ერლინგ ჰოლანდი “ბარსელონაში” თამაშის გამო “ბორუსიას” დატოვებას არ აპირებს

ერლინგ ჰოლანდი “ბარსელონაში” თამაშის გამო “ბორუსიას” დატოვებას არ აპირებს

დორტმუნდის "ბორუსიას" ნორვეგიელი ვარსკვლავი, ერლინგ ჰოლანდი "ბარსელონაში" გადასვლის გამო, ზაფხულში კლუბის დატოვებას არ აპირებს, იტყობინება Bild. 

აქვე გეტყვით, რომ მიმდინარე კვირაში გავრცელდა ინფორმაცია, რომლის თანახმად, მინო რაიოლა 20 წლის ფეხბურთელის "კამპ კოუზე" თამაშს მომდევნო სეზონიდან უზრუნველყოფდა. 

Bild-ის ცნობით, რაიოლასთან დაკავშირებით გავრცელებული ინფორმაცია უბრალოდ ტყუილია. თავად ნორვეგიელს კი "ბორუსიადან" წასვლა არ სურს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 38 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #38 15 იანვარი 2021 11:06
    0
    თუ არ უნდა კარგად იყოს, მაინც იმდენ ფულს მოითხოდვნენ რომ კლუბს კიდევ უფრო დააწვებოდა ვალები, ამაში 100 მილიონის გადახდას ჯობია დეპაი იჩალიჩონ და თუ ვერ გაამართლებს კიმაინც ბევრი არ ექნებათ გადახდილი
    Culé [?]
    #37 15 იანვარი 2021 01:12
    0
    ფული იყოს, თორემ რაიოლა ფულის ხათრით საკუთარ ოჯახს გაყიდის.
    ფანი [?]
    #36 15 იანვარი 2021 00:24
    0
    ციტატა: Albicelecte
    მე მაინც მგონია, რომ იბრაგა და ეტოო არა მესის, არამედ პეპს შეეწირნენ

    რათქმაუნდა პეპის პირდაპირი მითითებით მოიქესტა გუნდიდან ორივე, მაგრამ მე მაინც ვფიქრობ რო მათი გაშვების მთავარი მიზეზი მესის სათამაშო არეალის შეზღუდვა იყო, რადგან ლოგიკურია თუ გუნდში გყავს იბრა და ეტოო მაშინ ლეო ვერანაირად იქნებოდა იქ ცრუ ცხრიანი. თორე მწვრთნელთან შელაპარაკების გამო, როგორც წესი მსგავსი კალიბრის იგროკებს არ აგდებენ ასე ერთი ხელის მოსმით.. მახსოვს იბრას რო ნაგლად ფლანგზე აყენებდა, ეგ მაინც დარჭიბილი იყო ყველა ჩაწოდებაზე საჯარიმო ცენტრში :D

    ციტატა: ჯერემი რენერი
    სანჩესი და პედროც ამ სისტემამ შეიწირა სუარესის მოსვლის შემდეგ, მაგრამ გაამართლა კიდეც.. უბრალოდ პედრო დამენანა

    არ მევასებოდა სანჩო, სისწრაფეც ქონდა და ტექნიკური სრული არსენალიც, მარა ყოველთვის ზედმეტ არაფრისმომცველ ფართხალში კარგავდა უაზროდ ბურთს.. პედრო ალბათ იმსახურებდა ცოტახნით ზამენაზე ყოფნას
    რედაქტორი [?]
    #35 14 იანვარი 2021 23:52
    1
    ციტატა: basa7
    კუენკაზე საერთოდ რა კავშირშია მესისთნ, ძაან ტექნიკური იყო მაგრამ სადაა ახლა თუ ბარსას დონის იყო

    იმ სეზონშივე ჩაქრა, გვარდიოლამაც დაიკიდა
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #34 14 იანვარი 2021 23:49
    0
    მაგის შიში მქონდა, ეს უფრო ინგლისისკენ და მანიუსკენ იწევს როგორც ვიცი, რავი რაიოლა თუ მოთაფლავს როგორმე😃
    Culé [?]
    #33 14 იანვარი 2021 23:46
    1
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    შენ ისააკ კუენკა გაგიგია/მოესწარი? პირადად გამოიგონა ეგ გვარდიოლამ თვალდახელშუა 🤣 ეგეც მესის ამბავს შეეწირა ჩემი აზრით

    მესის მხოლოდ ეტო'ო და იბრაგიმოვიჩი შეეწირნენ პირდაპირი მნიშვნელობით ჩემის აზრით თორე კუენკებს, კრკიჩებს და ჰალილოვიჩებს არსად დახვედრიათ ბარსას იქეთ მესი ვერგანვითარებისთვის, რავიცი

    მე მაინც მგონია, რომ იბრაგა და ეტოო არა მესის, არამედ პეპს შეეწირნენ
    პეპი ვერ იტანდა ზედმეტ ინიციატივებსა და აგრესია-სიმკაცრის გამოხატვას მისი ფეხბურთელებისგან
    ინიციატივა შეიძლება აეტანა მესისგან, რადგა მესი იყო
    სიმკაცრეს თანაგუნდელების მიმართ ცოტას აიტანდა პუიოლისგან, რადგან კაპიტანი იყო
    დანარჩენისათვის კი თვითონ იყო და სადავეებს ხელიდან არ გაუშვებდა
    ეტოო ცხენის ნალში გაცვალა, ჩ/ლიგის მომგები გუნდის ძირითადის 9-იანი, იმის გამო, რომ ეუზრდელებოდა და ექაჩებოდა
    არც იბრაგა იყო ურთიერთობებში თაფლი და შაქარი
    რედაქტორი [?]
    #32 14 იანვარი 2021 23:38
    0
    ციტატა: Clever liar
    მესის მხოლოდ ეტო'ო და იბრაგიმოვიჩი შეეწირნენ პირდაპირი მნიშვნელობით ჩემის აზრით თორე კუენკებს, კრკიჩებს და ჰალილოვიჩებს არსად დახვედრიათ ბარსას იქეთ მესი ვერგანვითარებისთვის, რავიცი

    სანჩესი და პედროც ამ სისტემამ შეიწირა სუარესის მოსვლის შემდეგ, მაგრამ გაამართლა კიდეც.. უბრალოდ პედრო დამენანა..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #31 14 იანვარი 2021 23:19
    2
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    შენ ისააკ კუენკა გაგიგია/მოესწარი? პირადად გამოიგონა ეგ გვარდიოლამ თვალდახელშუა 🤣 ეგეც მესის ამბავს შეეწირა ჩემი აზრით

    მესის მხოლოდ ეტო'ო და იბრაგიმოვიჩი შეეწირნენ პირდაპირი მნიშვნელობით ჩემის აზრით თორე კუენკებს, კრკიჩებს და ჰალილოვიჩებს არსად დახვედრიათ ბარსას იქეთ მესი ვერგანვითარებისთვის, რავიცი
    რედაქტორი [?]
    #30 14 იანვარი 2021 23:19
    0
    ციტატა: Nini
    კი მახსოვს ეგ ფეხბურთელი

    ზუსტად ეგ “ექსპერიმენტები” აკლია დღევანდელ გუნდს
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #29 14 იანვარი 2021 23:13
    0
    ჯერემი რენერი,
    კი მახსოვს ეგ ფეხბურთელი.
    რედაქტორი [?]
    #28 14 იანვარი 2021 23:09
    0
    ციტატა: Nini
    ესეც მიუყვება მგონი სენიორ ჟერარდის გზას ამ საკითხში.

    შენ ისააკ კუენკა გაგიგია/მოესწარი? პირადად გამოიგონა ეგ გვარდიოლამ თვალდახელშუა 🤣 ეგეც მესის ამბავს შეეწირა ჩემი აზრით
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #27 14 იანვარი 2021 23:06
    0
    ჯერემი რენერი
    ესეც მიუყვება მგონი სენიორ ჟერარდის გზას ამ საკითხში.
    ფანი [?]
    #26 14 იანვარი 2021 23:04
    0
    მიცენ დემბელე კოუტინიო და ერთი 20 მილიონი და წამოიყვანოონ ეს ფატი პედრი პუჩი დე იონგი დესტი არაუხო მომავლის ერთ ერთი საუკეთესო გუნდია სახელებით
    ფანი [?]
    #25 14 იანვარი 2021 23:01
    0
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ნუ სუარესი და ნეიმარი იშვიათი გამონაკლისები არიან.. აქ ის ფაქტორიც მნიშვნელოვანია, რომ მოედნის გარეთაც საუკეთესო მეგობრები იყვნენ. ასევე ასეც შეგვიძლია ვთქვათ სად სუარესი & ნეიმარი და სად დ ე მ ბ ე ლ ე ?

    დემბელეზე და იმბეცილებზე არც არასდროს მექნება საუბარი :)) მე კოუტინიო გრიზმანის კალიბრის ფეხბურთელებზე ვამბობ, ვისგანაც ჩვენ თამაშს ვითხოვთ თორე არტური რო მესის ზურგს გაუმაგრებდა არასდროს მქონია მაგის ილუზია. რაც შეეხება იმ იშვიათ ფაქტორებს რაც შენ აღნიშნე, მაგ ყოველივეში რათქმაუნდა ლომის წილი მწვვრთნელს ევალება, მარა რა მწვრთნელებიც გვყავდა კარგად მოგეხსენება :)))
    რედაქტორი [?]
    #24 14 იანვარი 2021 23:00
    0
    ციტატა: Nini
    და არამარტო გრიზმანში.ანუ მარტო გრიზმანს არ აქვს ეგ პრობლემა.

    ამ ამბავში ყველაზე მხდალი დეულოფეუ გამოდგა 🤣
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #23 14 იანვარი 2021 22:57
    0
    ჯერემი რენერი,
    და არამარტო გრიზმანში.ანუ მარტო გრიზმანს არ აქვს ეგ პრობლემა.
    ფანი [?]
    #22 14 იანვარი 2021 22:56
    0
    კი მაგრად უბერავს მაგრამ ვერნერიც ეგრე დაფრინავდა და ის რეალის სკამის მხეხავიც დიდი შანსია ესეც დაეშვას მიწაზზეე მალევე
    რედაქტორი [?]
    #21 14 იანვარი 2021 22:54
    0
    ციტატა: Nini
    არავინ უშლის უბრალოდ თვითონ უნდა დაძლიოს ეს ფსიქოლოგიური მომენტი და მეტი აიღოს თავის თავზე მაგრამ რომ არ ცდილობს არც ეს და მასთან არც სხვები გუნდი ზარალდება და გუშინაც დავინახეთ.ნუ ტერ შტეგენს და პუჩს არ ეხება ეს.

    დიახ, პრობლემა თავად გრიზმანშია
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #20 14 იანვარი 2021 22:50
    0
    ჯერემი რენერი,
    არავინ უშლის უბრალოდ თვითონ უნდა დაძლიოს ეს ფსიქოლოგიური მომენტი და მეტი აიღოს თავის თავზე მაგრამ რომ არ ცდილობს არც ეს და მასთან არც სხვები გუნდი ზარალდება და გუშინაც დავინახეთ.ნუ ტერ შტეგენს და პუჩს არ ეხება ეს.
    რედაქტორი [?]
    #19 14 იანვარი 2021 22:46
    0
    ციტატა: Nini
    მაგას დიდი ალბათობით ვერ ისწავლიან იმდენად არიან დამოკიდებულები უკვე

    ჰოდა ამ დამოკიდებულებაზე ვსაუბრობ ზუსტად.. მთლიანად ბარსელონაა დამოკიდებული მესიზე იმიტომ რომ ყველა დროის საუკეთესოა. მაგრამ ეს დამოკიდებულება ზოგიერთს შიშში გადაეზარდა, ვინ უშლის გრიზმანს “საკუთარ თავზე ხშირად აღებას“?

    ციტატა: Clever liar
    რათქმაუნდა ჯერემის ვეთანხმები ყველაფერში გარდა ერთისა. სუარესმა სწორედ რო მესის გვერდით გაიტანა მისთვის სარეკორდო რაოდენობის გოლები და არასოდეს უგრძვნია გუნდში თავი მისთვის შესაფერი როლს მოკლებულად.. იგივე ითქმის ნეიმარზეც, არასოდეს შეუზღუდავს ლეოს მისთვის სათამაშო არეალი და პირიქით, იყო მატჩები სადაც სრული მონოპოლი და წამყვანი თვითონ ნეიმარი იყო მოედნისა და ახლა როცა მესი თითქმის აღარ არის ფოკუსირებული პირად ჯილდოებზე და მისთვის მთავარია მხოლოდ გუნდის წარმატება, საერთოდ არ ვფიქრობ რომ ჰოლანდი მის გვერდით გოლეადორი ვერ იქნება.. ზუსტად აქაა ის ფსიქოლოგიურმენტალური მომენტი ყველაზე საჭირო, რომ მესის დაანახო თუ როგორი მნიშვნელოვანი ხარ გუნდისთვის და მერე ის პირიქით 10ჯერ მეტად გაგიადვილებს გოლსაც და თამაშს. ამაში კი ჰალანდი ჯერ რათქმაუნდა მწვრთნელმა და აგენტმა უნდა დაარწმუნონ, ხოლო თუ ვინმე ქვეცნობიერში მაინც გრიზმანი კოუტინიოსავით მესის ტრუკზე აპირებს ჩამოკიდებას, იასნა არც უნდა გადმოვიდეს :))

    ნუ სუარესი და ნეიმარი იშვიათი გამონაკლისები არიან.. აქ ის ფაქტორიც მნიშვნელოვანია, რომ მოედნის გარეთაც საუკეთესო მეგობრები იყვნენ. ასევე ასეც შეგვიძლია ვთქვათ სად სუარესი & ნეიმარი და სად დ ე მ ბ ე ლ ე ?
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️