მესის ესპანეთის სუპერ თასის ფინალში თამაში სურს - SER

მესის ესპანეთის სუპერ თასის ფინალში თამაში სურს - SER

"ბარსელონას" ლიდერის, ლიონელ მესის მიზანი კვირას ესპანეთის სუპერ თასის ფინალში თამაშია.

მოგეხსენებათ, "ბლაუგრანას" კაპიტანმა გუშინ "სოსიედადთან" მატჩი გამოტოვა. ამის მიზეზი მცირე დაზიანება იყო.

Cadena SER-ის ინფორმაციით, არგენტინელი ვარსკვლავი ძალიან მოტოვირებულია და მას ესპანეთის სუპერ თასის ფინალში თამაში უნდა. წყაროს ცნობით, ბოლო რამდენიმე საათში შეხვედრაში მისი მონაწილეობის შანსები გაიზარდა.

გავრცელებული ცნობებით, ყველაფერი იმაზე იქნება დამოკიდებული, თუ როგორ იგრძნობს მესი თავს თამაშისთვის მოსამზადებელ მომდევნო ვარჯიშებზე.

"ბარსელონა" სუპერ თასის ფინალში "რეალისა" და "ბილბაოს" შორის დღეს გასამართი მატჩის გამარჯვებულს დაუპირისპირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 14 იანვარი 2021 20:53
    1
    ციტატა: lukaaa
    იმედია არ იქნება,მიზეზს ვიტოვებ რო თავი ვიმართლო,ფინალში რეალს მტერი შეხვედროდეს,იმედია რაღაც ძაან ცუდი მოხდება დღეს,ან კაცს გაუგდებენ ან რაღაცა და წააგებენ თორე არაა კაი ამბავი ფინალში თამაში მაგათთან

    ძაან შეუშინებიხარ ამ რეალს, საიდან ამხელა პესიმიზმი. თუ ექნებათ მოტივაცია და კუმანიც რამეს მოიფიქრებს, მაუგლი არ დაგვახატოს მკერდზე.
    წევრი [?]
    #14 14 იანვარი 2021 20:34
    1
    ლეოც ხვდება Თუ როგორი გადამწყვეტია ეს Თასი ბარსასᲗვის... დარწმუნებული ვარ იგი ყვეკაფერს გაიᲦებს იმისᲗვის რომ Თასი ბარსამ მოიპოვოს
    ფანი [?]
    #13 14 იანვარი 2021 20:24
    1
    იმედია მართლა იქნება თორე რეალი რო შგვხვდეს მესის გარეშე დარხეული გვაქვს, მომენტებსაც კი ვერ შევქმნით
    ფანი [?]
    #12 14 იანვარი 2021 18:20
    5
    ცუდი სკამი გვაქვს .... რადროს არ გვყვავს სუარესი :/ ყოველ თამაშში როგორ გვჭირდება ნორმალური გამტანი
    Culé [?]
    #11 14 იანვარი 2021 17:41
    3
    იმედია კლასიკო იქნება და მესიც ითამაშებს. მოვიგოთ უნდა❤❤
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #10 14 იანვარი 2021 17:31
    10
    ამას გააჩერებენ ეხლა კუმანი ? ან ექიმები ? laughing laughing laughing შანსი 0 ! თან ზუსტად იცის ფინალის მოგება ეხლა გუნდს როგორ სჭირდება ! დარწმუნებული ვარ ითამაშებს
    Culé [?]
    #9 14 იანვარი 2021 17:18
    1
    რეალთან უეჭველი დაგვჭირდება ესეი ვერაფერს იზავენ მაგისგარეშე. მოგვიგებს უეჭველი რეალი.

    მემგობია რომ მესისთან ერთადაც მოგვიგებენ მარა მაინც
    გულშემატკივარი [?]
    #8 14 იანვარი 2021 17:15
    0
    თუ ძირითადში ვერ დაიწყებს სკამიდან მაინც შემოვიდეს თორემ ტრინკაოს იმედად ჩემი მტერი იყოს.
    თან შემდეგ დასვენების საშუალებაც ექნება თასზე არამგონია ითამაშოს და არც ელჩესთან არის საჭირო ძირითადში დაყენება იმედია ასეც იქნება
    ან დე ლა ფუენტე მაინც შეიყვანოს განაცხადში თორე ძაან პიზდეცია

    თუ მესი არიქენება ფინალში 4 3 1 2 რო ითამაშოს კაი იქნება პუჩი ბუსკეცი
    დეიონგი ჩამშლელის პოზიციაზე ცოტა წინ პედრი და ორი შემტევი გრიზმანი დემბელე
    თორე სკამიდან ძაან გაგუჭირდე შეტევის გაძლიერება გუნდს
    წევრი [?]
    #7 14 იანვარი 2021 17:07
    2
    კარგი ფაქტი ისაა , რომ :დ თუ ესენიც დამატებით დროს ითამაშებენ ატლეტიკი-რეალი :დ დასასვენებლად 1 ით ნაკლები დღე ექნებათ და ეს შეილება გადამწყვეტი აღმოჩნდეს, 120 წუთი თამაში , არაა პატარა ამბავი :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 იანვარი 2021 16:38
    6
    ითამაშებს ლომი ფინალში ასეთ მოტივირებულ მესის რეალი და ბილბაო ერთად რო გამოვიდნენ ვერ გააჩერებენ

    ციტატა: lukaaa
    იმედია არ იქნება,მიზეზს ვიტოვებ რო თავი ვიმართლო,ფინალში რეალს მტერი შეხვედროდეს,იმედია რაღაც ძაან ცუდი მოხდება დღეს,ან კაცს გაუგდებენ ან რაღაცა და წააგებენ თორე არაა კაი ამბავი ფინალში თამაში მაგათთან

    ჩვენ მაინც ნუ გვიფუჭებ რა განწყობას ფეხები ვერ მოგვჭამოს რეალმა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #5 14 იანვარი 2021 16:25
    6
    დაბრუნდება, არ აქვს რამე საშიში ტრავმა და იქნება უეჭველად ფინალში, მითუმეტეს თუ რეალი გავიდა ფინალში სულ რომ მოტყდეს ფეხი მაინც დადგება მემგონი❤️
    ფანი [?]
    #4 14 იანვარი 2021 16:19
    0
    ციტატა: Nini
    მესი რომ არ იყო გუშინ პენალტებამდე მივიდა თამაში, აუცილებლად უნდა იყოს ფინალში თორემ რეალმა თუ მოუგო ბილბაოს ალბათ მართლა გაგვბდღვნის.თუმცა ასეთი თამაშით ვერც ბილბაოსთან გავალთ ფონს მესის გარეშე,გუნდი მესის არყოფნის შემთხვევაში რა შედეგსაც აჩვენებს უკვე არაერთხელ დავინახეთ.

    +1
    ახალბედა [?]
    #3 14 იანვარი 2021 16:15
    0
    იმედია არ იქნება,მიზეზს ვიტოვებ რო თავი ვიმართლო,ფინალში რეალს მტერი შეხვედროდეს,იმედია რაღაც ძაან ცუდი მოხდება დღეს,ან კაცს გაუგდებენ ან რაღაცა და წააგებენ თორე არაა კაი ამბავი ფინალში თამაში მაგათთან
    ფანი [?]
    #2 14 იანვარი 2021 16:03
    5
    მესი რომ არ იყო გუშინ პენალტებამდე მივიდა თამაში, აუცილებლად უნდა იყოს ფინალში თორემ რეალმა თუ მოუგო ბილბაოს ალბათ მართლა გაგვბდღვნის.თუმცა ასეთი თამაშით ვერც ბილბაოსთან გავალთ ფონს მესის გარეშე,გუნდი მესის არყოფნის შემთხვევაში რა შედეგსაც აჩვენებს უკვე არაერთხელ დავინახეთ.
    წევრი [?]
    #1 14 იანვარი 2021 15:55
    6
    მიდი მოიხოდე ლეო ჯან