რიკი პუჩი წაგებულ ფინალს ეხმაურება

რიკი პუჩი წაგებულ ფინალს ეხმაურება

კატალონიის "ბარსელონას" ახალგაზრდა ნახვარმცველი, რიკი პუჩი ესპანეთის სუპერ თასის ფინალში ბილბაოს "ატლეტიკთან" მარცხზე კომენტარს აკეთებს:

ფინალში წაგება მძიმე იყო, მით უმეტეს მაშინ, როცა გამარჯვებასთან ძალიან ახლოს ვიყავით. ახლა წამოდგომის დროა, რადგან სეზონის დარჩენილი ტიტულებისთვის ბრძოლა უნდა განვაგრძოთ. ჩვენ "ბარსა" ვართ!

შეგახსენებთ, ხსენებულ დაპირისპირებას "ბლაუგრანა" ანტუან გრიზმანის გოლების წყალობით ორჯერ იგებდა, თუმცა - ჯერ დე მარკოსმა, შემდეგ კი ასიერ ვილიალიბრემ წონასწორობის აღდგენა მოახერხეს, დამატებით დროში კი მარსელინო გარსია ტორალის გუნდმა ინიაკი ვილიამსის ზუსტი დარტყმით, ანგარიშით, 3-2 იმარჯვა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #18 19 იანვარი 2021 18:00
    1
    ეს ბევრად ადრე უნდა შემოეყვანა მაგ ბულდოგს თუ ბულტერიერს. 88 წუთამდე 1 შეცვლა ქონდა გაკეთებული, თითქოს იცოდა, რომ დამატებით დროზე გადავიდოდა. პედრიმ ლამის არწყია და მერე შეცვალა ბავშვი.
    წევრი [?]
    #17 19 იანვარი 2021 16:00
    2
    მოწყენილი რიკი იშვიათი სურათია 🥺
    გულშემატკივარი [?]
    #16 19 იანვარი 2021 12:32
    2
    Iniesta_8,
    მეც მაგრა გამიხარდება მილანმა რომ სკუდეტო მოიგოს
    ფანი [?]
    #15 19 იანვარი 2021 11:26
    4
    ძალიან მაგარი ბიჭია, ზოგჯერ პედრის მაგივრად რო დააყენოს ძირითადში ძალიან მაგარი იქნება, პედრიც დაისვენებს ხოლმე და ამასაც სათამაშო დრო ექნება, ისე ერთხელ დეიონგი პედრი პუჩის ტრიოს ხილვა მინდა ძირითადში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 19 იანვარი 2021 05:06
    2
    საუკეთესო ხარ რიკი ❤️
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #13 19 იანვარი 2021 04:26
    3
    დაბრუნდება ფატი და პიკე და ვნახავთ უკეთეს გუნდს,რა ფეხბურთსაც კუმანი თამაშობს მაგ ტაქტიკას ჭირდება გამქცები გარემარბები რომლებიც მესის სივრცეებს შეუქმნიან და გრიზმანმა და ბრეითვეიტმა,რომლებიც თავიანთ პოზიციებზე არც კი თამაშობენ და გარემარბებად ყავს კუმანს დაყენებული რა უნდა ქნან,რაღაც უაზრობაა 4-3-3 ცრუ ცხრიანით და ფლანგებზე გრიზმანი და ბრეითვეიტი კაი რაა
    ფანი [?]
    #12 19 იანვარი 2021 01:58
    4
    ბარსას ჩემპიონობა არ გამიხარდება ისე როგორც მილანის. იმსახურებენ და დროცაა უკვე.
    ფანი [?]
    #11 19 იანვარი 2021 01:52
    4
    იმსახურებს ეს ბიჭი ძირითად შემადგენლობაში ყოფნას,შანსს რომ ხშირად გამოვიდეს მოედანზე და როგორ არ აძლევს მეტ სათამაშო დროს,არადა როგორი ბედნიერი და გახარებულია როცა თამაშის და გუნდის დახმარების საშუალება ეძლევა.თავს არ ზოგავს თუ მოედანზეა და მაქსიმალურად ცდილობს გუნდს დაეხმაროს.
    Culé [?]
    #10 19 იანვარი 2021 01:46
    1
    რასაც ეხლა აბრაგი აკეთებს მილანში, ეგრე მოუწევს მესისაც 3-4 წელში, ახალგაზრდებთან ერთად
    უბრალოდ, მილანი ძალიან იყო დაშვებული და მიზეზი მისი ხელმძღვანელობა ბრძანდებოდა, ბერლუსკონი-გალიანის დუეტი, რომელმაც გუნდი აფერისტი ჩინელების ხელში ჩააგდო, მერე მონცა იყიდა და შორიდან უყურებდა სეირებს
    3-4 ზარმაცის და 2-3 უვარგისის გაშვება გახდება აუცილებელი, გუნდში მყოფი ახალგაზრდების ატამაშება და აკადემიიდან 2-3 კაცის დაწინაურება
    და გაბედული მწვრთნელის მოყვანა რა თქმა უნდა
    გულშემატკივარი [?]
    #9 19 იანვარი 2021 01:42
    1
    იმ პიტალდუს უდებს იტალიაში, აქ მესი ყავდა იქ იბრამ ჩოუდო 😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #8 19 იანვარი 2021 01:12
    2
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Iniesta_8
    მილანის თამაშს ვუყურებ და იბრამ უკვე დუბლი შეასრულა 50 წუთში. 39 წლისაა და განახათ როგორ იბრძვის ყველა ბურთზე. ნეტა ასეთი გამტანი ჩვენ გვყავდეს. მომენტს არ აფუჭებს ფაქტობრივად. აი ეს არის ახალი გამოწვევის მიღება და გუნდის მოხოდვა და არა ის რონალდო ზედიზედ 9-გზის ჩემპიონ გუნდში რომ გადავიდა და მანდაც ძლივს მოიგო 1 ქულით ჩემპიონატი.

    აბაა დაბრუნდა იბრა და დუბლი შეასრულა თან 2 წამყვანი იგროკიც აკლია მილანს.. ძალიან შემეცოდება მილანი რომ არ გახდეს ჩემპიონი ინტერი კი მისდევს მაგრამ ეგეც კარგია მოდუნების უფლება არექნება 10 ქულა იუვესთან პატარა არაა

    როჟამ 10 თამაში გამოტოვა და 3 გოლით ჩამორჩება რონალდუს. ტრავმა რომ არ მიეღო ახლა 20 გოლი ექნებოდა მინიმუმ. საწყენია რომ მალე კარიერას დაასრულებს. გამოადგებოდათ მომავალშიც.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 19 იანვარი 2021 01:09
    0
    მიდი რიკი მიაწექი და დაუმტკიცე კუმანს რომ შეცდომას უშვებს შენ რო არ გაძლევს ბევრ დროს
    Culé [?]
    #6 19 იანვარი 2021 01:04
    3
    100% ბარსელონელი. მიდი გთქხოვ დაუმტკიცე კუმანს შენი შესაძლებლობები!
    ფანი [?]
    #5 19 იანვარი 2021 01:02
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    მილანის თამაშს ვუყურებ და იბრამ უკვე დუბლი შეასრულა 50 წუთში. 39 წლისაა და განახათ როგორ იბრძვის ყველა ბურთზე. ნეტა ასეთი გამტანი ჩვენ გვყავდეს. მომენტს არ აფუჭებს ფაქტობრივად. აი ეს არის ახალი გამოწვევის მიღება და გუნდის მოხოდვა და არა ის რონალდო ზედიზედ 9-გზის ჩემპიონ გუნდში რომ გადავიდა და მანდაც ძლივს მოიგო 1 ქულით ჩემპიონატი.

    აბაა დაბრუნდა იბრა და დუბლი შეასრულა თან 2 წამყვანი იგროკიც აკლია მილანს.. ძალიან შემეცოდება მილანი რომ არ გახდეს ჩემპიონი ინტერი კი მისდევს მაგრამ ეგეც კარგია მოდუნების უფლება არექნება 10 ქულა იუვესთან პატარა არაა
    ფანი [?]
    #4 19 იანვარი 2021 00:58
    0
    მილანის თამაშს ვუყურებ და იბრამ უკვე დუბლი შეასრულა 50 წუთში. 39 წლისაა და განახათ როგორ იბრძვის ყველა ბურთზე. ნეტა ასეთი გამტანი ჩვენ გვყავდეს. მომენტს არ აფუჭებს ფაქტობრივად. აი ეს არის ახალი გამოწვევის მიღება და გუნდის მოხოდვა და არა ის რონალდო ზედიზედ 9-გზის ჩემპიონ გუნდში რომ გადავიდა და მანდაც ძლივს მოიგო 1 ქულით ჩემპიონატი.
    Culé [?]
    #3 19 იანვარი 2021 00:58
    1
    შე ბარსას მომავალო. ძალიან მონდომებულია. უნდა თამაში და დიდი დროის მიღება ეკუთვნის კიდეც.❤💜❤
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]