ხულიო სალინასი: ვფიქრობ, ლეო მესი კლუბს დატოვებს

ხულიო სალინასი: ვფიქრობ, ლეო მესი კლუბს დატოვებს

ხულიო სალინასი ფიქრობს, რომ შემდეგი სეზონისთვის ლეო მესი კლუბ "ბარსელონაში" აღარ იქნება. "ბარსელონას ყოფილი თავდამსხმელი Betsfy-სთან ინტერვიუში ამის მიზეზად მესის დიდ ხელფასს და კლუბის ფინანსურ პრობლემებს ასახელებს.

მესი არის მსოფლიოში საუკეთესო ფეხბურთელი, მაგრამ ბარსელონას სერიოზული ფინანსური პრობლემები ექმნება, როდესაც მესის წელიწადში 100 მილიონ ევროს უხდის. ვფიქრობ, ლეო მესი კლუბს დატოვებს.

 ხულიო სალინასმა კომენტარი მესის წითელ ბარათზეც გააკეთა:

აშკარად წითელი ბარათი იყო. მან მოწინააღმდეგეს დაარტყა, ეს ფეხბურთელმა მოედანზე არასდროს უნდა დაუშვას, თუმცა არსებობს შემამსუბუქებელი გარემოებები.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 20 იანვარი 2021 16:54
    0
    "ბარსელონას სერიოზული ფინანსური პრობლემები ექმნება, როდესაც მესის წელიწადში 100 მილიონ ევროს უხდის"
    მაგ წინადადებას გაგრძელებაცა აქვს, "სამაგიეროდ ბარსა მესისგან მინიმუმ 300 მილიონს გამოიმუშავებს, ამას რატო არ ამბობთ? როგორ გინდათ ფული შემოგიტანოთ და სამაგიერო არ აიღოს? აი ამიტომაც მიდის, და მიდის იქ სადაც დამსახურების მიხედვით გადაუხდიან. ამათ გუნდი გაყვლიფეს, მილიონები მოიპარეს და ეხლა თურმე მესიმ უნდა ამოაღებინოს მოპარული ფული.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 20 იანვარი 2021 09:03
    1
    უნდა წავიდეს აქ რაღა უნდა ამ დონის ფეხბურთელე
    Culé [?]
    #8 20 იანვარი 2021 01:05
    1
    დაბოღმილი კაცის სიტყვები.
    Culé [?]
    #7 20 იანვარი 2021 00:47
    2
    ხელფასი 29 აქვს, ოფიციალურად კლუბისგან და დანარჩენი გაყიდვები, რეკლამები და მსგავსი ბიზნესია რომელსაც კლუბთან ერტად ან ცალკე იყენებს და აქვს შესაბამისი შემოსავალი
    ეს დედამორთულ-მოკაზმული ყვითელი პრესა კიდევ ყრის ჭორებს, ძვრება მის ჯიბეში და საზოგადოებას აბოლებს, რომ უშუალოდ სახელფასო კნტრაქტია წლიურად 100 მილიონიანი
    მესი -29 მილიონი, 21 მილიონი გრიზმანს და 12.3 მილიონი კოუტინიოს
    დაანრჩენი ბიზნესია და პარტნიორობა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 20 იანვარი 2021 00:36
    1
    დაგიცენზურე ენაზა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #5 19 იანვარი 2021 23:58
    1
    მესის თუ 100 მილიონს უხდის სამაგიეროდ მესით ბარსელონა 3 ამდენს შოვილობს, მაგრამ ეს პანდემიამნშეაფერხა, ეს კლუბი მესითია სწორედ მდიდარი(უკვე აღარაა)
    Culé [?]
    #4 19 იანვარი 2021 23:39
    1
    ეს "ლეები თუ ესეთ უაზრო გუნდს დატოვებენ და არავის მოიყვანენ , გაიქცევა იასნია და არამარტო მესი
    წევრი [?]
    #3 19 იანვარი 2021 23:12
    1
    ნეტა წავიდეს, სცადოს სხვაგანაც
    Culé [?]
    #2 19 იანვარი 2021 23:03
    1
    წაგეს ერთი თამაში და ახლა გამოხტებიან ხუიოები და ლუჩესკუები წავაო. მაგარი ნერვებზე თამაშობენ, რატო რისთვის ეკითხებიან ამათ აზრს?! ყველამ თავის საქმეს რომ მიხედოს არა?!
    Culé [?]
    #1 19 იანვარი 2021 22:46
    3
    კლუბი მესის უხდის არა 100 მილიონს, არამედ 29 მილიონს, ესაა მისი ხელფასი
    დანარჩენი არის გ ა ყ ი დ ვ ე ბ ი დ ა ნ
    გაყიდის 1000 ლარის? გადაიხდის 71 ევროს, გაყიდის მილიარდის? გადაუხდის დანარჩენ 71 მილიონს, მარტივია და ეს არის მხარეთა შორის შეთანხმების საკითხი
    მესის წასვლის შემდეგ ბარსელონა ვეღარ გაყიდის მესის სასაქონლო ნიშნიან (Messi 10) მაისურებსა თუ სხვა პროდუქციას და არც ბრაითვაიტის 9-იანებს იყიდის ვინმე (ამაში დარწმუნებული ვარ)
    სალინასმა როგორც ჩანს, ბევრი არაფერი იცის იურიდიული საკითხებისა, ენას კი ძვალი არასდროს ჰქონია