სერჟინიო დესტმა ვარჯიში გამოტოვა

სერჟინიო დესტმა ვარჯიში გამოტოვა

ნიდერლანდელი განაპირა მცველის "ელჩესთან" თამაში კუნთის მცირე დისკომფორტის გამო საეჭვოა.

სერჟინიოს ეს პრობლემა "გრანადასთან" შეხვედრის შემდეგ დაეწყო. რონალდ კუმანმა ის სუპერ თასის ფინალში, "ბილბაოს" წინააღმდეგ მაინც ათამაშა, თუმცა დესტმა მეორე ტაიმში გაგრძელება ვერ შეძლო.

AS-ის ინფორმაციით, "ბარსელონას" თავკაცს ოსკარ მინგესას მარჯვენა მცველის პოზიციაზე გადაწევა ისევ მოუწევს. 

დესტის ტრავმა მნიშვნელოვან დაზიანებად არ კვალიფიცირდება, მაგრამ უცნობია, თუ როდის შეძლებს 2 ნომერი სრულფასოვნად დაბრუნებას.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 23 იანვარი 2021 16:17
    0
    იმედია მალე დაბრუნდება ესეც და რობერტოც, ამ ფლანგზე საშინელებაა უკონკურენციო დესტის ყურება, საერთოდ ვერაფერს ვერ აკეთებს ვერც დაცვაში და ვერც შეტევაში
    Culé [?]
    #9 23 იანვარი 2021 01:12
    1
    ალვეშის წყევლა გვჭირს. მას მერე ამ ფლანგმა ვერ გაიხარა.
    Culé [?]
    #8 23 იანვარი 2021 00:09
    1
    სერიოზული არააო და მეოთხე მატჩს გამოტოვებს უკვე ფაქტია. ფინალშიც სული კბილებით ეჭირა რომ გასულიყო და მაგას არ ქვია მონაწილეობა.
    ფანი [?]
    #7 22 იანვარი 2021 23:24
    0
    Konrad de la Fuente,
    მინგესა შეტევაში ძაან სუსტია.დაცვაში კარგად დგას.დესტისგან კი მეტს მოველოდი.არასტაბილურია და ბევრი წუნი აქვს თამაშის დროს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 22 იანვარი 2021 22:34
    0
    დაისვენოს ელჩესთანაც
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 22 იანვარი 2021 22:11
    0
    Konrad de la Fuente,
    კონრადიც კარგი იყო ფლანგზე, ოღონდაც წინ
    პედრო გამახსენა რაღაცნაირად, სწრაფი, მოძრავი, თამამი, ტექნიკური barca-6
    გულშემატკივარი [?]
    #4 22 იანვარი 2021 22:05
    0
    იმედია პსჟ-სთან თამაშამდე მოასწრებს ფორმის აკრეფას
    Culé [?]
    #3 22 იანვარი 2021 22:01
    0
    ამას რაღა მოუიდაა, ისედაც უაზროდ თამაშობდა ბოლო თამაშებში და ეხლა კიდე ტრამვააქ
    Culé [?]
    #2 22 იანვარი 2021 21:46
    0
    ამის დიდი ტრავმა არ გვაწყობს ოსჟსთან სწრაფი ფეხბურთელები გვინდა ამის ჩათვლით..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #1 22 იანვარი 2021 21:35
    0
    მინგესა ნორმალურია ფლანგზე, დესტს რაც შეეხებს მე კმაყოფილი ვარ მისი თამაშით.