ელჩე-ბარსელონა 0-2

ელჩე-ბარსელონა 0-2

  ელჩე (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ბადია, ბარაგანი, ვერდუ, გონსალესი, მოხიკა, ხოსანი, მარკონე, გუტი, როდრიგესი, რიგონი, ბოია. ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, დემბელე, გრიზმანი, ბრეითუეიტი.
როდრიგესი, ბარი, დონალდი, ციკუ, ლუკუმი, ნინო, მილა, ტეტე მორენტე, სალინასი, სანჩესი, ლუისმი. ნეტუ, არნაუ ტენასი, დესტი, პიანიჩი, პუჩი, ლანგლე, ტრინკაუ, ფერნანდესი, ფირპო.
ხორხე ალმირონი რონალდ კუმანი
0-1 დე იონგი 39, 0-2 პუჩი 89
გუტი - ტეტე მორენტე 74
რიგონი - ლუისმი 75
როდრიგესი - ნინო 82
დემბელე - ტრინკაუ 74
პედრი - პუჩი 87
  ბუსკეტსი 68, გრიზმანი 84
მანუელ მარტინეს ვალერო
ვალენტინ პისარო გომესი
ფიდელი, კარილიო ს. რობერტო, პიკე, ფატი, კოუტინიო, მესი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
34.6% ბურთის ფლობა 65.4%
4 დარტყმა 15
2 ზუსტი დარტყმა 8
370 პასი 698
83.8% პასის სიზუსტე 90.8%
0 გაფრთხილება 2
1 თამაშგარე 1
1 კუთხური 7
28 მოგებული ორთაბრძოლა 54

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 91 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #91 25 იანვარი 2021 00:40
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Bakero
    კუმან ლენგლე არ დავინახო ძირითადში სანამ პიკე დაბრუნდება არაუხო /უმტიტი უკეთესი ვარიანტი უბრალოდ არ გვაქვს ! პირველად მომეწონა ტრინკაო ! ორივე ბურთი მაგარი იყო მეკარემ გამოაძრო სასწაულად განსაკუთრებით თავით დარტყმული რომელიც მიწიდან წავიდა და ურთულესი ასაღები იყო ! (ყველა გუნდის მეკარე მართლა ჩვენთან იკლავს თავს) დე იონგს უნდა მაგარი მოფრთხილება ეგ არის მთავარი ფიგურა ცენტრში ამიტომ არ უნდა გადაწვას ფატივით ! პუჩიმ დაამტკიცა რომ ყველაფერს იმსახურებს გოლის გარდა ძალიან კარგად შემოვიდა პასები მოედნის ხედვა მშვენიერი ტემპი ერთადერთი ის მაინტერესებს გაუძლებს თუ არა ორ ტაიმს აი ისე როგორც დღეს შემოვიდა ეყოფა თუ არა ფიზიკა?!

    პიკე ხომ არის გაუვალი კედელი რას ამბობ. პიკე რომც დაბრუნდეს მაინც შავი დაცვის ცენტრი უნდა გვქონდეს არაუხოს და უმტიტის სახით.

    აბა უცებ მიპასუხე რამდენ თამაშს გადააბავს ერთად უმტიტი უტრავმოდ ?! smile
    ფანი [?]
    #90 24 იანვარი 2021 21:47
    4
    მიდით და იძახეთ მადრიდისტებო ბარსას ვარი ეხმარებაო :დდდდ ამ მატჩის შემდეგ ბარსას მსაჯმა 10 გოლი რომ აჩუქოს ხმა არ უნდა ამოიღო
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    Culé [?]
    #89 24 იანვარი 2021 21:33
    2
    კუმან ლენგლე არ დავინახო ძირითადში სანამ პიკე დაბრუნდება არაუხო /უმტიტი უკეთესი ვარიანტი უბრალოდ არ გვაქვს ! პირველად მომეწონა ტრინკაო ! ორივე ბურთი მაგარი იყო მეკარემ გამოაძრო სასწაულად განსაკუთრებით თავით დარტყმული რომელიც მიწიდან წავიდა და ურთულესი ასაღები იყო ! (ყველა გუნდის მეკარე მართლა ჩვენთან იკლავს თავს) დე იონგს უნდა მაგარი მოფრთხილება ეგ არის მთავარი ფიგურა ცენტრში ამიტომ არ უნდა გადაწვას ფატივით ! პუჩიმ დაამტკიცა რომ ყველაფერს იმსახურებს გოლის გარდა ძალიან კარგად შემოვიდა პასები მოედნის ხედვა მშვენიერი ტემპი ერთადერთი ის მაინტერესებს გაუძლებს თუ არა ორ ტაიმს აი ისე როგორც დღეს შემოვიდა ეყოფა თუ არა ფიზიკა?!
    ფანი [?]
    #88 24 იანვარი 2021 21:27
    2
    რაც შეეხება პუჩისა და პედრის თამაშს . არა მგონია მარტო მე ვხედავდე ამას , პუჩი უფრო სწრაფად აზროვნებს და წინ პასზე მიდის სულ - ინიესტასავით , პედრი უფრო ხავისავით თამაშობს , უფრო დინჯათ და მოედნს ხედვით , სწორედ ამიტომ უნდა ათამაშოს ეს ხალხი ერთად ერთხელ მაინც , რომ უბრალოდ გამოჩნდეს ნახევარდაცვაში სივრცეებს როგორ აითვისებენ . ეს კიდევ , ვირზე ჯიუტია , ვერ გადააფიქრებინებ თუ რამე ამოიჩემა .
    წევრი [?]
    #87 24 იანვარი 2021 21:22
    1
    ყოფილიყო რატომ ახლა რა უშლის ხელს?27 წლისაა მოვიდეს ფორმაში და ძველი უმტიტი იქნება არარის ჩამოსაწერი კაცი.
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    აი რაც ძაან მომწონს უმტიტიში ხო ძლიერია ფიზიკურად მაგრამ, ძალიან ჭკვიანი მცველიც არის. ერთ მომენტში ისეთი ცრუ მოძრაობა გააკეთა მარტო მაგის გამო ეტყობა ინტელექტი უმტოს. ტრამვები რომ არა შეიზლება მართლა შავი მალდინი ყოფილიყო უმტო. sob cry persevere
    ფანი [?]
    #86 24 იანვარი 2021 21:21
    3
    აი მარტო ამის გამოა ეს კაცი გუნდიდან გასაგდები , რიკის სახე უცინოდა მთლიანად , ისე გაუხარდა და ამ მზეთამზეს ისეთი სახე ქონდა , იფიქრებდი რომ ჩვენ გაგვიტანეს ბურთი . ამის ადგილას რაიკარდსაც , გვარდიოლასაც , ენრიკესაც და ტიტოსაც , ზუსტად ის ემოცია ექნებოდათ , როგორიც რიკი პუჩს . ადამიანი , რომელიც ემოციას მალას , არ არის გულწრფელი ადამიანი და ესე იგი კროჭია . რა უნდა ამას ბარსელონაში , ყველა ესეთი უემოციო რომ იყო , იმიტომაც ვთამაშობთ ბოლო ხუთი წელია საოცარ ფეხბურთს .
    ფანი [?]
    #85 24 იანვარი 2021 21:18
    3
    თითქოს აუღელვებლად მოვიგეთ, ზედმეტი ძალების დახარჯვის გარეშე.
    Culé [?]
    #84 24 იანვარი 2021 21:16
    5
    ნეტა, როგორ ახსნის კუმანი იმ ფაქტს, რო სკამზე ენერგიული ახალგაზრდა ბიჭები უზის და 80-90 წუთს მაინც იმ ხალხს ათამაშებს, რომლებმაც ზედიზედ 3 თამაში ითამაშეს 120 წუთი... ვიღასთან უნდა დაასვენოს ეს ხალხი. მომდევნო თამაში ატლეტიკთან გვაქვს
    Culé [?]
    #83 24 იანვარი 2021 21:13
    1
    თამაშს ვუყურე ნაწილნაწილ და ცოტა გამიჭირდა. რაც შევამჩნიე ესაა რომ ისევ ფაფხურობენ და საჯარიმოში ხშირ შემთხვევაში ლოგიკურ დასასრულს ვერ უძებნიან მომენტებს. პუჩის გოლმა და დეიონგის გოლს+ასისტმა ძაან გაასწორა. ძაან დონე ნახევარდაცვა გვყავს❤️!!!! განსაკუთრებით ახალგაზრდები!!! პუჩი-პედრი-დეიონგი ძაან კლასნი ტრიოა. ტრინკაუ მეცოდება ორი ას პროცენტიანი შანსი ჰქონდა და მაინცდამაინც მაშინ მოუნდა იმ მეკარეს ბუფონობა. სჭორდება მაგ ბიჭს ერთი გოლი და მერე ვნოხოთ უფრო თუ გაიხსნება და ათამაშდება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #82 24 იანვარი 2021 21:13
    1
    ნელნელა იქოქება გუნდი ჩემპიონატში. მგონი დაიწყებენ ფეხბურთელები პროგრესირებას.არაუხოს წარმატებები
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Culé [?]
    #81 24 იანვარი 2021 21:12
    3
    იმტიტი მომეწონა. დაცვის ცენტრი კაი იყო. დე იონგი მართლა ძლიერია. პუჩს კი როგორ უხაროდა კუმანს უთხრა რომ მოდი და ......... . ....
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #80 24 იანვარი 2021 21:10
    1
    აუ ვერ ვუყურე თამაშს და პუჩს გაუტანია ❤️❤️❤️ ძაან გამისწორდა პუჩის გოლი იმედია აწი ათამაშებს კუმანი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #79 24 იანვარი 2021 21:08
    1
    როგორი ბედნიერია პუჩი გოლის გატანის მერე.
    წევრი [?]
    #78 24 იანვარი 2021 21:06
    5
    არამგონია გარისკოს მაგრამ საინტერესო იქნებოდა დე იონგი პედრი პუჩი, შეტევაში მესისთან ერთად
    ფანი [?]
    #77 24 იანვარი 2021 21:06
    6
    პუჩზე ბენდიერი მე ვიყავიი...) კიდე კაი დეიონგი ვიყიდეთ მაგის გარეშე რა გვეშველებოდაა..
    ფანი [?]
    #76 24 იანვარი 2021 21:05
    11
    არა რა უმტიტი არაუხოს დუო კლასნია ეგუნდა დააყენოს პსგ კუმანმა თორე რამდენი მბაპე ნეიმარი წამოვა იმდენ ლენგლეს დააჭერიებს შტეგენს
    Culé [?]
    #75 24 იანვარი 2021 21:04
    2
    დასრულდა მატჩი რათქმაუნდა დე იონგი გახდა საუკეთესო❤💜
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #74 24 იანვარი 2021 21:03
    4
    ეს გოლი დეიონგს უნდა ჩაუწერონ, 90% ამის გაკეთებულია. რიკის კი იმედია ეს გოლი დაეხმარება. პედრის მაგივრად ხანდახან თამაშს იმსახურებს...
    Culé [?]
    #73 24 იანვარი 2021 21:03
    5
    ბაციკაძემ და პავლიაშვილმა მარჩიელობა არ დაიწყეს ამინდზე და ზუსტი პროგნოზი დასვეს რომ ქარია ვალენსიას რეგიონში. laughing.
    ფანი [?]
    #72 24 იანვარი 2021 21:03
    8
    კაროჩე იმ ფეხბურთის დედას შევე*ი მე სადაც ვალვერდე დეიონგს ჯობია!!! აღარ უნდა აყურებინო ფეხბურთივმაგათ ვისაც დეიონგს ვალვერდე ურჩევნია
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤