რონალდ არაუხოს არაჩვეულებრივი სტატისტიკა

რონალდ არაუხოს არაჩვეულებრივი სტატისტიკა

რონალდ არაუხომ "კორნელიასთან" შეხვედრაში ძალიან მაღალ დონეზე ითამაშა.

მიუხედავად იმი, რომ მეტოქე მესამელიგელი იყო, ურუგვაელის სტატისტიკა აღნიშვნის ღირსი ნამდვილად არის:

ბურთთან შეხება - 130

პასები - 81 (76%)

მოპოვებული პენალტი -1

გრძელი პასები - 4/5

დრიბლინგი - 1

სახმელეთო დუელი - 9/9

საჰაერო დუელი - 9/11

ვარდნა - 4

ბურთის გამოტანა - 5

დაბლოკილი დარტყმები - 2

ჩაჭრები - 1

Sofascore-ის მიხედვით, ბოლო 10 შეხვედრიდან ურუგველი მცველის მოტყუება ვერცერთში მოახერხეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 22 იანვარი 2021 18:58
    0
    ერთადერთი ნათელი წერტილი მთელ დაცვის ხაზში
    წევრი [?]
    #13 22 იანვარი 2021 16:07
    0
    ეს მესმის კარგია რომ ამ გუნდთან კარგად ითამაშა, უფრო მოიხოდება გაიხსნება, მაგრამ პსჟსთან თუ ამან კარგად ითამაშა მერე ვიტყვი რომ კარგი მომავალი ექნება
    ფანი [?]
    #12 22 იანვარი 2021 14:59
    3
    ვან დაიკი გვყავს გუნდში
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #11 22 იანვარი 2021 12:31
    6
    ფიზიკურად ძლიერია და თანაც ნიჭი აქვს❤💜
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #10 22 იანვარი 2021 12:16
    1
    ციტატა: C.PC5
    სახმელეთო დუელი - 9/9, მარტო ეს რიცხვი მეტყველებს თუ რამხელა პოტენციალის და ნიჭის პატრონია ეს ბიჭი. მოპოვებულ პენალტზე ხო არაფერს ვამბობ. ერთ მომენტში არ მომეწონა ოღონდ ცენტრში ბურთი რომ დაკარგა, აი ცოტა დიდ გუნდთან მაგ შეცდომას თავისუფლად მოყვებოდა გოლი. ჯერ მაინც კიდევ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი და სამუშაო.

    ჰო ცენტრში ვარანი ემართება ხოლმე:დ:დ კიარ იბნევა უბრალოდ ბურთი ებლანდება რაღაცნაირი სიტუაცია რომ არის მაგის გამო მოყვა ეიბარის გოლი კამპნოუზე მაგრამ არაფერს ვერჩი დიდი მცველები ცდებიან ხოლმე ბავშვურად და ეს კიდე ამ სეზონის აღმოჩენაა
    წევრი [?]
    #9 22 იანვარი 2021 11:55
    2
    ძალიან ნიჭიერი ბიჭია იმედია ასე გააგრძელებს
    ფანი [?]
    #8 22 იანვარი 2021 11:01
    4
    მუტანტია იმენა ტიპი, ძალიან მაღალი დონი მცველი დადგება უახლოეს მომავალში, ძალიან მაგარი ფიზიკური მონაცები აქვს და საკმაოდ ჭკვიანი დინჯი და მონდომებული ახალგაზრდაა, პიკე რომ დაბრუნდება მერე ვნახოთ ერთად მათი თამაში
    Culé [?]
    #7 22 იანვარი 2021 10:16
    3
    სახმელეთო დუელი - 9/9, მარტო ეს რიცხვი მეტყველებს თუ რამხელა პოტენციალის და ნიჭის პატრონია ეს ბიჭი. მოპოვებულ პენალტზე ხო არაფერს ვამბობ. ერთ მომენტში არ მომეწონა ოღონდ ცენტრში ბურთი რომ დაკარგა, აი ცოტა დიდ გუნდთან მაგ შეცდომას თავისუფლად მოყვებოდა გოლი. ჯერ მაინც კიდევ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი და სამუშაო.
    წევრი [?]
    #6 22 იანვარი 2021 04:35
    5
    ძაან ჟილკიანი და ჭკვიანი მცველია
    Culé [?]
    #5 22 იანვარი 2021 04:07
    4
    მონსტრია მონსტრიიი heart_eyes
    [?]
    #4 22 იანვარი 2021 03:47
    2
    ტრავმა არ აიკიდოს ამ თამაშის მერე თორე ვაი კუმან
    გულშემატკივარი [?]
    #3 22 იანვარი 2021 03:26
    9
    ეს სეზონი მარტო იმად ღირს რომ არაუხო და პედრი აღმოვაჩინეთ, სხვა მხრივ ნამდვილად საშინელებაა
    Culé [?]
    #2 22 იანვარი 2021 03:26
    2
    საღოლ რონალდ. მეორე რონალდზე ჯერჯერობით ვერაფერს ვიტყვი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 22 იანვარი 2021 03:21
    8
    ნუ არ ვიცი ეს გვყავს რაღაც საოცრება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued