ვიქტორ ფონტი: დავიდ ალაბას წარმომადგენელს ვესაუბრეთ

ვიქტორ ფონტი: დავიდ ალაბას წარმომადგენელს ვესაუბრეთ

"ბარსელონას" საპრეზიდენტო კანდიდატი ვიქტორ ფონტი აცხადებს, რომ მიუნხენის "ბაიერნის" უნივერსალის, დავიდ ალაბას ტრანსფერზე მუშაობა დაიწყო.

ფონტი ასევე ამბობს, რომ მან "ბარსას" მთავარ მწვრთნელთან, რონალდ კუმანთან "მანჩესტერ სიტის" ცენტრალური მცველის, ერიკ გარსიას მიმდინარე თვეში შეძენის შესაძლებლობა განიხილა.

ჩვენი სპორტული პროექტი ერიკ გარსიასა და დავიდ ალაბასაც ითვალისწინებს. ბევრ ფეხბურთელს ვესაუბრეთ.

ჩემი პოზიცია კუმანთან საუბარი და "მანჩესერ სიტისთან" ერიკ გარსიას ტრანსფერის თაობაზე ხელახალი მოლაპარაკებები იყო. ვიცი, რომ კლუბმა "სიტისთან" მოლაპარაკებები ბოლოს შაბათს გამართა.

მცველის შეძენის საკითხი მნიშვნელოვანია, რადგან ჟერარ პიკე ტრავმირებულია, სამუელ უმტიტის კი ფიზიკური პრობლემები აქვს. დავიდ ალაბას წარმომადგენელს პროექტი გავაცანით.

კილიან მბაპეს ან ერლინგ ჰოლანდს ვერ შევიძენთ, რადგან საკმარისი ფული არ გვაქვს, თუმცა სატრანსფერო ბაზარს თვალი უნდა ვადევნოთ. ალტერნატივები არსებობს.

- ფონტის ამ სიტყვებს El Transistor ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 21 იანვარი 2021 11:16
    0
    რა პროექტი გააცანი, სადა გაქვს ოღონდ არჩევნებზე პატარა წინსვლა მოახერხოს და ყველაფერს კადრულობს. ელაპარაკა თურმე ეს სუყველას, ვისი სახელით? ვინა ხარო არ გითხრეს?
    ფანი [?]
    #8 21 იანვარი 2021 10:36
    0
    ტყუილად იჭიმება ეს ფონტი, ლაპორტას გაიმარჯვებს ყველა შემთხვევაში, თან ლაპორტასთან უფრო კარგი ურთიერთობა აქვთ ცნობილ და ძლიერ აგენტებს და ლაპორტა უფრო შეძლებს ძლიერი ტრანნსფერების განხორციელებას
    წევრი [?]
    #7 21 იანვარი 2021 03:26
    1
    ცოტა იღბალი და მომდევნო სეზონში კარგი შემადგენლობა იქნება. თან გუნდის თავკაცს უფრო მეტი დრო ექნება ახალი სეზონისთვის მოსამზადებლად. კუმანი მეცოდება, ძალიან ცუდ დღეშია ადამიანი. არ იმსახურებს ასეთი საშინელებას:
    გუნდი ფსიქოლოგიურად წელში გატეხილი, ტრანსფერების ფული არ აქვს, სეზონისთვის მოსამზადებალდ დრო არაა, ცენტრალური მცველი რა ყავდა და პიკეც გამოაკლდა. ახალგაზრდებს დრო უნდა სასწავლად, გუნდის მენეჯმენტი დროებითი., ..
    არადა აქვს უნარები კარგი და შემტევი ფეხბურთი ათამაშოს გუნდს
    გულშემატკივარი [?]
    #6 20 იანვარი 2021 23:24
    1
    თქვენ თუ ბაზარზე მბაბეს და ჰოლანდის რეალურ ალტერნატივას ხედავთ ბართლომეოსავით ნაძირალა მარტუარები ყოფილხართ. მიაწექით ბრეითვეიტს და 2023 მბაბე ჰოლანდით რომ შეგვიტეთ რეალი მერე ნახავთ სირცხვილს და თავის მოჭრას. ისე თავის მოჭრა ამ გუნდის კანიოკადნიქცანწლებია.
    [?]
    #5 20 იანვარი 2021 22:45
    0
    ციტატა: Griezzy7
    აუუუ რაშანსი აქვთ ტიპებს რომ 4 ფეხბურთელი სულ უფასოდ მოიყვანონ და ეს თუ ვერ გამოიყენეს მაშინ რაღა უნდა მოთხოვო ამათ.

    1.გარსია
    2.ალაბა
    3.ვეინალდუმი
    4.დეპაი
    ამაათი გადმოყვანა უფასოდ შეუძლიათ და თან აუარსაც ბარსაშI უნდაო და უეჭVელი უნდა იჩალიჩონ რაა. აუარს 30 მილიონად კი გამოგვატანენ

    და ამათი მოყვანით რამდენი ხლამის გაყრა შეგვიძლია? ცაცია მცველი ალაბა ცენტრშიც გამოსადეგი და მარცხნივაც, ესეიგი არც ლენგლე გვინდა არც ფირპო. 50-60 ად ორივე ერთად გაიყიდება. ვეინალდუმის მოსვლით პიანიის გაყიდვა მოჟნა, ფასი 20-25. გარსიაც ცენტრალური მცველია, გარსია არაუხო პიკე მინგესა და ალაბაც სრულიად საკმარისია, უმტიტი ნახვამდის. ფულს უმტიტიში ვერ ავიღებთ ალბათ, ჰა ჰაა 10 მარა ხელფასი აქვს მაღალი და მაგის და კოუს წასვლით ალაბას ხელფასს გადაიხდიდა კაცი. დეპაის მოსვლა ნიშნავს ბრაიტის წასვლას. დაჟე ტრინკაოც რო გაიჯარდეს თუ არაფერი შეცვალა მოჟნა. ბართომეუსავით არ გააჩუქოს ახალმა პრეზიდენტმა ხალხი (ლაპორტამ ანუ) და ჰოლანდის საყიდელ ფუნსაც იჩალიჩებს გუნდი (მომავალ წელს) და აუარის საყიდელს წელს
    Culé [?]
    #4 20 იანვარი 2021 22:08
    2
    აუუუ რაშანსი აქვთ ტიპებს რომ 4 ფეხბურთელი სულ უფასოდ მოიყვანონ და ეს თუ ვერ გამოიყენეს მაშინ რაღა უნდა მოთხოვო ამათ.

    1.გარსია
    2.ალაბა
    3.ვეინალდუმი
    4.დეპაი
    ამაათი გადმოყვანა უფასოდ შეუძლიათ და თან აუარსაც ბარსაშI უნდაო და უეჭVელი უნდა იჩალიჩონ რაა. აუარს 30 მილიონად კი გამოგვატანენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 20 იანვარი 2021 21:49
    1
    ზაფხულში მოიყვანს ამას ლაპორტა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 20 იანვარი 2021 21:34
    1
    ციტატა: C.PC5
    ეს ფონტი ბართომეუს კლონია მემგონი. ვისაც უკავშირებენ გუნდს ეგრევე გაიძახის მაგასთან გვქონდა კონტაქტიო🤣. ან რაის საუბარი ჯერ არც აურჩევიხარ არავის შე ვაი კანდიდატო!

    გარეგნულად ცოტა კი გავს ისე🧐🧐🤣🤣
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #1 20 იანვარი 2021 21:29
    0
    ეს ფონტი ბართომეუს კლონია მემგონი. ვისაც უკავშირებენ გუნდს ეგრევე გაიძახის მაგასთან გვქონდა კონტაქტიო🤣. ან რაის საუბარი ჯერ არც აურჩევიხარ არავის შე ვაი კანდიდატო!