კიკე სეტიენი: "ბარსელონას" ჩემთვის ჯერ კიდევ არ გადაუხდია

კიკე სეტიენი: "ბარსელონას" ჩემთვის ჯერ კიდევ არ გადაუხდია

"ბარსელონას" ყოფილმა მწვრთნელმა, ენრიკე სეტიენმა, განაცხადა, რომ კატალონიურ კლუბს მისთვის ჯერ კიდევ არ გადაუხდია კომპენსაცია ნაადრევი განთავისუფლებისთვის.

"ბარსელონას" ჯერ კიდევ არ გადაუხდია ჩემთვის, ჩვენ ველოდებით."

- სეტიენის სიტყვებს AS ციტირებს. 

კიკე სეტიენის ადვოკატები კლუბისგან კომპენსაციის სახით 4 მილიონ ევროს მოითხოვენ. "ბარსელონას" პრეს-სამსახურმა სპეციალისტის განთავისუფლების თაობაზე განცხადება 2020 წლის 17 აგვისტოს გააკეთა, ამის მიზეზად გუნდის მიერ ნაჩვენები არასასურველი შედეგები დასახელდა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #16 20 იანვარი 2021 19:18
    0
    რაში უნდა გადაგიხადონ, ყველაზე სამარცხვინო მატჩი ჩაატარე კლუბით და მარტო მაგის გამო არ ხარ არაფრის ღირსი
    Culé [?]
    #15 20 იანვარი 2021 18:24
    0
    სამაგიეროს გადახდას გულისხმობს ხო?
    სიამოვნებით ჩავწიხლავდი ამას რა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 20 იანვარი 2021 14:33
    0
    იმედია არც გადაგიხდის შე მეძროხე რაც კლუბს დამართე იმის მერე კიდე აქეთ ითხოვ ანაზღაურებას? რომ არ დაგიჭირა ფანობამ და არ დაგკიდა საოხრეთი მადლობა თქვი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #13 20 იანვარი 2021 13:44
    0
    ვაი ეს საცოდავი, არ სცხვენია მაინც ფულს რომ ითხოვს?
    ფანი [?]
    #12 20 იანვარი 2021 13:17
    0
    რიკი პუჩი,
    მწრთვნელად რომ მევარგა კი ბატონო.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 20 იანვარი 2021 12:52
    0
    აქეთ უნდა გადაუხადო ბარსას ფული შენი დედა მოვტ*ან
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    წევრი [?]
    #10 20 იანვარი 2021 12:37
    0
    შენც მოითხოვდი მის ადგილას რომ ყოფილიყავი. ადამიანური ფაქტორია და პასუხისმგებლობა ეკისრება კონტრაქტზე კლუბს
    ციტატა: Nini
    ამან კიდე რა შეჭამა ამ თავისი 4 მილიონი ევროთი ტვინი იმსახურებდეს მაინც ან რამედ ვარგოდეს.ვერ ივარგა და კიდევ აქეთ აქვს პრეტენზიები, კომპენსაციას ითხოვს იმისთვის რომ გასაშვები იყო და თურმე როგორ გაუბედეს.
    --------------------
    ლაპორტ გვიშველე
    VAR'მა წაგვაგებინა
    ვალიკო ჰამოდი
    სარაბია ჰყეფდა - მესი მიდიოდა
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    ფერმაში მივდივარ
    #აჭკარიკout
    რედაქტორი [?]
    #9 20 იანვარი 2021 12:34
    0
    ციტატა: Nini
    შედეგიც დავინახეთ მისი მოყვანის.

    კუმანსაც ეგეთი სცენარი უჩანს..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #8 20 იანვარი 2021 12:32
    2
    ჯერემი რენერი,
    შედეგიც დავინახეთ მისი მოყვანის.
    Culé [?]
    #7 20 იანვარი 2021 12:30
    0
    ეს გააჩუმეთ ვინმემ!!!! შე გარეწარო იდიოტო გუნდი სამუდამოდ შეარცხვინე და რა ნამუსით ითხოვ ფულს😡😡😡 კიდე არ ჩუმდება რა უსინდისობაა😡😡😡 რატო არ გაგიგდო მთელმა გუნდმა იმ თამაშის მერე შე მეცხვარე-მეძროხე მზეო!
    რედაქტორი [?]
    #6 20 იანვარი 2021 12:29
    0
    ციტატა: Nini
    კონტრაქტის მიხედვით კი.მაგრამ დონის გათვალისწინებით.

    ქვემოთ დავწერე ამაზე: ეს კაცი ფანების დაჟინებული მოთხოვნა უფრო იყო..
    სხვაგან რომ არ წავიდეთ.. ლას პალმასში მუშაობის დროს გადახედეთ ამ საიტზე არქივს კომენტარებში xDD ზოგიერთი გვარდიოლას ადარებს, ზოგიერთი არიგო საკის, ზოგიც ოტორეჰაგელს, ვიღაცეები ლოცულობდნენ ამის მოყვანას დაჟე xD
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #5 20 იანვარი 2021 12:25
    0
    ჯერემი რენერი,
    კონტრაქტის მიხედვით კი.მაგრამ დონის გათვალისწინებით.
    რედაქტორი [?]
    #4 20 იანვარი 2021 12:21
    0
    ციტატა: Nini
    ამან კიდე რა შეჭამა ამ თავისი 4 მილიონი ევროთი ტვინი იმსახურებდეს მაინც ან რამედ ვარგოდეს.

    სამწუხაროდ ეკუთვნის. კონტრაქტი კონტრაქტია
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #3 20 იანვარი 2021 12:21
    0
    ამან კიდე რა შეჭამა ამ თავისი 4 მილიონი ევროთი ტვინი იმსახურებდეს მაინც ან რამედ ვარგოდეს.ვერ ივარგა და კიდევ აქეთ აქვს პრეტენზიები, კომპენსაციას ითხოვს იმისთვის რომ გასაშვები იყო და თურმე როგორ გაუბედეს.
    რედაქტორი [?]
    #2 20 იანვარი 2021 12:15
    0
    მზარავს ამ კაცის სახის დანახვაც..
    მიუგდეთ ეგ 4 მილიონიც და სამუდამოდ გაქრეს..
    ისე ამ კაცის დანიშვნა ბარსელონას გულშემატკივრების აკვიატებას მოყვა.. და ბართომეუც წამოეგო ამ ანკესს.. მახსოვს ისევე როგორც ჩვენთან, სხვა ქვეყნებშიც გულშემატკივარი სულ ამის სახელს სკანდირებდა.. მერე ყველა გაჩუმდა) ლოლ
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    Culé [?]