ცრუ განგაში - "ბარსელონაში" კორონავირუსი არ დადასტურდა

ცრუ განგაში - "ბარსელონაში" კორონავირუსი არ დადასტურდა

Sport-ის მიერ ცოტა ხნის წინ ატეხილი განგარში ცრუ აღმოჩნდა - "ბარსელონაში" კორონავირუსის შემთხვევა არ დადასტურდა.

ცოტა ხნის წინ ცნობილი გახდა, რომ "კორნელიას" ერთ-ერთ ფეხბურთელს, რომელმაც გუშინ "ბარსელონას" წინააღმდეგ ითამაშა, კორონავირუსი დაუდასტურდა.

Sport-ისა და Mundo Deportivo-ს ცნობით, დღესვე "ბარსელონას" პირველი გუნდის წევრებს ანტიგენის ტესტები ჩაუტარდათ და პასუხები უკვე ცნობილია - კორონავირუსი არცერთ მათგანს არ დაუდასტურდა.

ამჟამად არსებული ინფორმაციით, 24 იანვარს "ელჩესა" და "ბარსელონას" შორსი გასამართ შეხვედრას საფრთხე არ ემუქრება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 23 იანვარი 2021 16:11
    0
    კიდევ კარგი, მორიგი თავისტკივილი ავიცილეთ თავიდან, კიდვ კარგი არავინ გამოგვაკლდა
    Culé [?]
    #8 23 იანვარი 2021 00:55
    0
    ანტიგენი მთლად სანდო არაა. PCR ტესტიც უნდა ჩაიტარონ 2 დღეში, რომ მშვიდად იყონ.
    ისე პიანიჩის გარდა ბარსას, რომელ ფეხბურთელს აქვს მოხდილი? რობერტოს ქონდა მგონი.
    Culé [?]
    #7 23 იანვარი 2021 00:05
    0
    კიდევ კატგი, თორემ თასზე ფიქრის შეწყვეტაც მოგვიწევდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 22 იანვარი 2021 22:31
    0
    ძალიან კარგი თორე ისედაც ცუდ დღეში ვართ და კიდე ვინმე რო გამოგვკლებოდა დაგვერხეოდა საბოლოოდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 22 იანვარი 2021 21:59
    0
    კაიაა თორე ეგ გვინდოდა კიდე ჩვეენ? ისედაც *რაკში ვართ
    წევრი [?]
    #4 22 იანვარი 2021 20:55
    0
    იქნება და აქვთ, მაშინვე ხომ არ გამოუვლინდებოდათ
    Culé [?]
    #3 22 იანვარი 2021 20:19
    0
    რა ცრუ განგაში, ეგრე არაა კორონიანს, რომც ჩაეხუტო 4-5 დღე მაინც უნდა გავიდეს პსრ-მ რომ ამოგიგდოს. ეს ესპანეთი სასირეთის ჯგროდ იქცა, რომელიც მიწაზე დასეირნობს და არა ცაში ნავარდობს. <<ცენზურის დარღვევა>> ქართულად ჩიტს, კერძოდ ჭილყვავს (ბანი რომ არ დამადოთ) ნიშნავს!

    დაუდია უკვე ცენზურა barca-7
    ფანი [?]
    #2 22 იანვარი 2021 20:15
    0
    თუ აღმოაჩნდათ და მესი დეიონგი +ბარსა ბ-მ ითამაშოს.უკეთეს შედეგს დადებენ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #1 22 იანვარი 2021 20:02
    0
    კიდე კაი გადავრჩით! იმედია სიმართლეა ეს მაინც.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"