"ბარსელონას" შემადგენლობა ცნობილია

"ბარსელონას" შემადგენლობა ცნობილია

დაახლოებით 1 საათში "ბარსელონა" ესპანეთის სუპერ თასის ნახევარფინალში "სოსიედადს" დაუპირისპირდება.

ახლახანს კლუბმა ოფიციალური სასტარტო შემადგენლობა გამოაქვეყნა:

ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, ბრეითუეიტი, დემბელე.

სასტარტოში ვერ მოხვდა არგენტინელი შემტევი ლეო მესი, რომელმაც დილით თავი შეუძლოდ იგრძნო და ვარჯიშზე არ გამოცხადდა. ლეო არც სათადარიგოთა შორის იქნება.

ასევე ცვლილებაა დაცვის ცენტრში - მინგესასა და უმტიტის ნაცვლად არიან არაუხო და ლანგლე. მარჯვენა ფლანგზე კი დესტის ადგილს მინგესა იკავებს.

შეხვედრა თბილისის დროით 23:55 საათზე დაიწყება. მატჩის პირდაპირ რეპორტაჟს adjarasport.tv წარმოგიდგენთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #18 13 იანვარი 2021 23:54
    0
    კაროჩე ძალიან სუსტი დაცვა გვყავს რა. უკვე ეჭვი მეპარება მოგებაშიც
    ფანი [?]
    #17 13 იანვარი 2021 23:25
    0
    რაის მინგესა ხოარ აჟუილებს ამ კაცს?! დესტი სადაა ბიჭო. კიდევ კარგი არაუხო მაინც დადგა. ძაან ვნერვიულობ უკვე
    Culé [?]
    #16 13 იანვარი 2021 23:20
    3
    როგორც იქნა 4 3 3 დააყენა კუმანმა. დესტს ასვენებს მარა მინგეზა როგოტი იქნება მარჯვნივ ვნახოთ.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #15 13 იანვარი 2021 23:18
    0
    ციტატა: ბასქუ10
    დესტმა რო კლასიკოში ითამაშა ისე არცერთი მატჩი არ უთამაშია, ისე კიარა იმის ნახევარიც არ უთამაშია, კარგია მინგესა ეომ დააყენა დღეს

    დინამო კიევთან ჰქონდა ფეიერვერკი , ყველაზე დონე მატჩი ეგ იყო👌🏻 თუმცა რეალთანაც ძალიან კაი იყო
    ფანი [?]
    #14 13 იანვარი 2021 23:18
    0
    ციტატა: ბასქუ10
    დესტმა რო კლასიკოში ითამაშა ისე არცერთი მატჩი არ უთამაშია, ისე კიარა იმის ნახევარიც არ უთამაშია, კარგია მინგესა ეომ დააყენა დღეს

    კიევთან ითამაშა მაგრად კიდევ
    ფანი [?]
    #13 13 იანვარი 2021 23:12
    2
    დესტმა რო კლასიკოში ითამაშა ისე არცერთი მატჩი არ უთამაშია, ისე კიარა იმის ნახევარიც არ უთამაშია, კარგია მინგესა ეომ დააყენა დღეს
    გულშემატკივარი [?]
    #12 13 იანვარი 2021 23:11
    4
    უნდა მოვიგოთ :)) კაია დესტისნუაზრო სირბილს არ დავინახავ გადაიწვა ეგ ბავშვი დასვენება უნდა
    გულშემატკივარი [?]
    #11 13 იანვარი 2021 23:11
    3
    მე პედრი დეიონგი დემბელეს კრეატივის იმედი მაქ :((
    ფანი [?]
    #10 13 იანვარი 2021 23:11
    1
    დესტიმ ვერანაირი შთაბეჭდიოება ვერ მოახდინა ჩემზე, საერთოდ თუ ასე აპირებდა თამაშს სემედუ რაღატო გაუშვეს, დაბრუნდება რობერტო და დესტს თავისუფლად აახევს ადგილს, ამ შეხვედრაში მინგესა კარგი ვარიანტია, ძირითადად როგორც შემადგენლობიდან მივხვდი სამ მცველზე გადაეწყობა თამაშის დროს გუნდი და აქ ნამდვილად კარგი იქნება მინგესა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 13 იანვარი 2021 23:11
    0
    ციტატა: Andria
    4 მცველიანია მინგესა მარჯვენა ფლანგზეც თამაშობს
    ციტატა: M10 S9 D11
    სამ მცველიანი დააყენა ფუ შენი რააა მესი არაა და შეტევაში ისედაც გვიჭირს და დესტი სკამზე დატოვა

    მთლად უარესი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #8 13 იანვარი 2021 23:10
    0
    4 მცველიანია მინგესა მარჯვენა ფლანგზეც თამაშობს
    ციტატა: M10 S9 D11
    სამ მცველიანი დააყენა ფუ შენი რააა მესი არაა და შეტევაში ისედაც გვიჭირს და დესტი სკამზე დატოვა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 13 იანვარი 2021 23:09
    0
    უმტიტი მაინც დაეყენებინა მარტო არაუხოს იმედზე არ ვიქნებოდით დაცვაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #6 13 იანვარი 2021 23:08
    2
    ბრაიტვაითი და ლენგლე🤡 ამიტომაა საჭირო დეპაი რომ გადამწყვეტ მომენტში იმ ძალათ ცხრიანის იმედზე არ ვიყოთ ან ეს უმტიტი ათამაშე რა მოგივა ითამაშა გრანადასთან და კვირის სიმბოლურშიც მოხვდა ლენგლესგან განსხვავებით❤
    ახალბედა [?]
    #5 13 იანვარი 2021 23:05
    0
    გოგიბერიძე,
    არამგონია, მაშინ დესტს დააყენებდა 3 5 2 მარჯვენა ფლანგზე
    ახალბედა [?]
    #4 13 იანვარი 2021 23:05
    0
    ეს კვერცხი პედრისაც იმავეს უზამს რაც ფატის დაემართა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 13 იანვარი 2021 23:04
    1
    სამ მცველიანი დააყენა ფუ შენი რააა მესი არაა და შეტევაში ისედაც გვიჭირს და დესტი სკამზე დატოვა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #2 13 იანვარი 2021 23:03
    0
    საინტერესოა მარა უეჭველი 4-3-3ია თუ 4-2-3-1?

    ტერ შტეგენი
    მინგესა-არაუხო-ლენგლე-ალბა
    ბუსკეტსი-დე იონგი
    დემბელე-გრიზმანი-პედრი
    ბრაითვაიტი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    წევრი [?]
    #1 13 იანვარი 2021 23:03
    0
    დესტი? ანუ სამ მცველიანი იქნება უფრო