ბარსელონასა და კიკე სეტიენს შორის სასამართლო დავა გაიმართება | SER

ბარსელონასა და კიკე სეტიენს შორის სასამართლო დავა გაიმართება | SER

Cadena SER-ის ჟურნალისტის, ჟორდი მარტის მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონას" ყოფილი მწვრთნელი, კიკე სეტიენი კატალონიურ გრანდთან არსებულ მოთხოვნებს სასამართლოში გაარკვევს.

როგორც 62 წლის სპეციალისტი ირწმუნება, "ლურჯ-ბროწეულისფერებს" მისთვის კუთვნილი თანხა ჯერ კიდევ არ გადაუხდიათ. თუმცა, "ბარსა" თავის პოზიციას ინარჩუნებს და გასული წლის 17 აგვისტოს გაგდებულ თავკაცს არ პასუხობს.

"ბარსელონას" ჩემთვის ფული ჯერ კიდევ არ გადმოცია, ამას ველოდები.

შეგახსენებთ, კანტაბრიელი იმ თანხას ითხოვს, რომელიც მას დაკავებული პოსტიდან გათავისუფლების გამო ეკუთვნის. კიკეს ადვოკატები კლუბისგან 4 მილიონი ევროს გადახდას მოელიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 20 იანვარი 2021 23:57
    0
    M10 S9 D11,
    რა ქნას კაცმა კონტრაქტით ეკუთვნის და აღარც მოითხოვოს? ეს სხვების ნათქვამს ვიმეორებ,არადა მართლა არანაირად არ იმსახურებს.
    ფანი [?]
    #9 20 იანვარი 2021 22:47
    2
    წავა და 4 მილიონის ძროხებს იყიდის, რომელ ფულს იყხოვს ერთი, ის თუ ახსოვს იმ მარცხის მერე გუნდი სულიერად როგორ დასცა მიწაზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 20 იანვარი 2021 21:33
    2
    რა 4 მილიონს ითხოვს 5 თეთრის ღირსიც არაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 20 იანვარი 2021 18:32
    0
    გაა***ს ამან ძროხებთან რა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 20 იანვარი 2021 17:23
    1
    4 მილიონი ცხოვრებაში თუ გინახავს ერთად აღებული? ან რა გააკეთე ამ თანხის სანაცვლოდ? მაგრამ რა გინდა ქნა, კანონი მის მხარესაა და ადრე თუ გვიან მოუწევს ამ თანხის გადახდა ბარსას, თუმცა ეს ბართოს უნდა გადაახდევინო, მაგ საზიზღარ არსებას.
    Culé [?]
    #5 20 იანვარი 2021 16:33
    0
    ერთი ამან თავის ძროხებს მიხედოს რაში ითხოვს ფულს😠😠
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #4 20 იანვარი 2021 16:26
    0
    ესღა აკლდათ ისედაც არ აკლია გუნდს პრობლემები.ნაგლი კაცი ეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 20 იანვარი 2021 16:26
    0
    "Cadena SER-ის ჟურნალისტის, ჟორდი მარტის მიერ გავრცელებული ინფორმაციით"
    ეგ მარტი მასტრე ხო არ არის?
    Culé [?]
    #2 20 იანვარი 2021 16:23
    1
    მიაშავონ ეგ ფული და გაა******ს. დაამატონ იმ 900 მილიონიან ვალს ეგ 4 მილიონიც ოღონდაც ამის ძროხა სახე აღარ დავიახო აქ! rage
    წევრი [?]