გუნდის ამჟამინდელი მდგომარეობით ბედნიერი ვარ - ტერ შტეგენი

გუნდის ამჟამინდელი მდგომარეობით ბედნიერი ვარ - ტერ შტეგენი

"რეალ სოსიედადთან" მატჩის ერთ-ერთი მთავარი გმირი, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი კატალონიის "ბარსელონას" Twitter-ის ოფიციალური გვერდით გულშემატკივრებს მიმართავს.

მოგესალმებით გულშემატკივრებო! ვიმედოვებ, რომ გუშინდელის შემდეგ თავს კარგად გრძნობთ. გუნდის ამჟამინდელი მდგომარეობით ბედნიერი ვარ. ბარსელონაში ვბრუნდებით, რათა ფინალისათვის მოვემზადოთ. თავებს გაუფრთხილდით, მალე გნახავთ!

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ახალბედა [?]
    #15 14 იანვარი 2021 21:59
    0
    შტეგენი ფინალშიც ესე თუ მოხსენი ბურთები კაი იქნება
    ფანი [?]
    #14 14 იანვარი 2021 20:30
    0
    იმედია მესი გვეყოლება თორე რეალი შეგვჭამს შეტევაში
    ფანი [?]
    #13 14 იანვარი 2021 20:29
    0
    ციტატა: Griezzy7
    ესე თუ ვითამაშეთ მოგვიგებს რეალი

    ჯერ რეალის თამაში ნახე ;დდდ
    წევრი [?]
    #12 14 იანვარი 2021 19:45
    1
    მესი თუ იქნება ცენტრს დავიჭერთ და მოვიგებთ კიდეც, დაიმახსოვრეთ ჩემი სიტყვები, ბევრად კარგი ფლეიმეიქერია მესი და თავის დანიშნულენას 100იანზე ასრულებს როცა მესი ბურთს იღებს ყველა მოთამაშე ვისაც წინ წასვლა ევალება გარბის და მესიც წარმოუდგენელ პასს აკეთებს :D და სხვათაშორის კარგად მოქმედებს, მთელი ტაქტიკა მესიზეა აწყობილი და ამიტომაც გაგვიჭირდა რეალ სოსიედადთან, ანტუანი ასრულებდა მესის არ ყოფნაში მის როლს მაგრამ როგორც ხედავთ არ არის საკმარისი დონე (მესისთან შედარებით) ასე რომ შემდეგ თამაშში თუ მესი გვეყოლება შანსები გვექნება.
    ფანი [?]
    #11 14 იანვარი 2021 18:59
    3
    ფინალშიც ისე ითამაშე როგორც გუშინ ნადირო!!!!! შენი იმედი გვაქვს❤️
    Culé [?]
    #10 14 იანვარი 2021 18:48
    2
    ციტატა: B.A.r.c.A
    წადი შე ჩინურო ნოიეროო😂😂

    ჩინური ეგ კი არა მალუმაა თქო კაცო joy
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #9 14 იანვარი 2021 18:43
    3
    რეალი ბილბაო დღეს ღამე ხო არი
    გულშემატკივარი [?]
    #8 14 იანვარი 2021 18:27
    1
    შენ შემოგევლე გერ შტეგენ <3
    Culé [?]
    #7 14 იანვარი 2021 18:14
    3
    ესე თუ ვითამაშეთ მოგვიგებს რეალი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 იანვარი 2021 17:49
    4
    ფინალშიც უნდა იფრინო შტეგო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #5 14 იანვარი 2021 17:49
    0
    ციტატა: გოგიბერიძე
    ციტატა: B.A.r.c.A
    წადი შე ჩინურო ნოიეროო😂😂

    laughing laughing ჩემთვის ეგ ისეთივე სისულელეა როგორც ნოიერზე თქვა შე ჩინურო კანოო smiley ( ოლივერ კანი )

    😂😂
    Culé [?]
    #4 14 იანვარი 2021 17:46
    4
    ნ1 შტეგენია. საუკეთესოოო
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #3 14 იანვარი 2021 17:37
    1
    ციტატა: B.A.r.c.A
    წადი შე ჩინურო ნოიეროო😂😂

    laughing laughing ჩემთვის ეგ ისეთივე სისულელეა როგორც ნოიერზე თქვა შე ჩინურო კანოო smiley ( ოლივერ კანი )
    ფანი [?]
    #2 14 იანვარი 2021 17:35
    1
    წადი შე ჩინურო ნოიეროო😂😂
    წევრი [?]