MD: ჟუნიორ ფირპო "ბარსელონაში" რჩება

MD: ჟუნიორ ფირპო "ბარსელონაში" რჩება

"ბარსელონას" ესპანელი მარცხენა მცველი, ჟუნიორ ფირპო, სეზონის ბოლომდე, "ბარსელონაში" დარჩება, იტყობინება Mundo Deportivo.

კატალონიური გამოცემის თქმით, კლუბის დროებითმა ხელმძღვანელობამ ფირპოს შენარჩუნება გადაწყვიტა. კლუბის აზრით, ვინაიდან ზამთარში ერიკ გარსიას ტრანსფერი არ შედგა, დაცვის კრიზისის ფონზე, გუნდისთვის კიდევ ერთი მცველის დაკარგვა არასასურველი იქნებოდა.

24 წლის ფირპო "მილანში" იჯარით გადასვლასთან ახლოს იყო. როგორც ჩანს, ტრანსფერი კატალონიურმა მხარემ ჩაშალა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 23 იანვარი 2021 00:23
    0
    ზაფხულზე იმედია მინიმუმ 15-20 მილიონს აიღებს კლუბი ამის სანაცვლოდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 22 იანვარი 2021 22:54
    0
    იმ თანხის საპირწონეს აქაც იზამს, რასაც იხდიდა მილანი, 0,5 მილიონი.
    Culé [?]
    #8 22 იანვარი 2021 21:49
    0
    მოაშორეთ რაა
    [?]
    #7 22 იანვარი 2021 15:57
    1
    ვიცოდი დღეს რაღაც გამიხარდებოდა
    Culé [?]
    #6 22 იანვარი 2021 15:33
    0
    სხვათა შორის, როცა ითამაშა ამ სეზონში, არაფერი კატასტროფული არ მომხდარა დაცვაში და ალბამ რით "გაისაკუთრა" მარცხენა ფლანგი? რომა-ლივერთან და ბავარიასთან ნაჩვენები თამაშით თუ კადისებით?!
    ფანი [?]
    #5 22 იანვარი 2021 14:24
    1
    ციტატა: C.PC5
    ტიპი ცხენივით არის, მაგრადაც დარბის და ფიზიკაც უწყობს ხელს მაგრამ უნიჭო ან ასეიძლება უფრო უჭკუოა. შეტევაში რომ წავა დაცვაში ჩამოსვლა აღარ იცის, თან შეტევაშიც დიდი შედეგიანობით არ გამოირჩევა. არც გაუვალი მცველია მაგრამ ფიზიკით უნდა შეეძლოს პოზიციის მოგება, დაფარვა, გვერდზე გაწევა და მაგასაც ვერ აკეთებს😳. მოკლედ ძაან უცნაური კაცია და არაა ჩვენი დონის.

    ხო ეგ მომენტი დასამუღამებელიაქ, ძირითადად ფირპო 5 მცველიანი ტაქტიკის გარემარბია. მარცხენა ცენტრალური მცველიუფროა ვიდრე დაცვა. მაგრამ ასეთი ფეხბურთელის გაშვება თან ახლა დიდი შეცდომა იქნება, ჩემი აზრით და ამათ იმედია ჩვენზე მეტი ჭკუა აქვთ და არ გაუშვებენ (ნუ შიგნით რა ბაზარია და როგორი ურთიერთობა აქვთ ერთმანეთთან ეგ სხვა საკითხია). ალბაც ეგრეა და მარსელოც, ალაბა თუ მოვა ხო ბაზარი არაა მარა ძირითადად ჭკუით ფლანგის მცველები ვერ
    Culé [?]
    #4 22 იანვარი 2021 13:39
    0
    ტიპი ცხენივით არის, მაგრადაც დარბის და ფიზიკაც უწყობს ხელს მაგრამ უნიჭო ან ასეიძლება უფრო უჭკუოა. შეტევაში რომ წავა დაცვაში ჩამოსვლა აღარ იცის, თან შეტევაშიც დიდი შედეგიანობით არ გამოირჩევა. არც გაუვალი მცველია მაგრამ ფიზიკით უნდა შეეძლოს პოზიციის მოგება, დაფარვა, გვერდზე გაწევა და მაგასაც ვერ აკეთებს😳. მოკლედ ძაან უცნაური კაცია და არაა ჩვენი დონის.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 22 იანვარი 2021 13:38
    1
    პსჟ-მდე დარჩა 4 თამაში. ელჩე გასვლა,ატლეტიკი სახლი,ბეტისი გასვლა, ალავესი სახლი. ყველა უნდა მოვიგოთ
    ფანი [?]
    #2 22 იანვარი 2021 13:33
    1
    გაუშვით და ბალდე ან მარმოლი დააწინაურეთ რა
    Culé [?]
    #1 22 იანვარი 2021 13:01
    2
    გაუშვით კაცო ბარსაბ ბეს მარცხენა დასვით სკამზე.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"