ფონტს მესის კლუბში დარჩენის გარანტად ჩავის დაბრუნება მიაჩნია

ფონტს მესის კლუბში დარჩენის გარანტად ჩავის დაბრუნება მიაჩნია

როგორც იცით, ლეო მესის "ბარსელონასთან" კონტრაქტი ივნისამდე აკავშირებს, რომელიც ჯერ არ გაუხანგრძლივებია.

მალე "ბარსელონაში" არჩევნები გაიმართება, პრეზიდენტობისთვის 3 კანდიდატი იბრძოლებს. ბუნებრივია, თითოეული კანდიდატისთვის ერთ-ერთი მთავარი მიზანი მესის კლუბში დარჩენა და მისი კარიერის "ბარსელონაში" დასრულებაში დარწმუნებაა.

საპრეზიდენტო კანდიდატებს შორის ერთ-ერთი საინტერესო სტრატეგია მესის გუნდში დასარჩენად ვიქტორ ფონტს აქვს - მისი პროექტის თანახმად "ლა პულგას" კლუბში დარჩენის გარანტი ჩავი ერნანდესის დაბრუნება იქნება. 

მესიმ ახსნა, რომ მას დარჩენა და სპორტული კარიერის "ბარსელონაში" დასრულება სურს, ჩვენ კი გვაქვს პროექტი, რომელიც ჩავის დაბრუნებას ითვალისწინებს. მჯერა, მესისა და ჩავის ურთიერთობა მოგვცემს იმის გარანტიას, რომ მან თავი კომფორტულად იგრძნოს.

- განუცხადა ვიქტორ ფონტმა Mundo Deportivo-ს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 15 იანვარი 2021 11:07
    0
    ამ ჩავის რატო მიაკვდა ეს კაცი, ასე მგონია ჩავი რო მოიყვანოს დავერ გაამართლოს კლუბი კიდევ უფრო დიდ კრიზისში აღმოჩნდება, ამის ერთადერთი გეგმა ჩავია
    Culé [?]
    #9 15 იანვარი 2021 01:10
    0
    ამის პროექტიდან ჩავის მოყვანის მეტი ვერაფერი გავიგე.
    ფანი [?]
    #8 14 იანვარი 2021 23:51
    0
    ჩავიზე არ იქნება მესი ჩაციკლული, კი კარგი პირობაა მაგრამ მარტო ჩავის მოყვანით ვერ მოხიბლავენ მესის
    Culé [?]
    #7 14 იანვარი 2021 22:27
    1
    კარგი გუნდი უნდა მესის და არა მაინცდამაინც ხავი
    ფანი [?]
    #6 14 იანვარი 2021 22:16
    1
    ციტატა: Memphis Depay
    კუმანს ერთ სეზონს ვაცდიდი მე, სასურველი ტრანსფერები დაუდონ და მერე მოსთხონ შესაბამისად შედეგის დადებაც.

    +1 თან ხავიმ გარკვევით თქვა რომ არაპირებს ჯერ წამოსვლას და ეს გაიძახის ხავი ხავიო რავიცი როგორიქნება.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 14 იანვარი 2021 22:09
    2
    კუმანს ერთ სეზონს ვაცდიდი მე, სასურველი ტრანსფერები დაუდონ და მერე მოსთხონ შესაბამისად შედეგის დადებაც.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 14 იანვარი 2021 22:03
    1
    მარტო ხავი ვერაფერს უშველის მაგ ამბავს ტრანსფერები თუ არ გაკეთდა და გუნდი არ მოძლიერდა მესისთვის გინდა ხავი ყოფლია ტრენერი და გინდა ჭიჭიკო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #3 14 იანვარი 2021 22:02
    1
    ფონტმა კარგად იცის რო წააგებს და ხავს ეჭიდება და ეს ხავსი ხავია. წინასაარაჩევნო დაპირება რომლის ხარჯზეც უნდა რო გაიმარჯვოს.
    Culé [?]
    #2 14 იანვარი 2021 21:59
    0
    მოკლედ ამ საარჩევნო კამპანიაში, ყველა მესიზე აპელირებს, მესით უნდა ყველას არჩევნების მოგება
    Culé [?]
    #1 14 იანვარი 2021 21:58
    1
    ლაპორტა აუცილებლად უნდა მოვიდეს არ მწამს ამ კაცის.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"