გასპარი სეტიენის კომპენსაციაზე: "ბარსას" გადაწყვეტილებას პატივს ვცემ, მაგრამ...

გასპარი სეტიენის კომპენსაციაზე: "ბარსას" გადაწყვეტილებას პატივს ვცემ, მაგრამ...

"ბარსელონას" ექსპრეზიდენტმა ჟოან გასპარმა გუნდის ყოფილი მთავარი მწვრთნელისთვის, კიკე სეტიენისთვის კომპენსაციის არგადახდის გამო კატალონიური კლუბი გააკრიტიკა.

"ბარსას" არ სურს სეტიენს მწვრთნელის პოსტიდან ნაადრევი გათავისუფლებისთვის კომპენსაცია გადაუხადოს, რადგან კატალონიელები მიიჩნევენ, რომ მან მოლოდინები ვერ გაამართლა. გავრცელებული ინფორმაციით, კლუბი და 62 წლის სპეციალისტი საქმეს სასამართლოში გაარკვევენ.

როდესაც არაგონესმა მწვრთნელის პოსტი დატოვა (1988 წელი), იყო კომპენსაციის გარკვეული ნაწილი, რომლის გადახდაც კლუბს არ სურდა, ლუისს კი ამის მიღების უფლება ჰქონდა.

შეგიძლიათ გამოიცნოთ, ვინ გადაიხადა ეს თანხა საკუთარი ჯიბიდან? ეს მე გავაკეთე იმ ურთიერთობის გამო, რომელიც არაგონესთან "ბარსელონაში" ყოფნის დროს მქონდა. მივიჩნევდი, რომ ის მართალი იყო. ლუისს სხვაობა ჩემი ჯიბიდან ავუნაზღაურე და მის გარდაცვალებამდე კარგ მეგობრებად დავრჩით.

"ბარსას" გადაწყვეტილებას სეტიენთან დაკავშირებით პატივს ვცემ, მაგრამ ამას არ ვეთანხმები, რადგან მომწონს, როდესაც ადამიანები კლუბს ყოველგვარი ბრალდების გარეშე ტოვებენ.

- ციტირებს გასპარის სიტყვებს Marca.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 24 იანვარი 2021 14:33
    0
    იურიდიულად ამის გადახდა ბარსას მოუწევს, მორალურად კი ბართოს. ჩაედო კონტრაქტში ისეთი მუხლი, რაც ამ მწყემსს დაავალდებულებდა რაღაცაში, ან არადა მოუწევდა კომპესაციის გარეშე წასვლა. მაგრამ ეს ხომ ბართოა, მავნებელი, შემოგზავნილი წურბელა.
    ფანი [?]
    #9 24 იანვარი 2021 10:49
    0
    თუ კონტრაკტში ასეა ჩაწერილი მაშინ ბარსელონას მაინც მოუწევს გადახდა, სასამართლოს ამ შემთხვევაში სეტიენი მოიგებს, მაგრამ თუ ეს ასე არ არი მაშინ რა ჯანდაბა უნდა
    Culé [?]
    #8 24 იანვარი 2021 02:14
    1
    თუ კონტრაქტში წერია, რომ კომპენსაცია უნდა გადაუხადონ, რას აჭიანურებენ, ვერ ვხვდები. კლუბს სახელი უტყდება.
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    Culé [?]
    #7 24 იანვარი 2021 01:08
    1
    საქმე მივა სასამართლომდე და სასამართლო გაითვალისწინებს დოკუმენტებს, შეთანხმებას და კონტრაქტის პირობებს ყველა მოხლის ქვეპუნქტებიანად
    დიდი ალბათობით სეტიენი მოიგებს სასამართლოს და პირის გამტეხი კაცის სახელი კიდევ უფრო ცუდია, ვიდრე უაზროდ გასროლილი დიდი ხარჯი
    ეგრე დორტმუნდისათვის, ლივერისათვის და ატლეტიკოსათვის რომ არ გადაეხადათ, იმედი გვქონდა და ლენგლეები გამოგვადგაო, აპატიებდნენ? არა ხომ?
    კონტრაქტით გათვალისწინებული უნდა გადაუხადონ და მისი სატელეფონო ნომერი, ტვიტერისა და ფეისბუქ ანაგრიში და საცხოვრებლის მისამართი უნდა ამოშალონ დავთრებიდან
    და სამომავლოდ მსგავსი შეცდომები აღარ უნდა გაიმეორონ
    Culé [?]
    #6 23 იანვარი 2021 23:34
    0
    ბართომეუს წინაპარია ეს! რა უნდა გადაუხადო მაგ დამპალს?! სამუდამოდ შეგვარცხვინა!!! მარტო ის ს**ობა კომენტარი რად ღირს მოსვლისას რომ გააკეთა?! მარტო მანდ ეტყობოდა მაგას დონე, ბარსაში მოხვედი და რაის ძროხები შე უტვინოვ?! უბრალოდ მაგის სახელის ხსენება მზარავს და მაგიტომ მინდა რომ მიაშავონ ეგ ფული და გაქრეს თორემ იქეთ წართმევას იმსახურებს!😡
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 23 იანვარი 2021 22:41
    1
    არაგონესთან სიტუაცია არ ვიცი როგორი იყო მარა სეტიენი 5 თეთრსაც რო არ იმსახურებს ეგ ვიცი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 23 იანვარი 2021 22:06
    0
    ერთი სეტიენის და მეოე ბართომეუს დედაც
    გულშემატკივარი [?]
    #3 23 იანვარი 2021 22:05
    0
    რა პატივისცემაზეა საუბარი, ბართომეუსთან და სეტიენთან!
    ფანი [?]
    #2 23 იანვარი 2021 21:05
    0
    ხეტაფე, რეალი, ატლეტიკოში ნათამაშები კაცი რო დანიშნა მწვრთნელად და მე_6 ადგილზე ძლივს დაასრულა ლალიგა აბა რაუნდა ქნა :)) ბართომეუზე ბახჩა პრეზიდენტი კი იყო მაინც
    Culé [?]