ჟუნიორ ფირპო "მილანში" გადადის - Onda Cero

ჟუნიორ ფირპო "მილანში" გადადის - Onda Cero

"ბარსელონას" მარცხენა მცველი ჟუნიორ ფირპო "მილანში" გადასვლასთან ახლოსაა. ამ ინფორმაციას ესპანური Onda Cero ავრცელებს.

წყაროს ცნობით, დომენიკელი ფეხბურთელი "როსონერიში" 6-თვიანი იჯარით გადადის. ტრანსფერი თითქმის დასრულებულია. იტალიელები 24 წლის მოთამაშეს დაახლოებით 500 000 ევროდ ინათხოვრებენ.

იმავე წყაროს ინფორმაციით, "მილანს" მიმდინარე სეზონის ბოლოს ფირპოს 20 მილიონ ევროდ სრულფასოვნად შეძენის შესაძლებლობა ექნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 22 იანვარი 2021 01:17
    0
    1 მილიონიც კი ვერ გაიმეტეს, ბარსა კი ყველაფერზე თანახმაა.
    Culé [?]
    #15 21 იანვარი 2021 23:22
    0
    ვალდებულება ჩაუწერონ კონტრაქტში!!!აბა ვნახოთ ბალდე რა ბიჭია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #14 21 იანვარი 2021 22:23
    0
    იჯარა რად გვინდა, თუ უნდათ იყიდონ, ფული გვჭირდებაახლა ყველაზე მეტად და ლაპორტა
    Culé [?]
    #13 21 იანვარი 2021 21:38
    0
    ტეოში გაგვიცვალონ არუნდათ ? smile რისთვის უნდათ ეს ნეტა ერნანდესი ამას ხო ჯობია და ამჟამად თავის პოზიციაზე ერთ -ერთი გამორჩეულია.
    ფანი [?]
    #12 21 იანვარი 2021 20:58
    0
    ციტატა: BEQA BARCA
    ციტატა: Nini
    BEQA BARCA,
    აი დაკვირვებული ვარ ალენიამ ხომ ვერ ივარგა ბარსელონაში გადავიდა ხეტაფეში და გამოიჩინა თავი ბიჭმა თურმე შეძლებია თამაში,ფირპოც ხომ არ ადგება არაფერში ბარსელონას, გადავა მილანში იჯარით და დარწმუნებული ვარ ახალ გუნდში კარგად გამოიჩენს თავს ალენიასი არ იყოს.

    ალენია არ არის უბრალოდ ბარსას დონის ხეტაფისთვის კი იდეალურია და მაგიტომაც აქვს მასეთი სტატისტიკა ხეტაფეში. ვერც ფირპოა ბარსას დონის დაბალი დ9ნის გუნდებს კი მორგება.

    მართალი ხარ .მარა არც მითქვამს რომ ბარსელონას დონისაა,ან ერთი და ან მეორე, უბრალოდ ცუდი ის არის რომ იყიდი ფეხბურთელს და ვერ გადგება ამას ვამბობ.
    Culé [?]
    #11 21 იანვარი 2021 18:50
    0
    ციტატა: Nini
    BEQA BARCA,
    აი დაკვირვებული ვარ ალენიამ ხომ ვერ ივარგა ბარსელონაში გადავიდა ხეტაფეში და გამოიჩინა თავი ბიჭმა თურმე შეძლებია თამაში,ფირპოც ხომ არ ადგება არაფერში ბარსელონას, გადავა მილანში იჯარით და დარწმუნებული ვარ ახალ გუნდში კარგად გამოიჩენს თავს ალენიასი არ იყოს.

    ალენია არ არის უბრალოდ ბარსას დონის ხეტაფისთვის კი იდეალურია და მაგიტომაც აქვს მასეთი სტატისტიკა ხეტაფეში. ვერც ფირპოა ბარსას დონის დაბალი დ9ნის გუნდებს კი მორგება.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 21 იანვარი 2021 18:44
    0
    ძალიან კარგი გაასხას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #9 21 იანვარი 2021 18:11
    0
    კაი მოიცადეთ, შუადღისას დაიწერა არ მიდის ბიჭი შეეძინაო და ახლა რა მოხდა ის ბავშვი ასე უცებ გაიზარდა თუ უკან შებრუნდა? წავიდეს თუ მიდის რაღას ელოდება
    Culé [?]
    #8 21 იანვარი 2021 17:15
    0
    მილანს ტეო ერნანდესი და დიეგო დალო ყავს მაგ პოზიციაზე, პლუს კალულუ, უნივერსალი რომელიც ფონოგრამასავითაა, სადაც გინდა ჩართე, ყველგან დაუკრავს
    ანუ ეს ინფო მე რიჟა ბაზარი მგონია
    გულშემატკივარი [?]
    #7 21 იანვარი 2021 16:46
    1
    შესანიშნავია
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    ფანი [?]
    #6 21 იანვარი 2021 16:40
    0
    B.A.r.c.A,
    მაგას ვხვდები როგორმე უთქმელადაც.აქვე დავამატებ რომ არ არის საჭირო თავის შეწუხება იმის სათქმელად რაც ისედაც ვიცი.თავს ნუღარ შეიწუხებს ნურავინ მაგით.
    ფანი [?]
    #5 21 იანვარი 2021 16:36
    1
    ვეღარ გავიგე 2 წუთის უკან ვერ გადადიოდა და ეხლა ჰოპ და გადადის? ეს გაზეთებიც რო მაგრად გვეღადავებიან. ან მილანს რათუნდა ფირპო როცა საუკეტესო ფორმაში მყოფი ერნანდესი ყავს და რავი smile
    ფანი [?]
    #4 21 იანვარი 2021 16:29
    0
    Nini,
    იქ ერთი დონის ფეხბურთელები არიან და არ ჩანს იმდენად ამათი დაბალი კლასი და ბარსაში მარტივად ჩანს ფეხბურთელის დონე პედრის დე იონგის ბუსკეცის ფონზე ალენია ვერ გამოჩნდებოდა იმიტო რი არა მაგათი დონის იგივია ფირპოც ესეთი ხვრელია დაცვაში და ამის დაბალი დონეც მარტივად ჩანს და იქ ყველა ერთი იქნებიან
    Culé [?]
    #3 21 იანვარი 2021 16:23
    1
    ტეო ყავთ მაგათ მარცხენა მცველი და ეს რაღათ უნდათ
    ფანი [?]
    #2 21 იანვარი 2021 16:21
    0
    BEQA BARCA,
    აი დაკვირვებული ვარ ალენიამ ხომ ვერ ივარგა ბარსელონაში გადავიდა ხეტაფეში და გამოიჩინა თავი ბიჭმა თურმე შეძლებია თამაში,ფირპოც ხომ არ ადგება არაფერში ბარსელონას, გადავა მილანში იჯარით და დარწმუნებული ვარ ახალ გუნდში კარგად გამოიჩენს თავს ალენიასი არ იყოს.
    Culé [?]
    #1 21 იანვარი 2021 16:02
    1
    პირდაპირ ყიდვა იჯარა არ უნდა ამას.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"