბუფონობა. სჭორდება მაგ ბიჭს ერთი გოლი და მერე ვნოხოთ უფრო თუ გაიხსნება და ათამაშდება.
    Culé [?]
    #93 24 იანვარი 2021 21:13
    1
    ნელნელა იქოქება გუნდი ჩემპიონატში. მგონი დაიწყებენ ფეხბურთელები პროგრესირებას.არაუხოს წარმატებები
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Culé [?]
    #92 24 იანვარი 2021 21:12
    3
    იმტიტი მომეწონა. დაცვის ცენტრი კაი იყო. დე იონგი მართლა ძლიერია. პუჩს კი როგორ უხაროდა კუმანს უთხრა რომ მოდი და ......... . ....
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #91 24 იანვარი 2021 21:10
    1
    აუ ვერ ვუყურე თამაშს და პუჩს გაუტანია ❤️❤️❤️ ძაან გამისწორდა პუჩის გოლი იმედია აწი ათამაშებს კუმანი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #90 24 იანვარი 2021 21:09
    3
    უმტიტი კი სულ იტრამვება მაგრამ, კლასნი რომ არის რათ უნდა მაგას ზედმეტი საუბარი. მთელი თამაში საიმედო იყო ჩვენი დაცვა. უმტოოოოოოოოოოოოოოოოოოო დაბრუნდიიიიიიიიიიიიიი heart_eyes heart_eyes heart_eyes heart_eyes heart_eyes