"ბარსა" "სოსიედადთან" 2016 წლის შემდეგ დაუმარცხებელია

"ბარსა" "სოსიედადთან" 2016 წლის შემდეგ დაუმარცხებელია

"ბარსელონას" დღევანდელ მეტოქესთან, "სოსიედადთან", ბოლო წლებში შესანიშნავი სტატისტიკა აქვს.

სპორტული სტატისტიკის მწარმოებელი კომპანია Opta-ს ინფორმაციით, "ბლაუგრანა" ყველა ჩემპიონატის ფარგლებში "სოსიედადთან" გამართულ ბოლო 11 მატჩში დაუმარცხებელია. კატალონიელთა აქტივში 9 მოგება და მხოლოდ 2 ფრეა. "ბარსამ" სან სებასტიანელებთან ბოლოს 2016 წლის 9 აპრილს სტუმრად წააგო (0-1), იმ დროს, როდესაც გუნდს ჯერ კიდევ ლუის ენრიკე წვრთნიდა.

"ბარსელონასა" და "სოსიედადის" ესპანეთის სუპერ თასის 1/2-ფინალური შეხვედრა სტარტს თბილისის დროით 23 საათსა და 55 წუთზე აიღებს.

იხილეთ დეტალური ინფორმაცია თამაშთან დაკავშირებით მატჩისწინა მიმოხილვაში.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #17 13 იანვარი 2021 23:03
    0
    იმედია დღესაც შევმაგებთ კიდევ ერთ მოგებას ამ ტრადიციას და ფინალში გავალთ
    გულშემატკივარი [?]
    #16 13 იანვარი 2021 22:54
    0
    არადა ანოეტაზე რამდენი ხანი არ გვქონდა მოგებული :დ
    Culé [?]
    #15 13 იანვარი 2021 22:42
    0
    დღეს უნდა ვეცადოთ რომ მინიმალური ანგარიშით მოგებით არ დასრულდეს თამაში რომ მერე არ თქვან მადრიდისტებმა რომელთაც ენები ექავებათ მესი არ ყავდათ და მინიმალურ სხვაობაზე მეტი ვერ გაქაჩესო.
    ფანი [?]
    #14 13 იანვარი 2021 22:37
    0
    Memphis Depay,
    123sport.tv
    Livetv.sx
    ფანი [?]
    #13 13 იანვარი 2021 22:27
    0
    აუ ეს ატლეტიკო სუსტ სქესშიც რა საქონელი ყოფილა, აქაც კი რაგბის მორკინალებით დგას დაცვაში :))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 13 იანვარი 2021 22:24
    1
    დღესაც მოვიგებთ თუ მესინიქნება უმარტივესად თუ არადა მინიმალური ანგარიშით მარა მაინც მოვიგებთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #11 13 იანვარი 2021 22:21
    0
    ციტატა: Moriba
    ციტატა: Memphis Depay
    მეგობრებო, მობილურით ვარ და რამე საიტი დამილინკეთ სადაც ფეხბურთების ყურებას შევძლებ. გოოოლ.ორგი ვიცი, სულ მანდ ვუყურებ და ამჯერად არ ვიცი რატო მარა ვერ ვუყურებ არ ხსნის, ხოდა დამილინკეთ თუ არ შეგაწუხებთ ❤

    Facebook შედი და Აჭარასპორტი ჩაწერე და იქ იქნება ლინკი 12ზე

    ეს თამაში ვიცი, სხვა თამაშები მაინტერესებს ხოდა მაგიტომ დავწერე თუ იცით კიდევ თქო. გოოოლ ორგზე ვუყურებ სულ და არ ვიცი რა ჭირს დღეს.
    Culé [?]
    #10 13 იანვარი 2021 22:19
    0
    ოღონდაც ეს დათარსული კუბიკებიანი ფორმა არა!
    ფანი [?]
    #9 13 იანვარი 2021 22:15
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    მეგობრებო, მობილურით ვარ და რამე საიტი დამილინკეთ სადაც ფეხბურთების ყურებას შევძლებ. გოოოლ.ორგი ვიცი, სულ მანდ ვუყურებ და ამჯერად არ ვიცი რატო მარა ვერ ვუყურებ არ ხსნის, ხოდა დამილინკეთ თუ არ შეგაწუხებთ ❤

    Facebook შედი და Აჭარასპორტი ჩაწერე და იქ იქნება ლინკი 12ზე
    ფანი [?]
    #8 13 იანვარი 2021 22:14
    0
    კარგად არიან ბიჭები ფსიქოლოგიურადაც და პფორმაც მაგარი აკრეფილი აქვთ ყველაას წესიით 2 ბურთიანი სხვაობა იქნება პირველ ტაიმში
    ფანი [?]
    #7 13 იანვარი 2021 22:12
    0
    მოთელვისთვის ბრდღვნა მატჩი :))))

    My Webpage
    ფანი [?]
    #6 13 იანვარი 2021 22:09
    0
    მეგობრებო, მობილურით ვარ და რამე საიტი დამილინკეთ სადაც ფეხბურთების ყურებას შევძლებ. გოოოლ.ორგი ვიცი, სულ მანდ ვუყურებ და ამჯერად არ ვიცი რატო მარა ვერ ვუყურებ არ ხსნის, ხოდა დამილინკეთ თუ არ შეგაწუხებთ ❤
    Culé [?]
    #5 13 იანვარი 2021 22:07
    0
    ტრინკაო-გრიზი-დემბო
    დე იონგი-პიანიჩი
    ბუსკეცი
    ალბა-ლენგლე-უმტიტი-დესტი
    ტერ შტეგენი
    Culé [?]
    #4 13 იანვარი 2021 22:01
    0
    სოსიედადთან წაუგებელი სერია კაია, იმედია დღეს კიდევ ერთ მოგებას მივამატებთ❤️✊
    Culé [?]
    #3 13 იანვარი 2021 21:53
    1
    ჰოდა დღესაც მორიგი მარცხი ელოდება სოსიედადს.
    Culé [?]
    #2 13 იანვარი 2021 21:40
    2
    ხოდა კიდევ დიდხანს გაგრძელებულიყოს ეს ტრადიცია.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #1 13 იანვარი 2021 21:40
    0
    ო ფ ი ც ი ა ლ უ რ ა დ ❗

    მუსა დემბელე მადრიდის "ატლეტიკოს" ფეხბურთელია ✅

    შესანიშნავი ტრანსფერი მადრიდელებისთვის 🔥