ლეო მესის დაზიანება აღმოაჩნდა | AS

ლეო მესის დაზიანება აღმოაჩნდა | AS

Diario AS-ის ინფორმაციით, დღეს დილით კატალონიის "ბარსელონას" არგენტინელმა ლიდერმა, ლეო მესიმ ულტრაბგერითი გამოკვლევა ჩაიტარა.

როგორც ცნობილი ხდება, მას მარცხენა ფეხზე, ბარძაყის ორთავა კუნთის მიდამოში მცირე დაზიანება აღმოაჩნდა.

ჯერჯერობით კვლავ უცნობია, მიიღებს თუ არა ის კვირას, ესპანეთის სუპერ თასის ფინალში მონაწილეობას.მიუხედავად ამისა, ის სევილიაში გუნდთან ერთად გამგზავრებას მაინც აპირებს.

შეგახსენებთ, რომ ჩვენი ფინალური მეტოქის ვინაობა დღეს, "რეალსა" და "ბილბაოს" შორის გასამართი მატჩის შემდეგ გაირკვევა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #19 15 იანვარი 2021 11:12
    0
    მართალია კლასიკო არ არის მაგრამ ეს ტიტული ახლა ყველაზე კარგი საჩუქარი იქნება ბარსასთვის, ბილბაოს რაც შეეხება ვიცით როგორი მეტოქეცაა და მესის გარეშე ძალიან გაგვიჭირდება, იმედია იქნება და დაეხმარება კლუბს
    Culé [?]
    #18 15 იანვარი 2021 01:01
    1
    კლასიკოს იმედი მგონი ფაფუ, გაქრა.
    ფანი [?]
    #17 15 იანვარი 2021 00:27
    0
    ეგღა გვაკლდა სრული ბედნიერებისთვის. როგორც ჩანს უნდა დავემშვიდობოთ მესის თამაშის იმედს ფინლში.
    წევრი [?]
    #16 14 იანვარი 2021 23:47
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Griezzy7
    ჩემიაზრით ვერც მესისთან ერთად ვერ მოვუგებდით რეალს. ვაღიაროთ რო ეხლა ჩვენზე ბევრად დალაგებული გუნდია

    იმ გუნდის დალაგება მოვხან ლუკას ვასკესი, ნაჩო, ვინისისუსი და როდრიგო, რომ ძირითადში იქნებიან ან ბენზემა რომ ფორვარდი იქნება. კაი რა, ნახე რა გუნდებთან დაკარგეს ქულები. გუნდი რომ სამ ფეხბურთელში (კოუტინიო, დემბელე, გრიზმანი.) თითქმის ნახევარ მილიარდს გადაიხდის და მარტო ერთი მესის იმედზე რატო უნდა იყოს ან ვიყოთ. cry rage angry triumph sleepy

    არუნდა იყოს მაგრამ ვართ და რავქნატ :D ჩვენ ვინებთან დავკარგეთ ქულები :D თან რამდენი

    ყველა დიდ თამაშში ჩაიხვა კუმანმა. რეალთან კლასიკო წავაგეთ, ატლეტიკოსთან წავაგეთ, სევილიასთან ფრე ვითამაშეთ თან სახლში, ვალენსიასტანაც ფრე ვითამაშეთ და ეგეც სახლში და ახლა თუ კიდე ფინალი წავაგეთ რეალტან ადგეს კუმანი და წავიდეს. ერთი დიდი თამაშიც არ მოუგია.
    ფანი [?]
    #15 14 იანვარი 2021 23:26
    2
    ყველაფერთსნ ერთად იღბალიც რო არაგვაქ:(
    Culé [?]
    #14 14 იანვარი 2021 23:18
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Griezzy7
    ჩემიაზრით ვერც მესისთან ერთად ვერ მოვუგებდით რეალს. ვაღიაროთ რო ეხლა ჩვენზე ბევრად დალაგებული გუნდია

    იმ გუნდის დალაგება მოვხან ლუკას ვასკესი, ნაჩო, ვინისისუსი და როდრიგო, რომ ძირითადში იქნებიან ან ბენზემა რომ ფორვარდი იქნება. კაი რა, ნახე რა გუნდებთან დაკარგეს ქულები. გუნდი რომ სამ ფეხბურთელში (კოუტინიო, დემბელე, გრიზმანი.) თითქმის ნახევარ მილიარდს გადაიხდის და მარტო ერთი მესის იმედზე რატო უნდა იყოს ან ვიყოთ. cry rage angry triumph sleepy

    არუნდა იყოს მაგრამ ვართ და რავქნატ :D ჩვენ ვინებთან დავკარგეთ ქულები :D თან რამდენი
    ფანი [?]
    #13 14 იანვარი 2021 23:14
    2
    კლაიკოს გამო ვათიე თვალებში სპიჩკაჩალაგებული ღამე თორე დრაკში გაიკეთოს ბილბაომ თასი. მესიც უნდა იყოს ფინალში და რეალიც, რადგან ესაა ფეხბურთში ყველაზე დიდი ადრენალინი.. შეეშვით ანი ექსპერტების კომენტარების კითხვას და დიდი მატჩებით უფრო ისიამოვნებთ ვიდრე ბილბაოსთან გამარჯვებით ხოლმე :)))
    Culé [?]
    #12 14 იანვარი 2021 23:07
    1
    იმედია იქნება. და გოლებს შეყრის კლასიკოში. მარა რეალი ისე თამაშობს შეილება კლასიკო ვერც ვიხილოთ😂😅😅
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #11 14 იანვარი 2021 22:54
    4
    ციტატა: Griezzy7
    ჩემიაზრით ვერც მესისთან ერთად ვერ მოვუგებდით რეალს. ვაღიაროთ რო ეხლა ჩვენზე ბევრად დალაგებული გუნდია

    იმ გუნდის დალაგება მოვხან ლუკას ვასკესი, ნაჩო, ვინისისუსი და როდრიგო, რომ ძირითადში იქნებიან ან ბენზემა რომ ფორვარდი იქნება. კაი რა, ნახე რა გუნდებთან დაკარგეს ქულები. გუნდი რომ სამ ფეხბურთელში (კოუტინიო, დემბელე, გრიზმანი.) თითქმის ნახევარ მილიარდს გადაიხდის და მარტო ერთი მესის იმედზე რატო უნდა იყოს ან ვიყოთ. cry rage angry triumph sleepy
    Culé [?]
    #10 14 იანვარი 2021 22:48
    2
    ციტატა: Griezzy7
    ჩემიაზრით ვერც მესისთან ერთად ვერ მოვუგებდით რეალს. ვაღიაროთ რო ეხლა ჩვენზე ბევრად დალაგებული გუნდია

    რეალის თამაშებს ვოლოსბროდის უყურე?😂😂 რა დალაგებული ვაფშე ვერ თამაშობენ. განსაკუთრებით შეტევაში..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #9 14 იანვარი 2021 22:47
    0
    Griezzy7,
    დღევანდელი რეალის დალაგებულობა არ გაიშვა, მაგრამ მსაჯები ეყოლებათ სასტვენალესილი და VAR ორივე ფეხზე დაიკიდებენ
    ალტეტიკო ამ სუპერთასის მერე ბევრად უფრო თავშენახული და დასვენებული იქნება, შესაბამისად, ნაკლებ ქულებს გაანიავებს
    ნუ თუ რეალი არ გავარდა, თუ რეალმა ფინალი ითამაშა და წააგო, ეგ კიდევ სხვა თემაა
    ნელ-ნელა უნდა მივაჩვიოთ ისევ ფინალების წაგებას, ნამეტანი აუვარდათ თავში
    ფანი [?]
    #8 14 იანვარი 2021 22:46
    2
    ციტატა: Griezzy7
    ჩემიაზრით ვერც მესისთან ერთად ვერ მოვუგებდით რეალს. ვაღიაროთ რო ეხლა ჩვენზე ბევრად დალაგებული გუნდია

    ბოლო წლების ყველაზე სუსტი რეალია სად მოასწრეს დალაგება
    გულშემატკივარი [?]
    #7 14 იანვარი 2021 22:45
    2
    როდის ნახე ბოლოს რეალის თამაში ? 😀
    ციტატა: Griezzy7
    ჩემიაზრით ვერც მესისთან ერთად ვერ მოვუგებდით რეალს. ვაღიაროთ რო ეხლა ჩვენზე ბევრად დალაგებული გუნდია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 იანვარი 2021 22:31
    4
    ციტატა: Griezzy7
    ჩემიაზრით ვერც მესისთან ერთად ვერ მოვუგებდით რეალს. ვაღიაროთ რო ეხლა ჩვენზე ბევრად დალაგებული გუნდია

    რა დალაგებული გუნდი ღადაობ შეტევა არ ყავთ ვაფშე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #5 14 იანვარი 2021 22:31
    1
    იმედია რეალის ჯიბრზე მაინც შეძლებს თამაშს თანაც გუშინ როგორც ითამაშა გუნდმა დავინახეთ ნუ ტერ შტეგენის და პუჩის გარდა,დე იონგთან ერთად ნუ პენალტს თუ არ ჩავთვლით რომელიც აიკიდა.გუშინ რეალ სოსიედადი იყო და ასე თუ ისე გაგვიმართლა მაგრამ რეალ მადრიდთან ასე იოლად არ გაგვიმართლებს.
    ფანი [?]
    #4 14 იანვარი 2021 22:29
    1
    მცირე პოზიტივს რაღაცამ ხო უნდა ჩააა**!";"ს იმედია ისეთი არაფერია
    Culé [?]
    #3 14 იანვარი 2021 22:29
    1
    ჩემიაზრით ვერც მესისთან ერთად ვერ მოვუგებდით რეალს. ვაღიაროთ რო ეხლა ჩვენზე ბევრად დალაგებული გუნდია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 14 იანვარი 2021 22:28
    1
    აუ მიდი რა ლომო უნდა ითამაშო ფინალში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]