ტერ შტეგენი დეკადის მე-8 საუკეთესო მეკარეა - IFFHS

ტერ შტეგენი დეკადის მე-8 საუკეთესო მეკარეა - IFFHS

ფეხბურთის ისტორიისა და სტატისტიკის საერთაშორისო ფედერაციამ (IFFHS) დეკადის საუკეთესო მეკარეების სია გამოაქვეყნა, რომელშიც "ბარსელონას" კარის დარაჯმა მარკ-ანდრე ტერ შტეგენმა მე-8 ადგილი დაიკავა.

2011-2020 წლების 10 საუკეთესო მეკარე IFFHS-ს მიხედვით:

  1. მანუელ ნოიერი - 183 ქულა
  2. ჯანლუიჯი ბუფონი - 148
  3. ტიბო კურტუა - 130
  4. უგო ლორისი - 96
  5. კეილორ ნავასი - 93
  6. იან ობლაკი - 85
  7. პეტრ ჩეხი - 80
  8. მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი - 78
  9. დავიდ დე ხეა - 75
  10. იკერ კასილიასი - 67

აღსანიშნავია, რომ ჩამოთვლილ კიპერთაგან ტერ შტეგენი, კურტუასთან და ობლაკთან ერთად, ერთ-ერთი ყველაზე ახალგაზრდა ფეხბურთელია.

გერმანელი კარის დარაჯი "ბლაუგრანას" 2014 წლის ზაფხულში "მიონხენგლადბახიდან" შეუერთდა. 28 წლის მოთამაშემ "ბარსას" მაისურით 252 მატჩი ჩაატარა და 238 გოლი გაუშვა. მან კარის მშრალად შენახვა 106-ჯერ მოახერხა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #22 18 იანვარი 2021 02:12
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: basa7
    მაგ პრინციპით კასილასი საერთოდ არ უნდა იყოს აქ

    2010 წელს მოგებული მსოფლიო ჩემპიონატი მაინც ამ დეკადაში ითველება, 2012 წელს მოგებული ევროპის ჩემპიონატიც და 2014 წელს მოგებული რეალის ჩემპიონთა ლიგა. ასე რომ ამ დეკადაშიც საკმაოდ ტიტულოვანია კასილასი.

    2010ნვერ ითვლება 11 დან იწყება დეკადა

    10-დან

    20 საუკუნე რომ წელს დამთავრდა 1999 ის ბოლოს თუ 2000 ის

    მეოცე საუკუნე უკვე 1999 წლის 31 დეკემბერს დამტავრდა და ოცდამეერთე საუკუნე დაიწყო უკვე 1 იანვარს.

    და აღრიცხვა რომელი საუკუნით დაიწყო, ნულით თუ პირველით ?
    წევრი [?]
    #21 17 იანვარი 2021 19:52
    0
    Ბუფონი ძალიან მაგარია რამხელა ჯანი აქვს კიდე რო თამაშობს
    წევრი [?]
    #20 17 იანვარი 2021 19:51
    1
    ციტატა: me da barca
    შტეგო 2014 წელს მოვიდა და ბრავოს შემცვლელი იყო 2 წელი. ფაქტიურად რაც მოიპოვა ეს 4 წლის მანძილზე მოახერხა.
    დეკადის არ ვიცი, მაგრამ მთლიანი კარიერთ თუ ვიმსჯელებთ ამათ ყველას ბუფონი ჯობია.

    ბუნდეს ლიგაშიც ნოიერის შემდეგ საუკეთეოს იყო სტატისტიკით🤷‍♂️ კურტუას ნამდვილად ჯობია შტეგენიც და ობლაკიც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 17 იანვარი 2021 03:45
    0
    შტეგო 2014 წელს მოვიდა და ბრავოს შემცვლელი იყო 2 წელი. ფაქტიურად რაც მოიპოვა ეს 4 წლის მანძილზე მოახერხა.
    დეკადის არ ვიცი, მაგრამ მთლიანი კარიერთ თუ ვიმსჯელებთ ამათ ყველას ბუფონი ჯობია.
    Culé [?]
    #18 17 იანვარი 2021 00:53
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: basa7
    მაგ პრინციპით კასილასი საერთოდ არ უნდა იყოს აქ

    2010 წელს მოგებული მსოფლიო ჩემპიონატი მაინც ამ დეკადაში ითველება, 2012 წელს მოგებული ევროპის ჩემპიონატიც და 2014 წელს მოგებული რეალის ჩემპიონთა ლიგა. ასე რომ ამ დეკადაშიც საკმაოდ ტიტულოვანია კასილასი.

    2010ნვერ ითვლება 11 დან იწყება დეკადა

    10-დან

    20 საუკუნე რომ წელს დამთავრდა 1999 ის ბოლოს თუ 2000 ის
    Culé [?]
    #17 16 იანვარი 2021 22:51
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: basa7
    მაგ პრინციპით კასილასი საერთოდ არ უნდა იყოს აქ

    2010 წელს მოგებული მსოფლიო ჩემპიონატი მაინც ამ დეკადაში ითველება, 2012 წელს მოგებული ევროპის ჩემპიონატიც და 2014 წელს მოგებული რეალის ჩემპიონთა ლიგა. ასე რომ ამ დეკადაშიც საკმაოდ ტიტულოვანია კასილასი.

    2010ნვერ ითვლება 11 დან იწყება დეკადა
    Culé [?]
    #16 16 იანვარი 2021 22:41
    0
    მაგ პრინციპით კასილასი საერთოდ არ უნდა იყოს აქ
    Culé [?]
    #15 16 იანვარი 2021 22:40
    0
    laughing laughing სრული სა**ევეთია რაარი ეხლა ეს
    Culé [?]
    #14 16 იანვარი 2021 22:40
    0
    ციტატა: Shakespeare1
    ციტატა: basa7
    ვინ იყო კაცო უცნობი,

    ახლა მე გეტყვი ვინ იყო ცნობილი,შემდეგ გაანალიზებ ცნობადობის არსის ცნებას და თავად გასცემ შეკითხვას - ვინ იყო უნცობი - პასუხს.
    ტიბო კურუტუას იდივიდუალური ჯილდოები:
    1) 2011 წლის საუკეთესო ბელგიელი მეკარე
    2) 2012/13 ლა ლიგის საუკეთესო მეკარე.
    3) 2012/13 ზამორას ჯილდო
    4) 2013/14 ზამორას ჯილდო
    5) 2013/14 ჩემპიონთა ლიგის წლის გუნდი.
    6) 2016/17 პრემიერ ლიგის ოქროს ხელთათმანი
    7) 2018 მსოფლიო ჩემპიონატის ოქროს ხელთათმანი.
    8) 2019/2020 ზამორას ჯილდო.

    არის შეკითხვები იმასთან დაკავშირებით თუ რატომ არის შტეგენზე მაღლა რეიტინგში კურტუა? :))) მემგონი თემა ამოწურულია :))
    პ.ს სიყვარულით ბელგიიდან :)

    ციტატა: basa7
    კარგი და კასილასზე რას იტყვი?

    კასილასის საუკეთესო პერიოდი 2010-წლამდე უფრო იყო,ვიდრე მის მერე :))) მოურინიოს მოსვლამ არია მონასტერი,თან კასილასის ტრავმა დაერთო პლუს უთამაშებლობა,რამაც ამაოგდო ფორმიდან ერთ დროს საუკეთესო მეკარე :)))
    პ.ს ტრავმის შემდეგ დაბრუნებული იკერი ბევრ ბავშვურ შეცდომას უშვებდა,რაც მანამდე მას არ ახასიათებდა :)

    ანუ ჯილდოების მიხედვით არის შენი აზრით რეიტინგი შედგენილი? მოდი მაშნი ნოიერის და ბუფონის ბოლო ათი წლის ჯილდოებიც დავდოთ და ქვემოთ მყოფებისაც რომ საბოლოოდ ამომწურავი პაუხი გამცე და დაგეთანხმო მართალი ყოფილხართქო:))))))))
    წევრი [?]
    #13 16 იანვარი 2021 22:33
    1
    კურტუა მესამე 😀😂😂😂

    ციტატა: ჯერემი რენერი
    თითქმის ლოგიკური სიაა

    კი უბრალოდ კურტუა უფრო ქვევით უნდა იყოს და კასლიასი შტეგენი ობალკი ზევით🙂
    ფანი [?]
    #12 16 იანვარი 2021 22:25
    1
    რა კურტუა ესენი სად არიან საერთოდ, კურტუას რა უნდა სამეულში, იკერ კასილასი უნდა იყოს მესამეზე და კურტუა მეათეზე
    ფანი [?]
    #11 16 იანვარი 2021 22:09
    0
    დარწმუნებული ვარ ხვალინდელ თამაშშიც გამოიჩენს თავს და არამარტო ხვალინდელში, მაქსიმუმს გააკეთებს გუნდისთვის გამარჯვების მოსატანად არამარტო ხვალ,ზოგადად ნებისმიერ თამაშში.თანაც მოვა დრო და საუკეთესო მეკარეების სიის სათავეში მოექცევა აუცილებლად.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 16 იანვარი 2021 21:51
    0
    ამის შემდგენს მაგარი შიგნითააქ :დ კასილასი რომ ბოლოზე იქნება გავკარი ისეთ ტოპს :დ
    1) ნოიერი
    2)ბუფონი
    3) კასილასი
    4)ობლაკი
    5)ლორისი
    6) ჩეხი
    7) შტეგო
    8)კურტუა
    9)ნავასი
    10) დეხეა
    ჩემი აზრით ეს არის ტოპ 10. ყველას თამაში ნაყურები მაქ და აქედან გამომდინარე მე ასე დავალაგებდი
    გულშემატკივარი [?]
    #9 16 იანვარი 2021 21:45
    0
    კურტუა რატოა130 ქულა რატო აქვს მაგაზე მაგარი კარიაერა ჩეხს ან შმეიხელს თუ არ ქონდა
    რედაქტორი [?]
    #8 16 იანვარი 2021 21:39
    0
    თითქმის ლოგიკური სიაა
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    წევრი [?]
    #7 16 იანვარი 2021 21:17
    0
    კურტუაო ბიჭოო :დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 16 იანვარი 2021 21:09
    3
    კურტუა ობლაკი და ნავასი რო შტეგენზე წინ იდგება იმ ფეხბურთია სუყველაფერი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 16 იანვარი 2021 20:32
    1
    ანუ ჯილდოების მიხედვითაა ხომ ეს შედგენილი?! თორემ რაის კურტუა და ლორისი, ბარემ კარიუსიც გაეშვათ მეორე მესამე ადგილზე🤣🤣🤣. ეჰჰჰ ვღუპავთ ამ გასაზიზღრებული დაცვით შტეგენის კარიერას, თორემ რაის კურტუა და ლორისი, ობლაკსაც ძაან მშვიდად ჩამოიხევს.
    Culé [?]
    #4 16 იანვარი 2021 20:00
    1
    კურტუა 3, ლორისი 4 და ნავასი 5 ხოლო კასილასი 10, დე ხეა 9 და შტეგენი 8. ახლა ეს ვინც შეადგინა ამის დამწერ დამპროექტებელი ნორმალურია?

    ციტატა: Shakespeare1
    ციტატა: BEQA BARCA
    კურტუა ტერ შტეგენზე წინაა🤣😂😂 მეცინება უბრალოდ😂😂

    განვილი 10 წლით არის შეფასებული,შესაბამისად კურტუა შტეგენზე წინ იქნება :) აქ მოულოდნელი და გასაკვირი არაფერია :) როცა ტიბო ლა ლიგაში და პრემიერ ლიგაში მაღალ დონეზე თამაშობდა,შტეგენი ამ დროს გლადბახში იყო,ჯერ კიდევ საფეხბურთო წრეებისთვის უცნობი მეკარე :) საფეხბურთო სამყაროს დიდმა ნაწილმა მისი არსებობის შესახებ 2015 წელს გაიგო,როცა კატალონიურ კლუბში გადმოვიდა :)

    ვინ იყო კაცო უცნობი, მსოფლიოზე რომესის პენალი აუღო იმ დღიდაბნ შტეგენი უცნობი აღარ იყო და მასზე ნადირობა დაიწყო. კარგი და კასილასზე რას იტყვი?
    Culé [?]
    #3 16 იანვარი 2021 19:51
    2
    კურტუა შტეგენზე ზემოთ სადაცაა იმ სიას არუნდა ცნობდეს ფეხბურთის მცოდნე ადამიანი.დ კაი რა მეხუთე კლასელის შედგენილი სიაა მგონი.დ და საერთოდაც ჯიჯი პირველზე უნდა იყოს და მეორეზე ნოიერი.