2020 წელს გაფლანგული 20 მილიონი

2020 წელს გაფლანგული 20 მილიონი

"ბარსელონას" გაძლიერება იანვარშივე ჭირდება, რონალდ კუმანი ერიკ გარსიასა და მემფის დეპაის ითხოვს, მაგრამ კატალონიურ გუნდს 5 მილიონიანი ტრანსფერის საშუალებაც კი არ აქვს. არადა, "ბლაუგრანა" მსოფლიოში ყველაზე მაღალშემოსავლიანი როგორც სპორტული, ასევე საფეხბურთო კლუბია.

"ბარსელონა" რეკორდსმენია როგორც შემოსავლებში, ასევე ხარჯებში. ზოგი ხარჯი გამართლებულია, ზოგი კი...

Cadena Ser-მა დათვალა, რამდენი დაუჯდა "ბარსელონას" 2020 წელს მწვრთნელების ცვლილებები.

2020 წლის იანვარში ერნესტო ვალვერდეს გათავისუფლებისთვის "ბარსელონამ" კომპენსაციის სახით 11 მილიონი ევრო გადაიხადა. აგვისტოში "ბლაუგრანამ" ნიდერლანდების ფეხბურთის ფედერაციას რონალდ კუმანის გამოსყიდვაში 5 მილიონი ევრო გადაუხადა. კუმანის წინამორბედი კიკე სეტიენი კლუბს 4 მილიონ ევროს ედავება და დიდი ალბათობით, ამ დავას მოიგებს.

გამოდის, რომ 2020 წელს "ბარსელონამ" მწვრთნელებში 20 მილიონი ევრო გადაიხადა და ამ თანხაში არ შედის მათი ხელფასები - მხოლოდ კომპენსაცია.

ერთი წლის წინ გუნდიდან ვალვერდეს არგაშვების შემთხვევაში "ბარსელონაში" შიდა ატმოსფერო უკეთესი იქნებოდა, ფინანსური მდგომარეობა უფრო მდგრადი, შედეგები კი იმაზე ცუდი ვერანაირად, რაც გასული ერთი წლის განმავლობაში გვქონდა. დანამდვილებით შეიძლება ითქვას, რომ ვალვერდეს გუნდი "ბაიერნთან" 2-9 არ წააგებდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 24 იანვარი 2021 02:53
    0
    2:8 ვერ მოგვინელებია და აქ კიდევ უმატებთ?
    კოუ შენი მტირალა, ფარჩაკი დედაც...
    მეზიზღება რაც ბარსას გაუკეთა მას მერე, 145 მილიონიანი მძორი.
    Culé [?]
    #11 23 იანვარი 2021 20:36
    0
    აზრი? მაგ 20 მილიონი ხელზე რომ ქონოდათ მერე რამე სიდებილის ფოიერვერკ ტრანსფერში მიაფშვნიდნენ.
    ფანი [?]
    #10 23 იანვარი 2021 17:26
    0
    რაღა აზრი აქვს იმის გარჩევას ვინ რა დღეში ჩააგდო გუნდი,რა ვისი ბრალია და ვინ რაშია დამნაშავე,მთავარია მომავალში რა იქნება ახალი პრეზიდენტის მოსვლის შემდეგ, რომელიც დიდი იმედი მაქვს ლაპორტა იქნება,ის ერთადერთი რომელსაც შეუძლია სიტუაციის შეცვლა და გამოსწორება გუნდში იმის ფონზე რომ გააზრებული და გაანალიზებული აქვს რა კუთხით ჭირდება დახმარება გუნდს რა სიტუაციაა და რა სახის პრობლემებია გუნდში.
    ფანი [?]
    #9 23 იანვარი 2021 16:27
    0
    ბართომეუს ბრალია ყველაფერი, ასეთ უაზრო კონტრაქტებს რო აფორმებდა ყველასთან, რა დღეში ჩააგდო კლუბი მაგ დამპალმა
    [?]
    #8 23 იანვარი 2021 15:43
    0
    ციტატა: nika 54
    ეს თუ გასაშვები იყო რომას შემდეგ უნდა გაეშვათ, მაგრამ ატლეტიკოსთან წაგების გამო ნამდვილად არ იყო გასაშვები, იმ წელს ცაამთავრებდა და დიდი ალბათობით ჩემპიონიც გახდებოდა, ასე რომ ისევ საღოლ ბართომეუ... გენიოსია ეს კაცი.

    რომასთან გაშვება რთული იქნებოდა, გუნდი ლა ლიგაში ლიდერობდა და თასიც დადეს. წაუგებლად ითამაშეს ამდენი ხანი ლა ლიგაში. ლივერპულთან კიდე გასაშვები იყო. კაი ეგე აპატიეს და ვალენსიასთან უკვე თასი რო დემორალიზებულმა გუნდმა წააგო და ვალვერდემ საერთოდ ვერაფერი განაწყო აი მანდ მარტო მოგზაავნილი და გუნდის მტერი არ გაუშვებდა. მარაროცა გაუშვეს ყველაზე ცუდი დრო შეარჩიეს. წარმოიდგინეთ ვალვერდეს რო გაუშვებ და იმასაც არასწორად რო გააკეთებ რა დონის მოძულე ხარა ბარსელონასი
    Culé [?]
    #7 23 იანვარი 2021 14:07
    2
    ძალიან ცუდ დროს გაუშვეს დარწმუმებულივარ როარგაეშვაY ატლერიკოს მერე ლალიგას მაინც დადებდა. მოეგო ლალიგა და მერე გაეშვათ ამისმაგივრად უფრო უარესი მოიყვანეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 23 იანვარი 2021 12:48
    2
    ეს თუ გასაშვები იყო რომას შემდეგ უნდა გაეშვათ, მაგრამ ატლეტიკოსთან წაგების გამო ნამდვილად არ იყო გასაშვები, იმ წელს ცაამთავრებდა და დიდი ალბათობით ჩემპიონიც გახდებოდა, ასე რომ ისევ საღოლ ბართომეუ... გენიოსია ეს კაცი.
    ფანი [?]
    #5 23 იანვარი 2021 12:36
    2
    ციტატა: El pistolero 9
    2-9 არა 2-8 წავაგეთ.კიდე გაბუქება უნდა მაგ მატჩს?

    ანუ აქ ის ეწერა რო უარესი შედეგი ვერ გვექნებოდაო და მაგიტომაც წერია 1 გოლით მეტი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 23 იანვარი 2021 12:09
    3
    ეგ იმის ბრალია იდიოტურ კონტრაქტებს რო აფორმებს კლუბი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #3 23 იანვარი 2021 12:03
    1
    2-9 არა 2-8 წავაგეთ.კიდე გაბუქება უნდა მაგ მატჩს?
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #2 23 იანვარი 2021 11:24
    1
    ეს რა კრიზისია ტყუილად ვალოდიას და კიკოს გამო😡😡
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]