უილშირი ჩემპიონთა ლიგის მატჩს იხსენებს: ის ღამე ყველამ ჩემს ჯიბეში გაატარა

უილშირი ჩემპიონთა ლიგის მატჩს იხსენებს: ის ღამე ყველამ ჩემს ჯიბეში გაატარა

Q&A (კითხვა-პასუხის) სესიაზე "არსენალის" ყოფილმა ნახევარმცველმა ჯეკ უილშირმა 2010/11 წლის სეზონის ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალური შეხვედრა გაიხსენა, როდესაც "არსენალმა" "ბარსელონას" საკუთარ მოედნზე 2-1 სძლია. ჟურნალისტის შეკითხვა მდგომარეობდა იმაში, ისწავლა თუ არა რამე მან ამ მატჩში "ბარსელონას" ნახევარმცველებისგან (ჩავი, ინიესტა, ბუსკეტსი).

მათგან ბევრს ვერაფერს ისწავლი, ის ღამე ყველამ ჩემს ჯიბეში გაატარა

- პასუხობს ინგლისელი ნახევარმცველი.

მიუხედავად იმისა, რომ "არსენალთან" გასვლით შეხვედრაში "ბარსელონა" ანგარიშით 2-1 დამარცხდა, კატალონიურმა კლუბმა სამაგიეროს გადახდა შემდგომ მატჩში შეძლო (3-1) და მერვედფინალური ეტაპი გადალახა. სწორედ ამ წელს, "ბარსელონამ" მე-4-ჯერ შეძლო ჩემპიონთა ლიგის თასის მოპოვება.


  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #22 24 იანვარი 2021 03:22
    2
    ანუ სამივე ჯიბეში ჩავისვიო. ტრაბახმა რა მოგიტანა კი ნახა ყველამ.
    Culé [?]
    #21 23 იანვარი 2021 23:22
    1
    კაი ერთი! გავარდნა თამაშით ნუ აგივარდება თავში! კი კაი თამაში გქონდა ბაზარი არაა, მაგრამ მაგდენი ბლატაობაც არ შეიძლება.
    Culé [?]
    #20 23 იანვარი 2021 22:04
    1
    მართალია
    წევრი [?]
    #19 23 იანვარი 2021 20:49
    3
    და თვითონ დარჩა ყანად! ინი და ჩავი კი ჯადოქრებად!!!
    გულშემატკივარი [?]
    #18 23 იანვარი 2021 20:43
    1
    ციტატა: ბასქუ10
    რაც არ უნდა ვიარყოთ ეს ამბავი მართლაც ასე იყო, საოცრად ითამაშა

    ნამდვილად.

    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: Lasha71
    იქნებ ახსნათ რას ნიშნავს მისი პასუხი

    1 მატჩი ითამაშა ძლიერად, არ ელოდა მაესტრო, არც ილუზიანოსტა და გამოუვიდა კარიერის მატჩი
    კიდევ ამას ქვია თავში ავარდნა და უმწიფრობა
    მიკვირს, ბრიტანელია თუ გადაცმული ქართველია? smiley

    ბევრგან ვარ ნამყოფი და სხვათაშორის ძალიან გვანან ბრიტანელები ქართველებს. პირველ რიგში ხულიგნობები და ქურდობები მათაც უყვართ განსაკუთრებით ფეხბურთის ფანებს და გაგიკვირდებათ საერთოდ სიტყვა ხულიგანის სამშობლო ინგლისია. ინგლისელი ფეხბურთის ფანების საქციელიდან გამომდინარე გაჩნდა ეგ სიტყვა. ლუდით ქეიფი და მოლხენა და შემდეგ ბარებში ან რესტორნებში მამაპაური მუშტიკრივიც უყვართ ბრიტებს ჩვენსავით, განსაკუთრებით ირლანდიელებს და ინგლისელებს, შოტლანდიელები და უელსელები კი სიჯიუტით და სიბრაზით გვგვანან და ბოლოს, შუახნის ნახევრად მელოტი, მსუქანი და ლოთი ფეხბურთის მოყვარე უსაქმური ბიძიების ნაკლებობას არც ეგენი უჩივიან. smile https://www.youtube.com/watch?v=v7tdNB7r7Xw&ab_channel=ArselonaFC და https://www.facebook.com/GEOEPLL/photos/a.272269023195375/1120979031657699/?type=3&theater
    Culé [?]
    #17 23 იანვარი 2021 20:32
    1
    ციტატა: Lasha71
    იქნებ ახსნათ რას ნიშნავს მისი პასუხი

    1 მატჩი ითამაშა ძლიერად, არ ელოდა მაესტრო, არც ილუზიანოსტა და გამოუვიდა კარიერის მატჩი
    კიდევ ამას ქვია თავში ავარდნა და უმწიფრობა
    მიკვირს, ბრიტანელია თუ გადაცმული ქართველია? smiley
    ფანი [?]
    #16 23 იანვარი 2021 20:27
    1
    რაც არ უნდა ვიარყოთ ეს ამბავი მართლაც ასე იყო, საოცრად ითამაშა
    Culé [?]
    #15 23 იანვარი 2021 20:12
    1
    იქნებ ახსნათ რას ნიშნავს მისი პასუხი
    Culé [?]
    #14 23 იანვარი 2021 20:01
    1
    ციტატა: lukaaa
    ასპროცენტიანი იბაზრა,ზუსტად ეგრე ითამაშა როგორც თქვა,რაც შეეხება მეორე მატჩს ისევე შეგვტენეს მოგება როგორც რეალს ბავარიასთან

    მაგ თამაშს მეც ვუყურე
    რვპ არასპორტული საქციელისათვის გააძევეს
    არსენალს კარში დარტყმა არ ჰქონია, ის 1 გოლი ბუსკეტსს მოხვდა თავში, კუთხურიდან ჩამოწოდებული
    ან რა საერთო აქვს რეალი-ბავარიის შეხვედრასთან? მესიმ გაიტანა თამაშგარედან თუ პენალტი არ იყო დასანიშნი?
    გულშემატკივარი [?]
    #13 23 იანვარი 2021 19:44
    1
    აი ვიდეოც. https://www.youtube.com/watch?v=v7tdNB7r7Xw&ab_channel=ArselonaFC მთლად 17 წლის არ არის, 19 წლის არის, მაგრამ 19 წლის ფეხბურთელისთვისაც დიდი წარმატებაა ბუსკეტსი ხავი ინიესტას დიდების ზენიტში მყოფ ტრიოს ასე რომ გააქრობ მოედნიდან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 23 იანვარი 2021 19:21
    1
    ციტატა: lukaaa
    ასპროცენტიანი იბაზრა,ზუსტად ეგრე ითამაშა როგორც თქვა,რაც შეეხება მეორე მატჩს ისევე შეგვტენეს მოგება როგორც რეალს ბავარიასთან

    😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #11 23 იანვარი 2021 19:15
    0
    ციტატა: lukaaa
    ასპროცენტიანი იბაზრა,ზუსტად ეგრე ითამაშა როგორც თქვა,რაც შეეხება მეორე მატჩს ისევე შეგვტენეს მოგება როგორც რეალს ბავარიასთან

    ნამდვილად. ბევრი გაიცინებს მაგრამ, ვინც უყურა იმ მატჩს უნდა ვაღიაროთ რომ, მართლა ჯიბეში ჩაისვა ემირეიტზე ბარსას ნახევარდაცვა უილშირმა, რომელიც მაშინ დიდების ზენიტში იყო, თან 17 წლის იყო მხოლოდ. წარმოიდგინე 17 წლის ბავშვი რომ ინიესტა ხავი ბუსკეტსის სამეულს ბურთს დაუჭერს. ეჰ უდიდესი ტალანტი იყო უილშირი მაგრამ ტიპიურმა ინგლისურმა ხულიგნურმა უდისციპლინობამ და ვენგერის ჩუმად არსენალის ვარჯიშებზე პაპიროსის წევამ დაღუპა. grin sweat https://www.facebook.com/GEOEPLL/photos/a.272269023195375/1120979031657699/?type=3&theater მართალს ამბობს. ვისაც არ გაქვთ ნანახი გირჩევთ ნახოთ ის მატჩი, თან 17 წლის იყო მხოლოდ მაშინ ვილშირი. კარიერის მატჩი ჰქონდა.
    წევრი [?]
    #10 23 იანვარი 2021 19:08
    1
    ასპროცენტიანი იბაზრა,ზუსტად ეგრე ითამაშა როგორც თქვა,რაც შეეხება მეორე მატჩს ისევე შეგვტენეს მოგება როგორც რეალს ბავარიასთან
    Culé [?]
    #9 23 იანვარი 2021 18:44
    1
    ამს რატო უნდა კითხო რამე სულ ტრავმა ქონდა ფეხბურთელი არც იყო. მწეველი იყო და ამის კარგი თამაში ერთადერთი მგონი ჩვენთან ქონდა.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 23 იანვარი 2021 18:44
    2
    ხო იმიტომაც გაგღერძეს განმეორებით თამაშში მერე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #7 23 იანვარი 2021 18:36
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: El pistolero 9
    მე როგორც მეუბნებიან იფრინა იმ მატჩშიო და რა ქნა ასეთი?

    ერთი ეგეთი თამაში ალბათ 100 დან 95 ნახევარმცველს აქვს ნათამაშები, ზოგადად კარგი მოთამაშე იყო მარა საზიზღარი ხასიათის, სიგარეტის სტაბილური მწეველი, არასწორი ცხოვრების წესის გამო ქონდა ამდენი ტრავმები. და კარიერაში ერთი კარგი თამაშის გამო ასეთი განცხადება არაკაცობაა. ან განმეორებითი თამაში ნახოს, ინიესტამ როსიცკების დიაბების და მთელი არსენალის კეთილებში რო იარა. კიდე ბოლოს პსჟ - ბარსა რო იყო 4-0 რამდენიმე ს.რმა დიდი პოსტები გამოჭიმეს, კალატოზის ნაირებმა, ვერატიმ ინიესტა ჯიბეში ჩაისვაო უხაროდათ, მოვიდა განმეორებითი და გამოავლო პირში ყველას.

    რა ქნაო? იფრინა მართლა უილშირმა. წარმოიდგნიე ძმაო 16 წლის ღლაპმა ინიესტა ხავი ბუსკეტსის ტრიო ჯიბეში ჩაისვა. უდიდესი ტალანტი იყო მაგრამ, მაგრამ ინგლისურმა ხულიგნურმა უდისციპლინობამ და არსენალის ვარჯიშზე სიგარეტის წევამ თავისი ქნა. sweat მთელი ფეხბურთი მეორე დღეს მაგ ბიჭზე ბაზრობდა. ინიესტა ხავი ბუსკეტსის ტრიოს ვარსკვლავები ვერ აჩერებდნენ და არსაიდან 17 წლის ინგლისელმა ღლაპმა ნახევარმცველმა მთელი თამაში ჩაყლაპა. კარიერის თამაში დადო ჯეკმა. ეჰ რა ტალანტი გაანიავა. sob ეს ის შემთხვევაა როცა მართალს ამბობს. ვინც არ უყურა იმ თამაშს ნუ დაიწყებთ დაცინვას. მართლა კარიერის მატჩი დადო. სიგიჟეები გვიკეთა მაშინ ჯეკმა თან, ინი ბუსი ხავის ტრიო მაშინ დიდების ზენიტში იყო.
    Culé [?]
    #6 23 იანვარი 2021 18:35
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    მე როგორც მეუბნებიან იფრინა იმ მატჩშიო და რა ქნა ასეთი?

    უბრალოდ, 0:1 შემდეგ ბარსა მოეშვა, საქმე მოთავებულად ჩათვალა და დაისაჯა, ან რატომ არ ჩათვლიდა მოთავებულად, როდესაც მის საყვარელ ქიშმიშიან ბულკს მიირთმევდა?!
    მომდევნო შეხვედრაში ბურთი გადააფხრიწეს თავზე და ანგარიში რეალობას არ ასახავდა, კარში არსენალის ფეხბურთელს არ დაურტყამს, ბურთი ჩამოწოდებული კოთხურის მერე ბუსკეტსს მოხვდა თავზე და მოულოდნელად კარში შევარდა, ეგ იყო და ეგ
    [?]
    #5 23 იანვარი 2021 18:33
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    მე როგორც მეუბნებიან იფრინა იმ მატჩშიო და რა ქნა ასეთი?

    ერთი ეგეთი თამაში ალბათ 100 დან 95 ნახევარმცველს აქვს ნათამაშები, ზოგადად კარგი მოთამაშე იყო მარა საზიზღარი ხასიათის, სიგარეტის სტაბილური მწეველი, არასწორი ცხოვრების წესის გამო ქონდა ამდენი ტრავმები. და კარიერაში ერთი კარგი თამაშის გამო ასეთი განცხადება არაკაცობაა. ან განმეორებითი თამაში ნახოს, ინიესტამ როსიცკების დიაბების და მთელი არსენალის კეთილებში რო იარა. კიდე ბოლოს პსჟ - ბარსა რო იყო 4-0 რამდენიმე ს.რმა დიდი პოსტები გამოჭიმეს, კალატოზის ნაირებმა, ვერატიმ ინიესტა ჯიბეში ჩაისვაო უხაროდათ, მოვიდა განმეორებითი და გამოავლო პირში ყველას.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 23 იანვარი 2021 18:33
    1
    სხვათაშორის მართალს ამბობს. არაფერი უთქვამს საღადაო. ბევრმა შეიძლება ამ კომენტარზე გაიღადაოს მაგრამ ვისაც ის თამაში ნანახი არ გავქთ ნუ დაიწყებთ კომენტარების კეთებას. ემირეიტზე მართლა ჯიბეში ჩაისვა ვილშირმა მთელი ბარსა, ძაან გიჟი თამაში ჩაატარა მაშინ ვინც უყურეთ მთელმა. არსენალმა და უილშირმა განსაკუთრებით ბურთი არ დაანახა ბარსას, მაგრამ განმეორებით თამაშში კამნოუზე უკვე მესიმ იგიჟა და საბოლოოდ გავიდა ბარსა. საღადაოს არაფერს ამბობს, მართლა ჯიბეში ყავდა ჩასმული იმ ერთ თამაშში პეპის ძლევამოსილი ბარსა, თან მხოლოდ 17 წლის იყო უილშირი და ჯერ ნებისმიერ ვარსკვლავისთვის ძალიან მაგარი რამეა როცა ბუსკეტსი ხავი ინიესტას ბურთს უჭერ და მითუმეტეს 17 წლის ბავშვი რომ ასეთ ლეგენდარულ ტრიოს ჯიბეში ისვავს თუნდაც ერთი თამაში ეგ უკვე ძალიან საამაყოა და მეორე დღეს ყველა უილშირის ტალანტზე საუბრობდა. მართლა იმ პერიოდისთვის წარმოუდგენელი რამ გააკეთა, 17 წლის ღლაპი ბურთს უჭერს ინიესტა ხავი ბუსკეტს. ძალიან დიდი ტალანტი იყო ჯეკი, არათუ ინგლისში მსოფლიო ფეხბურთში უდიდესი ტალანტი მართლაც, მაგრამ ინგლისურმა ხულიგნურმა უდისციპლინობამ და არსენალის ვარჯიშზე სიგარეტის წევამ თავისი ქნა. cry sweat sob
    Culé [?]