გრიზმანმა რიკი პუჩს მადლობა გადაუხადა

გრიზმანმა რიკი პუჩს მადლობა გადაუხადა

ესპანეთის სუპერ თასის 1/2-ფინალში "სოსიედადთან" გამართული თამაშის შემდეგ, იმ დროს, როდესაც "ბარსელონას" ნახევარმცველი რიკი პუჩი ჟურნალისტებს ინტერვიუს აძლევდა, ფრანგმა შემტევმა ანტუან გრიზმანმა ახალგაზრდა ფეხბურთელს მადლობა გადაუხადა.

მადლობა, რიკი. ვალდებული ვარ, სადილი მოგართვა.

- უთხრა ანტუანმა პუჩს.

გრიზმანის მადლიერების მიზეზი საკმაოდ მარტივი გასაგებია. ანტუანმა თერთმეტმეტრიანი ვერ გაიტანა, რის შემდეგაც "სოსიედადმა" პენალტების სერიაში ანგარიში 2-2 გახადა და "ბლაუგრანას" მოგების შანსები მნიშვნელოვნად შეამცირა. გამარჯვების მომტანი ბოლო პენალტი რიკი პუჩმა ზუსტად შეასრულა და თამამად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ მან ფრანგი მოთამაშე დიდი წნეხისგან იხსნა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #23 14 იანვარი 2021 17:32
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: B.A.r.c.A
    დიფი ხანია ბარსას ფეხბურთელებს გუნდი ესე არ ყვარებიათ როგორც ამ სასტავს

    გეთანხმები ძმა იგივე ახალგაზრდებში იგრძმობა ძაან. თუნდაც გრიზმანი იმ დონის პროფესიონალია თავის საქმის რომ შეიძლება არ უყვარდეს განსაკუთრებით ბარსა და არ გამოდიოდეს თამაში მაგრამ ყოველთვის ბოლომდე რომ იხარჯება გუნდისთვის ეს ფაქტია.

    ხოო თაან ვარსკვლავია მისდის თუარა თამაში მაინც თავის გავლენა აქ მარა მაგარი თავმდაბალია და მაგრად ემეგობრება ახალგაზრდებს იგივე პედრის დეიონგს და დღეს ეგ ყველაზე მეტად სჭირდება გუნდს ჩემი აზრიით
    ფანი [?]
    #22 14 იანვარი 2021 17:26
    0
    tigresa,
    არ ვამბობ რომ არ დავჯაბნეთ მაგრამ გრანდასთან უფრო დავიმსახურეთ მოგება მაგალითად ვიდრე აქ,, თანაც პენალტებამდე უნდა მისულიყო მაინცდამაინც?მესის ყოფნის შემთხვევაში არ მივიდოდა აქამდე,ტერ შტეგენს კი ბრავო ეგ რომ არ ყოფილიყო არვიცი,ან პუჩი და ამ ბიჭს რას ერჩის ვერ გავიგე კუმანი. რაც შეეხება ვინმეს მოსვლას,მოსვლამდე ჯერ წასასვლელები უნდა წავიდნენ,კოუტინიო და ლენგლე მაგალითად,ბრეითუეიტიც,გრიზმანი არვიცი ხან გამოანათებს ხან ჩამქრალია,დემბელე საერთოდ სად იყო გუშინ რომელ პლანეტაზე,მიკვირს ის პენალტიც რომ გაიტანა საერთოდ.
    Culé [?]
    #21 14 იანვარი 2021 17:09
    1
    ბიჭებო ისე მარტო მევხედავ ამგუნდში იმას როყველა კარგადაა ერთმანეთთან???

    წინა წლის გუნდი მახოვს შესვენაბაზე რაკიტიჩი რო სხვაგან დადიოდა მესი როსეტიენს აიგნორებდა. შტეგენიც ცალკებიყო ეხლა კი ბოთეები გვყავს მაგრამ ძაან კარგად არიან ერთამნეთთან

    აი ეს გრიზმანი კი მაგარი სუსტია ფსიქოლოგიურად მაგრამ დემბელეზს და კოუტინიოს ათასჯერ მირჩევნია რაა. ყოველთვის ბოლომდე იხარჯება თან ძაან უყვარს გუბდი ეტყობაა.
    გულშემატკივარი [?]
    #20 14 იანვარი 2021 15:30
    5
    ციტატა: B.A.r.c.A
    დიფი ხანია ბარსას ფეხბურთელებს გუნდი ესე არ ყვარებიათ როგორც ამ სასტავს

    გეთანხმები ძმა იგივე ახალგაზრდებში იგრძმობა ძაან. თუნდაც გრიზმანი იმ დონის პროფესიონალია თავის საქმის რომ შეიძლება არ უყვარდეს განსაკუთრებით ბარსა და არ გამოდიოდეს თამაში მაგრამ ყოველთვის ბოლომდე რომ იხარჯება გუნდისთვის ეს ფაქტია.
    გულშემატკივარი [?]
    #19 14 იანვარი 2021 15:06
    3
    დასაფასებელი საქციელია
    Culé [?]
    #18 14 იანვარი 2021 15:03
    0
    ციტატა: Nini
    Maradona,
    გუშინდელ თამაშში ისე მოგება არ გვეკუთვნოდა,პენალტებამდე უნდა მისულიყო მაინცდამაინც საქმე?მესი თუ არ არის როგორ ეტყობა გუნდს ვხედავთ ყველა.

    თამაშით დავჯაბნეთ ნამდვილადმოწინააღმდეგე, უბრალოდ ეს რეალიზაცია გვიჭირს როცა მესი არაა, თან ძაან, ეგ კომპონენტი უნდა დავხვეწოთ,ან მოვიყვანოთ ვინმე, ეგ იყო გუშინ მთავარი პრობლემა
    ფანი [?]
    #17 14 იანვარი 2021 14:33
    3
    კარგი ატმოსფეროა გუნდში და ეგ მამშვიდებს ერთი თორემ გრიზმანი მონადირეა ფეხბურთელი კიარა, დაუხოცავს გუშინ შაშვები😂
    ფანი [?]
    #16 14 იანვარი 2021 14:14
    5
    დიფი ხანია ბარსას ფეხბურთელებს გუნდი ესე არ ყვარებიათ როგორც ამ სასტავს
    Culé [?]
    #15 14 იანვარი 2021 14:01
    8
    რიკის ცივსიხლიანად შესრულებულმა პენალტმა 2002 წლის ჩავის პენალტი გამახსენა მუნდიალზე, კორეასთან
    რაც შეეხება ანტუანს, ვიღაცას მაგჰისი თოჯინა ხომ არ უჭირავს და ვუ-დუს რიტუალით ხომ არ თარსავს და უშლის ხელს?!?!?!?!?! smiley smiley smiley
    Culé [?]
    #14 14 იანვარი 2021 13:39
    1
    არა რა ეს გრიზმანი მაგარი ლონდრეა სადაც საჭიროა იქ ვერ ლიდერობს მესის არყოფნაში და ეს გუშინდელ თამაშშიც კიდევ ერთხელ დაგვანახა არადა ყველანაირი წინაპირობა აქ იმისა რომ კარგათ ითამაშოს და ჩვენი და გუნდის ნდობა გაამართლოს მაგრამ ეტყობა ფსიქოლოგიურათ არ არის მზათ ამისთვის არადა შათამაშო დრო საკმარისათ ეძლევა არც ტრამვიანობას უჩივის არც ვარჯიშებს აცდენს თან მის თანაგუნდელებთანაც კარგი ურთიერთობა აქ პლიუს ტრიბუნებიდანაც წნეხს არ განიცდის და არავინ უსტვენს და ეს ყველაფერი საკმარისი არ უნდა იყოს იმისთვის რო ოდნავ ძლიერ მეტოქესთან თავი კარგათ წარმოაჩინოს? ჩემი აზრით საკმარისზე მეტიც არის და ასე თუ გააგრძელა სანამ ჯერ კიდევ აქ ფასი მანამდე უნდა გაყიდოს გუნდმა ეგება ფინანსურათ მაინც იხეიროს..
    ფანი [?]
    #13 14 იანვარი 2021 13:32
    0
    ციტატა: Nini
    Maradona,
    ვიცი რომ არ აუცილებია შემთხვევით დავწერე და არა გამიზნულად.ისე საშინლად ითამაშა არცაა გასაკვირი ამ ფონზე რომ დავიწყებოდა ეგ მაგისმა თამაშმა სულ გადაფარა ეს გატანილი პენალტი და ბევრი არაფერი დამიშავებია თუ მაგის პენალტი არ მივათვალე.ტიპი რომ წაიქცა ხელთათმანები რომ მოიხსნა და შთაბეჭდილება რომ შეიქმნა ვეღარ ავდგებიო უკვე ფსიქოლოგიური მომენტი აქვს მაგას რომ დაიტრამვოს უნდა აუცილებლად,მერე დადგა და ჩვეულებრივად გააგრძელა თამაში.

    არა ხო ანუ ჯერ ისე საშინალდ იფაფხურა გუშინ და კიდე რო პენალტის ვერ გატანა დავაბრალოთ დასახვრეტი იქნება. უბრალოდ მახსოვდა რო ეგ მაინც გააკეთა გუშინ ნორმალური მეც დავეჭვდი ეგეც ხო არ იკადრათქო. 120 წუთი ითამაშა და ტრავმა არ მიიღო და იქნებ ეშველოს.
    ფანი [?]
    #12 14 იანვარი 2021 13:17
    0
    Maradona,
    ვიცი რომ არ აუცილებია შემთხვევით დავწერე და არა გამიზნულად.ისე საშინლად ითამაშა არცაა გასაკვირი ამ ფონზე რომ დამვიწყებოდა ეგ. მაგისმა თამაშმა სულ გადაფარა ეს გატანილი პენალტი და ბევრი არაფერი დამიშავებია თუ მაგის პენალტი არ მივათვალე.ტიპი რომ წაიქცა ხელთათმანები რომ მოიხსნა და შთაბეჭდილება რომ შეიქმნა ვეღარ ავდგებიო უკვე ფსიქოლოგიური მომენტი აქვს მაგას რომ დაიტრამვოს უნდა აუცილებლად,მერე დადგა და ჩვეულებრივად გააგრძელა თამაში.მე კი ბოდიშს ვიხდი რომ უცებ დამავიწყდა დემბელემ რომ გაიტანა პენალტი და ამის შესახებ არცერთს არ დაგეზარათ შეხსენება ვითომ არავის მოსვლოდეს ეგეთი რამე.👌
    ფანი [?]
    #11 14 იანვარი 2021 13:15
    0
    ციტატა: Nini
    მადლობა პუჩს მართლაც ეკუთვნის შენი შეცდომის გამოსწორებისთვის საერთოდ სხვა პლანეტაზე სადღაც კოსმოსში რომ იყავი და და ეს დარტყმულ პენალტსაც შეეტყო,შენთან ერთად იყო დემბელეც ალბათ, რომელმაც ასევე ააცილა პენალტი ლამის და მერე როცა თამაში დასრულდა ალბათ ერთად დაბრუნდით დედამიწაზე.

    პენალტებში დემბელეს არ აუცელია დე იონგმა ვერ გაიტანა, რომელიც გოლის მიუხედავად უფრო დიდი ანტიგმირი იქნებოდა ვიდრე გრიზმანი მარა. ეს უკანასკნელი რო მართლა სადღაც ასტრალშია ამას ეს პენალტიც მოწმობს ბურთს ახლაც ეძებენ მემგონი.
    წევრი [?]
    #10 14 იანვარი 2021 13:05
    1
    ციტატა: Nini
    მადლობა პუჩს მართლაც ეკუთვნის შენი შეცდომის გამოსწორებისთვის საერთოდ სხვა პლანეტაზე სადღაც კოსმოსში რომ იყავი და და ეს დარტყმულ პენალტსაც შეეტყო,შენთან ერთად იყო დემბელეც ალბათ, რომელმაც ასევე ააცილა პენალტი და მერე როცა თამაში დასრულდა ალბათ ერთად დაბრუნდით დედამიწაზე.

    ვინ დემბელე😂გაიტანა დემბომ
    ფანი [?]
    #9 14 იანვარი 2021 12:51
    2
    მადლობა პუჩს მართლაც ეკუთვნის შენი შეცდომის გამოსწორებისთვის საერთოდ სხვა პლანეტაზე სადღაც კოსმოსში რომ იყავი და და ეს დარტყმულ პენალტსაც შეეტყო,შენთან ერთად იყო დემბელეც ალბათ, რომელმაც მიკვირს რომ არ ააცილა პენალტი და მერე როცა თამაში დასრულდა ალბათ ერთად დაბრუნდით დედამიწაზე.
    Culé [?]
    #8 14 იანვარი 2021 12:35
    5
    გრიზმანს კოსმოსში, რომ არ გაეშვა ბურთი, რიკის საერთოდ არ მოუწევდა დარტყმა.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 14 იანვარი 2021 12:34
    2
    ციტატა: lukaaa
    ვისაც ფინალში გასვლა გაგეხარდათ ვწუხვარ,მესი არ გვყავდა და პენალტებამდე მივიყვანეთ საქმე,აი იქ რო გამოვვარდნილიყავით წრც არაფერი მოხდებოდა,ეხა მიდი და რეალის ნახ დაცვა რო დაგვადუღებს და ბურთს დაგვიმალავენ უყურე იმას,გაძლება მოგვცეს,იმედია მესი არ იქნება რო მიზეზი მაინც გვქონდეს :დ ზიდანმა როგორც იცის ხოლმე ისე მოხოდავს მნიშვნელოვან იგრებში გუნდს რო გეგინება მსოფლიო დონის ფეხბურთს თამაშობენო,ერთი ისაა კიდე რო იმედია ჩვენ გრანდად და ძლიერ მეტოქედ არ გვთლის და მოტივაცია დიდად არ ექნებათ :დ ნოუ კამზე რაც გვიქნა და ბურთი როგორც დაგვიმალა ისე თუ გაგვიკეთა კიდე მე ვეღარ გავუძლებ,იმედია დღეს სენსაცია მოხდება და გავარდება რისიც არ მჯერა,მაგრამ იმედი მაქვს თორე კიდე ერთ სირცხვილს ვერ გადავიტან მოსისხლე მტრის გუნდისგან


    დღეს ბარსამანიას მომხმარებელების უმრავლესობა რეალს უგულშემატკივრებს. გუნდი რომელიც ოსასუნას ვერ უგებს და ბურთსაც ვერ უჭერს საფუძვლიანად, ბარსას მოუგებს? პირიქით მადრიდელები უნდა იყვნენ შეშინებულები და არიან კიდეც! ჰალამადრიდზე დიდი აურზაურია. ნუ დარდობ კლასიკო ჩვენი გამარჯვებით დასრულდება barca-1 barca-4
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    Culé [?]
    #6 14 იანვარი 2021 12:21
    6
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    გრიზმანი რომ ლუზერია მაგას დიდი ხანია ვიძახი მაგრამ ყველა რატო ამახვილებთ გრიზანისგაფუჭებულ პენატზე ყურადღებას და რატო არაფერს ამბობთ დეიონგზე? ჰოლანდიელმა ხო ბადე გახვრიტა რასამბობთ

    დე იონგმა უმაგრესი გოლი გაიტანა და თამაშშიც ერთ ერთი საუკეთესო იყო და გრიზმანს არაფერი გაუკეთებია თან დე იონგი ცენტრალური ნახევარმცველია და გრიზმანს ანუ შემტევს უკეთ მართებს დარტყმა, მარტივია :დდდ
    --------------------
    israel adesanya უფცს მეფე

    21 საუკუნე, პიკე 35 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    ფანი [?]
    #5 14 იანვარი 2021 12:08
    7
    აი გრიზმანმა რო პენალტი გამაზე ისე ავნერვიულდი მეგონა რო წავაგებდით, მაგრამ კიდევ კარგი რიკიმ წარმატებით შეასრულა პენალტი, რიკის კიდევ უფრო გაეზრდება დრო და ხშირად ვიხილავთ მოედანზე იმიტომ რომ ალენია წავიდა, კოუს ტრამვა აქვს და ზამენაზწ მხოლოდ რიკი და პიანიჩი რჩება და თუ რამის დამტკიცება უნდა ამ ბიჭს ვფიქრობ ამისთვის საკმაოდ ბევრი დრო მიეცემა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 14 იანვარი 2021 11:58
    4
    ერთი კაი სახინკლე შენზეა გრიზმო
    ციტატა: lukaaa
    ვისაც ფინალში გასვლა გაგეხარდათ ვწუხვარ,მესი არ გვყავდა და პენალტებამდე მივიყვანეთ საქმე,აი იქ რო გამოვვარდნილიყავით წრც არაფერი მოხდებოდა,ეხა მიდი და რეალის ნახ დაცვა რო დაგვადუღებს და ბურთს დაგვიმალავენ უყურე იმას,გაძლება მოგვცეს,იმედია მესი არ იქნება რო მიზეზი მაინც გვქონდეს :დ ზიდანმა როგორც იცის ხოლმე ისე მოხოდავს მნიშვნელოვან იგრებში გუნდს რო გეგინება მსოფლიო დონის ფეხბურთს თამაშობენო,ერთი ისაა კიდე რო იმედია ჩვენ გრანდად და ძლიერ მეტოქედ არ გვთლის და მოტივაცია დიდად არ ექნებათ :დ ნოუ კამზე რაც გვიქნა და ბურთი როგორც დაგვიმალა ისე თუ გაგვიკეთა კიდე მე ვეღარ გავუძლებ,იმედია დღეს სენსაცია მოხდება და გავარდება რისიც არ მჯერა,მაგრამ იმედი მაქვს თორე კიდე ერთ სირცხვილს ვერ გადავიტან მოსისხლე მტრის გუნდისგან

    ფეხები ვერ მოგვჭამოს რეალმა ნეტა კლასიკო დაჯდეს ფინალი დავასამარებთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued