მესის სრულად განკურნებას 10 დღე სჭირდება

მესის სრულად განკურნებას 10 დღე სჭირდება

დღეს ფინალია, ლიონელ მესის საკითხი კი გარკვეული ჯერ კიდევ არაა.

"გრანადასთან" მიღებული ტრავმა სერიოზილი არაა და მესიმ გუშინ ჩვეულ რეჟიმშიც ივარჯიშა, მაგრამ ექიმებს გარისკვა მაინც არ სურთ.

AS-ის ცნობით, მესის მარცხენა ფეხის ბიცეფსის არეში მცირე დაჭიმულობა აქვს, რომლის სრულად განკურნებასაც დაახლოებით 10 დღე სჭირდება, "გრანადასთან" თამაშის შემდეგ კი 8 დღეა გასული.

რა თქმა უნდა, თავად მესის თამაში უნდა, მაგრამ უფრო სავარაუდოა, რომ ის სკამიდან დაიწყებს და მოედანზე საჭიროების შემთხვევაში შევა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #12 17 იანვარი 2021 19:43
    0
    Ჯობია ცოტა მერე შემოვიდეს ცოტა რო გახურდება გუნდი 10 წთ მინიმუმ ან 15 მომლეთ სანამ გოლს გაგვიტანენ
    ფანი [?]
    #11 17 იანვარი 2021 19:36
    0
    სკამიდან დაწყებას ჯობს სასტარტოში იყოს თუარა ბილბაო გაცილებით მლტივირებულო იქნება. ისედაც მესის და პედრის გარდა მაინც ვერავინ თამაშობს წინ და ამაგ ჩასვრილოს გამოსწორება გაუჭირდება მესისაცკი.. სკამიდან ღლემბელემ უნდა დაიწყოს და ბოლოს შემოათრიონ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 17 იანვარი 2021 16:58
    1
    დიდი სისულელეა სკამიდან დაწყება, აუცილებლად სასტარტოში და დაწინაურების შემდეგ თუ უნდა მაშინვე დაჯდეს ისევ. თუ იმათ გაგვიტანეს ჩვენ მაგათ ვეღარ გავუტანთ, კბილებით ჩააკვდებიან იმ გოლს.

    ციტატა: Giorgi99
    გოლის გამტანები არ გვყავს, დემბელე რეებს აკეთებდა სოსიედათთან და გრიზი რომ ლუზერია იმენა დე იონგს ხომ არ მოთხოვ გოლების გატანას ყველა თამაში, ეს დეპაი მაინც ეყიდათ ნუ

    ისე რო კითხო მსოფლიო ჩემპიონები არიან ორივენი, მერე იტყვიან მსოფლიო ჩემპიონი თუ არ გახდა საუკეთესო ვერ იქნებაო ფეხბურთელი. მე კი ძალიან მეეჭვება, რომ ან დემბელე ან გრიზმანი მესის ჯობდეს, მხოლოდ იმიტომ რომ მსოფლიო ჩემპიონები არიან, ისე მაგ ორს მთელი საფრანგეთის ნაკრები მიამატეთ ვინ ჯობს ლეოს?
    Culé [?]
    #9 17 იანვარი 2021 15:13
    0
    უეჭველი გამოვა მჯერა 💜✌
    Culé [?]
    #8 17 იანვარი 2021 14:58
    0
    დელ რეის თამაში მოდის მერე და იქ დაისვენოს. დღეს ითამაშებს მემგონი.
    ფანი [?]
    #7 17 იანვარი 2021 14:20
    2
    ჯობს სათადარიგოთა სკამზე იჯდეს როგორც სოსიედათთან ან ერთი ტაიმი ითამაშოს თუ დაჭირდება გუნდს დახმარება.არ ღირს ტრავმის გართულებად არცერთი ტიტული.
    წევრი [?]
    #6 17 იანვარი 2021 14:06
    2
    არ გარისკოს, არᲨეიᲫლება ახლა ამოს ტრამვა, როგორმე ლეოს გარეᲨეც ვიზავᲗ რამეს, არაა ბილბაო უსაᲨველო გუნდი რეალᲗან Ძაან ბევრი ხარვეზი ჰქონდაᲗ უბრალოდ ვასკესმა იᲗამაᲨა ცუდად.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 17 იანვარი 2021 13:35
    4
    ითამაშებს ფინალში ითამაშებს და მერე კოპა დელ რეიზე კი დაისვენებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #4 17 იანვარი 2021 13:27
    0
    გოლის გამტანები არ გვყავს, დემბელე რეებს აკეთებდა სოსიედათთან და გრიზი რომ ლუზერია იმენა დე იონგს ხომ არ მოთხოვ გოლების გატანას ყველა თამაში, ეს დეპაი მაინც ეყიდათ ნუ
    გულშემატკივარი [?]
    #3 17 იანვარი 2021 13:18
    2
    არ უნდა ათამაშოს
    არც ცოტახანი არ უნდა შეუშვას.
    ამის ტრავმის გამიზეზება და ბარსას ჩავარდნა ერთი იქნება.ძლივს იხოდება გუნდი და პსჟ მოდის მალე და ფორმაში მყოფი მესი გვჭირდება.
    მესის გარეშეც უნდა მოვუგოთ ატლეტიკს
    ფანი [?]
    #2 17 იანვარი 2021 12:48
    1
    იჯდეს იჯდეს ერთ ტაიმს ითამაშებენ ბიჭებიი და შეიძლება საერთოდ არ დასჭირდეს შემოსვლა ძაან მოტივაციით იქნება ბილბაო მესის არ ყოფნით მარა უნდა ითამაშოონ სხვა გზა არაა
    Culé [?]