პსჟ ემერსონში 25 მილიონს იხდის

პსჟ ემერსონში 25 მილიონს იხდის

"პარი სენ-ჟერმენი" კატალონიის "ბარსელონას" ფეხბურთელით, ემერსონით ინტერესდება. ემერსონი უკანასკნელი 2 წელია, იჯარის წესით "ბეტისში" ასპარეზობს. მას ჯერჯერობით, "ბლაუგრანას" მაისური ოფიციალურ მატჩში არ მოურგია.

პსჟ-ს სპორტული დირექტორი, ლეოარდო 25 მილიონ ევროს ჩამოდის. აღსანიშნავია ისიც, რომ გარიგების შემთხვევაში, თანხის ნაწილს "ბეტისიც" მიიღებს.

ემერსონი ამჟამინდელი გუნდის რიგებში რეგულარულ სათამაშოს იღებს - პელეგრინიმ მას ლა ლიგაში შანსი 14-ჯერ მისცა, ხოლო 2-ჯერ თასზე.

თუ ფრანგებთან შეთანხმეა ვერ შედგა, "ბარსელონასა" და "ბეტისს" შორის დადებული გარიგების თანახმად, ფეხბურთელი 2021 წლის ივნისში "ბარსას" სრულფასოვანი წევრი უნდა გახდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 20 იანვარი 2021 20:19
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: MessiAbuTidze4848
    არადა ალბას იდეალურად ჩაანაცვლებდა , ძალიან მაგარი იგროკი იზრდება მარა პსჟ აგვახევს როგორც ვატყობ

    მარჯვენა მცველია ეს. ალბასთან არაა კავშირში. ისე კი დაბრუნება ჯობია, დესტის კონკურენტად დაიტესტებოდა 1 წელი. იქნებ ამართლებს, რეალთან ითამაშა საშინლლად თორე ისე არაა ცუდი მცველი. თან რობერტოს დააბრუნება ნახევარდაცვაში და ეგ იქნებოდა. თუ გაყიდვაა კიდე გაიყიდოს მარა ბარსას ნახევარი შეხვდება და ცოტაა

    ახალგზარდაა და დატესტვა ღირს , იქნებ გაამართლოს რა იცი , ერთი ორჯერ შეუცვლიათ პოზიცია ?
    ფანი [?]
    #8 19 იანვარი 2021 23:43
    0
    შეუფუთეთ და ისე გაატანეთ 25 მილიონს თუ იხდიან მართლა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 19 იანვარი 2021 23:04
    0
    გაატანეთ დაუფიქრებლად გაატანეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #6 19 იანვარი 2021 22:49
    0
    ციტატა: MessiAbuTidze4848
    არადა ალბას იდეალურად ჩაანაცვლებდა , ძალიან მაგარი იგროკი იზრდება მარა პსჟ აგვახევს როგორც ვატყობ

    მარჯვენა მცველია ეს. ალბასთან არაა კავშირში. ისე კი დაბრუნება ჯობია, დესტის კონკურენტად დაიტესტებოდა 1 წელი. იქნებ ამართლებს, რეალთან ითამაშა საშინლლად თორე ისე არაა ცუდი მცველი. თან რობერტოს დააბრუნება ნახევარდაცვაში და ეგ იქნებოდა. თუ გაყიდვაა კიდე გაიყიდოს მარა ბარსას ნახევარი შეხვდება და ცოტაა
    Culé [?]
    #5 19 იანვარი 2021 22:49
    1
    სცადონ ბალდე მარცხნივ იქნებ არც ვარგა და თუ არ ივარგა ეს მაინც მოსინჯონ მერე. ალბა გადასაგდებია აღარ ვარგა, შეტევაში კი ბატონო მართლა კაია მარა დაცვაში ყველა შეტევა მაგის ფლანგიდან იპარება. ფირპო უბრალო ჯორცხენა გამოდგა და ეგაა პირველ რიგში გასაშვები. ამასაც და ბალდესაც უნდა მისცენ შანსი, მითუმეტეს თითქმის სულ დგას ძირითადში ბეტისში.
    ფანი [?]
    #4 19 იანვარი 2021 22:14
    0
    არადა ალბას იდეალურად ჩაანაცვლებდა , ძალიან მაგარი იგროკი იზრდება მარა პსჟ აგვახევს როგორც ვატყობ
    ფანი [?]
    #3 19 იანვარი 2021 21:42
    0
    წაიყვანეთ, ახლა ისე ჭირდება კლუბს ფული როგრც არასდროს
    Culé [?]
    #2 19 იანვარი 2021 21:38
    0
    წავიდეს აქ მაინც არაა მაგისთვის დრო.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #1 19 იანვარი 2021 21:23
    0
    ადგეს მერე და გადაიხადოს, ჰო, კიდევ კოუტინის რადენად წაიყვანს?! სადაცე ემერსონი 25, იქ კოუტინიო 45-50 ვერა?!