ალმირონი: ბარსელონა მესის გარეშე უფრო სტრუქტურირებულია

ალმირონი: ბარსელონა მესის გარეშე უფრო სტრუქტურირებულია

"ელჩეს" მთავარი მწვრთნელი ხორხე ალმირონი "ბარსელონასთან" მატჩამდე რამდენიმე დღით ადრე კომენტარს აკეთებს. ალმირონის კომენტარში ყურადღება გამახვილებული იყო მესიზეც, რომელიც შეხვედრას დისკვალიფიკაციის გამო გამოტოვებს.

ჩვენ "ბარსელონასთან" შეხვედრის დროს ჭკვიანები და კონცენტრირებულები უნდა ვიყოთ, თითოეული მატჩი ჩვენთვის უმნიშვნელოვანესია. ჩვენი მთავარი სტრატეგია რაც შეიძლება მეტი შეტევა იქნება, რადგან ფლანგზე სწრაფი მოთამაშეები გვყავს. "ბარსელონა" მესის გარეშე სხვაგვარად თამაშობს, უფრო სტრუქტურირებულია.

-ციტირებს არგენტინელი მენეჯერის სიტყვებს Sport.

შეგახსენებთ, კვირას თბილისის დროით 19 საათსა და 15 წუთზე "ელჩე" "ბარსელონას" უმასპინძლებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 23 იანვარი 2021 16:16
    0
    მოკლედ ყველა ჩვენ გვებლატავება რა, ასეთი გუნდი რო ბარსელონასთან საერთოდ ქულის აღებაზე და მერე მოგებაზე იფიქრებს ნუ რავი, აქედანაც გვეტყობა რომ ძალიან დარხეული გვაქ
    წევრი [?]
    #8 23 იანვარი 2021 11:02
    0
    სტრუქტურირებული და ეიბარს ვერ უგებს?
    Culé [?]
    #7 23 იანვარი 2021 01:09
    3
    ელჩემ ბოლოს სახლში ფრე ეთამაშა ოსასუნას და რეალს და წააგო ხეტაფესთან. გასავარდნ ზონაშია და დასაკარგი არაფერი აქვთ.
    იყო დრო, ბარსა ასეთი დონის გუნდებს, რომ ეთამაშებოდა, არხეინად ვუყურებდი და სიამოვნებას ვიღებდი, თუ როგორ ძუკნიდა მათ. ახლა? ახლა დაძაბული ვუყურებ შიშით და დამამშვიდებლებს ვყლაპავ.
    Culé [?]
    #6 23 იანვარი 2021 00:07
    2
    რა ყველა ჩვენ გვეჭიმება, რა დონემდე დავეშვით😭 ელჩეს მწვრთნელი შემტევ თამაშს რომ გვპირდება ამაზე პასუხის გაცემის ტ**კი მაინც უნდა გქონდეს გრანდებს რომ თავი დავანებოთ
    ფანი [?]
    #5 22 იანვარი 2021 23:22
    2
    Griezzy7,
    სად დაინახე დალაგებული თამაში.მესამელიგელ გუნდს წესიერად ვერ უტევდნენ.არანაირი გეგმა შეტევაში.იმათ შემტევებს ცოტა კლასი მაინც რო ქონოდათ გაგვირჭობდნენ გოლს სადღაც და გამოგვაგდებდნენ უეეჭველი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 22 იანვარი 2021 22:33
    2
    აი მაგიტომაც ხარ ელჩეს ტრენერი მასე რო ფიქრობ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #3 22 იანვარი 2021 22:00
    1
    დალაგებულ თამაშს თამაშობენ მესის გარეშეც ბაზარი არაარი მაგრამ, მომენტს ვერ ქმნიან და რა აზრიაქ კარგად თამაშს თუ არ გაიტანე
    Culé [?]
    #2 22 იანვარი 2021 20:22
    3
    დესტი გვინდა სწარფები ყავთ მაგადმთაც და არაუხოსაც არ აკლია ისე სისწრაფე.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #1 22 იანვარი 2021 20:09
    1
    :)))