ჟუნიორ ფირპოს "მილანში" ტრანსფერი ჩაიშალა | Calciomercato

ჟუნიორ ფირპოს "მილანში" ტრანსფერი ჩაიშალა | Calciomercato

მოგეხსენებათ, ცოტა ხნის წინ გავრცელდა ცნობები, რომ კატალონიის "ბარსელონას" მარცხენა მცველი, ჟუნიორ ფირპო სეზონის ბოლომდე იჯარით "მილანში" გადავიდოდა.

ახლა კი, Calciomercato-ს ჟურნალისტის, მატეო მორეტოს ინფორმაციის თანახმად, წარმოშობით დომენიკელის ტრასნფერი ჩაიშალა, რისი მიზეზიც, ჯერჯერობით, უცნობია.

შეგახსენებთ, 24 წლის ფეხბურთელის "როსონერიში" 500 000 ევროდ გადაბარგება განიხილებოდა (Onda Cero), სეზონის დასრულების შემდეგ კი იტალიურ კლუბს ესპანელის 20 მილიონად გამოსყიდვის უფლება ექნებოდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 21 იანვარი 2021 23:29
    0
    BarcaFan❤💙,
    რა ეტყობა ამას ნაყურების??
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #11 21 იანვარი 2021 22:31
    0
    იმედია 20 მილიონად მართლა გაიყიდება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 21 იანვარი 2021 21:15
    1
    გეუბნებით ზაფხულამდე არც არავინ წავა და არც არავინ მოვა
    ციტატა: lukaaa
    ეს დესტი დეიონგი ტრინკაუ დემბელე პიკე ლანგლე უმტიტი ალბა მინგესა კოუტინიო ბრაითვაიტი პუჩი გასაგდებია გუნდიდან
    ალაბა რუდიგერი პოგბა ვეინალდუმი კანტე
    და კეინი არის მოსაყვანი,ერთ სეზონში ეს შეუძლებელია მარა ნელ ნელა უნდა გაიწმინდოს გუნდი ამ მიმართულებით რომ გუნდი გავხდეთ ორ წელიწადში მინიმუმ,მწვრთნელს რაც შეეხება,აიაქსის ტრენერი ბარსას ტოტალურ ფეხბურთს ათამაშებს,ოღონდ არა გვარდიოლას მოძველებულ სტილს და ბურთის გორაობას,აი იმ ფეხბურთს რომელიც აიაქსმა რეალსა და იუვეს აჩვენა,ერთი შეხებით დახაზული ულამაზესი შეტევები რომლებმაც თვით კაზემიროს კროოსსა დ ამოდრიჩსაც კი აუბნია თავგზა

    გამორთე ტელევიზორი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #9 21 იანვარი 2021 21:09
    0
    ციტატა: ROUCH
    ჭოორ მართალი არ ვიცი, მაგრამ ვინც უარზეა იმის ოჯახში ირბინოს ჩახდილმა უმტიტიმ

    მოუწია ტუსკეცის ოჯახში ტანტალი აბა
    Culé [?]
    #8 21 იანვარი 2021 20:34
    0
    ჭოორ მართალი არ ვიცი, მაგრამ ვინც უარზეა იმის ოჯახში ირბინოს ჩახდილმა უმტიტიმ
    გულშემატკივარი [?]
    #7 21 იანვარი 2021 20:00
    2
    lukaaa,
    პუჩი, დესტი, დე იონგი რატო? და პოგბა ვაინალდუმი კანტე სამივე რო ერთი სტილის და პოზიციის ფეხბურთელები არიან არაუშავს? და ნამდვილად გაქვს გუარდიოლას ბარსას თამაშები ნანახი? მაგ აიაქსზე ათჯერ უკეთეს და ლამაზ ფეხბურთს თამაშობდნენ.. და კეინი საერთოდ არარის ზოგადად ესპანური ფეხბურთის სტილის იგროკი
    წევრი [?]
    #6 21 იანვარი 2021 19:42
    2
    ციტატა: lukaaa
    ეს დესტი დეიონგი ტრინკაუ დემბელე პიკე ლანგლე უმტიტი ალბა მინგესა კოუტინიო ბრაითვაიტი პუჩი გასაგდებია გუნდიდან
    ალაბა რუდიგერი პოგბა ვეინალდუმი კანტე
    და კეინი არის მოსაყვანი,ერთ სეზონში ეს შეუძლებელია მარა ნელ ნელა უნდა გაიწმინდოს გუნდი ამ მიმართულებით რომ გუნდი გავხდეთ ორ წელიწადში მინიმუმ,მწვრთნელს რაც შეეხება,აიაქსის ტრენერი ბარსას ტოტალურ ფეხბურთს ათამაშებს,ოღონდ არა გვარდიოლას მოძველებულ სტილს და ბურთის გორაობას,აი იმ ფეხბურთს რომელიც აიაქსმა რეალსა და იუვეს აჩვენა,ერთი შეხებით დახაზული ულამაზესი შეტევები რომლებმაც თვით კაზემიროს კროოსსა დ ამოდრიჩსაც კი აუბნია თავგზა

    შენ ძან ნიჭიერი ხარ🙂🙂 ფეხბურთს აღარასდროს უყურო🙂🙂🙂 გვარდიოლას სტილი ბურთის გორაობა არაა
    წევრი [?]
    #5 21 იანვარი 2021 19:36
    0
    ეს დესტი დეიონგი ტრინკაუ დემბელე პიკე ლანგლე უმტიტი ალბა მინგესა კოუტინიო ბრაითვაიტი პუჩი გასაგდებია გუნდიდან
    ალაბა რუდიგერი პოგბა ვეინალდუმი კანტე
    და კეინი არის მოსაყვანი,ერთ სეზონში ეს შეუძლებელია მარა ნელ ნელა უნდა გაიწმინდოს გუნდი ამ მიმართულებით რომ გუნდი გავხდეთ ორ წელიწადში მინიმუმ,მწვრთნელს რაც შეეხება,აიაქსის ტრენერი ბარსას ტოტალურ ფეხბურთს ათამაშებს,ოღონდ არა გვარდიოლას მოძველებულ სტილს და ბურთის გორაობას,აი იმ ფეხბურთს რომელიც აიაქსმა რეალსა და იუვეს აჩვენა,ერთი შეხებით დახაზული ულამაზესი შეტევები რომლებმაც თვით კაზემიროს კროოსსა დ ამოდრიჩსაც კი აუბნია თავგზა
    Culé [?]
    #4 21 იანვარი 2021 19:29
    0
    თუ გაშვებაა გაყიდონ რა იჯარა რის იჯარა
    Culé [?]
    #3 21 იანვარი 2021 19:23
    1
    ამდენი ჭორი ერთ ჭ კალსის ფეხბურთელზე.😁😁 წავიდეს სადაც უნდა.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #2 21 იანვარი 2021 19:19
    1
    არაა საჭირო ამდენი ურთიერთგამომრიცხავი სტატიები, ხო დაიდო ჭორი რომ თითქოს გადადიოდა,ხოდა თუ გადავა დაწერთ მაგას თუ არ გადავა მაგასაც. რათ უნდა ამას დღეში 900 სტატია.
    Culé [?]
    #1 21 იანვარი 2021 19:07
    2
    ხო შეჭამეს ტვინი ამის წასვლა დარჩენით. მარტო დღეს მერამდენე პოსტია ამაზე უკვე🙄