MD: ფილიპე კოუტინიო აპრილამდე ვერ დაბრუნდება

MD: ფილიპე კოუტინიო აპრილამდე ვერ დაბრუნდება

კატალონიური Mundo Deportivo "ბარსელონას" ბრაზილიელი ნახევარმცველის, ფილიპე კოუტინიოს ტრავმასთან დაკავშირებით ახალ ინფორმაციას ავრცელებს.

კოუტინიომ 2020 წლის ბოლო შეხვედრაში "ეიბართან" მუხლი დაიზიანა, რის გამოც მას ოპერაცია დასჭირდა. გავრცელდა ინფორმაცია, რომ 28 წლის ფეხბურთელი მარტამდე ვერ ითამაშებდა, თუმცა, კატალონიური წყაროს ცნობით, საქმე უფრო სერიოზულადაა.

Mundo Deportivo-ს ახლანდელი ცნობებით, ფილიპე კოუტინიო მოედანს აპრილამდე ვერ დაუბრუნდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 22 იანვარი 2021 00:59
    0
    სეზონის დასაწყისში იმედი ჩამესახა, ფაფხური დაიწყო, მაგრამ მალევე მოვიდა აზრზე და ისევ ის მტირალა კოუ შეგვრჩა ხელში. 145 მილიონიანი ჯართი.
    ფანი [?]
    #9 21 იანვარი 2021 22:09
    0
    არადა კოუს რო გაემართლებინა, ახლა რამხელა ძალა იქნებოდა ასეთ დროს კლუბში....🥺
    Culé [?]
    #8 21 იანვარი 2021 19:19
    1
    ჯანდაბის იქეთ გზა ჰქონია სულ ნუ უთამაშია საერთოდ ფეხბურთი 145 ! მილიონიანი მთხლე ! რომელსაც ეხლა უკვე ჯობია 18 წლის ბავშვი ! წავიდეს დაახვიოს იმ ბრაზილიის დედა აი ამის იმედი რომ ექნება ! თავჩაღუნული მთხლე
    Culé [?]
    #7 21 იანვარი 2021 15:46
    0
    კარგი დროს კლიენტის მოსაძებნად, ზაფხულში ინტერი არ დაიბრუნებს?
    აუარი გაიძახის, უფასდ მოვალო და რაც კოუტინიოში მოვა, ის თანხა უსემის ხელფასს სულ აუვა კონტაქტის პერიოდში
    რაც ხელფასის გადახდიდან დაიზოგება კი დეპაის კონტრაქტით გათვალისწინებულ სახელფასოს აანაზღაურებს
    ფანი [?]
    #6 21 იანვარი 2021 14:36
    0
    ეგრევე უნდა გაუშვან. ეს მეტს ვეღარ მოუმატებს
    Culé [?]
    #5 21 იანვარი 2021 14:29
    0
    ძაან არმევასება კოუტინიო რა. თავიდსნ მაგრად მიყვარდა ტიოი როგადკოვიდა გაგიჟებული ვიყავი კარგადაც დაიწყო კლასიკოშიც შეაგდო იქ ქუსლაობდა თავისი დარტტმებიც შემოგვთავა და მერე და**ევდა და ვალვერდეს ბრალი არც ათმოჩნდა, ბუნდესლიგაშიც კი ვერაჩვენა საკუთარი ძალები ბოლომდე.
    გასაშვებია გუნდიდან სასწრაფოდ. 40-50 მილიონად უნდა გაიყიდოს მარა არამგობია ვინკემ გადაიხადოს მაგდენი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 21 იანვარი 2021 13:59
    1
    ვაფშე ნუ დაბრუნდება საერთოდ არ გვაკლია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #3 21 იანვარი 2021 13:49
    1
    როგორ მეიმედებოდა მაგრამ ვერ შეეწყო😔😔😔
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #2 21 იანვარი 2021 13:36
    2
    არავის უნდა ეხლავე ერთი 20 მილიონად ან აჩუქეთ ვისმეს, ხელფასი აქ იმხელა ამ ზაფხულამდე ჰალანდის საყიდელი თანხა დაიზოგება. გააკეთე აქცია ვინც ამ ზამთარსვე წაიღებს 50% ფასდაკლებაათქო და კიდე ზემოდან საჩუქრად მოყვება კაცი ფაფხური ტრინკაუ და საჩოკი ფერნანდესი, არჩევანის უფლებაც მიეცი არ უნდა მატეუსი ბრაიტა შეუფუთე ან ორივე ჩაუდე შეფუთვაში. აჰა გუნდიც გაიცხრილა ძნელია? მიმიშვით პრეზიდენტად
    Culé [?]
    #1 21 იანვარი 2021 13:31
    0
    დაბრუნდება და თან გაყიდონ. ტრავმიანობაც დაიწყო და აშკარად არაა ის რაც 145 მილიონიანი ფეხბურთელი უნდა იყოს.