ინიაკი უილიამსი: ჩემთვის მნიშვნელობა არ აქვს იქნება თუ არა მესი

ინიაკი უილიამსი: ჩემთვის მნიშვნელობა არ აქვს იქნება თუ არა მესი

ესპანეთის სუპერ თასის წინ ჟურნალისტებთან ბასკებმაც ისაუბრეს. 

მარსელინოსთან ერთად მომავალ დაპირისპირებაზე კომენტარი ინიაკი უილიამსმაც გააკეთა:

"ჩემთვის მნიშვნელობა არ აქვს, იქნება თუ არა მესი. "ბარსელონას" სხვა ფეხბურთელებიც ჰყავს. ვეცდებით, რომ თამაში მაქსიმალურად გავურთულოთ. თუ ჩვენს დამარცხებას შეძლებენ, ამისთვის მძიმე გარჯა მოუწევთ."

რაც შეეხება მარსელინოს, ის მესიზე მცირე კომენტარით შემოიფარგლა:

"ჩვენ უნდა ვიფიქროთ, რომ მესი უმაღლეს დონეზე ითამაშებს."

შეგახსენებთ, ესპანეთის სუპერ თასი ხვალ, 23:55 საათზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 17 იანვარი 2021 17:12
    0
    რა თქმა უნდა შენთვის სულერთია, შენ ხო მცველი არა ხარ. ლეო თავდამსხმელებს არ ერჩის.
    Culé [?]
    #11 17 იანვარი 2021 12:47
    1
    ალბათ ეხლა სადმე ლოცულობ ნეტა მესიმ არ ითამაშოსო....ქლიავი ეს....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    წევრი [?]
    #10 17 იანვარი 2021 02:42
    0
    გააგრძელეთ ბლატავი და კრიტიკაა ჩვენთვის უკეთესია🤣
    Culé [?]
    #9 17 იანვარი 2021 01:01
    2
    ციტატა: Shakespeare1
    ენას კბილი დააჭირე ინიაკი,
    თორემ თვალზე დაგეტყობა სინიაკი :)))

    ამართლებ ნიკნეიმს laughing kissing_heart
    Culé [?]
    #8 17 იანვარი 2021 00:32
    2
    მესი მკიდიაო ტიპმა🤣🤣🤣 კაი ჩემო ძმაო🙌
    Culé [?]
    #7 17 იანვარი 2021 00:23
    0
    ამ თემასთან კავსირში არაა ეხლა ვნახე სოსიედადთან დემბელეს ფრანგულად უგინებია მსაჯი 🤣😂😂
    ლინკი:
    https://www.facebook.com/groups/barcatalkgeorgia/permalink/456337362201657/
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #6 17 იანვარი 2021 00:11
    2
    კაია კაია მეტი კრიიტიკა წამოვიდეს ბარსელონაზე, მერე ვიცით რაც მოსდით ხოლმე მაგ გუნდებს და ზოგადად ფეხბურთელებს blush თუ არ იცით ნოიერს და სმოლინგს კითხეთ kissing_heart
    Culé [?]
    #5 17 იანვარი 2021 00:03
    2
    კარგია რომ ბლატაობს, ბლატაობას ვიცით რა შედეგიც მოსდევს ხოლმე!
    Culé [?]
    #4 16 იანვარი 2021 23:58
    2
    მესის შეჩერებას ვერ შე!ლებთ თუ იქნება.😁😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 16 იანვარი 2021 23:58
    2
    კაი გაჩე ნუ ბლატაობ ვერავინ ვერ შეირგო ეგ ბლატაობა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #2 16 იანვარი 2021 23:48
    2
    რაც არ უნდა იფიქროთ და როგორც არ უნდა ცადოთ მესის გაკონტროლება ფაქტია ამას ვერავინ ახერხებს დაარც თქვენ იქნებით გამონაკლისი მაგრამ, თუ მესი მართლა არ იყო მერე არ ვიცი შეტევაში რა ეშველება ბარსას
    წევრი [?]
    #1 16 იანვარი 2021 23:47
    2
    Ისე მოგიგებთ ვერც გაიგებთ.