"მილანმა" და "ბარსელონამ" ფირპოს ტრანსფერზე მოლაპარაკებები შეაჩერეს

"მილანმა" და "ბარსელონამ" ფირპოს ტრანსფერზე მოლაპარაკებები შეაჩერეს

ცნობილი ჟურნალისტის, ჯანლუკა დი მარციოს ცნობით, "მილანმა" და "ბარსელონამ" ჟუნიორ ფირპოს ტრანსფერთან დაკავშირებით გამართული მოლაპარაკებები შეაჩერეს. მხარეებს შორის მოლაპარაკებები არასაფეხბურთო მიზეზის გამო შეჩერდა. ფირპო ცოტახნის წინ, მეორედ გახდა მამა და ის წინააღმდეგია შეიცვალოს კლუბი ახლა, როდესაც მისი ვაჟი ძალიან პატარაა. 

დომენიკელმა გადაწყვიტა საკუთარი მომავალი ივნისში გადაწყვიტოს. 24 წლის ფირპო "ბარსელონას" ღირსებას 2019 წლიდან იცავს (33 მატჩი, 1 გოლი) 


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 21 იანვარი 2021 22:14
    0
    სარფიანად იქნებ გაყიდონ რო ცოტა ფული მაინც შევიდეს ბიუჯეტში
    Culé [?]
    #8 21 იანვარი 2021 20:48
    0
    გაუშვან ეს და ის ბიჭი ბალდე დააწინაურონ.ეს რასაც აკეთებს იმაზე ნაკლებს ნაღდად ვერაფერს იზამს და სხვამხრივ ფინანსურ სარგებელს მაინც ვნახავთ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #7 21 იანვარი 2021 15:42
    0
    წავიდეს როცა წავა. ახლა შეიძლება არ წავიდეს მაგრამ ზაფხულში თვითონაც მოინდომებს წასვლას.
    რედაქტორი [?]
    #6 21 იანვარი 2021 15:23
    0
    ციტატა: nika 54
    გრიზმანიც რო მივაყოლოთ, არა?

    ჯერჯერობით, არა
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 21 იანვარი 2021 15:12
    0
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    არ უნდა ამ კაცს წასვლა...
    იმედია ბრეითუეიტთან და დემბელესთან ერთად მოისვრიან..

    გრიზმანიც რო მივაყოლოთ, არა?
    Culé [?]
    #4 21 იანვარი 2021 14:31
    0
    მოაშორონ მალეე რა ესეთი უაზრო ფეხბურთელები აღარ დავინახო ბარსაშიი ნეტააა (ფირპო.ალენია.მატეუსი.ლენგლე.კოუტინიი.ბრეიტვეიტი.დემბელე)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 21 იანვარი 2021 14:03
    1
    მოკლედ ზაფხულამდე არც არავის მოიყვანენ და არც არავის გაუშვებენ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    რედაქტორი [?]