ბარსელონა-ბილბაო 2-3

ბარსელონა-ბილბაო 2-3

  ბარსელონა (4-3-3) ბილბაო (4-2-2)
ტერ შტეგენი, დესტი, არაუხო, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, გრიზმანი, დემბელე სიმონი, კაპა, იერაი, მარტინესი, ბალენსიაგა, დე მარკოსი, დანი გარსია, ვენსედორი, მუნიაინი, რაულ გარსია, ვილიამსი
ნეტუ, პენია, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი, ფირპო, მინგესა ესკიეტა, მორსილიო, ნუნიესი, ვესგა, იბაი, ბერენგუერი, ლეკუე, სანსეტი, ვილიალიბრე
რონალდ კუმანი მარსელინიო
1-0 გრიზმანი 40, 1-1 დე მარკოსი 42, 2-1 გრიზმანი 77, 2-2 ვილიალიბრე 90, ვილიამსი 94
დესტი - მინგესა 46
დემბელე - ბრეითუეიტი 88
პედრი - პიანიჩი 88
ბუსკეტსი - პუჩი 97
ლანგლე - ტრინკაუ 106
კაპა - ბერენგუერი 81
რაულ გარსია - ვესგა 81
ბალენსიაგა - ლეკუე 83
მარტინესი - ნუნიესი 95
ვილიამსი - მორსილიო 106
ლანგლე 11 დანი გარსია 67, ვილიალიბრე 109, მორსილიო 10
მესი 121
ლა კარტუხა
ხესუს ხილ მანსანო
ფატი, პიკე, კოუტინიო, ს. რობერტო უნაი ლოპესი, ბერჩიჩე
აჭარასპორტ 1, Adjarasport.tv, SporTV.ws


სტატისტიკა
67.6% ბურთის ფლობა 32.4%
10 დარტყმა 12
4 ზუსტი დარტყმა 4
931 პასი 424
90.2% პასის სიზუსტე 79.7%
2 გაფრთხილება 3
1 თამაშგარე 4
3 კუთხური 5
73 მოგებული ორთაბრძოლა 47

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 448 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #448 18 იანვარი 2021 07:48
    2
    Კუმანის ოჯახსშევედი სეტიენი სანატრელი გაგვიხადა ტიპმა
    Culé [?]
    #447 18 იანვარი 2021 03:50
    1
    ბარსელონა უკვე საშუალო დონის გუნდია და მგონიაა, რომ ეს კიდე კარგახანს ასე იქნება. უბრალოდ საცოდაობაა ის რასაც ეს გუნდი აჩვენებს
    წევრი [?]
    #446 18 იანვარი 2021 03:37
    0
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    და მე მოვედი მკვდრეთით აღვსდექი,არ დამაფასეთ არ დამიჯერეთ და დღეს უარესი განსაცდელის წინაშე დადექით,,ამინ შეგინდოთ ცოდვებიი ღმერთმა.

    ვერ მიცანი თ ,დრო დადგება ჩემს ფენიომენს გაიგებთ,თუ უკვე გაიგეთ .

    ციტატა: Nini
    აი ძალიან იოლია მესის გალანძღვა უნიათო და არაფრის მაქნისი თანაგუნდელების ფონზე რომლებიც მესის შეჰყურებენ,მის გარეშე რომ არაფერი გამოსდით,ნუ რამდენიმე ფეხბურთელს თუ არ ჩავთვლით,გუნდს ათრევს ნერვების ფასად, დღესაც თავი არ დაუზოგავს და კიდევ კარგ ნერვებზეა ამ ყველაფრის ფონზე,ამის მერე თურმე მესის გუნდი არ უყვარს და ფეხებზე კიდია.ამის მერე რაღა უნდა ვთქვა თითქოს სხვები ბრდღვნიდნენ ისეთ ფეხბურთს თამაშობდნენ.

    ]ჯერ სად ხართ,ჩემი სიდიადე რო ვერ დააფასეთ ცოდვებმა იცის. sweat

    ციტატა: alen halilovic
    ციტატა: GioKakiashvili
    სამწუხაროა ანგარიშია არადა როგორ შეგვეძლო მოგვეგო თავისუფლად...

    1)ლანგლეს მომყვანის დედავატირე მე აზრზეარარის ვაბშე არაფრის არც პოზიცია იცის არც სირბილი იცის უბრალოდ ხანდახან თავურ ორთაბრძოლებს თუ მოიგებს.... არაუხოს ერთი კარგი მაღალი დონის ან თუნდაც საშუალო დონის მცველი უნდა გვერძე არა ლანგლესნაირი რომელიც უკვე გვყავს უმტიტი კაი არმოწონს არაყრნებს გასაგებია მარა აუცილებლად შესაძენია მცველი..
    2) არმევასება მსაჯებზე საუბარი მარა იმენა დღეს სასწაულები იკადრა გინდ ყვითლების ეპიზოდში ბევრი არამოიღო ბილბაოს მხარეს რომელიც 100% იანი იყო ნუ მესის წითელი იასნია ახლა წამოეგო პროვოკაციაზე მაგასაც აღარააწვს ნერვები. მსაჯი ძააან ცდებოდა მთლიანობაში.
    3) ალბა შეილება კლუბის ლეგენდააა და რაღაცა მარა ძაააააან ჩმორია კიდე ენფილდზეა ეგ ადამიანს სულ მესიზე რატო უნდა უნდოდეს რო მიცეს პასი ვერვხვდები როცა სხვა ჰფრო კომგებიან სიტუაციაში?? ალბას შემცვლელია მოსაყვანი აუცილებლად და ეგ ზამენაზეა დასასმელი 100% ანხელინიო იდეალური ვარიანტია
    4) კუმანი არის შტერი 88 წუთზე რო იყრნებ შეცვლას და გამიგყავს თავმდამსხმელი როცა იგებ ამთამაშს ანუ ვინმე ამიხსნის ამას???
    5) კიდე ბევრჯერ შევრცხვებით

    სამწუხაროა, მარა 100%

    მე რომ გამიშვით მის მერეე დაიღუპეთ,ცოდვებმა იცის.უფალმა შეგინდოთ. disappointed
    ფანი [?]
    #445 18 იანვარი 2021 03:24
    0
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    და მე მოვედი მკვდრეთით აღვსდექი,არ დამაფასეთ არ დამიჯერეთ და დღეს უარესი განსაცდელის წინაშე დადექით,,ამინ შეგინდოთ ცოდვებიი ღმერთმა.

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    წევრი [?]
    #444 18 იანვარი 2021 03:23
    1
    და მე მოვედი მკვდრეთით აღვსდექი,არ დამაფასეთ არ დამიჯერეთ და დღეს უარესი განსაცდელის წინაშე დადექით,,ამინ შეგინდოთ ცოდვებიი ღმერთმა.
    გულშემატკივარი [?]
    #443 18 იანვარი 2021 03:09
    0
    ისე, იმ ის პიტალო ინტერს უ.არია დღეს 😂 გაუქრიათ მოედნიდან, ეგ რაც მივიდა იუვე 1/4 ფინალს ვერ გასცდა ლიგაზე, ახლა სერია ასახ ვეღარ დადებენ.
    ფანი [?]
    #442 18 იანვარი 2021 03:08
    2
    აი ძალიან იოლია მესის გალანძღვა უნიათო და არაფრის მაქნისი თანაგუნდელების ფონზე რომლებიც მესის შეჰყურებენ,მის გარეშე რომ არაფერი გამოსდით,ნუ რამდენიმე ფეხბურთელს თუ არ ჩავთვლით,გუნდს ათრევს ნერვების ფასად, დღესაც თავი არ დაუზოგავს და კიდევ კარგ ნერვებზეა ამ ყველაფრის ფონზე,ამის მერე თურმე მესის გუნდი არ უყვარს და ფეხებზე კიდია.ამის მერე რაღა უნდა ვთქვა თითქოს სხვები ბრდღვნიდნენ ისეთ ფეხბურთს თამაშობდნენ.
    წევრი [?]
    #441 18 იანვარი 2021 03:08
    1
    ვინ ჩემი სლეა ვილალიბრე აი ვაფშე საიდან მოვიდა ყველას ბარსასთან რატო უდგება რატოოოოო
    ფანი [?]
    #440 18 იანვარი 2021 03:06
    0
    alen halilovic,
    დაჟე დამეზარა კიდე დაწერა თორე უსასრულოდ გავაგრძელებდი ამათი დედავატირე დამაწყდა ნერვები დდდ
    ფანი [?]
    #439 18 იანვარი 2021 03:05
    1
    წავედი კი მოსულა ძილის დრო:დ თქვენ კარგად იყავით ქართველებო და ამათი ბო.ზი დედებიც არ მოოოვვვ.....
    Culé [?]
    #438 18 იანვარი 2021 03:03
    0
    ციტატა: GioKakiashvili
    სამწუხაროა ანგარიშია არადა როგორ შეგვეძლო მოგვეგო თავისუფლად...

    1)ლანგლეს მომყვანის დედავატირე მე აზრზეარარის ვაბშე არაფრის არც პოზიცია იცის არც სირბილი იცის უბრალოდ ხანდახან თავურ ორთაბრძოლებს თუ მოიგებს.... არაუხოს ერთი კარგი მაღალი დონის ან თუნდაც საშუალო დონის მცველი უნდა გვერძე არა ლანგლესნაირი რომელიც უკვე გვყავს უმტიტი კაი არმოწონს არაყრნებს გასაგებია მარა აუცილებლად შესაძენია მცველი..
    2) არმევასება მსაჯებზე საუბარი მარა იმენა დღეს სასწაულები იკადრა გინდ ყვითლების ეპიზოდში ბევრი არამოიღო ბილბაოს მხარეს რომელიც 100% იანი იყო ნუ მესის წითელი იასნია ახლა წამოეგო პროვოკაციაზე მაგასაც აღარააწვს ნერვები. მსაჯი ძააან ცდებოდა მთლიანობაში.
    3) ალბა შეილება კლუბის ლეგენდააა და რაღაცა მარა ძაააააან ჩმორია კიდე ენფილდზეა ეგ ადამიანს სულ მესიზე რატო უნდა უნდოდეს რო მიცეს პასი ვერვხვდები როცა სხვა ჰფრო კომგებიან სიტუაციაში?? ალბას შემცვლელია მოსაყვანი აუცილებლად და ეგ ზამენაზეა დასასმელი 100% ანხელინიო იდეალური ვარიანტია
    4) კუმანი არის შტერი 88 წუთზე რო იყრნებ შეცვლას და გამიგყავს თავმდამსხმელი როცა იგებ ამთამაშს ანუ ვინმე ამიხსნის ამას???
    5) კიდე ბევრჯერ შევრცხვებით

    სამწუხაროა, მარა 100%
    ფანი [?]
    #437 18 იანვარი 2021 03:03
    0
    ციტატა: Barcaman12
    CHEPE,
    არაუხო იყო ერთადერთი ნათელი წერტილი, მეწყვილედ გამოცდილი პიკე რომ ყოლოდა არცერთი გოლი არ გავიდოდა.

    ნეტა ლენგლეს მოტეხოდა ფეხი და არა პიკე დალეწილიყო შედარებით ძლიერი დაცვა გვეყოლებოდა რაც დღეს არის.. პიკეს რაცარუნდა შაკირიჩი ვეძახოთ მაინც პიკეა და დაცვაც იცის + მეტოქის საჯარიმოში სახიფათოა სულ
    წევრი [?]
    #436 18 იანვარი 2021 03:03
    2
    ციტატა: რიკი პუჩი
    პერესის დედა ვატირე. ყველა მსაჯი მოსყიდული ჰყავს

    პერესის მოსყიდული თუ გგონია ახლა ბილბაო კიარა კლასიკო იქნებოდაა..😃 და თავიდანვე გადაწყდებოდაა.. როცა გუნდი ქაქშია ვაღიაროთ . რეალს ეთამაშა და ღირსეულათ მოუგო და ახლაც ღირსეულათ მოიგეს.. ეხლა გინდა მსაჯს ვაბრალოთ და გინდა პერეს..
    წევრი [?]
    #435 18 იანვარი 2021 02:59
    0
    CHEPE,
    არაუხო იყო ერთადერთი ნათელი წერტილი, მეწყვილედ გამოცდილი პიკე რომ ყოლოდა არცერთი გოლი არ გავიდოდა.
    ფანი [?]
    #434 18 იანვარი 2021 02:58
    1
    ციტატა: Barcaman12
    ისე ერთი ლოგიკური კითხვა მაქ, დესტი რატომ გაიყვანა, მარჯვენა ფრთის შემტევით პოტრნციალს დედამოუ<<ცენზურის დარღვევა>>

    რატო გაიყვანაა?:დ:დ ცუდია რომ ვერ მიხვდი... აი საერთოდ რას აკეთებდა მოედანზე როო?? რამდენჯერ უაზროდ აახიეს ბურთი და ზოგადად კარგავდა ბურთს რამდენიმე ეპოზოდში კიდე მის ცუდ პას მოჰყვებოდა კონტრა ბილბაოსი
    გულშემატკივარი [?]
    #433 18 იანვარი 2021 02:58
    0
    ვიდალისნაირი იგროკიც როგორ გვაკლია, ეგ და სუარესუ გაუშვეს, ფორვარდი არ იყო, ერთი ცენტრალური მცველი, მარცხენა მცველი, უმოტივაციო მესი, ტრამვები და ისევ თუ კუმანია დამნაშავე რავიცი. ყველაზე ნაკლებაადა.
    ფანი [?]
    #432 18 იანვარი 2021 02:58
    4
    მესიმ წითელი მიიღო და რა?ნერვები აღარ ყოფნის დაიღალა გუნდის თრევით,სარისკო იყო მისი თამაში მაინც დღეს,ამის მიუხედავად არ დააღალატა გუნდს,დღესაც როგორც ყოველთვის რაც შეეძლო გააკეთა და თურმე გუნდი ფეხებზე კიდია,ეს ერთი და მერე მეორეც ეს მიღებული წითელი ბარათი ცვლის რამეს?
    წევრი [?]
    #431 18 იანვარი 2021 02:57
    0
    ყველაფერი კარგი,გასაგებია რომ უმოტივაციო დებილი გუნდი გვყავს და 90% ფეხბურთელების დოღლის უტვინო ცხენები.კუმანს მართლა არაფერს ვაბრალებ,რა რესურსიც აქვს კიდევ კარგი შედეგია ფინალში მონაწილეობა.უბეალოდ ვერ გამიგია პუჩზე გაბუტულები არიან თუ პასს რატო არ აძლევენ😂
    დღევანდელ ბარსელონაში ავტორიტეტები ჩამოყალიბფნენ რა და ძაან მეცინება,ნუ ეს თავკომბალა ალბა,პიკე,ჩხირი ბუსკვერცხი,რობერტო და ნუ ლეო ავტორიტეტია ახლა არგენტინის ნაკრებშიც ასეა და ასეც უნდა იყოს არ მაქვს პრობლემა,ანალოგიურადაა კრისტინას შემთხვევაშიც..
    რა დამსახურება აქვს,მაგალითად სერხი რობერტოს რომელიც მარტო პსჟსთან გოლით გვახსენდება,ან რას წარმოადგენენ ანელებული,კუჭაშლილი პიკე და ბუსი გუნდში..ეს კამანდა უნდა დაიშალოს,კუმანის ერთერთი დიდი მინუსი ისაა,რომ აშკარად სიტყვა არ ეთქმის გუნში,არადა წესით დიდი სახელი აქვს და რავიცი,ვერ ვხვდები.პუიოლი უნდათ ამას,ჩავიც ცოტა ნაბიჭვარია ესეთ რაღაცეებში,ევასება სინაგლე და უარესი არ დამართოს გუნდს
    გულშემატკივარი [?]
    #430 18 იანვარი 2021 02:57
    0
    neo222,
    თან რა კარგი შანსი აქვთ 6-1-ისთვის რევანშის ასაღებად
    წევრი [?]