მესი სტადიონზე შეხვეული ფეხით მივიდა

მესი სტადიონზე შეხვეული ფეხით მივიდა

"ბარსელონასა" და "რეალ სოსიედადის" შეხვედრა ესპანეთის სუპერ თასის ეგიდით (ნახევარფინალი) მალე დაიწყება, როგორც უკვე ვიცით, კატალონიელთა ლიდერი, ლიონელ მესი, დღევანდელ შეხვედრას დისკომფორტის გამო გამოტოვებს. 

ESPN-ის ჟურნალისტის ცნობით, 33 წლის არგენტინელი მოედანზე შეხვეული ფეხით მივიდა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 14 იანვარი 2021 00:56
    0
    იმედია ფინალში გვეყოლება თორე გაგვიჭირდება ძალიან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 13 იანვარი 2021 23:59
    0
    დამატებითი დრო იქნება ჩემი აზრით.
    Culé [?]
    #8 13 იანვარი 2021 23:56
    0
    აუუუ... იმედია სერიოზული არაფერია expressionless
    Culé [?]
    #7 13 იანვარი 2021 23:51
    2
    იმედია არაფერია სერიოზული და ფინალში დაგვეხმარება თუ გავედით❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 იანვარი 2021 23:46
    3
    მთავარია ფინალში გავიდეთ და იქ ხოდზე იქნება ლომი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #5 13 იანვარი 2021 23:42
    1
    ორიაზრი არაა რო მესი ბარსასთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი ფიგურაა მაგრამ ნუთუ ბარსას გაბარიტების მქონე გუნდმა მესის გარეშე ვერ უნდა შეძლოს თამაში ისე როგორც გუნდს შეეფერება? სირცხვილია უბრალოდ სხვა არაფერი ითქმის
    ფანი [?]
    #4 13 იანვარი 2021 23:39
    0
    "როგორც უკვე ვიცით, კატალონიელთა ლიდერი, ლიონელ მესი, დღევანდელ შეხვედრას დისკომფორტის გამო გამოტოვებს."
    ოფიციალურად არ ვიცოდით და არც აქ დაწერილა. ამიტომ სწორი იქნებოდა რო დაგეწერად: როგორც "ვივარაუდეთ" მესი.........
    Culé [?]
    #3 13 იანვარი 2021 23:39
    1
    მაინც მივიდა....
    მაინც დაჯდა სკამზე, განაცხადში არის? ალბათ განაცხადსი შეაყვანინებდა თავს და რომ გაჭირდეს, სახვევსაც შემოიხსნიდა...
    და აქამდე არ უნდა მიიყვანოთ ბიჭებო საქმე, უბრალოდ, თუნდაც თქვენი კაპიტნისათვის უნდა მოინდომოთ, ეს ხომ ლეონელ ანდრეს მესია, ფეხბურთის მეფე და ცოცხალი ღმერთი?!?!?!?!?!?! barca-1 barca-1 barca-1
    Culé [?]
    #2 13 იანვარი 2021 23:39
    1
    იმედია სერიოზული არაფერია..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #1 13 იანვარი 2021 23:33
    1
    დარწმუნებული ვარ თვითონაც ძალიან განიცდის რომ ვერ ეხმარება გუნდს დღეს.მაგრამ ჯობს დაისვენოს რომ ფინალში შეძლოს თამაში.