კლემან ლანგლე: პენალტების მხრივ საკმაოდ ცუდი შედეგი გვაქვს

კლემან ლანგლე: პენალტების მხრივ საკმაოდ ცუდი შედეგი გვაქვს

"ბარსელონას" 25 წლის ფრანგმა მცველმა, კლემან ლანგლემ, "კორნელიასთან" გამარჯვების შემდეგ (2-0) კომენტარი გააკეთა. 

"ჩვენ საკმაოდ ცუდი შედეგი გვაქვს პენალტების მხრივ. ამაზე უნდა ვიმუშავოთ, ისევე როგორც სხვა საკითხებზეც. თამაში ჩვენს წინააღმდეგ მიდიოდა, ორი პენალტი, უამრავი მომენტი და დამატებითი დრო. ადრე არ გვიმართლებდა და გოლის გასატანად აგრესია გვაკლდა. როდესაც მეტოქის მეკარე ასეთ მატჩს ატარებს, გატანა ძალიან რთულია.",

- განაცხადა მატჩის შემდგომ ლანგლემ. 

ესპანეთის თასის პირველ შეხვედრაში "ბარსელონამ" "კორნელია" დამატებით დროში დაამარცხა და მერვედფინალში თამაშის უფლება მოიპოვა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #12 22 იანვარი 2021 16:14
    0
    გუშინ ალბათ უმტიტი სპეციალურად არ გამოიყვანა ხელოვნურსაფარიან მოედანზე საშიში იქნებოდა მაგისთვის მანდ თAმაში
    წევრი [?]
    #11 22 იანვარი 2021 16:03
    0
    ისე სადღაც მართალია, მაგარი ბურთები აიღო საღოლ მეკარეს, არაუშავს ლენგლე შენ დაცას მიხედე მთავარია იქ ისინი იზავენ რამეს
    ფანი [?]
    #10 22 იანვარი 2021 15:02
    0
    ბასქუ10,
    დემბელე აგვიანებს ვარჯიშებზეო და რას აკეთებს ამნაირს ნეტავი ვარჯიშზე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #9 22 იანვარი 2021 11:06
    1
    გუშინ უმტიტის თამაშს ველოდი, როგორც ჩანს ვერარი მისი საქმე კარგად, ალბათ ვარჯიშებზე ვერ ტოვებს ისეთ შთაბეჭდილებას რომ ძირითადისთვის იბრძოლოს, ლენგლეს გუშინ არაფერი დაუშავებია მაგრამ ასეთი დონის გუნდთან რო რამე შეცდომა დაეშვა იმ სტადიონზე იქნებოდა ჩასაქოლი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 22 იანვარი 2021 11:02
    1
    არა გუშინ ძალიან კარგად ითამაშა ეს უნდა ვაღიაროთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 22 იანვარი 2021 10:26
    0
    ლენგლე როცა კაპიტნობს გუნდს მაინც სხვანაირად შემართული ვარ laughing , ამ თამაშში ისეთი არაფერი შეუცოდავს და იმედია ცოტა ხანს გაქაჩავს ეგრე laughing პიანიჩს კიდე სამარადჟამო სირცხვილი!!! მაგან ხმა აღარ გაიღოს სტანდარტულებზე.
    წევრი [?]
    #6 22 იანვარი 2021 09:41
    2
    ციტატა: Griezzy7
    ტიპი ზოგჯერ ძაან დონე თამაშს დებს და ზოგჯერ გეგონება ეხლა სწავლობს ფეხბურთის თამაშსო :D და მაგისგამო კიდე უფრო გასაგდებია ეს აქიდან სასწრაფოდ , ან მინიმუმ ზამენაზე უნდა ეგდოს

    დონე თამაში როდის ჩაატარა ბოლოს?🙂
    Culé [?]
    #5 22 იანვარი 2021 09:41
    2
    კიდე იმაზე მეშლება ნერვები ამის ნაცვლად რომ უმტიტი არ დააყენა😠😠
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #4 22 იანვარი 2021 06:12
    0
    Yleta jogiaa armindoda ese da ewera magram nervebi damawyvites 5 fexburtelis Garda yvela gasayrelia
    წევრი [?]
    #3 22 იანვარი 2021 04:33
    2
    ეს რომ ძირითადშია ნებისმიერი შეტევა ბარსას კარში სახიფათოა
    Culé [?]
    #2 22 იანვარი 2021 04:12
    1
    ტიპი ზოგჯერ ძაან დონე თამაშს დებს და ზოგჯერ გეგონება ეხლა სწავლობს ფეხბურთის თამაშსო :D და მაგისგამო კიდე უფრო გასაგდებია ეს აქიდან სასწრაფოდ , ან მინიმუმ ზამენაზე უნდა ეგდოს
    Culé [?]
    #1 22 იანვარი 2021 03:42
    2
    შენ სხვა მხრივ ხომ ბრდღვნი.