რონალდ არაუხო: ტერ შტეგენი დაფრინავს

რონალდ არაუხო: ტერ შტეგენი დაფრინავს

"ბარსელონას" ცენტრალურმა მცველმა რონალდ არაუხომ ესპანეთის სუპერ თასის 1/2-ფინალურ მატჩში "სოსიედადის" დამარცხებისა და ტურნირის ფინალში გასვლის შემდეგ კომენტარი გააკეთა.

დღეს დაცვაში კარგად ვითამაშეთ. სამწუხაროა, რომ მესი ვერ დაგვეხმარა, მაგრამ კარგი გუნდი გვყვავს.

გუნდის დასახმარებლად და წარსულში დაშვებული შეცდომების გამოსასწორებლად ყოველდღე თავდაუზოგავად ვმუშაობ.

ტერ შტეგენი კვლავ დაფრინავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #21 14 იანვარი 2021 15:24
    0
    ციტატა: Johan_Cruyff
    არაუხო ძირითადის კაცია და ჯობია გვერდით უმტიტი დაუყენონ.
    ლენგლე ვალენსიის დონის მცველია და მაგის ძირითადში ყოფნა არ შეიძლება, მოგერიებაზე თამაშობს, პოზიციას კარგავს და უაზროდ ჯარიმდება და ბევრჯერ პენალიც და წითელიც აუკიდია.
    უმტიტის რას ერჩის ვერ ვხვდები უბრალოდ

    უმტიტიმ იმის ნახევარი ითამაშოს როცა თავის საუკეთესო ფორმაში იყო და არაუხოსთან ერთად ცენტრში პრობლემა აღარ გვექნება ! 100% გეთანხმები ლენგლე არ არის ძირითადის ფეხბურთელი
    წევრი [?]
    #20 14 იანვარი 2021 12:49
    3
    ციტატა: saba_xavi
    პიკე რო დაბრუნდება სად უნდა დადგეს არვიცი :დ რეებს შვრება ეს ბავშვი

    ლენგლეს ადგილას
    Culé [?]
    #19 14 იანვარი 2021 11:08
    4
    პიკე რო დაბრუნდება სად უნდა დადგეს არვიცი :დ რეებს შვრება ეს ბავშვი
    --------------------
    once a cule!!!
    always a cule!!!
    წევრი [?]
    #18 14 იანვარი 2021 10:36
    7
    ტირანოზავრია ტიპი :დ
    ფანი [?]
    #17 14 იანვარი 2021 10:16
    8
    იმენა დევია ეს არაუხო, ძალიან მაგარი მცველი დადგება ამ კაცისგან
    ფანი [?]
    #16 14 იანვარი 2021 10:04
    2
    ისე მინგესაც არაა ნაკლები ეგეც კაი რამოსია... ლენგლეს ეხლაც მირჩევნია ეგ და არაუხო იქნებიან პიკე პუიოლი
    ნუ პუი ხო არიყო გაუვალი დაცვა მაგამ გიჟი რომ იყო ეტყობოდა მის მებრძოლე სულს ესეა მინგესაც ყველგან ბრძოლობს და სპრინტიც აქვს იმდენი რომ ისააკისნაირი და ვილიამსისნაირებს ეჭიდაოს
    გულშემატკივარი [?]
    #15 14 იანვარი 2021 09:18
    5
    მეიმედება ამ კაცის
    გულშემატკივარი [?]
    #14 14 იანვარი 2021 04:08
    6
    გიჟიიი ხარ გიჟიიი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 14 იანვარი 2021 03:57
    10
    არ გაახარა ამან ისაკი ფეხი არ გაანძრევინა მასტს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #12 14 იანვარი 2021 03:42
    3
    ციტატა: Barcaman12
    Griezzy7,
    ლიდერის თვისებები აქვს ამ ასაკში უკვე

    ხო და ჩვენ დიდი ხანია ეგეთი არავინ გვყოლია
    ფანი [?]
    #11 14 იანვარი 2021 03:29
    8
    სერიოზულ მცველად ყალიბდება. ასე თუ გააგრძელა პიკეზე უკეთესი გამოვა. არაფერი დაეწუნება. უეჭველი ძირითადის კაცი უნდა იყოს ნებისმიერ შემთხვევაში. იმედია ღირსეულ მეწყვილეს მოიყვანენ.
    ფანი [?]
    #10 14 იანვარი 2021 03:27
    2
    კარსონი :D
    Culé [?]
    #9 14 იანვარი 2021 03:23
    5
    შენც კარგი იყავი დღეს.
    ფანი [?]
    #8 14 იანვარი 2021 03:20
    11
    კაპიტნის თვისებები აქვს ამ ბიჭს ხშირად ესაუბრება თანაგუნდელებს ამხნევებს რაღაცეებსაც მიუთითებს ძააან მაგარი გვყავს მონსტრია ტიპი ჩვეულებრივი სპრინტში ტოლს თავმდამსხმელებსაც არ უდებს არგაახარა ისაკი და კიდე ბევრი დღეს ლანგლე რო ყოფილიყო იკადრებდა......
    ფანი [?]
    #7 14 იანვარი 2021 03:19
    2
    ციტატა: ROUCH
    ტერ შტეგენი დაფრინავს ტერ შტეგენი არ დადის smile laughing satisfied

    ბაზარი არაა❤️❤️❤️.

    რა მოხდება ჩადგეს ის კინკონგი ფორმაში და დაუდგეს არაუხოს გვერდით🙏🙏🙏🙏
    Culé [?]
    #6 14 იანვარი 2021 03:17
    7
    არაუხომ დაამტკიცა რომ დაცვის ცენტრში იმენა უკონკურენტოა, პიკეა ყველაზე წინ და მინგესა ლენგლე უმტიტიმ იბრძოლონ ახლა მათ შემცვლელობაზე..
    ნეტა ძველი უმტიტი დაბრუნდებოდეს პიკესაც დასვამს სკამზე უპრობლემოდ. (კი მსოფლიო აიღო, მაგრამ კარიერა გაინადგურა)
    Culé [?]
    #5 14 იანვარი 2021 03:17
    9
    არაუხო ძირითადის კაცია და ჯობია გვერდით უმტიტი დაუყენონ.
    ლენგლე ვალენსიის დონის მცველია და მაგის ძირითადში ყოფნა არ შეიძლება, მოგერიებაზე თამაშობს, პოზიციას კარგავს და უაზროდ ჯარიმდება და ბევრჯერ პენალიც და წითელიც აუკიდია.
    უმტიტის რას ერჩის ვერ ვხვდები უბრალოდ
    Culé [?]
    #4 14 იანვარი 2021 03:14
    7
    შენც მაგრად თამაშობდი. არც სისწრაფე გაკლია...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ახალბედა [?]