პედრის ნაკრებში მოხვედრა შეუძლია - ლუის ენრიკე

პედრის ნაკრებში მოხვედრა შეუძლია - ლუის ენრიკე

კატალონიის "ბარსელონას" ყოფილი და ამჟამად ესპანეთის ეროვნული ნაკრების თავკაცი, ლუის ენრიკე Movistar-თან ინტერვიუში პედრიზე საუბრობს:

პედრისაც და ნებისმიერ ახალგაზრდა ნიჭიერ ფეხბურთელს შეუძლია, ნაკრებში მოხვდეს. როდესაც მოთმაშეების გამოძახების საშუალება მაქვს, უპირატესობას ყოველთვის ახალგაზრდებს ვანიჭებ.

ცხადია, რომ პედრი ისეთი ფეხბურთელია, როგორიც მოგვწონს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 14 იანვარი 2021 10:10
    1
    ისეთამაშობს პედრი არამგონია რომ არ გგამოიძახოს
    Culé [?]
    #9 14 იანვარი 2021 02:56
    1
    ციტატა: C.PC5
    უეჭველად წაიყვანს ამას ლუჩო მსოფლიოზე და ვალვერდეს რეალიდან. ძაან კაი გუნდს კრავს ენრიკე და ერთერთი ფავორიტი იქნება ესპანეთი ევროპაზეც და მსოფლიოზეც❤️🇪🇸

    ვალვერდე ურუგვაელია.

    ეს არვიცი მარა ლოვის დებილი დედაშე###ცი შანსსაც რო არ აძლევზ შტეგენს ნაკრებში. გასაგებია ნოიერის სახელი და გავლენა მარა სანამ არ დაანებებს ფეხბურთს თავს მანამ ნაკრების მეკარე უნდა იყოს...? რავიცი რავიცი უბრალოდ დაუფასებლობაა და მეტი არაფერი.
    ფანი [?]
    #8 14 იანვარი 2021 02:50
    3
    ტერ შტეგენზე თესლი მეკარე დღესდღეობით არავინაა 🔥🔥🔥 კედელი
    --------------------
    NJR ❤
    ფანი [?]
    #7 14 იანვარი 2021 02:49
    1
    ენრიკეს მერე ვალვერდე რო მოგვიყვანა ჩმორთომ ეგ იყო ყველაზე მაგარი პენალი ბარსას ისტორიაში :)))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 იანვარი 2021 02:49
    1
    შეუძლია კი არა უეჭველი უნდა გამოიძახო ლუჩო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 14 იანვარი 2021 02:48
    2
    ციტატა: C.PC5
    უეჭველად წაიყვანს ამას ლუჩო მსოფლიოზე და ვალვერდეს რეალიდან. ძაან კაი გუნდს კრავს ენრიკე და ერთერთი ფავორიტი იქნება ესპანეთი ევროპაზეც და მსოფლიოზეც❤️🇪🇸


    ამას და რიკის თუ წაიყვანს, ძალიან მოიგებს, მაგრამ რიკის პრაქტიკა აკლია
    ვალვერდეს ვერ წაიყვანს უბრალო მიზეზის გამო, ურუგვაელია და სელესტეს უცვლელი წვერიცაა
    Culé [?]
    #4 14 იანვარი 2021 02:30
    0
    ეს და რიკი წაიყვანე და ახალი ხავი-ინიესტა გეყოლება ნაკრებში
    Culé [?]
    #3 14 იანვარი 2021 01:52
    0
    დღეს კარგად თამაშობს პედრი ნაკრებშიც იმსახურებს თამაშს.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #2 14 იანვარი 2021 01:32
    1
    უეჭველად წაიყვანს ამას ლუჩო მსოფლიოზე და ვალვერდეს რეალიდან. ძაან კაი გუნდს კრავს ენრიკე და ერთერთი ფავორიტი იქნება ესპანეთი ევროპაზეც და მსოფლიოზეც❤️🇪🇸
    გულშემატკივარი [?]
    #1 14 იანვარი 2021 01:32
    0
    იმედია პედრი ფატტი პუჩის ტრიოს. წაიყვან ლეგენდარული ლუჩო