ფეხბურთელებს გრიზმანის კრიტიკა არ მოეწონათ

ფეხბურთელებს გრიზმანის კრიტიკა არ მოეწონათ

"ბილბაოსთან" ესპანეთის სუპერ თასის ფინალში დამარცხების შემდეგ, "ბარსას" შემტევმა, ანტუან გრიზმანმა ჟურნალისტებთან ისაუბრა.

ფრანგმა გადაჭარბებული ემოციების გამო, თვითკრიტიკა არ დაიშურა და გუნდის პრობლემებს ხაზი გაუსვა.

განადგურებული, გაბრაზებული და გაღიზიანებული ვარ. სტრატეგიულად სერიოზული შეცდომები დავუშვით, ერთმანეთთან შეუთანხმებლადაც ვთამაშობდით. ასეთი ქმედებებისას ვინმეს უნდა შემოეძახებინა ჩვენთვის.
კომუნიკაციის პრობლემები გვაქვს და ამაზე უნდა ვიმუშავო.

SER-ის ინფორმაციით, ანტუანის ამ განცხადებამ "ბლაუგრანას" გასახდელ ოთახში მოწონება ნამდვილად არ დაიმსახურა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #22 20 იანვარი 2021 10:10
    0
    ამ განცხადებაზე რომ უკმაყოფილება მოხდა უკვე ცხადია რომ გუნდში კომუნიკაციის პრობლემაა!
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    ფანი [?]
    #21 19 იანვარი 2021 23:05
    3
    არასწორი არაფერი უთქვამს ან საწყენი,თანაგუნდელები ერთმანეთს არ ეკონტაქტებოდნენ ასეთი რამე მგონი არცერთ გუნდში არ ხდება, არც ის რომ მოედანზე შეთანხმებულად არ მოქმედებდნენ.თუ რამე ეწყინათ გრიზმანის ნათქვამში ცივი წყალი დალიონ,ონკანში მოდის.
    Culé [?]
    #20 19 იანვარი 2021 19:49
    5
    ყველა ფეხბურთელი, ვინც სხვა გუნდიდან გადმოდიოდა აღფრთოვანებული იყო ბარსას გასახდელით. ყველა ამბობდა, რომ ბარსა ერთი დიდი ოჯახიაო, ისე მეგობრულად მიმიღესო, ყველა ერთმანეთს პატივს სცემსო და რა ხდება დღეს? არეულ დარეული გასახდელი, ერთმანეთს პრესის მეშვეობით ელაპარაკებიან. ესეც ბართოს შედეგია. არია, დარია ყველაფერი და ქაოსი შემოიტანა გუნდში, მე მაგისი ოჯახი მოვიკითხე.
    ასჯერ დავწერე და კიდევ დავწერ, ბართომეუ ვირის აბანოში. თუ ეს შეარჩინეს მაგ გუნდის დამაქცეველს, მაშინ ამათიც...
    ფანი [?]
    #19 19 იანვარი 2021 19:34
    1
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: B.A.r.c.A
    გააჩუმე ენა მთელი წელია გდიხარ გუნდში ერთი ადგილი არ გაგინძრევია 2 გოლი გაიტაანა და გადმოაგდო ენაა...ლენგლე რო გყავს დაცვაში რაც არ უნდა შემოუძახო გუნდს აზრი არააქ ფაქტია ბარსას გატანა არ უჭირს მაგრა როდესაც იმდენს უშვებ შენი მცველები შეცდომით რო 2 და 3 გოლი მოსაგებად არ გყოფნის შემოუძახე კიარა თუგინდა საჭიდაო დააკვრევინე აზრი არ აქ

    ყველაზე მეტად გრიზმანს დეიონგს დს შტეგენს არ დაუმსახურებიათ წაგება 2 თამაშში ყველაფერი ჩადეს ტიპებმა და რათქმაუნდა ნერვები მოეშალა

    ხო გასაგებია მარა როცა ამას არ მისდიოდა თამაში და ამის ვერ გატანების გულიზე გუნდმა ქულები კარგა არავინ გამოსულა და არ უთქვია გრიზმანს ვერ გააქ 1რთი 1რთზე და მაგიტო მოხდა ესეოო ამიტომ არაა საჭირო ესეთი ინტრიგნული ლაპარაკი მითუმეტეს პრობლემა ყველამ კარგად ვიცით ცენტრალური მცველი და 9იანი კაცი ტრამვიანი გამოვიდა და გუნდს არ დააკლდა ესეთ მნიშვნელოვან მატჩი მეტი როგორ უნდა ელიდერა

    როარ ლაპარაკობს არცერთი იმიტოა გუნდი ესეთ დღეში,გრიზმანს თუ ვერ გაქონდა დაცვაში ლენგლეს მოვალეობას ასრულებდა ამიტომ არ ყოფილა თამაში სადაც დაცვაში ან შეტევაში არ გამოეჩინა თავი
    ფანი [?]
    #18 19 იანვარი 2021 18:32
    0
    სიმართლეა, აკ ვუყურებ მოწინააღმდეგე გუნდის მწვრთნელებს და მთლიანად არიან თამაშში ჩართულნი გვერდიდან, ერთი წუთი არ ჩერდებიან, გუნდს ამხნევებენ, მითითებებს აძლევენ და კუმანი ზის და უყურებს როგორ ვკარგავთ ცენტრს, მათი შემოტევისას როგორ პოზიციურ შეცდომებს უშვებენ ფეხბურთელები და რავი კიდე, ჩვენი კაპიტანიც არ არის ისეთი რომ თამაშის მომენტში მიტიღება გასცეს გუნდს შემოუძახოს და მოკლედ ასეთი პრობლემებიც დიდ გავლენას ახდენს თამაშზე
    ფანი [?]
    #17 19 იანვარი 2021 17:42
    0
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: B.A.r.c.A
    გააჩუმე ენა მთელი წელია გდიხარ გუნდში ერთი ადგილი არ გაგინძრევია 2 გოლი გაიტაანა და გადმოაგდო ენაა...ლენგლე რო გყავს დაცვაში რაც არ უნდა შემოუძახო გუნდს აზრი არააქ ფაქტია ბარსას გატანა არ უჭირს მაგრა როდესაც იმდენს უშვებ შენი მცველები შეცდომით რო 2 და 3 გოლი მოსაგებად არ გყოფნის შემოუძახე კიარა თუგინდა საჭიდაო დააკვრევინე აზრი არ აქ

    ყველაზე მეტად გრიზმანს დეიონგს დს შტეგენს არ დაუმსახურებიათ წაგება 2 თამაშში ყველაფერი ჩადეს ტიპებმა და რათქმაუნდა ნერვები მოეშალა

    ხო გასაგებია მარა როცა ამას არ მისდიოდა თამაში და ამის ვერ გატანების გულიზე გუნდმა ქულები კარგა არავინ გამოსულა და არ უთქვია გრიზმანს ვერ გააქ 1რთი 1რთზე და მაგიტო მოხდა ესეოო ამიტომ არაა საჭირო ესეთი ინტრიგნული ლაპარაკი მითუმეტეს პრობლემა ყველამ კარგად ვიცით ცენტრალური მცველი და 9იანი კაცი ტრამვიანი გამოვიდა და გუნდს არ დააკლდა ესეთ მნიშვნელოვან მატჩი მეტი როგორ უნდა ელიდერა
    Culé [?]
    #16 19 იანვარი 2021 16:57
    1
    მართალია ეს კაციმ და მარტო თანაგუნდელები არ გაუკრიტიკებია. კომბინაციებს ვერ ვათამაშებდითო - აქ საკუთარიბთავიც იგულისხმება.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 19 იანვარი 2021 16:41
    1
    Ux kumanis dedac vatire sadaa klopi tore amat naginebi motxrida waasxas saidanac moasxa am dodom pitbulia tu buldogi
    წევრი [?]
    #14 19 იანვარი 2021 15:54
    2
    ციტატა: B.A.r.c.A
    გააჩუმე ენა მთელი წელია გდიხარ გუნდში ერთი ადგილი არ გაგინძრევია 2 გოლი გაიტაანა და გადმოაგდო ენაა...ლენგლე რო გყავს დაცვაში რაც არ უნდა შემოუძახო გუნდს აზრი არააქ ფაქტია ბარსას გატანა არ უჭირს მაგრა როდესაც იმდენს უშვებ შენი მცველები შეცდომით რო 2 და 3 გოლი მოსაგებად არ გყოფნის შემოუძახე კიარა თუგინდა საჭიდაო დააკვრევინე აზრი არ აქ

    ყველაზე მეტად გრიზმანს დეიონგს დს შტეგენს არ დაუმსახურებიათ წაგება 2 თამაშში ყველაფერი ჩადეს ტიპებმა და რათქმაუნდა ნერვები მოეშალა
    Culé [?]
    #13 19 იანვარი 2021 15:38
    0
    რა არ არის პრობლემები?! ნერვებზე მოთხრილი იქნება რა თქმა უნდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 19 იანვარი 2021 14:50
    2
    ციტატა: C.PC5
    ატლეტიკო არის შეკრული კამანდა სადაც კარგადაც ძმაკაცობენ და ძაან ცემენ პატივს ერთმანეთსაც და გუნდსაც, ასე რომ ბუნებრივია გრიზმანმა ეგ პრობლემა რომ ასე საჯაროდ გამოააშკარავა და ძაანაც კარგად. მართლა ძაან ცუდად ჩანს რომ ვერ უგებენ მოედანზე ერთმანეთს, ნახევარდაცვა დალაგდა როგორც იქნა და ახლა შეტევა-დაცვა ურევს ყველაფერს. აი დემბელე ვაფშე სხვაგანაა ტიპი, გავიგეთ რომ შეუძლია დრიბლინგი მაგრამ პასის გაკეთება ჯობია ხშირად ბურთის უაზროდ დაკარგვას, არც მესია მაგ საკითხში ანგელოზი, ფლანგის მცველებიც ვერ უგებენ შემტევებს და აკეთებენ უაზრო პასებს😭😞

    ანუ მესი 15 წელი თამაშობდა უპრობლემოდ და ეხლა გუნდი რო გადახალისდა თამაში დაავიწყდა?
    წევრი [?]
    #11 19 იანვარი 2021 14:09
    2
    მართალია, გამოკვეთილი ლიდერი არ ყავს გუნდს, ვინც შემოუძახებს ფეᲮბურთელებს, ფსიქოლოგიურად გაამხნევებს და თუ საჭიროა მკაცრადაც გააკრიტიკებს. შტეგო რომ ყოფილიყო კაპიტანი, ასე დაფანტულად ვერ ითამაშებდნენ.
    ფანი [?]
    #10 19 იანვარი 2021 14:00
    0
    გააჩუმე ენა მთელი წელია გდიხარ გუნდში ერთი ადგილი არ გაგინძრევია 2 გოლი გაიტაანა და გადმოაგდო ენაა...ლენგლე რო გყავს დაცვაში რაც არ უნდა შემოუძახო გუნდს აზრი არააქ ფაქტია ბარსას გატანა არ უჭირს მაგრა როდესაც იმდენს უშვებ შენი მცველები შეცდომით რო 2 და 3 გოლი მოსაგებად არ გყოფნის შემოუძახე კიარა თუგინდა საჭიდაო დააკვრევინე აზრი არ აქ
    წევრი [?]
    #9 19 იანვარი 2021 13:07
    0
    ნახევრადაცვა დალაგდა?აძინ ხუია დაცვაც,ნახევარდაცვაც და შეტევა ხო საერთოდ.
    ციტატა: C.PC5
    ატლეტიკო არის შეკრული კამანდა სადაც კარგადაც ძმაკაცობენ და ძაან ცემენ პატივს ერთმანეთსაც და გუნდსაც, ასე რომ ბუნებრივია გრიზმანმა ეგ პრობლემა რომ ასე საჯაროდ გამოააშკარავა და ძაანაც კარგად. მართლა ძაან ცუდად ჩანს რომ ვერ უგებენ მოედანზე ერთმანეთს, ნახევარდაცვა დალაგდა როგორც იქნა და ახლა შეტევა-დაცვა ურევს ყველაფერს. აი დემბელე ვაფშე სხვაგანაა ტიპი, გავიგეთ რომ შეუძლია დრიბლინგი მაგრამ პასის გაკეთება ჯობია ხშირად ბურთის უაზროდ დაკარგვას, არც მესია მაგ საკითხში ანგელოზი, ფლანგის მცველებიც ვერ უგებენ შემტევებს და აკეთებენ უაზრო პასებს😭😞
    გულშემატკივარი [?]
    #8 19 იანვარი 2021 12:30
    2
    ამას გავიძახი მეც მწვრთნელმა რაღაც უნდა შემოუძახოს მთელი თამაში ჩართული უნდა იყოს კუმანი კიდე თითქოს სახლში იჯდეს ისე უყურებს თამაშს.უნდა წავიდეს ეგ კაცი.უთხარი რამე შე დალოცვილო ხო ხედავ ჩაეძინა გუნდს დაუძახე რამე უთხარი.ბილბაოს მწვრთნელი მთელი თამაში თავს იკლავდა სულ რაღაც რჩევებს აძლევდა ეს კიდე ზის და უყურებს
    Culé [?]
    #7 19 იანვარი 2021 12:30
    4
    ატლეტიკო არის შეკრული კამანდა სადაც კარგადაც ძმაკაცობენ და ძაან ცემენ პატივს ერთმანეთსაც და გუნდსაც, ასე რომ ბუნებრივია გრიზმანმა ეგ პრობლემა რომ ასე საჯაროდ გამოააშკარავა და ძაანაც კარგად. მართლა ძაან ცუდად ჩანს რომ ვერ უგებენ მოედანზე ერთმანეთს, ნახევარდაცვა დალაგდა როგორც იქნა და ახლა შეტევა-დაცვა ურევს ყველაფერს. აი დემბელე ვაფშე სხვაგანაა ტიპი, გავიგეთ რომ შეუძლია დრიბლინგი მაგრამ პასის გაკეთება ჯობია ხშირად ბურთის უაზროდ დაკარგვას, არც მესია მაგ საკითხში ანგელოზი, ფლანგის მცველებიც ვერ უგებენ შემტევებს და აკეთებენ უაზრო პასებს😭😞
    ფანი [?]
    #6 19 იანვარი 2021 12:23
    3
    ქართველებივით არიან ესენიც რა, მხოლოდ ქება მოწონთ.აბა ბავარიიაში ან სიტიში მოგებული თამაშების მერე აფარებენ ერთმანეთს, უკეთესი უნდათ და მაგიტომ. ნუ ახლა საჯაროდ რამდენად სწორია საუბარი სხვა საქმეა, სიმართლე კი თქვა და აეწვათ.
    ფანი [?]
    #5 19 იანვარი 2021 12:06
    5
    ძლივს ამის წყალობით იგებდა ბარსა თან ფინალს და ჩაუკუკა ყველამ:დ:დ კანეშნა ასეთ კომენტარს იტყობა კლუბზე...
    მართალიც არის არარიან ერთმანეთთან გუნდურად თორე რაუნდა ამ ბილბაოს მოგუდვას წინაზე რა მაგრად თამაშეს 2:3 რომ მორჩა ეხლა კი ვაფშე ჩაისვარა კლუბმა 2 ვე თამაში სოსიედადიც და ბილბაოც რომ არა არაუხო და შტეგენი ვერც სოსიედადს მოუგებდნენ..
    წევრი [?]