ვალვერდე: წარმოუდგენლად გამიმართლა, რომ "ბარსელონას" გაწვრთნა შევძელი

ვალვერდე: წარმოუდგენლად გამიმართლა, რომ "ბარსელონას" გაწვრთნა შევძელი

"ბარსელონასა" და "ბილბაოს" ყოფილმა მთავარმა მწვრთნელმა, ერნესტო ვალვერდემ ამ გუნდებში გატარებული დრო გაიხსენა.

სადაც არ უნდა წახვიდე, ყოველთვის ნახავ რაღაცას, რაც მომავალში გამოგადგება. მე წარმოუდგენლად გამიმართლა, რომ "ბარსელონას" გაწვრთნა შევძელი. ყველა მხრივ გავიგე, თუ რას ნიშნავს იქ მუშაობა. ბედნიერი ვარ, რომ იქ ვიყავი. როცა კონტრაქტს აფორმებ, იცი, რომ ყველაფერი შედეგებზეა დამოკიდებული.

თუმცა "ბილბაოში" კარგი კლიმატია, ასე რომ ეს საუკეთესოა, რაც ჩემს კარიერაში ყოფილა. მე "ბილბაოს" გულშემატკივარი ვარ და ის ფაქტი, რომ მშობლიურ გუნდს წვრთნი, რომელსაც მხარს უჭერ, გამარჯვებისა და დამარცხების ეფექტს აძლიერებს.

- ციტირებს ვალვერდეს სიტყვებს Marca.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 17 იანვარი 2021 23:55
    0
    ბარსას მწვრთნელის რანგში, რომ ხვდებოდი ბილბაოს ვისკენ იყავი საინტერესოა?
    წევრი [?]
    #21 17 იანვარი 2021 23:33
    1
    არ ვიცი რატომ მარა მევასებ ეს კაცი
    --------------------
    Always basca
    ფანი [?]
    #20 17 იანვარი 2021 23:20
    1
    ძალიან უარყო ბარსელონას სტილი და შეგვაზიზღა თამაში მაგრამ ყველაზე მეტად ის მომწონდა ამ კაცის რომ რეალს სადაც შეხვდა ყველგან მაგრად ეთამაშა და ყველგან მოუგო
    ფანი [?]
    #19 17 იანვარი 2021 22:46
    1
    ერთ-ერთი ყველაზე ცუდი მწვრთნელი იყო ბარსელონას ისტორიაში ( კიკე სეტიენი არ იყო ბარსას მწვრთნელი რამდენიმე თვით მოთრეული მწვრთნელი არაა) ეს კუმანიც კი მირჩევნია ვალვერდეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 17 იანვარი 2021 22:45
    3
    რას ერჩით ამ კაცს, გუნდიდან გაქცეულ ნეიმარის დროს მოვიდა, რომელიც მესის შემდეგ ყველაზე წამყვანი ფეხბურთელი იყო და იმავე წელს ლიგა დადო თანაც ერთი წაგებით პლიუს კოპა. მეორე წელსაც დადო ლიგა და სუპერთასი, შუა სეზონში კი გაუშვეს გუნდი რო ლიდერობდა მეტი რა უნდა ექნა. აბა ჩემპიონთა ლიგის მომგები გუნდი ჩვენ არა გვყავდა. მოკლედ 2 წელიწადნახევარში 4 ტიტული რას ერჩით?
    Culé [?]
    #17 17 იანვარი 2021 21:04
    0
    გაგიმართლა შენ ამისთვის, მაგრამ არ გაუმართლა ბარსას scream
    ციტატა: ANSU FATI 10
    ეს კაცი მარტო იმიტომ მიყვარს რომ რეალი სადაც დაიჭირა ყველგან გაარღვია ბოლო წლების ჩემი ფავორიტი მწვრთნელია.

    ეს თვალში მოგხვდებოდ ააკცს, რადგან მაღთლა გაასაზიზღრა და მაშინ,როდესაც მისი ბოლო კლაისკო 0:0 უსახური ფეხბურთით დასრულა სახლში, მივხვდი, რომ ვალვერდემაც კი ამოწურა მისი შესაძლებლობები
    ფანი [?]
    #16 17 იანვარი 2021 20:50
    0
    ლეგენდინო, ნამდვილი კრუიფის მემკვიდრე ...
    წევრი [?]
    #15 17 იანვარი 2021 20:29
    3
    ეს კაცი მარტო იმიტომ მიყვარს რომ რეალი სადაც დაიჭირა ყველგან გაარღვია ბოლო წლების ჩემი ფავორიტი მწვრთნელია.
    წევრი [?]
    #14 17 იანვარი 2021 20:23
    3
    ციტატა: Griezzy7
    ნუგვახსენებთ ამას 😂😂😂

    ამის დროს რამეს მაინც ვიგებდით
    წევრი [?]
    #13 17 იანვარი 2021 20:15
    1
    წარმოუდგენლად ბაჯაღლოა ბართომეუ შენ რომ ბარსელონას გაწვრთლის შესაძლებლობა მოგცა.
    Culé [?]
    #12 17 იანვარი 2021 19:44
    1
    ნუგვახსენებთ ამას 😂😂😂
    Culé [?]
    #11 17 იანვარი 2021 19:40
    0
    შენც შეცდომა დაუშვი აქ რომ მოხვედი მაგრამ უფრო ბარსა შეცდა შენ რომ მოგიყვანეს. ნებისმიერი მწვრთნელისთვის მომხიბლავია ბარსას წინადადება და ვალიკოც ბუნებრივია გაბითირდა, ბარსელონაში უნდა მიმხვდარიყვნენ რომ არ იყო ჩვენი შესაფერისი. შესაბამისი სტილის გუნდში მაღალი დონის ფეხბურთელებით მიაღწევს ეს კაცი რამეს მე ასე მგონია.
    წევრი [?]
    #10 17 იანვარი 2021 19:30
    1
    davidus2020,
    Ეხლა კი ენატრებათ და 😄

    saba_xavi,
    Გეთანხმებით იყო წასვლის დრო და მან კარგად ვერ გამოიყენა რესურსები და ერთ ერთი ნაკლი ის იყო რომ ახალგაზრდებს დიდ დროს არ უთმობდა კუმანი კი პირიქით

    მიქატაძე ვაკო,
    Კი საინტერესო კარიერა ჰქონდა ბარსაში თუმცა რესურსები ბოლომდე ვერ გამოიყენა
    ფანი [?]
    #9 17 იანვარი 2021 18:56
    0
    შენ მოყვანით დაიწყო დაღმასვლა ბარსაში! სად ბარსა სად შენი დონე!!???აჩკარიკა დასახვრეტად,ენრიკე გაუშვა და ვალიკო მოიყვანა???!!!!
    ფანი [?]
    #8 17 იანვარი 2021 18:56
    0
    ციტატა: saba_xavi
    ეს კაცი უნდა წასულიყო აუცილებლად იმიტომ რომ ძალიან სერიოზული შანსები ვერ გამოიყენა აშკარად შეეძლო უფრო დიდი კვალი დაეტოვა გუნდში. ჰყავდა საკმაოდ ღრმა შემადგენლობა და რესურსი თანაც ვერც იმას დააბრალებ რო ფეხბურთი არ იცის. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ უნდა წასულიყო მაგრამ შუა სეზონში არ უნდა გაეშვათ მაგ ფორმით. მე მაშინვე ვამბობდი დ აქაც დავწერ კომენტარი სანამ გაუშვებდნენ რომ უარესი მოვა არ შეიძლება ახლა ამის გაშვებთქო. ჩემს კომენტარებშიც ჩანს. ნუ მერე რაც მოხდა ყველას გვახსოვს. ამიტომ ვარ მომხრე რომ რაც არუნდა მოხდეს კუმანმა ჩაამთავროს სეზონი. მით უმეტეს დადებითი დინამიკა აქვს გუნდს ბოლო პერიოდში

    რაღაც პონტში კარგია რო არჩევნები გადაწიეს ახლა რო ახალი პრეზიდენტი მოსულიყო შეილება არეულიყო გუნდი არც ახლა არი დიდად დალაგებული მაგრამ რაღაც მიმართულებით ვითარდება დღეს მოგება პსჟს წინ ძაან მნიშვნელოვანი იქნება როგორც ფსიქოლოგიურად ისე თვით რწმენის მოსამატებლად
    Culé [?]
    #7 17 იანვარი 2021 18:45
    2
    ეს კაცი უნდა წასულიყო აუცილებლად იმიტომ რომ ძალიან სერიოზული შანსები ვერ გამოიყენა აშკარად შეეძლო უფრო დიდი კვალი დაეტოვა გუნდში. ჰყავდა საკმაოდ ღრმა შემადგენლობა და რესურსი თანაც ვერც იმას დააბრალებ რო ფეხბურთი არ იცის. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ უნდა წასულიყო მაგრამ შუა სეზონში არ უნდა გაეშვათ მაგ ფორმით. მე მაშინვე ვამბობდი დ აქაც დავწერ კომენტარი სანამ გაუშვებდნენ რომ უარესი მოვა არ შეიძლება ახლა ამის გაშვებთქო. ჩემს კომენტარებშიც ჩანს. ნუ მერე რაც მოხდა ყველას გვახსოვს. ამიტომ ვარ მომხრე რომ რაც არუნდა მოხდეს კუმანმა ჩაამთავროს სეზონი. მით უმეტეს დადებითი დინამიკა აქვს გუნდს ბოლო პერიოდში
    --------------------
    once a cule!!!
    always a cule!!!
    წევრი [?]
    #6 17 იანვარი 2021 18:36
    5
    ჩვენც გაგვიმართლა,რო ესეთი დონის მწვრთვნელი გვყავდა! <3 ))
    წევრი [?]
    #5 17 იანვარი 2021 18:29
    1
    ბასკური პლანი სასწაული ყოფილა... laughing
    ფანი [?]
    #4 17 იანვარი 2021 18:28
    4
    ნუ სეტიენს ჯობდა.
    Culé [?]
    #3 17 იანვარი 2021 18:26
    6
    ვერ გაამართლე მარა კიკოს ჯობდი. კიკო ვაფშე 0 ქვემოთაა.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"