Cat Radio: "ბარსელონას" საპრეზიდენტო არჩევნები 7 მარტს ჩატარდება

Cat Radio: "ბარსელონას" საპრეზიდენტო არჩევნები 7 მარტს ჩატარდება

Cat Radio-ს ინფორმაციით, "ბარსელონას" საპრეზიდენტო არჩევნები 7 მარტს გაიმართება.

თავდაპირველი თარიღის შეცვლის შემდეგ, კარლეს ტუსკეტსი სამივე საპრეზიდენტო კანდიდატს შეხვდა და როგორც ჩანს, ახალი დრო სწორედ 7 მარტია.

ჯერჯერობით უცნობია, თუ ვინ გადაიბარებს მმართველობას იანვრის შემდეგ, ან დარჩება თუ არა მაინც ტუსკეტსი დროებითი პრეზიდენტის თანამდებობაზე.

შეგახსენებთ, რომ საპრეზიდენტო არჩევნები ოფიციალურად დღეს გადაიდო.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 17 იანვარი 2021 01:02
    0
    თუ 7 მარტს ჩატარდა, გამოდის, რომ იფიქრეს, იფიქრეს და მიხვდნენ, რომ 7 მარტამდე პანდემია დამშვიდდება.
    ფანი [?]
    #10 16 იანვარი 2021 22:02
    0
    ასეთ კრიტიკულ მდგომარეობაშია გუნდი და კიდევ არჩევნები გადადება უნდოდა?
    ფანი [?]
    #9 16 იანვარი 2021 16:14
    0
    მარტამდე დიდი დრო არ არის და როცა გუნდში ნორმალური სიტუაციაა არჩევნები თუნდაც ათი წლით გადაიდოს არაა პრობლემა მაგრამ როდესაც გუნდში ფინანსური კრიზისია,საჭირო ტრანსფერები ჭირდება რა დროს არჩევნების გადადება იყო.ეს იმიტომ მოხდა რომ ტუსკეტსი ვერ ელევა პრეზიდენტის სკამსა და პოსტს და გუნდის ინტერესებზე წინ თანამდებობაზე დარჩენას აყენებს.

    BEQA BARCA,
    სხვა გზა გვაქვს? disappointed
    Culé [?]
    #8 16 იანვარი 2021 01:28
    3
    რაის მარტი?! აჟრიალებთ უნამუსო ვიყო. თებერვალში მაინც დაენიშნათ😡 ანუ რა გამოდის ტუსკესი თებერვლის ხელფასსაც ჩაიჯიბავს და მერე წაბრძანდება. ვაი ჩვენი ბრალი.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 16 იანვარი 2021 00:59
    3
    რამდენი ხანია ველით ამ მოვლენას და არ გვეღირსა,რა უბედურებაა...არ მგონია შემთხვევითი,შეიძლება ვაჭარბებდე,მაგრამ მაინც.
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    Culé [?]
    #6 16 იანვარი 2021 00:58
    3
    ძალიან ცუდი ამდენი დეო პრეზიდენტუს გარეშე😔😔
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #5 16 იანვარი 2021 00:26
    3
    აუ რა მარტი რის მარტი კაით რა expressionless
    გულშემატკივარი [?]
    #4 16 იანვარი 2021 00:18
    4
    თებერვლში მაინც დაენიშნათ, 7 მარტი რა ამბავია
    წევრი [?]
    #3 16 იანვარი 2021 00:15
    3
    Ამდენი ხანი უპრეზიდენტოდ რთულია ტუსკესი მაინც დროებითია...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 16 იანვარი 2021 00:14
    4
    რა შვიდი მარტი ხომ არ უბერავენ ესენი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]