მესის კატალონიური ფესვები და ნათესაობა ბოიან კრკიჩთან

მესის კატალონიური ფესვები და ნათესაობა ბოიან კრკიჩთან

როგორც ჩანს, ესპანელ ჟურნალისტებს ახალი წლის შემდეგ მაინცდამაინც ბევრი საქმე არ აქვთ და მათაც გადაწყვიტეს, გამოეკვლიათ, ლიონელ მესი და ბოიან კრკიჩი ნათესავები ხომ არ არიან.

ვინც არ იცის - ბოიან კრკიჩი "ბარსელონას" სკოლის აღზრდილია. ის კატალონიელთა პირველ გუნდში 2007 წელს გამოჩნდა და მასზე "ბლაუგრანაში" ძალიან დიდ იმედებს ამყარებდნენ. როგორც გაირკვა, მესისა და ბოიანის საერთო წინაპრებს, რომლებიც თითქმის 2 საუკუნის წინ ცხოვრობდნენ, გენებში ნიჭი ნამდვილად ჰქგონდათ, მაგრამ ამ ნიჭის გამოყენების უნარი მხოლოდ მესის ხაზს გაჰყვა, ბოიანმა კი ევროპაში ბევრი წვალების შემდეგ MLS-ს მიაშურა და ახლა, 30 წლის ასაკში, იმ ტიერი ანრის გუნდში თამაშობს, რომლის კონკურენტიც, თავის დროზე, "ბარსელონაში" იყო.

მესისა და ბოიანის საერთო წინაპრების ისტორია სათავეს 1846 წლიდან იღებს, როდესაც მარიანო პერეს მირალიესმა და ტერესა ლიობერა მინგეტმა კატალონიაში იქორწინეს. სხვა შვილებთან ერთად მათ გაუჩნდათ რამონ პერეს ლიობერა და გონსალ პერეს ლიობერა.

რამონ პერესმა მარია სოლე ფონტზე იქორწინა, მათმა შვილმა, ჟოზეპ პერეს სოლემ კი ცოლად როსა მატეუ ხესე მოიყვანა, რის შემდეგაც წყვილი საცხოვრებლად არგენტინაში გადავიდა. მათი ქალიშვილი როსა მარია პერეს მატეუ ეუსებიო მესი ბაროზე გათხოვდა. მათ გაუჩნდათ შვილი ხორხე ორასიო მესი პერესი, რომლის სელია მარია კუჩიტინი ოლივეირასთან ქორწინების შედეგიც მსოფლიოს 1987 წლის 24 ივნისს მოევლინა - ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელი ლიონელ მესი.

დავბრუნდეთ მე-19 საუკუნეში. რამონ პერესის ძმამ, გონსალ პერესმა ცოლად აგნეს სივიტ ვილამახო მოიყვანა. მათ შვილს, ხაუმე პერეს სივიტს ეყოლა ასევე ვაჟი სალვადორ პერეს ესკუდე, მისი ქალიშვილი მარია ლუისა პერეს სალა კი სერბ ბოიან კრკიჩზე გათხოვდა. ამ წყვილს 1990 წლის 28 აგვისტოს ბოიან კრკიჩ პერესი შეეძინა.

შეჯამების სახით გეტყვით, რომ მესისა და ბოიანის ბაბუის ბაბუები ძმები იყვნენ.

რაც შეეხება საფეხბურთო კარიერას - მესი და ბოიანი მოედანზე ერთად 109 თამაშში ვიხილეთ, სულ 3 733 წუთის განმავლობაში. მათ ერთობლივი აქტიური მონაწილეობა 12 გოლში მიიღეს. მესი-ბოიანის დუეტზე 81 მოგება, 17 ფრე და 11 წაგება მოდის.

ვიცოდით, რომ ეს საკითხი ძალიან გაინტერესებდათ, რის გამოც მისი სიღრმისეული ანალიზი შემოგთავაზეთ.

ყველაზე საინტერესო ამბავი კი ისაა, რომ ლიონელ მესის ბაბუის ბაბუის მამა მარიანო პერეს მირალიესი ზუსტად 2 საუკუნის წინ, 1821 წელს კატალონიის სოფელ ელ პოალში დაიბადა. გამოდის, რომ ლეოს კატალონიური გუნდი შემთხვევით არ აურჩევია - ის კატალონიელია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #23 15 იანვარი 2021 15:11
    0
    ციტატა: ACRAB
    Gia grigalavas ფან-კლუბი,
    არის ვერსია,რომ ძველი იბერიული ტომებმა,ეტრუსკებმა მიღწიეს ალბიონამდეც და ნორმან-საქსების გამოჩენამდე,ადგილობრივი მოსახლეობა(პიქტები)იბერიული რომები არიან.
    დიდი მიგრაციის დროს დაძრული ეს იბერო-კავკასიური რასა მთელ ხმელთაშუა ზღვის აკვატორიაზე დასახლდა(კუნძულებზე აღმოჩენილია კიდეც ეტრუსკულ-იბერიული კვალი)
    მიაღწია ესპანეთამდე და ინგლისამდე..

    ვაუ heart_eyes kissing_heart
    ფანი [?]
    #22 15 იანვარი 2021 09:14
    1
    Gia grigalavas ფან-კლუბი,
    არის ვერსია,რომ ძველი იბერიული ტომებმა,ეტრუსკებმა მიღწიეს ალბიონამდეც და ნორმან-საქსების გამოჩენამდე,ადგილობრივი მოსახლეობა(პიქტები)იბერიული რომები არიან.
    დიდი მიგრაციის დროს დაძრული ეს იბერო-კავკასიური რასა მთელ ხმელთაშუა ზღვის აკვატორიაზე დასახლდა(კუნძულებზე აღმოჩენილია კიდეც ეტრუსკულ-იბერიული კვალი)
    მიაღწია ესპანეთამდე და ინგლისამდე..
    წევრი [?]
    #21 14 იანვარი 2021 22:40
    0
    ციტატა: Albicelecte
    Gia grigalavas ფან-კლუბი,
    ჰო, შეიძლება, დასაველთ საქართველოდან ვინცაა, უფრო იტალიელებს შორის მსგავსებას შეამჩნევდა, ქუთეისელი და იტალიელი ვინმეს რომ შეხვდება, გეგონება ბავშვობიდან იცნობს, ისე საუბრობენ ათას რამეზე smiley არადა მანამდე თვალით არ უნახავს... 40-50 წლამდე ბავშვია და მშობლებთან ცხოვრობს ხოლმე, ესეც იტალიური შტრიხია
    ნუ მე თვითონაც უფრო საკუთარ თავსაც იტალიელს უფრო ვამსგავსებ, გარეგნობა გინდა თუ სხვა რამე, ვიდრე ანგლო-საქსს და კელტს
    თუმცა ჰაილენდის კელტებს ჩვენს მთის ხალხთან ძალიან ბევრი მსგავსება აქვთ

    კი და ირლანდიურ ფოლკლორს რომ გავეცანი პირველად ჯერ ისეთი ლამაზი მოსასმენი იყო და მერე ქართულს მივამგვანე და შოტლანდიურ სოფლები და კოშკები რომ ნახო ქართულ სოფლებს და სვანურ კოშკებს მიამგვანებ. ამინდიც მთაში ხშირად წვიმიანი აქვთ როგორც ჩვენ.
    Culé [?]
    #20 14 იანვარი 2021 22:11
    0
    Gia grigalavas ფან-კლუბი,
    ჰო, შეიძლება, დასაველთ საქართველოდან ვინცაა, უფრო იტალიელებს შორის მსგავსებას შეამჩნევდა, ქუთეისელი და იტალიელი ვინმეს რომ შეხვდება, გეგონება ბავშვობიდან იცნობს, ისე საუბრობენ ათას რამეზე smiley არადა მანამდე თვალით არ უნახავს... 40-50 წლამდე ბავშვია და მშობლებთან ცხოვრობს ხოლმე, ესეც იტალიური შტრიხია
    ნუ მე თვითონაც უფრო საკუთარ თავსაც იტალიელს უფრო ვამსგავსებ, გარეგნობა გინდა თუ სხვა რამე, ვიდრე ანგლო-საქსს და კელტს
    თუმცა ჰაილენდის კელტებს ჩვენს მთის ხალხთან ძალიან ბევრი მსგავსება აქვთ
    წევრი [?]
    #19 14 იანვარი 2021 21:40
    0
    ციტატა: Albicelecte
    Gia grigalavas ფან-კლუბი,
    ჩემი აზრით ყველაზე მეტად ქართველები გვანან იტალიელებს, ძალიან ბევრი რამით, კოშკებითაც და ნათესოაბითაც და კიდვე ბევრი რამით, "ჯიგრული პონტი" არა მხოლოდ ქართულია, იტალიურიც იგივეა, გარეგნობა? სხვაობა 0, არანაირი, ზოგს იმერელს მიამგვანებ, ზოგს გურულსა თუ მეგრელს და ზოგს კახელს, ზოგს კიდევ თუშს თუ მთიულს... ლაპარაკი?! ამ მხრივ დასავლეთ საქართველოს ხასიათია, ძალიან ლაპარაკის მოყვარულები
    სკოტების გუდასტვირი კი ბატონო, იქაური და ჩვენი ჭიპონი 1/1-ია, ბევრი საერთო იმათაც აქვთ

    ნუ ბევრს ვგავართ. ბტიტანელებს მაინც მოლხენა და ქეიფი უყვართ და შუახნის ქერა ნახევრად მელოტი ბიძიები მაგათაც ოხრად ყავთ, თან ეგენიც ძალიან კიუტები არიან ჩვენსავით და მთილს მოყვარულები, განსაკუთრებით შოტლანდიელები.
    Culé [?]
    #18 14 იანვარი 2021 21:33
    0
    Gia grigalavas ფან-კლუბი,
    ჩემი აზრით ყველაზე მეტად ქართველები გვანან იტალიელებს, ძალიან ბევრი რამით, კოშკებითაც და ნათესოაბითაც და კიდვე ბევრი რამით, "ჯიგრული პონტი" არა მხოლოდ ქართულია, იტალიურიც იგივეა, გარეგნობა? სხვაობა 0, არანაირი, ზოგს იმერელს მიამგვანებ, ზოგს გურულსა თუ მეგრელს და ზოგს კახელს, ზოგს კიდევ თუშს თუ მთიულს... ლაპარაკი?! ამ მხრივ დასავლეთ საქართველოს ხასიათია, ძალიან ლაპარაკის მოყვარულები
    სკოტების გუდასტვირი კი ბატონო, იქაური და ჩვენი ჭიპონი 1/1-ია, ბევრი საერთო იმათაც აქვთ
    წევრი [?]
    #17 14 იანვარი 2021 19:41
    0
    ციტატა: C.PC5
    ისე ქართველებსაც ხომ გვაქვს ესპანური ფესვებიბრაღაც თეორიებით და მოვითხოვოთ ესპანელი ფეხბურთელები ჩვენთან ნაკრებში რომ გამოიძახონ

    ბევრ ქვეყანაში ვარ ნამყოფი და ბევრი ხალხი მინახავს, შეიძლება გაგიკვირდეთ მაგრამ ყველაზე მეტად ქართველებს ბრიტანელებს და ირლანდიელებს ვამგვანებ. ჯერ კულტურით თუნდაც, ძველი შოტლანდიური კოშკები და ირლანდიური ფოლკლორი ძალიან ჰგავს ქართულ სვანურ კოშკებს და ჩვენებურ ფოლკლორს და ყველაზე მეტად იმით ვგავართ ბრიტანელებს რომ ლუდით ქეიფი, მოლხენა და მერე მამაპაპური მუშტიკრივი ჩვენსავით უყვართ მათაც და არც ხულიგნობას უკადრისობენ ჩვენსავით ქუჩებში, განსაკუთრებით ინგლისელი ფეხბურთის ფანები და ბოლოს შუახნის ნახევრად მელოტი მსუქანი ბიძიების ნაკლებობას ქართველებივით არც ეგენი უჩივიან. 😂🤣😃
    ფანი [?]
    #16 14 იანვარი 2021 19:28
    0
    ყვავი-ჩხიკვის გარე დეიდაშვილები ყოფილან, მამიდის მხრიდან. :) :) :)
    ისე, კარგად რო გავიკითხო, პაპაჩემის მამა გავლით იყო სადღაც ესპანეთში და ....
    Culé [?]
    #15 14 იანვარი 2021 19:12
    0
    ინტერესნო
    Culé [?]
    #14 14 იანვარი 2021 19:05
    8
    არც ერთი იყო არგენტინელი და არც მეორე სერბი, ორივე ბედკრული კატალონიის შვილები იყვნენ.. smile
    ფანი [?]
    #13 14 იანვარი 2021 19:02
    2
    ისე ქართველებსაც ხომ გვაქვს ესპანური ფესვებიბრაღაც თეორიებით და მოვითხოვოთ ესპანელი ფეხბურთელები ჩვენთან ნაკრებში რომ გამოიძახონ
    გულშემატკივარი [?]
    #12 14 იანვარი 2021 18:29
    0
    დღეს მგონია რო რეალი ვერ გავა ფინალში. ძაან მინდა გავიდეს და შეგვხდეს, მარა გული მიგრძნობს რო ბილბაო გაინაღდებს ფინალის საზღვარს.
    Culé [?]
    #11 14 იანვარი 2021 18:15
    1
    ბრაზილიური სერიალია
    გულშემატკივარი [?]
    #10 14 იანვარი 2021 18:12
    3
    კუმანს რო ჰყავდეს ყველა პოზიციაზე საკმარისი კადრები გუნდი ძალიან ხარისხიან ფეხბურთს აჩვენებდა, იმ პიტალო ვალვერდეს ტაქტიკა ახლაც ვერ გამიგია რა იყო. ბოლო დროს ხო საერთოდ რა საშინელებას თამაშობდა გუნდი. კუმანს ჯერ მარტო პედრისთ და დე იონგის ათამაშებისთვის უნდა ვუთხრათ მადლობა. ტრანსფერები არ გაუკეთეს კაცს და მცველების შეცდომამ უამრავი ქულა დაგვაკარგინა, ლეოც არ იყო მოწოდების სიმაღლეზე ბოლო რამდენიმე თამაშს თუ არ ჩავთვლით. პუჩი და კონრადიც აყომაროს და კამფეტი იქნება ვაბშე.
    ფანი [?]
    #9 14 იანვარი 2021 18:06
    2
    ციცი მიწერე მაგ ჟურნალისტებს ბასკეთისკენაც ხოარ აქვს ლეოს რაიმე ხაზი და დალშე მე დავამტკიცებ წიევიჩების ალალ ბიძაშვილობას მაგისას გპირდები :D
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 იანვარი 2021 18:04
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    122-ე სერიის დასასრული

    My Webpage

    joy joy
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #7 14 იანვარი 2021 17:59
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    122-ე სერიის დასასრული

    My Webpage
    ფანი [?]
    #6 14 იანვარი 2021 17:59
    2
    მთელი 2 საუკუნოვანი გენით თუ კატალონიელი იყავი, ალბისელესტეში პალასიო იგუანიუს გამო გარბოდი სათამაშოდ შე ქვტარო?
    მასეთი შტერი იყო ზუსტად ზიდანიც, ბლანი - ტურამი - ვიეირასთან ყოფნა რომ არჩია ჰაბრი - ჰამანდი - ჰაჯალს აბა რაი :)))
    რედაქტორი [?]
    #5 14 იანვარი 2021 17:53
    3
    ციტატა: nika 54
    ძალიან საინტერესოა, მითუმეტეს თუ გავითვალისწინებთ, რომ რომ ლიონელ მესის ბაბუის ბაბუის მამა მარიანო პერესია, ბარემ გადაემოწმებინათ იქნებ პერესის ნათესავიცაა, რომელიც შეიძლება იმ მარიანო პერესის ბაბუის ბაბუის მამა თუ არა, იქნებ უბრალოდ ბაბუის ბაბუა იყოს.

    მიყვარხართ! ❤️
    Culé [?]
    #4 14 იანვარი 2021 17:49
    0
    საინტერესოა. ფონტიც როგორ იჩითება..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"