მადრიდში ლაპორტას ბანერს ხვალ ჩამოხსნიან

მადრიდში ლაპორტას ბანერს ხვალ ჩამოხსნიან

"ბარსელონას" პრეზიდენტობის კანდიდატის, ჟოან ლაპორტას ცნობილი ბანერი, რომელიც მადრიდში, "სანტიაგო ბერნაბეუს" მახლობლად განთავსდა, ხვალ ჩამოიხსნება. 

აღნიშნული ბანერის განთავსებას პრესაში ბევრი მითქმა-მოთქმა მოჰყვა, თუმცა თავად ლაპორტამ ინტერვიუში განაცხადა, რომ ამ ქმედების მიზანი მხოლოდ საარჩევნო კამპანიის წარმოება გახლდათ მადრიდში. 

როგორც უკვე ცნობილია, "ბარსელონაში" საპრეზიდენტო არჩევნები 24 იანვარს გაიმართება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #14 15 იანვარი 2021 11:03
    0
    რას ერჩიან, პირიქით ალამაზებს ბერნაბეუს მიდამოებს😁
    Culé [?]
    #13 14 იანვარი 2021 22:26
    0
    ძაან მევასება ლაპორტა რაა. იდეალურია პრეზიდენტად მითყმეტეს ეხლა 💜💜
    წევრი [?]
    #12 14 იანვარი 2021 22:24
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ჯერემი რენერი,
    ვინც აქ "გვკადრულობს" და თავს მაინც მადრიდისტას უწოდებს, რაღაც შინაგან ბრძოლებშია bowtie ცალკე მისი რეალი მაგრამ მესის და ეპოქალური გუნდის განსხვავებულობას და გამორჩეულობას ვერსად გაურბის და მაინც გული კატალონიისაკენ და კამპ ნოუსკენ მოუწევს
    შელოცვა მოვიფიქრე: განეშორები ბერნაბეუსა? - განვეშორები! განეშორები რეალსა?- გავნეშორები! განეშორები პერესსა? განეშორები ბნელენტინოსა? - გავნვეშორები!
    ეგაა, აქედან შორს სამეფო ბოროტება!

    Egrea dzamo martla debili unda iko mesis da 2011 wlis barsas sidiade aragnishno. Igivea ronaldos da zidanis realis sideades versad gaekcevi rogorc fergis manchesteris hainkersisi bayernis klopis liverpoolis. Arigo sakis milanis😉
    Culé [?]
    #11 14 იანვარი 2021 22:17
    2
    ჯერემი რენერი,
    ვინც აქ "გვკადრულობს" და თავს მაინც მადრიდისტას უწოდებს, რაღაც შინაგან ბრძოლებშია bowtie ცალკე მისი რეალი მაგრამ მესის და ეპოქალური გუნდის განსხვავებულობას და გამორჩეულობას ვერსად გაურბის და მაინც გული კატალონიისაკენ და კამპ ნოუსკენ მოუწევს
    შელოცვა მოვიფიქრე: განეშორები ბერნაბეუსა? - განვეშორები! განეშორები რეალსა?- გავნეშორები! განეშორები პერესსა? განეშორები ბნელენტინოსა? - გავნვეშორები!
    ეგაა, აქედან შორს სამეფო ბოროტება!
    წევრი [?]
    #10 14 იანვარი 2021 22:17
    0
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: Sauketeso gundis fani
    ციტატა: Albicelecte
    Sauketeso gundis fani,
    საუკეთესო გუნდი ვინაა?! თუ შეგიძლიათ გვითხრათ პირდაპირ
    სტატისტიკა ვიცით,ლიგა 2020 ბავარიამ მოიგო,იქამდე ლივერმა, იქამდე კიდევ სხვამ
    შეგიძლიათ გვითხრათ ვის გულისხმობთ "საუკეთესო" გუნდში?!
    ბოდიშით შეწუხებისათვის

    Chemtvis reali , shentvis barsa vigacistvis milani vigacistvis bayerni da ase shemdeg aserom dava imaze tu romelia saukteso did dros waigebs magaze shegvidzlia dgeebi kvireebi vidaot ise rom shen martali iko mec da sxvac .

    რახან ამ საიტზე ამ დისკუსიაში ჩაძირული ხარ და რაღაცეებს ამტკიცებ ე.ი ბარსელონას ძალას ლატენტურად აფასებ )

    Chemo dzmao me kvela gunds kvela fexburtels vafaseb. Ubralod armikvars roician msajdridi msajelonaaa putaloniaa luzerebi da egeti saubari. Chemtvis reali aris iko da ikneba msoflioshi sauketeso gundi es chemi piradi azria. Mara es imas arnishnavs rom amit barsas vaknineb pirik. Dzaaan did safexburto siamovnebas vgebulobdi 2011wlis barsas tamsshit. Ak bevrjer mitkvams da kidev vitkvi me realis komagamde var fexburtis komagi. Sul iko aris da iknebian epokaluri gundebi romlebmac garkveul dros formis piks miagwies da sxva gundebi bevras dajabnes. Xan es barsas ekneba xan reals xan juves xan liverpools bayerns da ase shemdeg. Dzaan rtuli satkmelia romelia msoflioshi kvela drois sauketeso gundi. Me vitkvi reals. Da chamovtvli argumentebs. Culeebi itkvit barsas da aseve itkvit swor argumentebs skauzerebi liverpools juves fanebi juves da isinic aseve chamotvlian. Realurad kvelani martlebi viknebit. Aserom dzaaan delikaturi sakitxia eg tu vin aris msoflioshi kveladrosi sauketeso.gundi.
    რედაქტორი [?]
    #9 14 იანვარი 2021 22:05
    1
    ციტატა: Sauketeso gundis fani
    ციტატა: Albicelecte
    Sauketeso gundis fani,
    საუკეთესო გუნდი ვინაა?! თუ შეგიძლიათ გვითხრათ პირდაპირ
    სტატისტიკა ვიცით,ლიგა 2020 ბავარიამ მოიგო,იქამდე ლივერმა, იქამდე კიდევ სხვამ
    შეგიძლიათ გვითხრათ ვის გულისხმობთ "საუკეთესო" გუნდში?!
    ბოდიშით შეწუხებისათვის

    Chemtvis reali , shentvis barsa vigacistvis milani vigacistvis bayerni da ase shemdeg aserom dava imaze tu romelia saukteso did dros waigebs magaze shegvidzlia dgeebi kvireebi vidaot ise rom shen martali iko mec da sxvac .

    რახან ამ საიტზე ამ დისკუსიაში ჩაძირული ხარ და რაღაცეებს ამტკიცებ ე.ი ბარსელონას ძალას ლატენტურად აფასებ )
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    წევრი [?]
    #8 14 იანვარი 2021 22:03
    0
    ციტატა: Albicelecte
    Sauketeso gundis fani,
    საუკეთესო გუნდი ვინაა?! თუ შეგიძლიათ გვითხრათ პირდაპირ
    სტატისტიკა ვიცით,ლიგა 2020 ბავარიამ მოიგო,იქამდე ლივერმა, იქამდე კიდევ სხვამ
    შეგიძლიათ გვითხრათ ვის გულისხმობთ "საუკეთესო" გუნდში?!
    ბოდიშით შეწუხებისათვის

    Chemtvis reali , shentvis barsa vigacistvis milani vigacistvis bayerni da ase shemdeg aserom dava imaze tu romelia saukteso did dros waigebs magaze shegvidzlia dgeebi kvireebi vidaot ise rom shen martali iko mec da sxvac .
    Culé [?]
    #7 14 იანვარი 2021 22:01
    0
    Sauketeso gundis fani,
    საუკეთესო გუნდი ვინაა?! თუ შეგიძლიათ გვითხრათ პირდაპირ
    სტატისტიკა ვიცით,ლიგა 2020 ბავარიამ მოიგო,იქამდე ლივერმა, იქამდე კიდევ სხვამ
    შეგიძლიათ გვითხრათ ვის გულისხმობთ "საუკეთესო" გუნდში?!
    ბოდიშით შეწუხებისათვის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 იანვარი 2021 22:00
    1
    ჩამოხსნან ისედაც ლაპორტას ყურება მოუწევს კაი ხანი მერე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]